acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 12:02

Quand ech sus à m'nordi, j'vos par em farniète; I fait biau, j'vos l'ciel bleu, les lauriers et les althéas in fleurs. du plaisi quoi!!
Mais c'matin, in plus, m' noel a été attiré par unne branque ed pin ,du côté d'chez l'voisine, qui armuot in peu trop à min goût: Ch'étot in écureul! J'lai ravisé pindint plusieurs minutes. i n'arrêtot pas d'monter et déchinte ed branque in branque. ch'cros ben qui cachot des grinnes dins ches grosses pommes ed pin, pet-ête por nourrir es progéniture.
Bonne journée in perspective! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 286966
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 15:50

Citation :
Mais c'matin, in plus, m' noel a été attiré par ...

Duchemint minnain in est qu'au mois d'juin, tin noël i a l'temps d'ête attiré, p'tète par euin' grosse buche, et tin n'écureule i aura p'tète gardé des nogettes
Ouaf! ouaf! ouaf!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 18:24

Mi min tiot plaiji du matin quind i fait bieau ch'est d'intinde chés tiots osieaux qui cantent... même si ch'est d'bonne heure !
Quind in a habité pindint des années intre Rossy et Le Bourget avec l'ballet incessant d'chés avions (avec l'concorde à l'époque qui faisot tout tranner), avec aussi eun linne d'quemin d'fier au bout de l'rue et in feu tricolore in bas d'l'intrée d'l'immeupe avec chés carettes qui freinottent à qui miux mieux bin in apprécie gramint chés tiots osieaux qui piallent.
Ch'est toudis c'que je dis aux gins d'min lotissement qui bertonnent pace qu'is sont réveillés par chés "cui-cui "...
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 20:06

Chez moi outre les oiseaux, les grenouilles, il y a aussi les cigales et le soir les grillons, toute une symphonie qui ne coute pas cher mais que l'on ne peux pas payer donc c'est super :printemps: :printemps: :vacances9:
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 21:07

Ché bieau aussi un cui-cui dins in grosse pemtière

pis i cuit-cuit 30mn dins ch'four aveuc eune ziquette

ed burre .... Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 21:16

In tous les cas je note qu'i vous faut des séquos nin forchémint faciles à trouver pour bin comminchi l'journée.

Mi je chus plutôt d'un naturel simple. Alors pour bin comminchi l'journée, au matin i suffit que je peuche m'étirer in écartint bin mes bras. Et que j'aiche un bieau pet de prêt!
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 8:32

cha, ché de l'poésie....!!! bravo l' artiste!!
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 9:33

batisse a écrit:
Et que j'aiche un bieau pet de prêt!
J' armarqu' qui n'a i tôlère leur pet ....

mais pas cheux ed z'autes ...Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 993998

Bien qu'in pet à soit ,
i sint toudis meilleu ,
qu'in pet d'in aute...
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 525822

Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 10:43

Un d'mes plaiji du matin, ch'est d'prinde min tiot déjeuner toute seule, bin trinquille, l'hiver bin emmitoufflée dins min saut d'lit et quind i fait bieau j'm'installe su m'terrasse de l'cujine... j'm'arrinche toudis pou avoir l'timps de m'poser au moins 15 mn, j'lis min tiot journal gratuit de l'veille que min homme a eu à la gare, bon ch'est pas les nouvielles fraiques mais i a toudis des tiots trucs à découvrir...
Ch'est min tiot momint de calme avint l'boulot, les jours de semaine, pace que l'midi j'ai raremint le timps d'déjeuner tranquillement.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 12:59

"Citation:
Mais c'matin, in plus, m' noel a été attiré par ..."
Ok! La moqu'rie est facile, Loumarcel.J"auros dû raviser commint in écrivot in "oeil" , et j'auros écrit "emn eule". De plus j'n'ai pas mis el tréma!

Citation:"Et que j'aiche un bieau pet de prêt!"
Et ti Batisse:toujours aussi poête! plein d'imagination.......Mais si t'es in forme et d'bonne humeur ,pourquoi pas. "y a pas ed pétit plaisi!"
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 12:59

Ben si té veux des nouvielles fraîques ,
te dit à t'homme ed mette l' journal
dins ch'frigo .... Very Happy
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 2842168296
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 20:09

On y souhaite, Min Nain, à Batousse...qué ché plaisirs y restent tiots surtout
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMer 29 Juin 2011 - 18:39

In aute grand plaisi, Cha y est, c'est les vacances! Les activités sont terminées . J'vas pouvoir faire tanquillemint des gauffes in intindant l'arrivée des pétits-infants
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMer 29 Juin 2011 - 19:22

cha yé, chus en vacance ce soir, j''prépare les valises et samedi matin ché parti, j'va m'reposer !. Mes deux cats vont rester trinquilemint al maison al coyette et mi j'va passer m'journée avec min tiot dins l'ieau
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeMer 29 Juin 2011 - 21:15


Profite bien ed tin tiot, Celestinetta, Les vacances , ché sacrées!
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 9:10

Nous allons installer une nouvelle tonnelle pour la fête que nous allons faire pour la 2ème vie de mon homme il a fait il y 8 mois une dissection aorte et 1 chance sur 100 de s'en sortir, il va bien actuellement et cela grâce à un chir d'une humanité hors du commun il sera d'ailleurs présent pour cette nouba qui aura lieu le 13 août.Cette fête sera celle des couleurs de la vie        
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 10:15

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 1680655065 Bon rétablis'mint à t'homme

In t'souhaite eune bonne fffffiête à ti z'autes deux .....

Chés vrais la vie elle n' a pas ed prix ....

Mais comme i dirot min véterinaire

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 3447875224 tout cha aveuc modération Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 259192
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 16:34

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 469169 Alors unne bonne fête à vous zautes et une bonne et longue continuation .Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 743638 Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 4199044986
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 17:48

Alors Longue vie à ton homme Pistouille mais ne faites quand même pas trop la fête, il faut le ménager encore.

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 4247098211
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 19:14

Ch'est beau et ch'est bien d'fêter la vie.....à renouveler très souvent :printemps:
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 22:03

Ch'est vrai qu'in cache toudis milady à 14 heures mais i a tellemint de tiot plaijis tout simples dins l'vie.

A l'tombée du jour, des lapins sauvages qui juttent dins eune aire de repos d'autoroute, ch'est magnifique énon?

Un pêqueux qui pêque à l'mouque au mitan d'eune rivière, ch'est magnifique énon?

Un tiot afant qui trouve eune tiote pleume... ch'est superbe!
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 23:15

ALORS LA, BATISSE, Té M'EPOUSTOUFLES! Quo qu't'as vu in route! T'es malade?
In pétit plaisi, cha peut ête in gros bêta qui raconte n'importe quoi! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! 11273
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 6:50

Te vas incore nous mettre Marcel de bonne humeur ti....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:12

Héééééé! mi j'ai rien dit dins l'histoire et j'pinse que ch'est pas mi qui est visé.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:25

Ah?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Eune journée d'brin...
» velouté petits pois laitue
» Bonne Fête
» Bonne Année
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-