acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
ETB Pokémon Fable Nébuleuse : où acheter le coffret dresseur ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Loconno



Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 20:53

Les nottes y z'ont 7/5 & 3 ans ....Alors pour juer a bidet cha va .....

Nous ché Crocodile et pi aprés z'ont querre allez à Zanzi boum ....sortent ed la sont usés ahahahah

Mais a peine rintrés les v'la qui sont arpartis au ballon pi a courir !!!

Ché sans fin et sans faim aussi
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 21:16

Citation :
colin maillard

vlà chi un bon bout d'temps que j'avos nin intindu ch'mot là.
yavot aussi un...deux...trois...solel!
aux gindarmes et aux voleurs...
tous des jeux qu'in n'vot plus chés jones i juer...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 10:10

In juot aussi à l'balle contre in mur. in jonglos aussi à 2 balles ou à 3 balles, toudis contre in mur: souvint ch'étot l'mur d'in transformateur car i étot in plaque in chimint, donc plus lisse vis à vis d'nos murs in briques
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 10:22

Oué un juot aussi alle guise et ach ' béret unne main derrière sin dos ch'ti qui l'attrappe ech'premier is sauve din sin camp ...qué plaiji ...pi alle toupie et aux mappes ....!!!
é asses'osselets !!

Oué ...Oué ...tous ché jus qu'unne vo pu achteur.....!!

Achteur ché alle baston qui s'ammuste avec des coutios des battes et des caillos !!!!

Mon diU ..Mon diU espérons que nos pétis infants vont ardresser tout cha ...

Mais bon ché pas déjà comme in les apprins ??

Parents et G- Parents in a pététe un rôle a juer aussi ....alors nous'otes in l'fait mais les zotes !!!!

Pas facile tout cha !!!!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 11:45

Citation :
Achteur ché alle baston qui s'ammuste avec des coutios des battes et des caillos !!!!

nous not' temps, chétot à l'fronde,à l'carabine à plombs,carabine à patate,mais chétot sur s'ozieaux...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 11:58

Ayaaaaa les pôv z'oziaux .......affraid

Aprés in les metto d'un une grosse patate qu'un féjo cuire alle cendre Wink
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 13:32

Loconno a écrit:
Parents et G- Parents in a pététe un rôle a juer aussi ....alors nous'otes in l'fait mais les zotes !!!!

Pas facile tout cha !!!!


J't'arjoins Loconno, parents et grands-parents in fait du mieux mais.....ches jeunes élévés à nous façon is sont des faus perdus par ch'qu'is voient ! J'avoue que j'leur fait faire el grind écart parfos in li disant :
"J'chais pour ete admis au collège te dois faire comme cha mais ichi ch'est non pas facile pour ti mais ch'est comme cha." Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 286966
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeMer 6 Juil 2011 - 17:51

Mais bon ché un peu tout cheul violence des jeunes qui m'inquiètes et cha de pu in pu jeunes .....Cha donne a refléchir ......!!

Et un a du ma a trouver ché réponse ...Y votte tertous des psychiatre et des pédopsychiatre mais j'me demintte si cha sers a grand chose !!!

Y'a cheul télé qu'alle est défo violente ....Des feuilletons qui disent ...les miens sont trop pétits donc pour el'momint in peut rien dire mais ché qua'z'info ché aussi violent ..Alors ??

Mais bon ...comme dit l'autre :

Bon sang ne saurait mentir !! ....Mais d'ichi là !!!!!!!!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 8:11

Loconno a écrit:
Mais Cha donne a refléchir ......!!

Et un a du ma a trouver ché réponse ...Y votte tertous des psychiatre et des pédopsychiatre mais j'me demintte si cha sers a grand chose !!!

Mais d'ichi là !!!!!!!!!!!!!!

Ché p't'ête aussi la faute des parints d'ach'teur qui laich'te tout faire pou eusse avoir la paix ....( in va i mette eune télé pis un ordi.
dins s'champe comme cha i nou fra pas tchier ....Shocked
Pis chés avocats qui ont pondu que si te met eune baffe à Tin
gosse in va t'invoyer in prijon ....
Pis dins chés écoles
(car ché souvint là eul début d'l'apprentissach' ed chés bonnes manières) , ch'prof qui n'ose pu rin dire ed peur qu'un grand frère i débarque ou eune mère qui vint i faire s'crise ,
car i a osé éléver la voix su sin tiot gaté .....Crying or Very sad
Quind jétot plus jeune ( l' année dernière quoi...! )
Y avot pas intéré eud dire que ch'mait' i m'a mis eune baffe ,
sinon j'in arprenos deux aussi vite ....Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 993998
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 8:35

Roger a écrit:
Citation :
colin maillard
vlà chi un bon bout d'temps que j'avos nin intindu ch'mot là.
yavot aussi un...deux...trois...solel!
aux gindarmes et aux voleurs...
tous des jeux qu'in n'vot plus chés jones i juer...

Din chés corrons quant y ont comminché à bitumer chés routes ,
in faijo nos traineaux à roul'mint à bille qu' in allo quère dins chés
garach's, dès fos in avot qui v'not' d'eul fosse ,
là chétot des gros ...
épis quint i fallo faire des tros dins l'planq aveuc ch'tisonier ben rouch'....
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 9:29

Citation :
nous not' temps, chétot à l'fronde,à l'carabine à plombs,carabine à patate,mais chétot sur s'ozieaux...

Moi je tirais sur les culs de bouteille des poteaux électrique et j'attrapais des cigales pour leur mettre une paille dans le derrière et des mouches que je donnais à manger aux araignées 
 
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 9:53

Ch'est nin ti qu'in appelot Calamity Jane?

Incore eune guernoule phénomène...

Euh... t'as toudis habité dins le sud ou bin i avot aussi des cigales in boyauroucherie? I parait qu'à cause du carbon gratuit ch'étot bin cauffé...

Et re euh... j'ai jamais vu de cigale... cha dot être rudemint gros pour avoir un trou de balle qu'in peut mettre eune paille dedins. Combien que cha mesure? Je n'd'ai vu in faïence chu des majons, elles font eune trintaine de chintimètres. A m'mote que ch'est exagéré. Ou alors cha dot faire un rute ramdam tchand que cha vole. Pire que les hannetons Wink
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 10:11

j'ai habité le sud jusqu'à l'age de 20 ans puis un peu Paris enfin Clamart (92) puis Arras et je redescendue dans le sud définitivement il y a 4 ans Une cigale fait à peu prés 3 à 4 cm de long et elle te gicle un liquide jaunâtre lorsque tu l'attrapes, elle vit 3 ans sous terre en forme de larve,puis devient chrysalide elle en sort elle est verte et puis en séchant au soleil prend ses couleurs c'est à dire du brun et un peu de jaune
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 10:35

nous autesin accrochos in fil a eine patted'in pipi malo et in l' faisot voler
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 10:50

Mi j'aimos bin juer à l'marelle quand j'étos tiote (minme si j'n'ai pas vraimint beaucop grandit d'puis Smile ) obin j'cachos apres des insectes des doriphores par exemple et pis j'les mettos dins eune boite in plastique troée pour qu'is puissent respirer:flower: Pistouille amusses-te bin pou l'fête de t'n'homme Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 743638
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 12:00

Kazimierz a écrit:
Roger a écrit:
Citation :
colin maillard
vlà chi un bon bout d'temps que j'avos nin intindu ch'mot là.
yavot aussi un...deux...trois...solel!
aux gindarmes et aux voleurs...
tous des jeux qu'in n'vot plus chés jones i juer...

Din chés corrons quant y ont comminché à bitumer chés routes ,
in faijo nos traineaux à roul'mint à bille qu' in allo quère dins chés
garach's, dès fos in avot qui v'not' d'eul fosse ,
là chétot des gros ...
épis quint i fallo faire des tros dins l'planq aveuc ch'tisonier ben rouch'....

OUé ...oué in ché année là in bricolos et in avo des idées ...Pas toudis des bonnes ...Mais bon ...
Comme déchinte ech'Terril sur une grosse pelle à quarbon !!affraid

Vindiousse cha féjo quo à ses fesses !! Wink
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 12:15

J'avoue que quand j'vous lis, vous m'donnez des frissons! Cha n'm'a jamais v'nu à l'idée ed faire du mau à unne tiote bête.Chétot des jeux plus que barbares invers des bestiaux sins définses. Les observer, oui, et les relâcher oui.
Mes parints m'aurottent mis in calotte si i m'avotte vu faire cha. De plus j'n'y ai jamais pinsé, J'ai jamais pu écraser unne araignée, Rien qu'à l'idée, j'avos et j'ai incor mes caveux qui s'dressent su m'tiète et des douleurs dins mes gampes: Ch'est comme cha, cha faisot rigoler mes parints. Du coup, j'ai toudis eu des problèmes in camping, sous el tente.
on dit: "Faut bien que jeunesse se passe!" et ch'est pas grave!
J'a observé in phénomène curieux: souvint quand in tiot qui comminche à marcher et qui vot in pétit tchien, la première cosse qui fait, c'est d'levier sin pied pour y foute in cop d'pied: C'est inné, certins disottent:" y a déjà l'diape dins l'corps in rigolant"; OUAIS, mais si in l'arrête pas à ch'momint là, ché déjà in début d'violence et actuell'mint, in connot la suite!
A propos, Ch'est el'plus souvint ches garchons qui font cha! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 11273


Dernière édition par min nain le Sam 9 Juil 2011 - 19:14, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 13:03

Mi c'matin j'ai jué au jeu des 7 familles... bin y avot un bon momint qu'j'avos pu joué à cha, et c't'après midi j'vas découvrir d'autes jux de société que j'savos même pas qu'is existottent... j'sins que j'vas m'faire batte à plate couture (ch'est des malins mes tiots !)
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 16:46

Oui c'est je reconnais c'était cruel mais d'abord j'étais gamine et ensuite et surtout j'étais avec des garçons donc c'est de leur faute
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 18:00

ça, j'm'in doutos, y a qu'eux por avoir des idées parelles! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 18:38

Et pourquo que t'as nin restée jone file alors, si que ches garchons is n'ont que des idées qui te déringtent?

Is dottent aussi n'd'avoir qui te déringtent grammint moins...
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 18:53

ahh???
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 19:12

Eh! Hein...
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 19:57

A cette époque j'avais d'autres idées en tête je préférais jouer à des jeux de mecs, mais tu sais avec le temps j'ai changée ,je joue avec un mec mais à d'autres jeux
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 21:31

Cha ne pinse qu'à juer ches guernoules...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 21:54

A quo qu'elles peuv'tent incore jouer à leux ages ??? à 'l manille ??? à saute-mouton?? au hula-hoop ??
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 3 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» BONNE ANNEE A TOUS MES AMIS PATOISANTS POUR 2014
» toute nouvelle
» Arprise toute blanque
» vagances j'oblie toute !!
» Eune journée d'brin...
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-