acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
batisse



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:25

Ah?
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:31

In pétit plaisi, cha peut ête in gros bêta qui raconte n'importe quoi!
bin pour eune fos qu'il est normal....qu'y dit des séquois agréapes...au début de l'journée incore!! t'in va pon ichi nous l'asticoter
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:34

Chef! Chef! Ou Marcel... Te veux bin apprinte à Camanette commint qu'in fait pour "citer"?

Merci! Mi je batelle toudis tchand que j'essaye de li expliquer eune séquo à cheule-là.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 8:40

à m'm'ote qu'te dos pon ête trop clair dins tes essplications...
MAIS CHA M APPRINDRA ....pour eune fos que j'disos du bien d'ti!!!
"fais du bien à un baudet......."os connaichez la suite
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:12

Gnagnagna...
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Emotic10
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:17

des gnagna gna....ché quind in est à bout d'argumint et qu'in n'veut pon arconnaître qu'l'aute y a pon tout à fait tort (autremint dit qu'il a raison)
j' l'sais , j'ai un especimen à l'mason....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:18

bon......t'es escusé grâce à l'tiote baisse in bas d'tin messache
MAIS CHE BON POU EUNE FOS HEIN!!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 9:21

Ouais, ch'est cha.

Et bien le bonjour du baudet.

Je t'in foutros mi
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Juil 2011 - 21:50

Baudet ou pas, aujourd'hui, j"a vu des taureaux car ch'est l'ducasse. Les manadiers les amènent et les jones essetttent de les attraper par el queue ou leurs cornes.is appellent cha les abrivados. Après, in va boire in cop et in rinte. Les jones continuent in écoutant l'orchestre et leurs décibels. I a pus ed bal monté aveuc les planchers en bos ben glichant aveuc des copeaux ed savon por mieux valser ou s' casser la gu.... quand qu'i avos in rock!
in s'est acaté in paquet d'frites dins du plastique, i n'avotte même pas d'vinaigue por mette ed su, du cop, in a mis d'el moutarde. in n'a rien fait mais in est mat. Bonne nuit! Sleep
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 6:48

Ch'est de t'faute aussi pour les frites au vinaique ou au picalili... pourquo que te vas t'installer dins des contrées barbares comme cha?

Pour le reste, courir plus vite que les vaques qu'in met in colère, très peu pour mi. Mais bon, i faut de tout pour faire un monde énon?

Is font de l'bonne bière au moins?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 17:38

Por el biére, cha peut aller mais i faut vraimint avoir soif! maint'nant, ché écologique, in paie sin verre vide et après in l'fait rimplir! et ben sûr, in paie. Si té décides ed garder t'in verre in plastique, c'est ok, i m'sevira à doser por faire des gaufrettes , sinon, té peux l'rinde et y t'redonne el caution: 1 euro. Cha évit' du gaspillache!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:35

1 euro pour un vierre in plastique? Ch'est du gaspillache d'argint pour éviter le gaspillache cha.

Ch'est du plastique écolo au moins? Du biodégradape fabriqué avec du maïs bin traité ou même ogm?

Infin bon, in ara de l'misère à arfaire le monde énon?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 13:54

Hier i faisot biau, alors j'ai mis un' botelle ed rosé qui v'not du beaujolais au frais, j'l'a ouverte et j'in ai bu : instant ed bonheur que.....j'viens finir car aujourd'hu ej travalle pas, car j'ai oeuvré samedi toute el jornée et pour un' fos l'canchon de Claude François elle dit des mentiries car "le lundi au soleil c'est une chose...." qu'in vot aujord'hu !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 14:01

Te m'as l'air bin gaite tisaute. Le beaujolais étot fort?

Allez, un bon reuteuteu Smile
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 14:43

Min homme i travalle pas nin pus aujourd'hui, alors in a fait barbecue pou faire plaiji à chés tiots "chic, aujourd'hui on mange grillé" (!!!) et nosautes (les grinds) in a aussi bu un tiot verre de rosé, mais pas du beaujolais, un rosé du sud, de l'région d'ù qu'habitent Loumarcel, pis Min nainn ch'est nin mauvais nin pus...
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 16:48

i faut surtout ben l'mette au frais l'rosé!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 17:12

Ah bon?

Ch'est vrai que caud cha a un goût de dégueulis énon?
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 17:47

Un p'ti plus ché aussi ché tiots qui passent unne journée avec Mamie et Papy .......!!!

Si cha ché pas du bonheur !!!

Cha va arcominché les plaisis ....les crocodiles et Zanzi boum !

Les parties ed ballon et colin maillard ed cache cache ...oué du vrai bonheur mes gins !!

Faut dire y sont pas tout prés pi y'avo l'école ....!! Mais là cha va aller un coup y viennent et un coup un ira ...oué oué à la mer .....Forchémint !!

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 18:32

T'as raison Loconno faut profiter d'tout chés momints là ! mi j'sus pas cor grind mère et cha n'a pas l'air d'ête à l'ordre du jour avint..... alors j'me régale avec chés tiots que j'garde ou bin quind mes tiots neveux vien'tent à l'majon, min homme i est aussi gâteux qu'mi avec chés gosses quoque cha va ête quind cha s'ra nos petits infants !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 19:12

Chu ch'coup-là, t'es durte avec t'n'homme....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 20:51

hein?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 21:09

Cha s'ra que du bonheur, à déguster goutte à goutte , surtout si is sont loin Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 541981
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 8:46

J'a pas trop quère eule rosé
( j'trove qu'ché un vin qui a pas trop d'goût ,
pis un tiot peu bâtard )
un vin pour chés fimmes quoi ...!!!

s'ro pluc pou un pinot gris ou noir just'frais
de ch'coin à Batisse ,
car trop frod cha casse eul goût ... Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 259192



Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: mener Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 11:17

tiote bellotte a écrit:
T'as raison Loconno faut profiter d'tout chés momints là ! mi j'sus pas cor grind mère et cha n'a pas l'air d'ête à l'ordre du jour avint..... alors j'me régale avec chés tiots que j'garde ou bin quind mes tiots neveux vien'tent à l'majon, min homme i est aussi gâteux qu'mi avec chés gosses quoque cha va ête quind cha s'ra nos petits infants !

Et Min nain dit aussi :

Cha s'ra que du bonheur, à déguster goutte à goutte , surtout si is sont loin

......................

Pi vous verrez que vos infants y diront .... comme el mien hier qui me dit :

" Té les laiche tout faire " !!!

Tout cha passe in étot din l'pelouse et que ché tiot y z'étotes montés de d'sus l'papy pour qui faiche l' bidet !!!

Quo ed pu naturel !!!

J'va quand même pas les ingueuler a tout bout champ a chaque coup déjà qui viennent unne fo tout les 3 mos (vacances Scol ) et cor quand min garchon qui passe a sin bureau et qui peut les ramener (bon cha ché un autre affaire) !!

Alors si ché pour les ingueuler a tout y voudront pu vénir et j'les comprint !!!

Alors ej'ya dit " Ichi garchon y sont a leu maison y font cheu qui veulent "

ah bin non mais !!!!! Wink
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 18:10

Tout dépind combien pèse el papy, et l'âge ed ches tiots, nous , dins 6 jours, is sr'ont là, si tout va bien! l'un a13 ans ,fait du 45 et mesure 1m70: alors por juer à dada, cha s'ra dur. J'cros qu' sin pépé y préfère juer au rummykub. Quand à l'pétiote qui a 8 ans 1/2,elle aime tout,: dessiner , juer au rummykub, triomino, faire d'la bilanchette.
El plus rigolo, ch'est d'les voir dins l'iau, des vrais pichons tous les 2!
J'a déjà calculé que j'allos leur faire des gauffes et d'la soupe (passe que celle de Mamy, c'est la meilleure!) Cha n' va pas nous impêcher d'faire in tour au mac do ou au chinois: I faut vivre aveuc sin temps, Même si i faut printe des pastilles vichy por digérer!
Por l'instant in est infermé, i fait 38° à l'ombre!
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Juil 2011 - 20:53

Les nottes y z'ont 7/5 & 3 ans ....Alors pour juer a bidet cha va .....

Nous ché Crocodile et pi aprés z'ont querre allez à Zanzi boum ....sortent ed la sont usés ahahahah

Mais a peine rintrés les v'la qui sont arpartis au ballon pi a courir !!!

Ché sans fin et sans faim aussi
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» BONNE ANNEE A TOUS MES AMIS PATOISANTS POUR 2014
» toute nouvelle
» Arprise toute blanque
» vagances j'oblie toute !!
» Eune journée d'brin...
Page 2 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-