acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4
AuteurMessage
flersois



Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 21:54

A quo qu'elles peuv'tent incore jouer à leux ages ??? à 'l manille ??? à saute-mouton?? au hula-hoop ??
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 22:37

In attindint le scrabble... gnakgnakgnak!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeVen 8 Juil 2011 - 23:06

Pour bin c'mincher l'journée, un tour à vélo
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 O10m74
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 8:17

Eh beh, je l'avos complètemint oubliée cheule-là!

Ch'étot dins quel magazine qu'in la veyot? J'ai in tiête Paris Match mais je ne chus nin sur.

In veyot cha in attindint sin tour chez le coiffeur.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 10:55

flersois a écrit:
A quo qu'elles peuv'tent incore jouer à leux ages ??? à 'l manille ??? à saute-mouton?? au hula-hoop ??

Et vous autes??? à l'belotte? au tiercé?.....
Mi j'jue au spider solitaire, j'su plus tranquille!

Au fait merci Flersois por tes conseils mais j'a pas su réponte, j'sus vraimint trop nikdoule aveuc l'ordi!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 12:12

batisse a écrit:
Eh beh, je l'avos complètemint oubliée cheule-là!

Ch'étot dins quel magazine qu'in la veyot? J'ai in tiête Paris Match mais je ne chus nin sur.

In veyot cha in attindint sin tour chez le coiffeur.

Cha dot vraimint ète vieux alors..
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 12:48

j'aime bien jouer à saute mouton
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 13:11

Flersois: deux baffes! Attinds te à un retour d'aschinseur à l'occasion, viux voyou.

Pistouille: t'as des photos? Ch'ti qui fait le mouton, i est haut commint? In'est nin couché par tierre au moins?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 15:00

Nan Flersois, Batisse i métot dins l'temps (cha fait longtemps) du Pétrol Hahn sus ses caveux, ch'étot la mote, in a sus par la suite que cha ar'tardot la chute des caveux, mais in ne l'savot pas à l'époque, et eun' fos in sautant d'in ape (i étot téméraire) par grand vint, i est arrivé au sol sans ses caveux et comme ch'étot par grand vint ses caveux qui devot'ent arriver après i les a jamais ar'trouvés.
I dépinse pas gramint d'sous amon de ch'coiffeur, in coup d'iau et eun' lavette ou un gant d'toilette cha li suffit, i ar'est tout biau.
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 15:03

non je joue encore à saute mouton avec ma nièce et quoique tu en penses on se marre bien, je fais du sport 3 fois par semaine donc j'ai encore la forme
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 15:39

Loumarcel a écrit:

I dépinse pas gramint d'sous amon de ch'coiffeur, in coup d'iau et eun' lavette ou un gant d'toilette cha li suffit, i ar'est tout biau.
Quint in met souvent un casque cha dot quand même ète pratique,
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:33

Quo qu'ch'est qui dot être pratique? D'être bieau?

Je ne sais nin... et j'ai invie de signer Caliméro.

Bon, je vas vous expliquer eune séquo, bante de rieux de gins: si que les cavux du dessur is sont courus in vaux, i n'in reste quelques uns autour et cheux-là is poustent bin. Presque autint que les poils des orelles, des sourcils ou des trous de nez. Ch'est dire!

Du coup, je chus obligi d'aller chez le coiffeur de timps in timps. Ch'est le même tarif que pour les poilus du dessur. Ch'est nin juste.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:39

Mais je ne doute nin que t'aies incore la forme pistouille. Mi aussi, pourtint je chus plus viux que ti...

Euh... quind même... elle a quel âge t'nièce? Parce que s'appuir le dos d'eune gamine de 8 ins pour sauter au-dessur, ch'est des cops à l'écraser.

Infin, je dis cha...

T'as vraimint nin des photos? Même in floutint t'tiête comme Flersois i sait faire (nin mi... i faudrot que j'apprinse).

Un jour je vas aller à s'majon à Flersois, pour apprinte l'informatique et pour apprinte à raconter des carabistoules comme li.

J'ai aussi eune paire de margnouffes à li donner...
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:40

Ch'ta dire quel coiffeur y fait nin ed distinction pour li ....

" Un poil ché t'un poil "......Et pi ché tout Wink

é pu qu'cha d'un les tros ché cor pu dur ed les coper !!! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:46

P't'ete que l'coiffeur i li d'minte à Batisse "la raie au milieu ou su' côté ?" rin que pour s'foute ed li ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:49

Tchand qu'i cope les poils des orelles, j'intinds rudemint bin l'tondeusse! Vinguette!

J'ai un copain qui voyage des fos in Turquie et i aime bin d'aller au coiffeur là-bas, parce qu'i est servi comme si que ch'étot eune grinte vedette, avec un tas de menoules, des serviettes cautes, du sint bon (???) et pis tout cha.

Et là-bas, pour les poils des orelles, i parait qu'is ont le coup. L'air d'arien le coiffeur i prind sin briquet dins s'poque et i l'alleume net au tro de l'orelle.

Ouais, ch'est un briquet à gaz... Je le dis parce qu'i n'd'a bin l'un ou l'autre qui n'arot nin résisté à l'invie de deminder si que cha in étrot un à essince qui funque noir, ou un à amadou. Je comminche à vous connaître. Z'inquiétez nin, j'ai les noms...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 17:51

Matante a écrit:
P't'ete que l'coiffeur i li d'minte à Batisse "la raie au milieu ou su' côté ?" rin que pour s'foute ed li ! Very Happy

Te cros que tertous i est comme tisautes ichi, à se foutre de mi à longueur de journée? Ben non. Min coiffeur, que ch'est d'ailleurs souvint eune coiffeusse, i n'ose nin se foutre de mi. Li...
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 19:16

flersois a écrit:
Pour bin c'mincher l'journée, un tour à vélo
Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 O10m74
Et vous n'étiottes pas vexés?


Dernière édition par min nain le Sam 9 Juil 2011 - 19:46, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 19:32

De quo que te causes min nain?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitimeSam 9 Juil 2011 - 19:49

Rin, j'ravisos l'tiête del mamie, et la tiête du gars. In c'temps là, y avot pos d'vélo électrique!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée! Les petits plus pour être de bonne humeur  toute la journée! - Page 4 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les petits plus pour être de bonne humeur toute la journée!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» BONNE ANNEE A TOUS MES AMIS PATOISANTS POUR 2014
» toute nouvelle
» Arprise toute blanque
» vagances j'oblie toute !!
» Eune journée d'brin...
Page 4 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-