acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -15%
(Adhérents Fnac) LEGO® Star Wars™ ...
Voir le deal
552.49 €

Partagez | 
 

 j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi Empty
MessageSujet: j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi I_icon_minitimeMer 23 Mai 2018 - 15:47

Salut mes gins. Infin, salut Cauchette, parce que ne je sais nin si qu'à part ti et mi i a grammint de monte qui moute incore sin nez dins ch'bistrot....

Si i n'd'a des autres, bin le bonjour et n'hésitez nin à vous faire connaître... in cache du monte!

Quo qu'i in soche, d'taleure in cachint après l’étymologie du mot guernoule - je m'imbête vu qu'i pleut - in demindint à internénette quo qu'i avot à dire chu un sujet parel, i m'a dit "va vir là, in in cause, te vas suremint trouver tin bonheur".

J'ai buqué là d'ùche qu'i m'a dit et, surprisse, j'ai tché chu l'page 2 d'un viux sujet de ch'forum. Pourquo ch't'i-là, j'in ai aucune idée. In tous les cas, de l'étymologie, te peux chuchi tin pouce, i n'd'a nin. Ou alors elle est rutemint bin muchée. I a l'air qu'i s'a un tiot peu foutu de mi monsi internénette. Mais chu ch'coup-là je ne li in veux nin du tout, au contraire.

Je m'a pris au ju et j'ai arlu les bêtisses qu'in avot écrites ichi i a 7 ins. Min di joseph ou min di seigneur ou seigneur marie joseph, je ne sais pus trop commint qu'in dit, que l'timps i passe vite. A l'époque in étot cha plus jones et i avot du monte bin déconneux chu l'forum. A l'date d'aujord'hu l'sujet i avot été consulté puq que 4500 fos.T'as qu'à vir.

Alors, si t'es ou vous êtes intéressés à vir si que te ou vous rigolez des mêmes bêtisses que mi, vu que je chus un brafe garchon, au lieu de dire d'aller cachi après ch'viux sujet, je mets le lien pour y arriver direct. I suffit de buquer

ICHI DESSUR

Cha comminche duchemint mais eune fos que ch'est parti, vers l'pache 2, ch'est retoutape, infin je troufe. Ch'est eune impro à plusieurs auteurs, comme in faijot des fos, chu eune histoire au mitan imaginaire. Au mitan, vu qu'i a du vrai quind même. Dins cheule-là, l'plupart des gins qui intervientent s'étotent rincontrées pour de vrai à eune fiête. Les personnaches principaux sont l'cheftaine d'ichi et s'n'homme et ch'est parti d'eune histoire que dins s'jonesse l'cheftaine elle collectionnot des séquos. S'n'homme ch'est un rital.

I a des photos qui ont disparu, ch'est grammint dommache, mais l'texte i a resté et à m'mote qu'i faudrot pinser à le sauver. Pour l'unesco.


Is protègtent bin des séquos typiques qu'in se deminte pourquo, énon?
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi Empty
MessageSujet: Re: j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi I_icon_minitimeJeu 24 Mai 2018 - 12:03

batisse a écrit:
Salut mes gins. Infin, salut Cauchette, parce que ne je sais nin si qu'à part ti et mi i a grammint de monte qui moute incore sin nez dins ch'bistrot....

Si i n'd'a des autres, bin le bonjour et n'hésitez nin à vous faire connaître... in cache du monte!

Quo qu'i in soche, d'taleure in cachint après l’étymologie du mot guernoule - je m'imbête vu qu'i pleut - in demindint à internénette quo qu'i avot à dire chu un sujet parel, i m'a dit "va vir là, in in cause, te vas suremint trouver tin bonheur".

J'ai buqué là d'ùche qu'i m'a dit et, surprisse, j'ai tché chu l'page 2 d'un viux sujet de ch'forum. Pourquo ch't'i-là, j'in ai aucune idée. In tous les cas, de l'étymologie, te peux chuchi tin pouce, i n'd'a nin. Ou alors elle est rutemint bin muchée. I a l'air qu'i s'a un tiot peu foutu de mi monsi internénette. Mais chu ch'coup-là je ne li in veux nin du tout, au contraire.

Je m'a pris au ju et j'ai arlu les bêtisses qu'in avot écrites ichi i a 7 ins. Min di joseph ou min di seigneur ou seigneur marie joseph, je ne sais pus trop commint qu'in dit, que l'timps i passe vite. A l'époque in étot cha plus jones et i avot du monte bin déconneux chu l'forum. A l'date d'aujord'hu l'sujet i avot été consulté puq que 4500 fos.T'as qu'à vir.

Alors, si t'es ou vous êtes intéressés à vir si que te ou vous rigolez des mêmes bêtisses que mi, vu que je chus un brafe garchon, au lieu de dire d'aller cachi après ch'viux sujet, je mets le lien pour y arriver direct. I suffit de buquer

ICHI DESSUR

Cha comminche duchemint mais eune fos que ch'est parti, vers l'pache 2, ch'est retoutape, infin je troufe. Ch'est eune impro à plusieurs auteurs, comme in faijot des fos, chu eune histoire au mitan imaginaire. Au mitan, vu qu'i a du vrai quind même. Dins cheule-là, l'plupart des gins qui intervientent s'étotent rincontrées pour de vrai à eune fiête. Les personnaches principaux sont l'cheftaine d'ichi et s'n'homme et ch'est parti d'eune histoire que dins s'jonesse l'cheftaine elle collectionnot des séquos. S'n'homme ch'est un rital.

I a des photos qui ont disparu, ch'est grammint dommache, mais l'texte i a resté et à m'mote qu'i faudrot pinser à le sauver. Pour l'unesco.


Is protègtent bin des séquos typiques qu'in se deminte pourquo, énon?

Ché vrai ch'biau cha minque

I a des jours j'me minde pourquo in continu j'pourro t'les invoyer directemint su boite à Emile mais au moins in fait viff' Acoute-ichi malgré qu'in vot pu personnes

Ché tristes mais les sites comm' cha ché souvint des périodes comm' cha inflammé pis après cha arqué su ché braises

Faut espérer que cha vas arvenir

Et mi j'ne sais écrire aussi bien qu'ti mes douzes in al' capitale i mon nétchié min parlache

Allez @D Batisse et z'autes si d'na
Revenir en haut Aller en bas
 

j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Eune maille à l'indrot, eune maille à l'invers...
» l'cinéma y'étot tout plein
» ej su mort d' rire
» Cha va rire du côté d'l'Est....
» ej sus mort d' rire
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-