acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Display 24 boosters Star Wars Unlimited – Crépuscule de la ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 9:16

Vinguette cha s'rot l'attraction du quartier ! pourvu qu'is seuchent gintils chés tiots hommes verts ou rouches ou bin pet ête jaunes...


Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 10:23

tiote bellotte a écrit:
Vinguette cha s'rot l'attraction du quartier ! pourvu qu'is seuchent gintils chés tiots hommes verts ou rouches ou bin pet ête jaunes...



Y sont déjà là mais te peux pos les vir , y sont transparents Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 11:55

Bon, je ne sais nin chez vousautes, mais in dirot que l'timps sec i garte l'vermine à luche.

Je ne me souviens nin d'avoir eu des aussi bieaux arpes fruitiers. Les feules elles sont toutes bielles, nin mngées par eune masse de bestioles goulaffes de cha. Les chériches, i a nin un vier dedins. Vlà ichi un portrait de min mûrier. Inoui le nombre de fruits qu'i a là-dessur.

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Dscf0610

A part cha, ch'est vrai que pour les semis, ch'est nin le pid.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 13:08

I pleut depis 10 h 45, eune pleufe ni trop forte ni trop fine, parfaite pou les gardins, incroyape !!!!
Pou l'instant pas d'extra terrestes visipes, mais cha m'inquiète cha qu'i dit Flersois, cha s'rot les mêmes invisipes qui tirent les dogts d'pid pindant l'nuit ??...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 14:11

Ah ben ouais! Te ne savos nin cha? T'es vraimint annochinte ti.

I a qu'eune séquo qui les fait fuir: des pets d'homme. Donc, pour avoir la paix pindint tin sommel, incite t'n'homme à péter au lit.

Pour mi cha va, je chus servi!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 17:11

J'comprinds asteur pouquo t'as querre couquer dehiors, mais faut pas que l'tente seuche trop hermétique quind même sinon té risques d'ête asphyxié

A part cha i pleut toudis et in est passé de 30° hier à 14° aujourd'hui, in c'momint i a eune exposition d'cauchures et d'cauchettes dins min intrée, les tiots sont arvenus les pids fraiques d'l'école....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 17:48

pis faut bien l'arrimer l'tente....sinon, cha peut faire mongolfière!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 18:29

Pfffffttt
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 20:46

batisse a écrit:
Bon, je ne sais nin chez vousautes, mais in dirot que l'timps sec i garte l'vermine à luche.

Je ne me souviens nin d'avoir eu des aussi bieaux arpes fruitiers. Les feules elles sont toutes bielles, nin mngées par eune masse de bestioles goulaffes de cha. Les chériches, i a nin un vier dedins. Vlà ichi un portrait de min mûrier. Inoui le nombre de fruits qu'i a là-dessur.


Ché quo comme fruits?... des concombres espagnols ? Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 21:28

tiote bellotte a écrit:
faut pas que l'tente seuche trop hermétique quind même sinon té risques d'ête asphyxié

N'importe quo! Ne viens nin dire que tchand que ti te pètes à tin lit te te sauves et t'arrêtes de respirer. Je chus même à peu près certain qu'après un bon pet in hiver t'es capabe de mettre tin nez in-dessous des couvertures et de trouver que ch'ti-là que t'as fait ti-même i sint rudemint bon in puq de récauffer l'atmosphère.

Par contre si que ch'est saint Toni qui récauffe l'atmosphère, quo qu'i dot intinte comme noms d'ojeaux et printe de coups chu sin dos ch'paufe garchon...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMar 31 Mai 2011 - 21:31

flersois a écrit:
Ché quo comme fruits?... des concombres espagnols ? Smile

T'as des concombriers à tin gardin tisaute? Va duchemint avec l'ingrais hein...

Et commint que te les tailles?
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 11:34

Ben v'la ti pas que min sapin y'a des " Cônes " séro ti arrivé a maturité ?

L'a 25a ch'l'abe ? Visez me cha !!

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Canes_10

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Pommes10


Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 25a_le10

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 11:58

Ch'est l'première fos qu'i a des cônes? Sins blague? Te ne seros nin - incore eune fos - in train d'un tiot peu déconner?

A l'occasion te connos l'quartier du sapin vert à Wattrelos. Suremint d'ailleurs. Ch'est incore eune séquo qu'in se deminte pourquo que l'unesco elle ne l'a nin incore mise chu le tas des trésors de l'humanité. Chu le haut du tas que cha devrot être.

Bref, à Wattrelos un jour i a du se passer eune séquo de spécial dins la nature et i a poussé un sapin... vert! Le monde inti i venot pour vir cha. L'ELRT elle a fait eune ligne de tram exprès et ch'sapin i a donné sin nom au quarti.

Ouais, parce que jusque là les sapins is étottent bleus ou rouches ou même des fos djaunes. Mais tertous i a voulu des sapins comme à Wattrelos et ch'est pour cha que dins le monde inti, à ch't'heure, i n'a pus que des sapins verts. Le tien aussi ch'est un déschindint de wattrelosiens.

Wattrelos, ch'est dins le 59. Incore un eximple que le monde i ne serot nin parel si qu'i n'avot nin les 59.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 13:00

Ché pos au Sapin Vert qu'il y a le Vert Baudet Smile
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 14:26

I est magnifique tin sapin Loconno, i dot avoir au moins 30 ans ?
Té dis qu'i est arrivé à maturité, mi j'connos des garchons qui m'ême à pus d'30 ans n'sont pas matures      ...
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 18:10

Parole ed polonais Wink

Min sapin y'a 25 ans et ché l'première fo qu'il a des cônes si inne n'a eu l'an passé un tous les cas in est deux a pon l'avoir vu !!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 19:48

Te sais quo Loconno? Je me rinds compte que le coup d'avint je t'ai répondu comme si que t'étos flersois.

Heureusemint pour ti, ch'est nin le cas. Ti t'es normal.

Parce que ch'ti-là, ch'est un rute phénomène. Qui qu'ch'est qui n'est nin d'accord avec misaute?

D'ailleurs le vlà qui se pointe avec sin baudet tout vert, in faijint simblint de faire croire qu'i ne sait nin que ch'est eune intreprisse de l'capitale: TOURCOING.

Bon, cha dit, hein, in fait eune masse de menoules et l'monde inti i s'ébaubit avec l'vaque mauve à Milka. Incore eune fos, vlà des estringers qui ont copi des chtis. Et des chtis de Tourcoing in puq. Mettre eune biête de since in couleurs, ch'est un tourquenniot qui a eu l'idée.

Alors forchémint, cha a eu du succès.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 20:13

Citation :
Ouais, parce que jusque là les sapins is étottent bleus ou rouches ou même des fos djaunes.

Et dins l'Forêt Noire , ché sapins y sont violets ???? Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 22:27

In Forêt Noire is étottent noirs et dins les Vosges is étottent bleus. Ch'est pour cha qu'in cause de l'ligne bleue des Vosges.

Infin, qu'in causot, parce que tout cha ch'étot dins l'incien timps. Avint Wattrelos.

A ch't'heure les sapins is sont tous verts, comme je l'ai déjà expliqué. Toudis grâce à Wattrelos, dins le 59.

Te comprinds?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeMer 1 Juin 2011 - 22:35

A Wattrelos , y fait tellemint caud, qu'ils vont mette des palmiers à'l plache des sapins...

C'soir à Tourcoing j'ai été au Clinquet..Te connos ??
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeJeu 2 Juin 2011 - 6:42

Te pinses que je connos le Clinquet! Ch'est là que j'ai appris à lire et à écrire. Pis à compter aussi. Ch'est là que j'ai du boire sin lait caud dégueulasse à Mendès France. Beurk!

I m'arrife incore de pinser à mes maîtres de l'époque, avec des noms bin français comme Lauweers, Mariniseel (nin sur de l'orthographe de sin nom, pardon Madame), Persyn. Je leur dos grammint. Is ont fait du rute de bon boulot.

I avot un tout tiot marchind de vélos tout près de l'école primaire.

I avot aussi, un peu plus loin, eune boulingerie patisserie d'ùche qu'i avot eune machine à coper le pain. Elle existe toudis cheule boulingerie mais elle est grammint plus luxueusse à ch't'heure.

I s'y vindot aussi des chucates, dont du coco, de l'poute dins des espèces de boules in pain d'ostie, qu'in aspirot avec des palles, et i avot aussi des écales de coques - des rutes morceaux d'ailleurs... - avec du chuc à bonbons à chucher... Les carambars étottent à 5 francs et in collectionnot les DH. I avot moyen d'acater des bonbons à 1 franc.

I avot aussi, à côté du passage à niveaux, eune épicerie tenue par Bayard. Un qui avot du faire 14-18 vu qu'i avot eune guimpe de bos (in bos: un bâton avec un patin in cayoutchouc au bout).

J'ai des tonnes de souvenirs dins ch'quartier-là, te pinses...

Mi j'habitos nin au Clinquet, mais dins les nouveaux lotissemints du Brun Pain, au bout de l'rue Voltaire. Suffisemmint près pour faire l'route à pids jusqu'à l'école.

Ch'étot des quartiers tout pleins d'afants.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeJeu 2 Juin 2011 - 7:27

La v'la ta rue Voltaire, ils ont mis des fameux casse-vitesse...
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 2vnl255
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeJeu 2 Juin 2011 - 11:45

Oué oué j'min rappelle aussi ....j'éto ach centre d'apprintissache del rue de Lille 53 j'cro !!! Pi à Colbert pour un BP ed dessin indus .....
Bon j'ai travaillé quéques temps din l'batimin pi aprés l'armée j'ai arpris mes étutes ....!!

Grâce am femme ...In a biau dire y'a toudis inne femme derrière une grande carriére !!

Mais bon cha ché in aut histoire !!!

Chéto jusse pour dire qu'ej connaisso bin Tourcoing aussi la gare, el piscine des infants ed neptunes pi ch'parc du tilleul ....Ben que des souvenirs mes gins !! et pi les Tram's ...cha oué les tram's .....!!

N'on fait sauter un jusse avant ch'ti qu'ej' prenno ché gaillards ed l'OAS ...OUé Oué em grande gueule el m'a sauvé ja pas voulu partir sans min sandwich au paté pour faire la route vu que j'éto pinsionnaire et que j'mingo pas à midi in avo dro a in sandwich et du coup ja loupé ej' tram d'avant !!!! Drôle de souvenir cha !!

Ché gins y vont dire tout cha pour dire qui conno Tourcoing Wink

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 286966
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeJeu 2 Juin 2011 - 12:08

Et à Tourcoing y' a aussi le Fresnoy, mais y' plus de catch... Crying or Very sad

Et : La vie est un long fleuve tranquille, c'est aussi chez nous.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeVen 3 Juin 2011 - 10:18

Bon, je vos que tertous i est d'accord: Tourcoing i n'a rin de miux!

Mes parints is habitottent nin loin de l'Auchan de Roncq. D'ailleurs j'y ai ouvré pindint eune paire d'ins (le samedi de 14 à 22 heures, tchand que j'étos étudiint). Eune masse de souvenirs là-bas aussi...

Honnêtemint, i faut dire cha qui est: à ch't'heure pour se garer vers le chintre, i vaut miux y aller in vélo...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitimeVen 3 Juin 2011 - 11:36

Citation :
Mes parints is habitottent nin loin de l'Auchan de Roncq

Les mins aussi, au Dronckaert, et mi rue de Tunis.

J'vas à Auchan Roncq depuis qu'cha existe.Cha a bin changé ..


Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 4 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cha fait parel chez vousautes?
» Vous croyez aux fintômes vousautes?
» Et commint que vous soignez un rhume vousautes?
» Arprise toute blanque
» ché mi minloute
Page 4 sur 11Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-