| Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|
|
Auteur | Message |
---|
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 8:38 | |
|
Vinguette, tcheu brun. Si cha continue comme cha, i n'y ara nin grind cosse à récolter dins les camps ch't'année. J'ai vu que même chez les boyaux rouches i a nin de pleufe et que ches tracteurs de là-haut is n'hochèntent que de l'poufrinque. Ch'est le monte à l'invers. Ch'est commint dins vous coins? Par ichi, i a un peu de foin qui est récolté in montagne, mais ch'est vraimint très très peu. Les vaques elles vont avoir la ligne... In tous les cas in va être obligis de boire eune autre séquo que de l'ieau |
|
| |
Roger
Sexe : Date d'inscription : 17/12/2009 Messages : 1281 Henin Beaumont
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 8:57 | |
|
Ch'est l'sud ichi Batisse, in va nin trop si'plainte pour un cop.... mais ch'est vrai qui a un sacré manque d'ieau! min chauffache est copé depuis l'premier Avril,j'vas faire un tiot peu d'économie, mais j'vas l'donner d'l'aute côté,chés légumes,ch'pain,etc... vont augmenter! |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 9:05 | |
|
A m'mote que l'tierre elle a fait cul berlire, vu que la boyauroucherie ch'est le sud et que d'après cha que j'ai compris de l'météo à l'télé, dins le sud i arot tindince à faire plus frod et plus fraique.
Pourvu que Marcel, la Clo et pis les autres sudistes i aichtent gardé les bottes in cayoutchouque de lu jonesse.... |
|
| |
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 9:23 | |
|
J'avos bin fait de n'pos coper em'herpe, maintenant, eum pelouse elle est aussi touffue que les d'sous d'bras d'ène portugésse... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 9:27 | |
|
Eune blonte alors?
Parce que par ichi l'herpe elle arot déjà tindince à virer au djaune...
M'jachère fleurie elle arsonne à l'steppe africaine.
Sins les bestioles qui vont avec... infin, nin incore... je m'attinds à vir apparaître des chameaux et des dromadaires.
Te sais commint qu'in fait pour se souvenir lequel des deux i a deux bosses? |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 9:36 | |
|
OUAIS....J'sais. |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 9:58 | |
|
Sécheresse ou pas in vot des piscines tout partout, in est des jours sans pression d'eau quint ils les remplissent... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 10:09 | |
|
A l'occasion, ch't'automne tchand qu'is les vuderont, t'aras trop de pression.... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 10:12 | |
|
Et pis in dirot que t'es jamais contint tisaute!
Ch'est pour de rire hein.... |
|
| |
nenesse62
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 10:40 | |
|
ah bin asteure si y fait aussi biau a dunkerque qu'a nice ,j espere qu'chés prix de l immobilier ivont baissaye dinl'sut !! ein peut toudis rever, hein mes gins?? el villa alé cor loin , ch'crois que ch'ré cor un momin din min 2 pieche cujine adé mes gins |
|
| |
Loconno
Sexe : Date d'inscription : 12/04/2011 Messages : 137 Bas Pays
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 11:55 | |
|
Vi el temps qui fait inch'momin ......Avec ché plach qu'in a ichi de d'su l'côte d'opale .....va y'avoir pu d'monde qu'a Nice !!!! Mais bon fo bien arconnaite qu'a Nice - Cannes - vir Menton fait plus biau et ché plus biau qu'ichi !! Et pi el cote d'Azur cha restra el Côte d'azur mes gins !!!! Quand a l'prix d'ché villa ta po besoin d'aller si long té va à Hardelot té les paie bin plus querre quétfo qu'a nice ou Cannes !!!! Et pourtant ta pas toudis du solelle !!! |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 13:31 | |
|
mi ej su bien tranquille,pas d'gardin ,pas d' pelousse à tonte,pas d'arrosage.dins un sens ché un avantache d'habiter dins eune gayole à lapins. |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 14:30 | |
|
Si que l'sincière elle est jolie et qu'elle soupèse tin vinte pour vir si que te fais bin du gras, ch'est incore miux énon?... |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 19:01 | |
|
J'vins d'arcevoir un messache d'Oleron, il pleut là-bas, ché huitres y vont ète contintes |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 19:52 | |
|
beurk j'ai horreur d' cha i faudro m' payer pour in minger. |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 20:01 | |
|
- nounours-94 a écrit:
- beurk j'ai horreur d' cha i faudro m' payer pour in minger.
Et comme cha te dos pos les ouvrir, ché ça l'plus difficile |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 7 Mai 2011 - 20:34 | |
|
i a pas d' dinger meme eune truite j'en peut pas l' printe dins mes mains. |
|
| |
pistouille2
Sexe : Date d'inscription : 11/04/2011 Messages : 214 la seyne sur mer
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Dim 8 Mai 2011 - 9:44 | |
|
BONJOUR, DANS LE SUD IL FAIT FRAIS, DONC MOINS BESOIN D'ARROSER LE GARDIN, MOI LES HUITRES J'AIME ÇA MAIS JE PRÉFÈRE LES OURSINS |
|
| |
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Dim 8 Mai 2011 - 10:35 | |
|
Quart d'heure météo ! Dins ch'nord, l'solèle i est intrain de s'cacher. Peut-ete qu'i aura un tiot "pipi d'osiau" pour juste dire : i a pleut mais pas assez pour l'gardin et ches légumes ! Bon diminche |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Dim 8 Mai 2011 - 17:11 | |
|
Ben ichi i fait toudis aussi sec!
Du bon timps pour rouler in mobylette. Mais j'ai vu grammints de ginses in bleu qui étottent du même avis que mi... |
|
| |
Kazimierz
Sexe : Date d'inscription : 05/04/2011 Messages : 491 ~~ Boyau Rouche 62430 ~~
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Dim 8 Mai 2011 - 19:03 | |
|
Viv'mint qui pleuv in cop car mes réserfs ed flotte comminch à braire ... |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Lun 9 Mai 2011 - 9:37 | |
|
Bin nosautes quind in est rintré hier au soir in s'a forcé à n'pas raviser l'dallache qui avot dins l'gardin ! Min diu seigneur, que choc c'matin, in a su par m'vojine qui n'avot pas quéhu eune seule goutte d'ieau ! l'pelousse (infin l'herpe !) alle est couleur paille, chés fleurs pinchent du côté qu'alles vont querre et min homme qui est d'jà dins l'gardin avec l'motoculteur sue d'jà à grosses gouttes... Quind j'sus montée à l'école i avot d'jà 22° à 8 h 00... et in est in restriction d'ieau par ichi... du cop l'rosé est au frais |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Lun 9 Mai 2011 - 10:02 | |
|
hier ,j'ai arpiqué mes pieds ed tomates, et arrosé avec de l'engrais d'horties fait maison, intre deux, j'ai arpiqué mes œillets d'inde, |
|
| |
Loconno
Sexe : Date d'inscription : 12/04/2011 Messages : 137 Bas Pays
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Lun 9 Mai 2011 - 18:07 | |
|
Ben in diro qui a pleut quéques gouttes c'te nuit ....Un pipi ed moniau !!! Faudro qu'cha qué un bon coup ....Oué OUé dinS l'nuit !! |
|
| |
Kazimierz
Sexe : Date d'inscription : 05/04/2011 Messages : 491 ~~ Boyau Rouche 62430 ~~
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Lun 9 Mai 2011 - 21:44 | |
|
Ben mi dins min coin même chéS moniaux is ont pu d'ieau pou picher |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|
|
| |
| Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|