acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Et commint que vous soignez un rhume vousautes? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Et commint que vous soignez un rhume vousautes?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeDim 30 Jan 2011 - 19:41

Salut mes gins,

Cha faijot eune paire de jours que je couvos un rhume ou eune grippe, mais à m'mote que le plus gros de l'alerte i est passé. Hier j'ai passé eune bonne partie de m'journée à min lit avec un pul à col roulé et un bonnet chu m'tiête, et aujord'hu cha va grammint miux.

Vous faites quo vousautes tchand que vous êtes touchés par cheule saloperie?

Mi je marche grammint à l'al, au poreau, à l'oignon et pis tout cha. Et pis au bain archi caud.
In fait je m'ai acaté eune botte de poreaux. Avec les verts j'ai fait de l'soupe pratiquemint mitan poreaux mitan oignons, avec eune grosse grosse pointe d'al. Avec les blancs j'ai fait du blanc de poreaux - ouais... - et surtout j'ai récupéré le jus, que j'ai tout bu. Cha fait bin éliminer.

Et ch't'au soir, pour porter l'estocade, j'ai fait des moules, incore eune fos avec grammint d'oignons et d'al - l'autre mitan de l'tiête, que ch'étot eune grosse.... Cha pis l'ieau salée des moules (avec de l'crême et du curry, in bot cha comme de l'soupe) à m'mote que ches micropes is se sont arsauvés au plus loin qu'is peuvtent.

Armarquez, i arot eune guernoule dins min lit qu'elle s'arsauverot probablemint aussi...

Min cat i dot avoir un filtre chu sin nez, parce qu'i cotinue à venir chu mi comme si de rin n'étot. Ch't'eune brave biête. In douche, ch'est costaud un cat. Je me demindos si qu'i allot passer le nouviel an, eh ben i est toudis là. A m'mote qu'i va atteindre le cap de ses 18 ins, in avril. Incroyape!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeDim 30 Jan 2011 - 20:45

j'ai connu un type quand j'éto imployé au écritures poir eune société transports quand i avo un rhume ou la gripp,.i buvo 10 d'mis et i allo s' couquer l' lend'main i éto guéri.
ché pas eune cacoule.
ché vrai qui n'attindo pas d'ete malate pour ingurgiter d'el bière
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeDim 30 Jan 2011 - 22:39

Mi j'prinds un grog bin caud mélangé avec du citron et un sachet d'eune séquo conte mal d'tiête et l'timpérature (j'dis pas l'nom pou pas faire d'pub Wink, pis cha dépind de c'que jai sous l'main) et j'vas m'couquer avec au moins tros couvertures pou bin suer... in principe les micropes is s'saufent....

J'cros que nou grind chef à pleumes i dot ête li aussi in train d'suer sous chés couvertures pace qu'in l'a pas vu d'pis tros jours...
ROGERRRRRRRRRR commint té vas ????????????
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeDim 30 Jan 2011 - 23:13

Rin qu'à vous lire j'c'minche à éternuer AAAAAAAAAAATCHOUUUUUUUMM lol!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeDim 30 Jan 2011 - 23:25

N'oblie pas d'mette tes cauchettes pou dormir.... Sleep
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeLun 31 Jan 2011 - 9:04

Ch'est vrai que ch'est des situations qu'i vaut mieux oblier l'érotisse...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeLun 31 Jan 2011 - 16:17

Citation :
J'cros que nou grind chef à pleumes i dot ête li aussi in train d'suer
sous chés couvertures pace qu'in l'a pas vu d'pis tros jours...
T'as tout bon tiote bellotte!
tout ch'week end intre l'salon et WC!
J'ai chi eu, eun' bonne gastro
Aujourd'hui,cha va miux...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeLun 31 Jan 2011 - 17:51

Bon j'va pas m'répéter tous les ans hein!
Batisse j't'ai d'jà dit que j'avos min remète et que quand j'sintos que j'avos pris un cop d'frod, j'faisos bouillir du lait avec deux, tros gousses d'al copés un morciaux, j'passos cha avec eun' passoire, j'métos du chuque (pou donner un meilleux goût), un cachet d'aspirine et hop dins min lit, in ayant soin ed mète eun' grante serviette ed bain sus ch'mat'las.
Comme cha té transpires tout l'nuit et l'len'dmain t'es frais et dispo.
Bon té fais comme té veux, mais je l'dirai pus.
Ch'est min remète et je l'garte
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeLun 31 Jan 2011 - 17:54

Roger cha s'dit cha "j'ai chi eu" comme j'ai quéu alors.
lol!
Et commint que vous soignez un rhume vousautes? 782798
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeLun 31 Jan 2011 - 18:24

Et pourquo que te passes cha avec eune passoirte marcel? Mi j'aros plutôt tindinche à passer tout cha au mixer pour bin tout ravaler.

Quo qu'ch'est qui reste dins t'passoire?

Promis, le prochain cop que je chus malate, je pinserai à ti.

Infin, si que ch'est un rhume ou eune grippe. Si j'ai la drisse, je pinserai à roger.

Ch'est pour de rire hein roger.... tcheu brun...
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 14:44

Bin ichi ej cros aussi que j'ai du attraper l'virus ed ché pon quo ?
Rin qu'à vous lire m'n'angine alle devient grippale....
Ej vais m'faire cauffer de l'iau aveuc du chitron et du miel...et j'vais in boire gramint d'cop et après ej vais m'faire in gargarisme aveuc de l'iau caute et du sel.....Min virus i dot partir...
Et après ej sus dins ch'l'évier....
In véra d'main....
A bétôt ou à jamais....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 15:17

Bin mi j'sais pas commint j'fais pou résister à tous chés micropes, -l'premi qui dit que l'mauvaisse graine ch'est résistant, i a eune margnouffe- cha fait tros semaines qu'j'ai toudis un tiot d'malate, l'semaine passée i manquot pus d'50 infants in primaire et pus d'20 in maternelle (du jamais vu, mi qui fréquente l'école d'pis pus d'20 ins !), ch'est l'hécatompe chez les maitresses aussi, in pus i a pu d'rimplaçants d'disponipe alors pour chés pus jones in s'débroulle intre chez grinds-parints, chés "nounous" ou parints disponipes quind is sont pas malates nin pus !
ch'étot pas l'in passé que cha devot ête catastrophique ? hein ! Wink
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 15:23

LYLY a écrit:
Bin ichi ej cros aussi que j'ai du attraper l'virus ed ché pon quo ?
Rin qu'à vous lire m'n'angine alle devient grippale....
Ej vais m'faire cauffer de l'iau aveuc du chitron et du miel...et j'vais in boire gramint d'cop et après ej vais m'faire in gargarisme aveuc de l'iau caute et du sel.....Min virus i dot partir...
Et après ej sus dins ch'l'évier....
In véra d'main....
A bétôt ou à jamais....

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? 912694
Et k'min qu'cha s'appelle tin médicament ? Y'é dins l'liste des 77 qui sont suveillés ?
lol!
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 16:37

quoqu'ché qu'te fais dins tin l'évier lyly? té prinds un bain d'pieds?
ché pon à t'gorge qu't'as du mau?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 16:45

Des gargarismes aveuc de l'iau et du sel.....Rin de tel.....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMar 1 Fév 2011 - 17:03

Ti t'as de l'veine: pour faire cha t'as qu'à mettre tin caneçon de bain, aller prindre un bain à la mer in face de chez ti, et boire eune tasse!

Pour nousautes ch'est plus dur: i faut acater l'sel.

Bon, à part cha, camanette elle a été plus vite que mi: quo qu'ch'est que te vas aller faire dins tin lévier? Un bain de pids au produit à vaisselle?

Quo qu'i in dit t'n'homme - jojo, ch'est cha? - tchand qu'i te vot ainsi dins tin lévier? I ne dot nin rigoler tous les jours ch'paufe garchon. Misère...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:13

Smile Ch' est de l' prévintion qu'i faut faire, i faut pas daller tout nu dins les courants d' air in hiver.
Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:28

Bonjour PPPB, té vas bien ti, t'as pon attrapé l'grippe j'espère.
Batisse i m'artaquine "comme d'hab". Batisse t'as déjà fait des gargarismes. Té dos mette l'iau salée au fond de'tgorche sans l'avaler surtout et après té fait un bruit que chérot pon écrire ichi...
genre rou rou rou ou gri gri gri ou ra ra ra enfin comme té veux;
ensuite t'arcrache tout dins l'évier ou eune bassine in plastique si t'as pon d'évier. Après t'arcomminche cor un cop ou deux cop...et surtout arcrache bien tout....in principe ché micropes i s'involent aveuc l'iau et l'sel....ej dis bien in principe...
Hier j'ai pris eune grosse pugnie d'thym et ej l'ai fait bouillir dins de l'iau; j'ai récupèré l'tisane et j'rajoute du miel et du chitron et j'bos cha en fermant mes yux... parce que ché pon fort bon....
vlà l'dallache à mon lyly inch'momint....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:33

Very Happy Batisse i est pétète pas malate, i voudrot s' faire amicloter par les guernoules! ! ! !
Cha va Lyly ....... mi j' comminche à clicailler d' tout partout ! ! ! ! mais j' sus pas malate, ch' est d' l'usure ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:53

Ouais lili, ch'est bin de faire le coulon avec de l'ieau salée dins t'bouque, mais te ne nous as toudis nin expliqué quo que te fais avec tes pids dins tin lévier.

Alors, siouplait, raconte.

Euh... pour t'n'info, j'ai un lévier. Ch'est donc nin la peine que je crache dins eune bassine? Et si que j'avos nin de lévier, je la videros où la bassine? Chu l'feumier? Ch'est nin plus simple de crachi direct chu le feumier?

T'es bin eune guernoule ti: in dirot que vous ne savez nin quo invinter pour faire de l'vaisselle...
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:01

Faudro cor avoir du fumier dins sin gardin....A Malo in a pon l'drot..Au fait n'oubliez pon d'arlaver vou évier à l'iau d'javel après parce ché micropes i risquerotent déhutter...
In principe in va avoir des composteurs à Malo donc là ej pourro pétète l'mette ed'dins....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:02

Finalemint Roger i dot ête contint que j'sus malate parce que du cop ej viens souvint ichi...et toute fièvreusse in pus....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:04

LILI, QUO QUE TE FAIS AVEC TES PIDS DINS TIN LEVIER?

Terripe cheule-là!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:08

LYLY a écrit:
Au fait n'oubliez pon d'arlaver vou évier à l'iau d'javel après parce ché micropes i risquerotent déhutter...
In principe in va avoir des composteurs à Malo donc là ej pourro pétète l'mette ed'dins....

Te vas mettre tin lévier dins tin composteur? Je ne chus nin sur qu'i est biodégradape...

Au fait, pour l'énnième fos: quo qu'ch'est que te fais avec tes pids dins tin lévier que te cros compostable?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:11

EJ PRINDS UN BAIN D'PIDS POUR QUE CHE MICROPES I ARMONTENT DIN MI.
IN SOIGNE COMME IN PEU ET COMME IN VEUT...NA TE CONTINT....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Empty
MessageSujet: Re: Et commint que vous soignez un rhume vousautes? Et commint que vous soignez un rhume vousautes? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Et commint que vous soignez un rhume vousautes?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Vous croyez aux fintômes vousautes?
» Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?
» Cha fait parel chez vousautes?
» Commint qu'te m'ravisse ?
» Commint qu'in peut donner un prénom ainsi?
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-