acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Sortie PlayStation 5 Pro : où ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Suivant
AuteurMessage
Roger



Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeDim 26 Juin 2011 - 23:33

Citation :
Non, j'avos un string bleu in tricot avec écrit d'zeur:
Acoute-ichi.com Chtis d'ichi-Chtis d'ailleurs...in grantes lettes
té t'as nin fait tirer eun' photo?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 8:06

Roger a écrit:
Citation :
Non, j'avos un string bleu in tricot avec écrit d'zeur:
Acoute-ichi.com Chtis d'ichi-Chtis d'ailleurs...in grantes lettes
té t'as nin fait tirer eun' photo?

Ne parle nin de malheur....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 8:30

Roger a écrit:
Citation :
Non, j'avos un string bleu in tricot avec écrit d'zeur:
Acoute-ichi.com Chtis d'ichi-Chtis d'ailleurs...in grantes lettes
té t'as nin fait tirer eun' photo?

Y' a foque les guernoules qui peuv'tent la vir.... lol!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 9:08

Des fos i vaut miux rester dins l'imagination ... Wink
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 9:24

tiote bellotte a écrit:
Des fos i vaut miux rester dins l'imagination ... Wink
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 517394 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 517394 :vacances5: j'm'in va à Berck...
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 9:59

Non, j'avos un string bleu in tricot avec écrit d'zeur:
Acoute-ichi.com Chtis d'ichi-Chtis d'ailleurs...in grantes lettes

Je te trouve un peu prétentieux en écrivant GRANDES LETTRES lol! [i][img]
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 15:56

Nan Pistouille2, au d'sus d'sin string ch'est sin vint', alors si i a réussi à écrire in grandes lètes, ch'est qu'i y a un gros vint', i dot y avoir de l'surface.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 20:05

Cha m'rappelle les maillots d'bain in tricot qu'in avot dins l'temps (J'a incor des photos!) Si y avot des pétites lettes, elles étotes aussi vite agrandies unne fos l'maillot mouillé , i nous arrivote à nos génoux. Chétot très sexi!

Eh ! Loumarcel, à lire c'que Batisse i dit ed ti (dins les autes sujets,), ch'é l'hôpital qui s'fout d' la charité in parlant du flersois, énon!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 21:12

Bon, ch'est vrai que Marcel i a un vinte de buveux de bière, mais au point de vue de s'tiête, d'après cha qu'in a vu de flersois, i n'a nin de misère à être plus sexy que li...

Parce que, le coup du string, in connot.... in arwette cha de derrière, in se dit que ch'est nin mal et pis in se dit que cha muche suremint eune tiête à faire peur. Ch'est souvint le cas énon? Même que des fos ch'est même nin des guernoules!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 22:32

Batisse, té sais que j'bos pas gramint d'bières, j'in bos minme pas eun' par jour et ch'a s'rot déjà gramint.
J'ai querre in boire eun' minme deux après eun' rando à l'journée, cha fait du bien mais j'in fait pas tous les jours.
Alors té vos Batisse avec tout s'que té dis sus min dos, i y in a qui crot'ent que j'sus comme in toniau.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 6:44

Ch'est pas d'tin dos qui parle Batisse ch'est d'tin vinte ! ....in tout cas ch'est ch'que j'ai compris.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 7:32

J'sus pas babache Matante, j'avos compris cha aussi.

Mais ch'est comme si j'avos dis "casser du chuque sus min dos"
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 8:35

mais si qu't'es biau lou....!! brais pon.....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 8:56

J'brais pon Camanette, j'esssplique à Matante que j'avos bien compris qu'Batisse i parlot d'min vinte.
Quand ch'est pas d'mes mollets ch'est d'min vinte.
Mais j'min fout passe qui i est aussi biau qu'mes mollets.
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 9:15

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 912694 Batisse ,
à vire ed n'age (99 ans Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 563562 ) su tin profil'
& pis ed tiète dins l' incadré ,
ta churmint dû dépinser ed quinzaine ,
pou ti faire un raval'mint d'façade
si conséquent ....
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 979863 lol!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 12:27

ej travale dins dépôt d' bus au poste de charge ,sous eune verrière et 200 bus qui rintent tous les soirs. hier j'ai bu 3 lites d'io j'avo meme pas invie d ' picher et s' soir rebelotte.vivemint l'hiver. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeJeu 30 Juin 2011 - 21:37

Infin bon, in dira cha qu'in veut, la météo ch'est un sujet inépuisape. In n'd'est déjà à 11 pages.

Bon, commint qu'in a fait pour passer de l'sécheresse à sin bedon à Marcel... i faudra qu'i nous explique.

Ouais nounours, j'ai été dins le même cas que ti. J'ouvros, je suos, je m'essuyos, je buvos des litres et... jamais invie de pichi.

Ch'est nin possipe que j'ai sué autint que j'ai bu! A l'occasion, ch'est comme cha qu'in attrape un gros vinte... Infin, je dis cha...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 0:16

batisse a écrit:
Infin bon, in dira cha qu'in veut, la météo ch'est un sujet inépuisape. In n'd'est déjà à 11 pages.
.

Et j'sus arvénu à'm majon, avec tout quo qu'j'ai vu, j'pourros incore ajouter ène paire d'pages... avec ou sans stringes, avec ou sans grosse bedaine... :vacances7:
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 6:59

I avot du monte à Berck?

Dis donc, au début de l'semaine, avec les caleurs qu'i faijot, cha a du y aller au déballache de barbaque. T'as pris des photos des plus comiques ou des plus bielles?

T'as vu des matches de volley ball in monokini? Cha sait être rigolo cha...

In tous les cas, les mouques elles devottent être à l'fiête.

Euh... t'as eu des ennuis avec t'mobylette que t'es arrivé chez ti comme cha in pleine nuit? Ou alors i a incore eune gare à Berck, avec des horaires qu'in se deminte à quo que cha rime?

Bon, après toutes les heures de récup dont t'aras beso pour t'armettre de tes congés, in compte chu ti pour raconter. In fait comme cha?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 8:00

Pou arriver à min vinte dins un sujet météo ch'pas dur.

Quand in dit qui a du vint dins les éramures ch'est que cha souffle, l'région alle est vintée, bin à partir ed là t'arriff' facil'mint à "vintrée" pis à vinte et pis après t'as pu qu'à querre sus l'doche ed quelqu'un, comme Marcel par exempe.

Bon ch'est vrai mes tablettes ed chocolat que j'avos avant quand que j'étos pus jone ch'est dev'nu du "Nu tel là" ou du "Pa stad or" comme i y avot avant, mais cha ch'est passe que j'ai pon intretenu m'ceinture abdominale, alors alle s'est affaissée.

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Emotic12 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Emotic13 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Emotic14

Ch'est comme cha hein! Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 3305382594
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 563562 Salut
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 17:25

Bon, ché pas original, Loumarcel, del l'inrconnaître asteur; t'auros pu pét ête intervrenir avant!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:25

Eh oh, te vas laichi min copain trintchille ouais? Si que te lous le mets au régime i va être de mache humeur et cha va être invivable pour tertous.

Tiote question, in douce, te fais combien d'heures de sport par jour ou par semaine ou par mos ou par an tisaute?

J'espère que te ne fais nin du culturisse parce que, surtout pour les guernoules, ch'est laid. In dirot les manequins qu'in avot à l'école in cours d'anatomie. Et sins tototes in puq! Quo qu'i reste?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:40

Nous, in avos pas cha! in squelette tout au plus!
bref ! in parlant école, su'l'marché, où j'ai acaté du bidet, is vindottent unne tabe d'école: 250 euros et y avot même pas ches incriers in porcelaine! j'étos époustouflée! Qué bande ed voleurs!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:44

I a un taureau qui a tué un gva à la corrida?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 18:50

Y a pas ed corrida par chez nous, mais cha ne nous pas impêcher d'acater et du bidet, et du taureau!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 9:28

Par ichi effectiv'mint i a pas trop d'corrida, mais i y a chés "fêtes votives" avec des taureaux et des raseteurs et des tourneurs.
Ravisez chi d'sous un raseteur d'vant ch'taureau.

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Mvi_8010


et cha finit souvint in sautant au d'sus de l'barrière pou pas s'faire imbrocher, cha arriff' assez souvint quand minme.

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Mvi_8011

et des fos is arriff'tent presque sus tes genoux

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Mvi_8012
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 9 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cha fait parel chez vousautes?
» Vous croyez aux fintômes vousautes?
» Et commint que vous soignez un rhume vousautes?
» Arprise toute blanque
» ché mi minloute
Page 9 sur 11Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-