| Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Matante
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Ven 15 Juil 2011 - 21:23 | |
|
Cha f'rot d'l'eau férrugineuse....ch'est bon pour l'santé non ? |
|
| |
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Ven 15 Juil 2011 - 21:37 | |
|
L'eau ferrugineuse contient du fer et pouruoi y-a t-t'il du fer dans l'alcool ?
|
|
| |
Kazimierz
Sexe : Date d'inscription : 05/04/2011 Messages : 491 ~~ Boyau Rouche 62430 ~~
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Ven 15 Juil 2011 - 23:29 | |
|
A cause que té met d'el lieau ed dins ,ou ben des glachons .... |
|
| |
pépéPéBé
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 4646 Wimille 62126
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 7:02 | |
|
.....Malheureux, les acoute pas, faut pas boire de l' ieau, les boîtes alles vont rouiller ! ! ! |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 7:34 | |
|
I n'd'a des qui distent que l'ieau ch'est un produit à usage externe uniquemint.
In tous les cas, i arrive eune séquo rare ichi: après 13 pages d'un sujet qui causot de sécheresse, in cause incore d'ieau!
Bon, ch'est vrai qu'i a eu des méandres, mais quind même... d'habitute in s'artrouve dins le soutif à Brigitte Bardot, ou dins des vécés qui explostent ou des séquos ainsi alors qu'in causot d'autres séquos.
Bravo mes gins! |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 7:57 | |
|
Pour rester dins l' sujet. . Ichi, pour min gardin, i manque pas d' ieau. J' ai un puche et un surpresseur et ch' est pas l' ieau qui manque du tout. In a des bieaux légueumes. Dins l' timps, i n' avot pas l' ieau à les robinets, les gins is avotent tertousses un puche d' vant leu porte ou leu gardin. . L' ieau du puche servot aussi à faire l' soupe. . Min ancien voisin un brave homme fort près d' la nature, un ancien maraîcher m' dijot sans rire; . " L 'ieau d' min puche alle étot bonne, alle étot...verte!". . Mi cha m' faijot rire in douce, , jé me' dijos, i avot pétète un rat crevé la dins ! ! ! . Nan ! ! J' inlièfe l' couvlèche du mien d' puche pour nettchier l' crépine de l' pompe, i avot eune souris crevé dins l' ieau ! ! ! J' in parle à min garchon qui, li aussi utilise l' viux puche pour arroser sin gardin, i m' dis: . " Moi, j' ai nettoyé mon puits, j' ai trouvé un chat crevé dans l' eau ! ! ! " Ach't"'heure, j' comprinds bin pourquoi qu' alle étot bonne l' ieau d' min ancien voisin ! ! ....Min puche i n' a pas esplosé ! ! ! ! |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 11:48 | |
|
Bin finalemint ichi i fait un bieau solel aujourd'hui, tant miux pou chés mariés, in va pouvoir faire d'bielle photos... J'sus tout juste bin coiffée et cha cha s'ra raplati par l'pleufe... J'ai vu qu'à l'indrot d'ù que l'arpas d'mariache i s'passe i avot un puche au mitan d'eune bielle pelousse, mais cha m'étonnerot qu'i seuche cor in service, cha dot servir d'décor pou des photos.. mais cha devot ête un puche "utilitaire" car in va ête dins un ancien domaine viticole arconverti in salle d'réception... |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 12:25 | |
|
ichi ché l' déluche ej su allé acater des cortes d'guitare ej su arvénu à pied des cortes j'in ai archu.in plusse j'avo pas pris d' parapuie. |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 13:53 | |
|
..........Nounours, ch' est quelle marque qu'i est ti tchien ? ? ? |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 14:04 | |
|
Souv'nirs souv'nirs. I a des évèn'mint qu'is ressent gravés dins les cervelles. 1940. Pindint l' évacuation. Les All'mands nous avotent rattrapés, donc in étot d' sur l' point d' arvénir à nous maison. . J' dormos dins eune auto abandonnée près d' un puche. . L' matin jé m' révèle, i avot un tank all'mand à côté de l' voitureJ' l' avos pas intindu arriver ? Les deux soldats, habillés in noir aveuc des casquettes aveuc des Totenkopf....( cha s' est pas battu dins nous coin, is étotent in vacances).. Un troufion allemand est arrivé aveuc de l' peinture et un pinceau et a écrit d' sur l' puche" Keintrinkwasser"'.... Cha fait combien ? + de 70 ans ? Et j' m'in rappelle core à un détale près. |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 19:49 | |
|
ej t'avo oublié pépéPébé. ché un jack russel. |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Sam 16 Juil 2011 - 20:20 | |
|
. J' connos pas chette marque la, in in fait core?. .................. . l' mien ch'est un fox terrier qu' grand mère alle a acaté bonbon. . Un jour un homme, qu' ej connaissos pas d' ailleurs, i est vénu aveuc s'tiote tchienne, eune fox terrière. I arot bin vulu qu' alle euche des jeunes. In s' a assis à l' tape d' gardin in buvant eune bière pour assister au spectaque, , les deux rchiens is sont amusés comme des fous, mais i s' a rin passé. . In dot leur coper les amygdales chez les marcands d' tchiens ! ! ! I a été bin déçu ch' brafe homme, mi, j' avos un copain d' pusse. |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|
|
| |
| Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? | |
|