acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Carte Fnac+ Jackpot avec 30€ offerts sur le compte fidélité
19.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Suivant
AuteurMessage
Kazimierz



Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeLun 9 Mai 2011 - 21:44

Ben mi dins min coin même chéS moniaux is ont pu d'ieau pou picher

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Pipi10
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 5:10

y à pleut in peut ,el nuit chi,cha va faire du bien à tous !!
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 7:29

Edpuis ch'te nuit i qué queques gouttes d' ieau ché pas grand cos mais l'gardin i va respirer un tiot peu Wink
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 8:24

In a eu un orache pendant ène demi-heure c'matin , m'citerne à eau d'pleuf elle est pleine... Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 912694

Les belches y vont incore pouvoir faire d'l'Leffe pour les français..
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 8:53

Vos savez d'ù qu'i faut aller pou avoir de l'pleuf ? Bin in Guadeloupe...
In a des copains qui sont partis là bas, d'après l'messache que j'ai arçu i fait un timps d'brin ! is sont partis d'pis 5 jours et ch'est l'cinquième jour d'pleuf !... ch'est quind même dommache pou eusses, cha faisot des années qui n'étotennt pas partis "au loin" et qui révottent d'découvrir l'île... is vont suremint pas ête bronzés 
Revenir en haut Aller en bas
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 9:31

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 782798 salut mes gins, pas eun'goutte d'ieuye ichi dinl' midi, ein attind la fonte des neiches!! Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 176586

de toute façon comme ein dit " apres ch'temps là, ein'aura d'laute !!" Very Happy

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 17:59

Oué oué y'a pleu !! Enfin pas grand cosse mais comme dit cha quand même rimpli el citerne à io !!! Et un tiot peu fait du bien ach gardin !!!

Mais là avec el caleur y fait chi inne etuffe ed diap !!!

Ché vrai comme dit Nenesse ...aprés ch'temps là y néra d'laute !!!

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMar 10 Mai 2011 - 21:00

Cha boit surmint beaucoup un bestiau parel ....Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 9rinol
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMer 11 Mai 2011 - 15:33

J'ai bin ouvré aujourd'hui, j'sus allée acater mes fleurs, pétunias, bégonias, géraniums et d'pis c'matin j'arrête pas d'planter.... bon là cha y est, alles sont tertoutes là d'ù qui faut qu'alles seuchent.. 

J'ai bin sué pace qu'i fait toudis aussi caud et sec, d't'à l'heure l'arnu menaçot mais i est passé tout oute, asteur j'sus réhue, j'vas prinde min life et m'mette à l'ompe avec eune citronade bin fraique
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMer 11 Mai 2011 - 21:49

ej viens ed tondre min gazon,in l' faisant au soir , cha évitera qui jaunisse , y prindra el rosée du matin ,pis el fraicheur del nuit, einne economie d'eau in plus , ch'est in vius sincier qui m' a conseillé ed faire cha!!!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeMer 11 Mai 2011 - 22:02

Y a pas d'horaires dins tin coin ?
Ichi i a un arrêté préfectoral et in a pas l'drot d'tondre après 20 h 00 et dins nou lotissemint tertous respecte bin cha, heureusemint pace qu'i a 35 majons, imagine si tertous s'mettot à tondre au soir jusqu'à l'nuit ! cha s'rot l'fin de l'trinquilité...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 7:03

einne tondeusse electrique cha fait pas ed bruit
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 7:46

Nosautes au début qu'in étot dins l'majon in n'd'avot eune d'tondeusse électrique que cha fait moins d'bruit qu'eune aute tondeusse mais que cha in fait quind même, mais in a vite cangé pace qu'in mettot deux fos pus d'timps pou tondre, pis faut toudis faire attintion à ch'fil, dins nos connaissances tous ceusses qui n'd'avottent eune ont au moins copé l'fil eune fos 

Tard hier au soir in a eu l'arnu qui tournot dins l'coin d'pis pusieurs heures, i a eu des rudes éclairs ! i a bin plu, mais c'matin qui fait cor lourd et moite et l'pavé est d'jà tout sec.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 8:04

flower Ichi i n' a pas plu d'pus un bon momint mais i a un puche et in pusse,l'ieau est à peine à 1 mète du sol. L' gardin i n' est jamais sec. Cha pousse ...pas sec...
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 286966 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 880436 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 563562 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 880436 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 11273
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 9:42

mi ,ch'est mes pieds ed tomates,cha à du maux à démarer, par contre j'ai des belles carottes et des biaux choux,el salate al grossie seulemint,al st marc ej met mes haricots vert et jaune, ch'est vrai tiote j'ai déja copé min fil électrique, meme avec min taille haie,pour mi einne tondeusse électrique cha m'suffit, et sus bien contint de l'avoir !!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 12 Mai 2011 - 9:50

. affraid Vous avez intérêt à mète des bottes in caoutchouc pour tonte aveuc eune tondeusse électrique si vous volez pas vous artreuver d' sur l' daine in copant l' fil.
. Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 12:57

In a eu ène paire de gouttes ch'matin.

Pour ceusses qui n'savent plus à quoi qu'cha ressemble :
[img]Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 T4wqhd[/img]
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 15:42

AH !! ch'est à cha qu'cha arsonne des gouttes d'ieau ? i a tellemint lonmint qu'in n'd'a pas vu, qu'j'avos oblié...
Ichi l'pleufe menace d'pis c'matin, ch'est tout gris, mais in est comme soeur Anne, in n'vot rin venir !...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 18:17

Bin mis d'pu 7 h 30 au matin j'ai les pids tout frèques ! Ch'étot l'cross des jeunes à l'usine et i fallot préparer les itinéraires ! Tcheu dallache avec ch'te bruine ! Après les courses in a démonté, plié sous l'bruine (qui avot arrêté l'timps des courses !!!! heureusemint pou' ches tiots) J'faisos floc-floc dins mes cauchures et min patalon i étot mouillé jusqu'aux g'noux et pas possibe de s'canger. J'étos belle ch't'aprèm pour archevoir des parints......mais d'pus 18h, j'chus heureusse, j'ai les pids cauds et secs ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 22:45

I ne te faut nin grind cosse pour être bénache tisaute!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 8:04

Very Happy
Bin ichi, l' terrain i n' est jamais sec, du moinsse dins min gardin. .... i pleut pas nan pus mais l' ieau armonte du sol par capilarité . In pusse in a un puche et un surpresseur.
. Ch' est pas partot parèle . Dins l' coin, à Ostrove, eune copine a sin terrain dur comme du beton ! ! ! !
. à@+ .
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 13:35

Ch'est vrai que ch'est toudis sec. In va vindinger tôt ch't'année... et in va être obligis de boire d'autres séquos que de l'ieau.

Mais le bieau côté de ch't'affaire ch'est que les guernoules elles s'habiltent comme in plein été.

Je ne sais nin vousautes, mais mi au puq que cha va et au puq que je trouve qu'i a des jones alintour de mi. Et parmi toutes ches jones, i n'd'a grammint qui mont bin lu viante in valeur.

Infin, je trouve...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 13:48

Ch'est marrant cha, min homme et mes deux garchons sont comme ti, mais comme j'leu dit "un bieau rôti bin apprêté à l'étal d'un boucher, n'est pas forcémint tindre sous les dints"... et ch'est marrant, m'file est d'accord avec mi   
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 14:08

Bonjour,
Ici aussi dans le midi il y a beaucoup de viande à l'étalage et pas forcément de première qualité, surtout sur la plage les seins nus et le petit string on peut quelquefois détourner le regard il vaut mieux, mais il faut reconnaitre que quelquefois il y de jolis lots à voir et mon homme ne détourne pas le regard dans ce cas là
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 14:41

Parfaite t'n'allusion à un étal de boucher - incore que j'aros préféré que te causes d'un étal de patissier, ch'est moins "viante froite".

In tous les cas, ch'est là pour donner invie mais in n'est nin obligi de partir avec!

Parce que, comme pour des séquos exposés chu les marchés, in se dit que ch'est fin bieau à vir comme cha, mais que cha dot être le brun à faire cuire, que ch'est nin bon pour le cholestérol ou l'tinsion, ou que cha dot être sé comme un étouffe chrétien etc.

Ch'est comme les menus à l'porte des restos. I n'd'a des qui font bafiler, et pis in arwette le prix et in se dit qu'in a du pain et du sauret ou des séquos ainsi à l'majon, que ch'est dins aucun livre de cuisine du monte, mais qu'in fait quind même fin bonne chère avec.

Tout cha pour dire que vous les guernoules vous pouvez être aussi jalousses que vous voulez, cha nous impêchera nin d'arwetchi les bieaux rojins qui pastent par hasard à portée de nous ys in s'arringint bin pour qu'in les voche. Et i n'd'a pour tous les goûts....

Même qu'in conduisint cha peut être dingeureux.... Wink
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitimeSam 21 Mai 2011 - 8:37

rire Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 880436 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 563562
"D' toute façon, un cul vu n' est pas perdu"
Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 831364 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 880436 Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 621230
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi? - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Et chez vousautes, ch'est hyper sec aussi?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cha fait parel chez vousautes?
» Vous croyez aux fintômes vousautes?
» Et commint que vous soignez un rhume vousautes?
» Arprise toute blanque
» ché mi minloute
Page 2 sur 11Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-