acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ché mi minloute B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -20%
-20% Récupérateur à eau mural 300 ...
Voir le deal
79 €

Partagez | 
 

 ché mi minloute

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

ché mi minloute Empty
MessageSujet: ché mi minloute ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 14:45

cha y est ché minloute qui écrit mais j' su ché Marie Claire , ale m a bin expliqué ché sujets du qui faut aller et du qui faut pas, ché pasque je me connecto par l' mail ...... faut dire que j pinso qui i auro un modératateur qui m auro expliqué pourquo que j' me trompo ...mais cha y est j a tout compris du qui faut aller pour pas toudis et' dans "Présentons nous" la preuffe ; pouvez comptez sur mi j a tout compris
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ché mi minloute Empty
MessageSujet: Re: ché mi minloute ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 15:43

:cheers: YOUPPIE !!!!!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché mi minloute Empty
MessageSujet: Re: ché mi minloute ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 15:57

Eh ben Tiote Bellotte? Quo qu'i t'arrife? Ch'est parce que Minloute i dit qu'i a infin compris que te dis youpiii? Je seros ti j'armettros min youpiii dins m'culotte et j'attindros confirmation.

Parce que mi je confirme que les 59 is ont du mérite. Surtout les frontaliers avec les boyaux rouches...

Et j'iros jusqu'à dire qu'i a des boyaux rouches qui ont aussi du mérite. Ceux qui ont cotoyé Minloute à l'école ou ailleurs. Ses profs is ont du vieusir prématurémint. Pauvres gins.

Minloute, min tiot pépère, allez, assis te, conchintre te et lis sins juer avec des séquos qui traintent chu le bureau.

Et inlève tin dogt de tin nez.

Ch'est bin, t'as tout compris. Bravo, in applaudit bin fort - non, nin ti... Donc t'as compris que le forum "présentons nous" i sert pour se présinter.
Comme cha si un jour i a quelqu'un qui ne te connochot nin qui veut savoir un tiot peu chu le ginre de gaillard que t'es (vu par ti-même....) i va dins le forum "présentons nous" et i cache après minloute dins l'liste. Je fais simple exprès pour ti. Parce qu'i a aussi un moteur d'archerche mais je te vos venir avec tes grintes maronnes in demindint et d'ùche qu'i est l'intonnoir pour mettre l'essince.

Et malgré que t'as tout compris, ti non seulemint te ne t'as toudis nin présinté mais in puq à ch't'heure te causes in t'appelint Marie-Claire. J'espère que te ne t'as nin mis à marcher comme elle aussi. Min canard...

Pour causer in tin propre nom si que t'es chez Marie-Claire qu'elle est connectée in son nom à elle, te buques chu OFF ichi au-dessur et te rebuques chu ON. Du coup te ne seras pus dins ses habits à Marie-Claire et te t'artrouferas vierche, qu'in te deminde commint te t'appelles et quo qu'ch'est que tin mot de passe.

Vu que t'as tout compris, cha ne devrot nin poser de problème.

Ch'est fini, te peux armettre tin dogt dins tin nez et juer avec les tiotes séquos qui traintent alintour de l'ordi. Cha va aller?
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

ché mi minloute Empty
MessageSujet: pour Batisse ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 16:20

cor heureux que t as mis un messache pasque j'metto cor trompé ...... mais là cha y est j a tout compris avec tes explications et j a b in compris du qui fallo aller pour pu et' su Présentons Nous, et là j' y su arrivé

t as écrit té devro artirer d' rope ed marie claire pour armet' tin pull à trou d' minloute

ché sur , mais là js ais pu min mot d' passe, faut dire qu ichi in est in hyppo qui glisse sur mi, in a pas à minger,' j vo troube, imagine ichi ye est 4 h et in vient tout juste d' finir ch' plat principal ....

et ché pas la peine ed dire, minloute y a bu, nan ,j' su raisonnappe, j arprinds l' carette taleure et y a quand meme pu d' 100 km à faire , alors avec ché gendarmes sul' route té do faire attintion à tout

comme ché parti j' cro qu in aura l' fromache à 18 h, l' gatio à 21 h et normal'mint ché carottes rapées à 22h, ouais pasque pour l instant ché que des biscuits apéritifs ......
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché mi minloute Empty
MessageSujet: ché mi minloute ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 17:22

Et à ch't'heure i a réussi à chinger le nom du sujet pour y réponte...

Le pire ch'est que je ne chus nin sur qu'i le fait exprès... à m'mote qu'elle a incore de l'ouvrache la pauvre Marie-Claire. Pauvre tiote!

Allez va, minge. Et pinse à faire l'vaisselle avint d'arpartir cheule nut.
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

ché mi minloute Empty
MessageSujet: pour min camarate Batisse ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 19:13

t as vu l heure ichi d' dins .... in vient d' finir ch' dessert et là l' soupe al' cauffe, ouais in imbraye tout d' suite such' repas du soir sinan in arriv'ra al' mason aux zaurores

donc là ché soupe , aprés ché petotes à l io avec un sauret , aprés salate , tiens taleure j a mingé del salate avec du vinaique melfor té connos cha ti in alsace Batisse

là j' min va in do cor tuer et vider ch' cochon pour faire l' entrée , ché del charcut'rie ....
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché mi minloute Empty
MessageSujet: Pour l'électron lipe... ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 19:25

Elle a pinsé à faire de l'tarte au libouli quind même?

Sinon, si te connos l'arcette, survelle qu'elle dose bien, que sin pif i n'est nin trop maigre ou trog gros...

Courache, t'es bétôt au bout.

Ouais je connos le melflor mais je ne cours nin après. Mettre du chuc dins l'salate, bof...
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

ché mi minloute Empty
MessageSujet: cor que pour Batisse , enfin pour tout l' monte aussi ché mi minloute I_icon_minitimeVen 1 Jan 2010 - 19:49

nan in n a pas eu d ' tarte au libouli , ché vrai cha, bon raison pour arvénir ichi as' mason....... ins 'deminte si in va pas nous tord ' l' cou juste avant d' partir , pasqu in a été gavé .............................

bon sérieus'mint , cor eune bonne année à tous, j a pas vu du qui fallo in parler , à accroire que j' su perdu pour l' site , bon in verra aprés eune nuit d'arpos .........
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Contenu sponsorisé




ché mi minloute Empty
MessageSujet: Re: ché mi minloute ché mi minloute I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ché mi minloute

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» je m'présente Minloute
» minloute i paye el roteux
» et la timpête pou Marie Claire et Minloute ?
» Pour eune fos je chus d'accord avec Minloute: in est espionnés
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Présentation :: N'hésitez pas à vous présenter ici...-