acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
L'école dins l'temps - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 L'école dins l'temps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeMer 31 Mar 2010 - 15:42

Very Happy Lé'école dins l'timps
..........Informatique et dessin
L'école dins l'temps - Page 2 1270090060
. à droite min camarate Marcel aveu s'bouque ouverte.
.L'école dins l'temps - Page 2 1270617374
.....Mes tiotes demoiselles...9 ans....
L'école dins l'temps - Page 2 1270090197
i.... Présintation d'leu traval.
Very Happy Et toudis aveu l'banane..... Very Happy


Dernière édition par pépéPéBé le Mar 6 Avr 2010 - 18:04, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 9:11

L'école dins l'temps - Page 2 Icon_biggrin Histoire vraie....
. V'la c'que m'a raconté l'Inspecteur.
. I va inspecter un maîte qui, ch'ti la, n' étot pas futfute du tout. Ii n'd'a dins tous les milieux. L'inspecteur lui dit comme cha, qu'i faudrot qu' i s' mette au niveau des élèves ! ! !
. Un momint après, l' Inspecteur arvient. Ch'maîte i s'étot mis au niveau des infants, i avot mis s' cahièle au mitant d'el classe...et i étot assis au niveau des élèfes ! ! ! !
. . L'école dins l'temps - Page 2 Affraid Vous croyez qui a d'quo rire ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
therese



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 81

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 18:03

ICHI CH 'EST ANDRE

Cha ch'est de la rétrospective où j'm'y connos nin !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 18:51

Euh... LA BAS QUE CH'EST ANDRE... cha va nin d'utiliser des mots comme cha qu'in ne sait même nin quo que cha veut dire?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 18:59

Bonjour André, Thérèse, vous vous faites désirer vous autes ! ! ! L'école dins l'temps - Page 2 Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
mady

mady

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 29/12/2009
Messages : 27
Localisation mouscron(belgique)

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 21:50

bonsoir
pepépébé je ne sais pas ce que veut dire futfute
merci de me le dire svp
bonne soirée mady
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeMar 6 Avr 2010 - 8:45

Bonjour Mady, futfute, qui n'est pas futé ! ! un tiot peu neuneu ! ! ! Cha j'l'ai intindu dins les mines ! !
à plus! ! !
. L'école dins l'temps - Page 2 Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeMar 6 Avr 2010 - 18:16

Sad L'informatique pour tous.(In avot archu eune affiche, Informatique pour tous à mète dins l'école)
. Ch'étot i a 25 ans ! ! ! un quart ed sièque ! ! ! ! !
. Tous ches écoles avotent été dotées d'ordinateurs, TO7 70 ou MO 5....
.L'école dins l'temps - Page 2 1270617961
. fallot qu'chaque infant programme pour obtenr l'dessin d'hélicoptère d'sur l'écran, in pus el faire es déplacher....
. Smile
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 16 Avr 2010 - 18:19

L'école dins l'temps - Page 2 Icon_biggrin L'cirtificat d'Etutes.
L'école dins l'temps - Page 2 1271482248
. Vous in connaichez grandmint, des guss qui zont eu deux fos l' Cirtificat ? ?
. Aveuc ch'i la j'aros pétète pus ète curé ? ? ?
.L'école dins l'temps - Page 2 563562
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 9:35

. L'école dins l'timps, Géographie, les cartes.
L'école dins l'temps - Page 2 1272227826
Chelle la, alle étot pas core trop difficile à faire...par coeur ! !
L'école dins l'temps - Page 2 1272227993
. Ichi cha s'complique un tiot peu...et ..i fallot savoir el faire....ou alorse cha bardot chinq minutes in rintrant ! !
. Ch'étot avant la guerre.
. In pusse, géométrie! ! !
. Les élèfes devotent connaîte les départemeints et tos les préfectures ! ! ! !
......et i n'da pas un qui a fait eune méningite! ! ! !
L'école dins l'temps - Page 2 563562 L'école dins l'temps - Page 2 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 17:47

Mi, les départemints et les préfectures m'in trapelle mais c'qui m'a toudis étonné ch'est min monpère. Li, i apprenot quind i étot p'tit les départemints, les préfectures et les sous-préfectures. J'le r'voie comptint su' ches dogts pour dire ches sous-préfectures, et j'cros même qu'i savot tous les évêches......!!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 18:36

Very Happy Ouais Odile, is étotent cultivés et bin él'vés nos viux! ! Min biau père qui parlot toudis patois, i étot alle "Majon du Peupe" à Billy...cha peut préter à rire "l' Majon du Peupe", n'impêche qui écrivot comme un notaire, aveuc eune écriture parfaite, sans aucune faute d' orthographe, et i démerdot tous les affaires des gins qui savotent pas s'débrouiller tout seuls. Mi i m'épatot ch't'homme la. I épatot même l' notaire qui li dijot " Vous savez tout ça vous! ! !"
. Li aussi i savot tous les départements, préfectures et tout l' bazard...... ach't'heure ch'ti qui sait rin i dira qu'cha sert à rin...
. Et is sont pas morts pour cha nous viux! ! ! Atintion, mes viux a mi....is étotent pas nés hier.....min grand père paternel étot né in 1868...
L'école dins l'temps - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 19:12

Comme ches parints is travallottent, min père i a été à l'asile et quind i est allé à l'école à 6 ans, s'monmère elle a dû sortir el martinet car i voulot pu i aller : i in savait plus que l'maîtresse qu'i disot......
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 20:03

. I arot pétète pu apprinte des "rubriques" à s'maîtresses..
. des rubriques, des astuces , comme mète un fétu d'pale dins l'derrière des zannetons,gonfler eune guernoule aveu in fétu d'pale, faire des fusées aveuc des "macaronis" récupérés dins des obus (vrai), voler les poires dins l'gardin du curé, mète des mouques in caches faites aveuc des bouchons et des épinques à tête, pièger des moniaux, invoyer au plafond d'eul classe des pantins in papier accrochés à des boulettes in papier mâchées sérieus'mint et cha aveuc eune fochette, ou mieux printe pour cipe el cade qui étot acroché au d'zeur d'ech tableau aveuc el bon diu qui ténot sin coeur dins main(heureus'mint qu'ch'étot pas aute cosse) mète eune semelle ed godasse d'sur el banc de ch'ti la qui étot parti au tableau, aveuc les clos in l'air, infin tous des activités fort intéressantes qu'in apprind pas in classe, et qui sont très instructifes..Bin sur nous in faijot pas tout cha ..ou presque pas tout cha! !
.......j'sais pas si cha s'dit dins vous coin
...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeJeu 13 Mai 2010 - 15:51

Smile Very Happy Smile Very Happy A l'école dins l'timps, les artisses
L'école dins l'temps - Page 2 1273805967
. Ch'est Jean Pierre et sin cordéon.
. Qui f'ra dinser les files et pis les garchons ! !
L'école dins l'temps - Page 2 1273806037
. Nan! Nan! Chétot jamais trisse ! ! !
L'école dins l'temps - Page 2 563562 L'école dins l'temps - Page 2 880436 Jamais L'école dins l'temps - Page 2 880436 L'école dins l'temps - Page 2 621230
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 14 Mai 2010 - 16:40

Les cartes ed géographie i fallot les aprinde, les dessiner, mette les noms, d'rivières, des villes, des montanes.
Après in a eu des cartes in plastique du qui avot déjà d'tout dessiné. in avot pus qu'à glicher l'pointe d'note crayon ed'bos pour dessiner sans se tromper, et surtout dins ches proportions, pace que y a eu des cops du que l'carte ed France d'géo ale avot inne drôle d'allure. ale étot tout bancale.
J'me doutos pas Pépé qu'te faisos toutes ches bêtises là.... te ne devos pas donner t'plache à un aute in dirot.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 14 Mai 2010 - 16:44

Y a un truc qui m'arvient là

man mère, l'odeur d'inne éponge mouillée qu'in a laissée dins sin sac d'école. Quelle horreur.

In plus in avot tendance à toudis mette plus d'ieau qui fallot.
Comme in écrivot tout ou presque sur inne ardoise fallot prévoir in faisant note sac.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 14 Mai 2010 - 19:58

Smile . j' mouftos pas à l'école surtout in primaire.J'avos trop peur. Après j'sus dallé à l'école lipe, pas d' baffe mais l' Dirlo i nous faijot eune peur bleusse. Tous les mos ch'est li qui rindot les compositions. I n' d a un qui n'avot pas bien travallé. L' Dirlo li fait eune remontrance, li, l'couillon, i s'a mis à sourire......Qu'est c'qui avot pas fait la, sin cahier a traversé l'classe pour atterrir sans douceur dins s'figure .
. " Va rechercher ton père!"....Un silince ed mort dins l'classe té parles, l' paufe garchon i a arparti as s'majon pindint les heures ed classe arcaire sin père! ! ! !
. Ch'étot li qui faijot les cours ed religion, ch'est pour cha j'étos si fort in religion ! ! !
. Eximpe: Un seul Dieu in tros fos personne etc....
. Dieu ch'est un tiot bonhomme sans queue
. Qui fume es pipe au coin du feu
. rire L'école dins l'temps - Page 2 563562 L'école dins l'temps - Page 2 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 12:49

mi j'avos ker l'école i a deux ans j'ai été vire m'n'école jule ferry à fouquiéres j'avos l'larme à l'eulle tous ché souv'nirs ché zodeurs sont r'montées l'encre l'craie ché zéscaliers in bos qui sintotent l' poussiére ché grands tilleuls din l'cour i z'y sont core in n'in mettot plein nos poches pour in ram'ner à l' maison !!!
mes maitresses surtout l'derniére madame delsaux elle j'l'ai jamais oubliée !!!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 14:14

Very Happy In intindant in est sortis aveuc des bonnes bases in primaire et même in secondaire ! ! ! ! Ch'étot sérieux l'inseignemint.....
..... L'école dins l'temps - Page 2 563562 L'école dins l'temps - Page 2 880436 ......... L'école dins l'temps - Page 2 11273
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeJeu 20 Mai 2010 - 19:19

qui ché qui s'rappelle des cops ed règles.i falo mete tin pouche, l'index et l' majeur ar groupés et ch' maîte un tiot peu sadique i s' faisot un malin plaiji ed taper sur les dogts des fos in faisant semblant ed taper et si t'avos el réflexe d''artirer ed main cha pouvo durer longtemps.cha s'ro avec les jones d'asteur ech' maîte i sin prindro eune direct!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeSam 22 Mai 2010 - 7:19

L'école dins l'temps - Page 2 Affraid In y avot l'drot aussi à c' ginre ed cops d'rèques, ou à génoux d'sur eune rèque, cha fait du bien aussi. . Dins m' classe unique, 28 élèfes, j' ai artreuvé un bonnet d' âne ! ! ! non seul'mint les orèles mais l' tiète ed baudet toute éoute...... Imagine un tiot gosse aveuc cha ! ! !
. Alle a volé al poubelle vite fait bien fait! ! ! !
. L'école dins l'temps - Page 2 563562 L'école dins l'temps - Page 2 880436 L'école dins l'temps - Page 2 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 17:32

L' école dins l'timps, l'tiot prinche.
.L'école dins l'temps - Page 2 1274935396

L' couquer d' solèle, dessin d' Saint Exupéry arproduit par un élèfe in classe.
. « Ah ! tiot Prinche, j’ai comprind, peu à peu , comme cha, t’tiote vie mélancolique
. L’ quatrième jour au matin, té m’ as dit :
. " Jé grandmint querre les couquers d’ solèle.Allons vire un couquer d’ solèle.
. – Mais i faut attinte…
. - Attinte quoi ,
. - Attinte qu’ el solèle i s’ couque.
. …..
. - Quand qu’i est midi in Amérique, el solèle, tout l’monte i l’ sait, i s’ couque ed sur la France. I suffirot ed pouvoir daller in France in eune minute pour vire un aute couquer d’ solèle….. Mais d’ sur em’ si
pitite planète, i suffirot d’ saquer t’ caïelle d’ eune paire ed pas…Et, té
ravis’ros l’ crépuscule à chaque fos qu’ té l’ voudros…..Té sais quand
qu ‘ in est tell’mint trisse, in a quaire les couquers d’ solèle.
. - L’ jour d’ tes quarante tros couquers d' solèle , t’ étos si trisse equ’
cha ? ? ? "
. . Mais l’ piot Prinche, i répondit pas……

( Honteus’mint traduit in chti par pépéPéBé j' voudros pas qu'in érot après un inochint)…
.... L'école dins l'temps - Page 2 563562... L'école dins l'temps - Page 2 621230

-
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 28 Mai 2010 - 6:08

L'école dins l'temps - Page 2 Icon_smile L' école dins l' timps.
. L tiot Prinche d' Saint Exupéry. El ro (roi).
. Dessin arproduit par un élèfe in classe....i a ? ? ? belle lurette
.L'école dins l'temps - Page 2 1275067052
Dins l’ région d’l’astéroïtes 325 i avot un ro. El ro i
siègeot arnéqué in pourpe et in hermine., sur eune caïelle fort simpe
..
. « J’ voudros vire un couquer d’ solèle…faisez me plaiji…Ordonnez au
solèle d’ es couquer.
. – Si qu’ j’ordonnos à un général ed voler d’eune fleur à eune aute comme un papillon…ou d’ es canger in osieau d’ mer, et, si que l’ général i n’ exécutot pas l’ orte archu, qui qu’ ch’est qui sérot in tort ? ? ?
. – Cha sérot vous, qu’i dit pitit Prinche.
. - Exact, l’ autorité alle arposse d’abord d’sur la raison. Si qu’ j'ordonne à min peupe ed daller s’jechter dins la mer, i féra eune révotution. J’ ai l’drot d’exiger l’ obéissance pasque mes ortes is sont raisonapes…….Tin couquer d’ solèle té l’aras . Jé l’ exicherai. Mais j’ attindrai qu’ les conditions alles seuchent favorapes.. »
. - Quand qu’ ch’est qu’ cha pass’ra ? Qui li ardeminte el tiot Prinche.
. - Hem ! Hem ! qui li répondit l’ro qui ravisot dins un gros calendrier, Cha séra,..vers…vers…cha séra vers es soir vers chept heures, chept heures quarante..Et té verras comme qu’ éch’ sérait bin obéï….
.
…(Outrageus’mint traduit in chti boyau rouche par PéBé)
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 28 Mai 2010 - 9:11

té t' lève avec ché poules pépébé? Sleep
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitimeVen 28 Mai 2010 - 9:31

Faut bin qui a quelqu' un pour les réveiller les poules, i n' a pus d' coq ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




L'école dins l'temps - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

L'école dins l'temps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Cha va babeller sec dins l'69
» l'cat dins l'horloche
» Dins le ciel...
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Poèmes, Textes, Chansons :: Coin des artistes-