acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
L'école dins l'temps B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Fnac : 2 Funko Pop achetées : le 3ème ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 L'école dins l'temps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 28 Jan 2010 - 15:49

Chest pont pace que j'sus viu mais dins I'temps chétot miu,
y-a qu'à vire commint qu'cha s'passe dins chés écoles.
Quand j'vos ess' qui apprind asteur min petit fiu
Cha m'fait pont rigoler, mais franch'mint cha m'affole.

Nous in savot nos tapes ed multiplication.
El carte de France in l'dessinot les yus freumés.
In connaichot toutes chés montagnes et pi chés régions,
In traçot chés fleuves avec chés villes arrosées.

Fallot écrire à l'inque, avec ein' belle plume
Qu'in trimpot dins chl'incrier avec précaution,
In écrivot penché, ch'étot comme ein' coutume
Tout cha séqui par des buvards ed collection.

Dins l'classe in n'avot pont d'chauffache central.
Tout s'qu'in avot ch'est ein fu in plein miliu.
Ch'étot, si in veut, comme ein chauffage qui étot central!
Mais n'avot caud que chti qui étot d'sus.

Ed note temps, quand in avot ein' punition
In rintrot à s'maison et pi in gardot l'silence,
Parce qu'à ch'père in demindot pont d'esplications
Quand i l'savot, in avot in plu ein' belle danse.

Ch'est vrai qu'in avot des maîtes qui étotent sévères,
Mais ch'est pon pour cha qu'nos parints allotent les trouver,
Dins l'rue i avotent el salut d'chés pères et mères
In aurot jamais oser dé n'pont les saluer.

Quand in sortot d'l'école in avot des bagaches
Rimplis par des maîtes qui nous tirotent les orelles,
Donotent des punitions pour mette tout cha in plache.
Mais s'qu'in a appris, incor asteur, j'min rappelle.

Actuellemint i faudrot rapprinde el respect,
Chés gosses, chés parints irotent souvint au tableau
Parce qu'au lieu de s'plainde et toudis rouspéter
Y a qu'à laicher faire ech' maîte, li ch'est sin boulot.

Seulemint y a des technocrates là-bo in haut
Qui, in sait po pourquoi, i veulent toudis tout canger
I s'rindent pont compte que tout s'in va à-vau-I'eau
Et que gramint d'gins i n'savent pu lire et compter.

L'aute jour, pour voter, ej su rtourné à l'école,
In rintrant dins l'classe ej sintos comme ein' odeur
Des imaches ont passé devant mes yux, j'étos tout drôle.
Tout s'imbrouillot d'vant mi ... ej najos dins l'bonheur.

Richard KLIMCZAK


Dernière édition par Roger le Dim 30 Mai 2010 - 18:18, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 28 Jan 2010 - 16:56

Alors là, un double voire un triple bravo.

Ch'est bin dit, ch'est bin vrai, et ch'est signé par un que ses incêtres is ne sont nin bretons.

Je pourros dire qu'à ch't'heure les émigrés - et je chus deschindint de flamind - is s'in foutent du système du pays d'ùche qu'is vivtent et qu'is ne font pus rin pour s'assimiler.
Cha serot malhonnête. Parce que pour cha comme pour grammint d'autres séquos, i suffit souvint de quelques abrutis pour foutre le poison bin profond.

In vit à ch't'heure dins un système d'ùche tout i est du. Les jones is trouvtent in général tout à fait normal in quittint le nid d'avoir eune machine à laver la vaisselle, eune chaine hifi, eune télé grand écran, eune auto neuve pis tout cha.

Heureusemint, i a incore grammint d'exceptions. Ceux-là i faut les soigner. Par eximple je ne rate jamais eune occasion de féliciter les jones qui ont fait l'effort d'écrire sins faute, ou qui sourittent et distent bonjour aux ginses.

https://www.youtube.com/watch?v=rMrtJxca5j0
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 28 Jan 2010 - 17:06

ouais ch'est in très bieau texte que t'as mis là Roger...

Batisse, Abd al malik ch'est bin c'qu'il écrit, i a écrit pusieurs canchons pou Juliette Gréco et eu des "victoires de la musique" (même chi cheule cérémonie là n'arcompense pas toudis tout ceusses qui l'mériterottent)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 29 Jan 2010 - 17:05

affraid L'école dins l'temps ? ? ?
. Mi aussi jé m'démante s'qui zapprintent à l'école in ch'momint.
. In peut leu poser eune question dins n'importe quelle matière, is sont incapapes ed réponde ! ! !
. Les viux maîtes partis à l'artraite, qui ch'est qui les rimplachent , , .cheux qui sortent ed l'école achteure ! ! !
....... Comme dirot Léon, "Voila le dallache":
. Interdit d'ardoubler: L'ache scolaire, ch'est pas l'ache qu'les élèfes is ont l'année d'el rintrée mais l'ache qu'is zont l'année d'après.
In ch'momint, au cours préparatoire, is zont 7 ans in 2010.
. Aux CE1 et CE2......................8 et 9 ans
. Aux CM1 et CM2......................10 et 11 ans
............ In 6ème.....is aront ........12 ans.
Bon, du qu'ej veux in v'nir, au cours préparatoire, du qu'in apptrint à lire, inter ch'ti qui est né l' 1er janvier et ch'ti qui est né l' 31 déchimpe, qui sont dins l' même cours, is zont un an d'écart ! ! ! ! ! Si qui n'a qui n' suifent pas l'ploton pasqu'i zont pas l'age mental qui faut, is vont traîner cha pindint toute leus scolarités ! ! ! !
........... L'Inspecteur quand qui s'pointot, i ravisot bin si tous les élèfes inscrits d'sur el registre d'appel qui z'étotent bin nés l' même année ! ! !
...........Autermint "Verboten"
........... In inveyot 66% des élèfes in 6ème ou in technique , 33% (inviron) introtent dins la vie actifes ......comme i n'a pus d'traval, .. direction 6ème et allez hop ! ! ! Ch'est pas des chomeurs, ch'est des étudiants ! ! ! Cheux qui suiftent pas is finisssent par foute el bordel ! ! !
.... In primaire, pus l'drot ed donner d' devoirs ! ! ! ! !
.... (J'parle ed cha, i a pus d' vingt ans qu'éj sus artraite)
.... In in donnot quand même, des devoirs, mais j'leur disos: " Vous n'ètes pas obligés de les faire, vos dévoirs, mais dans ce cas, i faudra m'apporter un mot de vos parents disant : " Je préfère que mon fils ou ma fille ne fasse pas de devoirs" . . Vous pinsez bin qu'j'in ai jamais archu.
. Bin intindu, l'jour d'eune inspection i fallot pas commincher par dire, "Sortez vos cahiers on va corriger les devoirs!"
. Achteur, in Français, aucune connaissance précise....le vide sidéral.
. In calcul, i a un technocrate qui a pondu qui fallot comincher à faire des divisions à la fin cu CE2 ! ! au fou ! ! ! Ch'est l'opération l'pus difficile à apprinte, cha s'fait par par orte ed difficultés ! ! ! . In Science, quand qu'ej vos l'émission " Expériences extraordinaires" Alles zétotent dins les programmes ed certif les "Expériences extraordinaires" ! ! ! L' géographie, les cartes des fleufes etc... l' histoire, ch'est l'Hébreu pour eusses ! ! !
........ Faut vire aussi les manuels scolaires: Comparez les viux DUMAS par eximpe qui étotent parfaits aveu les lives actuels aveu des programmes allégés comme el beurre ! ! ! !
......
. L'jornée comminchot par eune leçon d'morale ! ! ! I n'a core d'el morale ? ? ?
..... L'écriture ? ? ? In arot écrit comme eusses, ch'maite i arot été capape ed nous faire minger nous cahier! ! ! ! Is n'saftent pus écrire ! ! !
.... In pourrot in dire !!!!!
... . Le mos prochain, 15 jours ed vacances, in avot deux ou tros jours ! ! !
........A votre avis pourquoi 15 jours ? ? Cha profite à qui ? ? A la France d'in bas ? ?
. Le sport, bin souvint in perd sin temps....
. L' traval manuel, l'dessn ? ? ? ?
........ Faut vire aussi les manuels scolaires: Comparez les viux DUMAS par eximpe qui étotent parfaits aveu les lives actuels aveu des programmes allégés comme el beurre ! ! ! !
......
...... I a core surmint d'zécoles ou qu'in travale bin mais du qu'alles sont ? ? ? alles sont pour qui ? ? ? ?
...... I a des parints qui sont contints, les gosses "ont des bonnes notes" ....mais alles sont basées sur quoi "les bonnes notes" ? ?
.
. L'école dins l'temps 1264828022
.
....... Enfin, ch'étot un bon niveau l'viux certif,
.
.L'école dins l'temps 1264829362
.
. Ch'étot à 12 ans l'Certif, in 1941 ! ! ! ! Après l' Certif i avot l'Cours Supérieur .

.....et l'examen d'intrée in 6ème ch'étot pas d'eule rigolate.....tout cha ch'est disparu ! ! !
....... J'arrête car j'vas core faire monter m'tinsion ! ! !
:scratch:
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeDim 31 Jan 2010 - 15:52

T'as raison Pébé,
m'femme qui étot instit aussi, alle a l'minme pinsée qu'ti quant alle vot s'qui s'passe à ch't'heure et avec ches s'minnes ed 4 jours in plus ch'est incore pire.
MI pour em' part j'pinse que si i avot pas eu l'rintrée d'ches Parints d'éleffs (avec leus associations) pou gérer l'gestion d'l'école, d'ches programmes, du temps de l'journée d'école ou de l'seminne, du fonctionnemint d'l'école, ed ches instits, surtout chti de leu gosse aussi etc... etc... in in s's'rot pas arrivé là.
Pou mi ch'est ches parints qui ont foutu l'imbroulle et à ch't'heure is d'mintent des comptes.
Bon faut dire aussi qu'dins les hautes s'phères ed l'E.N. y a pas qu'des lumières hein!
Pinsez à ches maths modernes, l'apprintissach' del lecture, l'évèle, l'seminne ed 4 jours tout cha al deminte ed ches parints etc... etc...
M'femme alle a dit un jour à des parints d'éleffs:
"Est ce que je vais voir comment vous faites votre soupe à la maison, non? alors laissez moi faire mon travail"[/b]
A partir de là, ça s'est calmé.
Bon, j'arrète là, j'va pas vous dire tout s'que j'ai vu et intindu d'ches parints d'éleffs, passe qu'après cha va pus plaire.

:oops:[u]
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeDim 31 Jan 2010 - 18:07

affraid
. "Ch'mlheureux" Directeur, i archot des ortes, et comme à l'armée, i dot obéir. Ch'est donc li, l'couillon d'lécole qui dot organiser des élections ! ! ! ! Cha prind un timps fou, et mi, j'étos pas déchargé ! ! ! J'avos eune classe à m'occuper ! ! !
. . Veyez l'dallache....organiser des élections ! ! ! !
. J' ai résolu l'problème tout d'suite: : " Ichi , i n'a pas d'parints d'élèfes ed' droite ed gauche ou du mitant, ch'ti qui veut ète parmi les parints d"élèfes, i s'ra parint d'élèfes ! ! " Et is zont été tertoutes bin contints, étonnés, d's'artreuver insanne bin copains, sans histoires, et j'ai n'ai jamais eu d' problèmes avec eusses.....au contraire.
. Pus d'vingt après ech sus toudis copain avec eusses, is n'm'ont jamais oblié.
... A quoi cha rime tout cha, des élections ! ! ! !
:scratch:
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeMar 2 Fév 2010 - 14:17

affraid avant 1941, leçon d'écriture.
. A ch'momint la in avot des pupitres aveu des casiers pour mète nos lifes et nos cahiers, deux incriers in plomb par tape. Tous les élèfes faijotent face a ch'maîte.
. A chteure, des tapes, sans casiers, tournées dins tous les sens dins l'classe.
. Question: Du qui rinch'tent leus lifes et leus cahiers ? ?
. Leçon d' écriture. Au crayon d'bos, in faijot eune pente comme référence pour ches lettes penchées '( Officiellemint in arot eu l'drot d'écrire drot mais tout l'école écrivot d'el même façon: 12 classes)
. L'pente faite, un modèle au tableau, les deux pieds côte à côte d'zous nos tapes, les cahiers inclinés, l' main gauche d'sur el buvard, et ch'étot parti pour el première lette....tous insanne, puis pour el deuxième, tous insanne..aveu des plumes Sergent Major in acier, trimpées dins les incriers et in silince ! ! Fallot suife la cadince ! ! !
. Tout l'monte écrivot "presque" bien! ! ! Malheur à ch'ti qui faijot "un pâté" ! ! ! Ch'étot réglé comme du papier à musique. Cha marchot "al baguette...
affraid
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeMar 2 Fév 2010 - 19:35

L'école et l' informatique.....TO7 70....in ...1987
.
L'école dins l'temps Img-1126400hn3j
........a l'main ! ! ! !

.
L'école dins l'temps Img-11245116fcc
.
. I fallot les faire...les programmes ! ! !
.
. Inutile ed vous dire qui n'avot pas grandmint, d'maites qui faijotent les programmes aveu les élèfes ed 8/9 ans ! ! !
.
. ..... sans buquer dins l'tas ! ! !
...comme cha.. Very Happy ... :cheers:


Dernière édition par pépéPéBé le Dim 4 Avr 2010 - 11:30, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeMar 2 Fév 2010 - 19:40

. In 1987, les maîtes qui faijotent les tiots cours, ch'étot core des anciens, des kadors, i n'a pas un élèfe qui sortot du cours préparatoire sans savoir lire....pas un ! ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:33

:idea: L'école dins l'timps...géométrie.
.
L'école dins l'temps 1265326924
.
L' travale consistot à tracer des parallèles d'sur des lonques feules ed dessin, et d'faire, des carrés ed 1cm X 1 Cm. Insuite arproduire les caractères du TO7 70 pour écrire leus noms, ch'ti d'l'école , d'el classe....
.
. I n'a pas un, pas un qui allot juer dins l'cour al récré, volontair'mint is étotent dins l'classe......
....
. Cha devot servir à ....
. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:40

Very Happy ..... à quoi ? ? ...ont à ète filmés in récitant des poèsies ! ! !

.L'école dins l'temps Img-111855iqb20

... In plus liaison aveu dessins et diction ! ! !
.
. Cha comminchot à ète intéressant ! ! ! ! I n'a pas un qui s'indormot ..
.
:idea:
.


Dernière édition par pépéPéBé le Dim 4 Avr 2010 - 11:22, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:54

:cheers:..... L'école dins l'temps .... Dessin Poèsie, diction et....confiance en soi ! ! ! !
.
L'école dins l'temps 1270678208
.
.L'école dins l'temps 1265327993
.
L'école dins l'temps 1265328111
.
. Tous sans exception ètotent invités à passer al télé pour ète filmés..
..
. Les photos n'sont pas d'bonne qualité, "dins l'timps" les camescopes is étotent pas terripes ! ! !
. Vous avez vu cha l'dallache, ch'est pas compliqué, un tiot peu d'imagination .....et, un tiot peu d'bonne volonté.....résultats assurés...(.poil au nezmais pas dins l'main).
. J' dis pas cha pour faire min malin mais pour démontrer qu'si in intéresse les éfants, in obtient d'eusses tout s'qu'in veut sans ète obligé d'taper dins l'tas ! ! ! Vous vous rindez compte si....webcame et internet ! ! !
. Very Happy


Dernière édition par pépéPéBé le Mer 7 Avr 2010 - 10:59, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 18:21

Very Happy :idea: L'école dins l'timps Travail manuel.
.
L'école dins l'temps 1265351550
.
. Création, dessin du plan, réalisation collective.
. Un chalet de montagne
. Cha cange eveu les colliers d'nouilles! ! ! La aussi, i n'a pus un qui sortot dins l'cour pindint les récrés ! ! !
.
. :cheers: .....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 15:30

Very Happy L'école dins l'temps: Poésie et desssins....
.
L'école dins l'temps 1265427694
.
..Le sous préfet aux champs ..Alphonse Daudet....
."Monsieur le sous préfet est en tournée......"
.
In prévision d'un montache audiovisuel illustré par des dessins.....un dessin par infant
. Difficulté ? ? ? Au premier "jet", i n'avot pas deux sous préfets parels. . . . . .
. à suife......
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 15:48

.... suite.
.
L'école dins l'temps 1265428311
.
. "Est ce que c'est méchant?" demandent les violettes ! ! !
.
. In a souffert dins l'temps, projecteur à diapos... synchro dia...micro...magnétophone...tourne disque pour sonoriser aveu d'el l'musique...tous ches crayons ringés, tous les infants à pieds d'bas (pour pas faire ed bruits parasites)...à la queue leu leu pour dire chacun eune tiote phrase d'sur l'imache qui zavotenr choisie...sans bafouiller...
... La aussi i avot d'l'ambiance, i fallot pas rater sin cop, in pouvot pas corriger... Ch'étot pationnant pour tout l'monte ! ! !
. Jé l'mettrai pétète d'sur Youtupe el diaporama, quand que j'sérai capape d'el mète! ! !
Very Happy Que ju ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeSam 6 Fév 2010 - 10:05

Very Happy L'école dins l'timps. Le Sport à l'école..I a 25 ans ! ! ! déja ! ! !
. Ch'étot mes ami(e)s les Parints d'élèfes (élu(e)s.
. Réunion d' Parints d'élèfes:
. Proposition:... Si ... daller alle piscine ?
. Tout l'monte daccord, parints plus les 8 maîtes ! ! !
. Appui d' ech maire (étot dév'nu un ami), crénaux obtenus alle piscine ed Boulone, autobuse pour el transport..... Quand tout a été pret, qui ch'est qui veut daller alle piscine aveu ses élèfes? ? ? Personne. ! ! ! Qui ch'est qui a du mète sin cançon...à plus d'55 ans ? ? ?
. J' m 'in foutos, au contraire, j'nageos mieux qu'el maîte nageur.
. " Les miens étotent findus jusqu'à leus orèles, is zont bénéficié ed tous les heures ed piscine ! ! ! !"
. Naturell'mint, i a eune mère qui est vénue m'dire," Ma fille n'irait pas à la piscine, elle a une peur bleue de l'eau ! ! " J'm'y attindos.
. Réponse: Votre fille viendra à la piscine madame, si elle ne veut pas aller dans l'eau, elle n'ira pas, on ne l'obligera pas."
. L'objectif n'étot pas d'apprinte à nager, mais à les zaccoumer au milieu aquatique...
. Confiance absolue, sans savoir nager, au bout d'eune paire ed leçons plongeons in diagonale dins l'bassin d'tros mètes ...sans savoir nager ! ! ! ! ! ! Tous sauf elle tiote qui avot peur ! ! ( Ch'maîte nageur, un brafe type avot dit, si n'a un in difficulté, mettez l'perche conte li, i va s'aggripper d'sus. Cha n'a pas manqué, i n'a eune qui étot débout au bord du bassin, alle a eu comme el vertiche, alle es t quéu tout débout dins l'ieau.à tros mètes ..perche... arsaquée " Tu as eu peur? - Oui monsieur" Alle n'a pas eu l'timps d'boire un cop")
. In avot un plaisi diape ! ! (1)
. Bilan des courses, au bout d'el saison, soit al brassse, soit au crawl,
presque tertousse is savotent nager... sans avoir appris ! ! ! l Sans bouée, sans rin ! ! Et l'tiote qui avot peur, alle allot dins l'ieau, toute seule dins in coin: "Regardez, Monsieur, je suis dans l'eau ! !"
Very Happy J'avos l'nette impression qu'j'avos pas perdu min timps ! ! !
. . Ches maîtes avotent cru m'faire eune farce, is zont raté leu sale cop!)
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 9:58

Very Happy L'école dins l'timps.
.
.L'école dins l'temps 1265580539
.
. Travail manuel: Aéromodélisme.
. Création et réalisation planeurs vol libre
.
. Si ch'est bien fait...cha ça vole bien ! ! ! ! !
. A à peine 11 ans, ch'étot l'plus jeune pilote d'avion radiocommandé de France, du C.L.A.P. (F.O.L.) au Symposium Thobois.
. Avant Guerre, dans tous les écoles allemandes, aéromodélisme obligatoire ! ! ! Mais radiocommande verboten....
. En vue de former de futurs de pilotes de Stuka, Messersmitt, etc.......

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 18:39

:cheers: L'école dins l'timps: Travale manuel.
.
L'école dins l'temps 1265698321
.
. Travale manuel, aéromodélisme, travale sérieux.
. L'école dins l'temps 176586
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 10:44

L'école dins l'temps Icon_king L'école dins l'timps
.
.L'école dins l'temps 1267224587
.
. L'école à deux classes in 1960......Comptez lez si vous avez l'timps, i n'a pas un, pas un qui est sorti d'la sans savoir lire.....
. A vous mote, pourquoi qi' is savtent pus lire achteure ? ? ?
. V'la eune question qu'alle est bonne ! ! ! !
L'école dins l'temps Icon_cheers
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 10:53

L'école dins l'temps Icon_smile L'école dins l'timps, l'certif ! ! ! Eune tiote école, dins un tiot villache aveu des tiotes gins ! ! ! pleins d'bon sens ! ! !
.
L'école dins l'temps 1267225278
.
. Ch'est l'même année, 1960, l'classe des "grands".
.............
. I n'a pas un qui est sorti d'la sans avoir "sin cirtificat " 14/18 aveu les problèmes ed robinets, d' bainoire qui fuitent, les trains qui s'dépastent..... Va leur démander cha achteure à ceusses qui zont les BAC + 36 et qui crotent tout savoir ! ! !
. D'el faute à qui ? ? ? ?
L'école dins l'temps Affraid I a d'quoi a avoir peur pour nos tiots infants ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 10:59

L'école dins l'temps Icon_king L'école dins l'temps, année 1959/1960
.
L'école dins l'temps 1267225941
.
. Les heureux candidats du CERTF ......
.L'école dins l'temps Icon_cheers Youppppiiiiiiiiiii ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 11:44

Euh... ch'est peut-être eune illusion d'optisme, mais i a l'air que le seul garchon de l'équipe i a un tiot peu la durte....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 11:46

I faut dire que la brune de droite...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 14:43

L'école dins l'temps Icon_biggrin In effet, comme dirot Gérard " I n'a la d" dins".....
........
L'école dins l'temps Icon_surprised
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitimeMer 31 Mar 2010 - 15:42

Very Happy Lé'école dins l'timps
..........Informatique et dessin
L'école dins l'temps 1270090060
. à droite min camarate Marcel aveu s'bouque ouverte.
.L'école dins l'temps 1270617374
.....Mes tiotes demoiselles...9 ans....
L'école dins l'temps 1270090197
i.... Présintation d'leu traval.
Very Happy Et toudis aveu l'banane..... Very Happy


Dernière édition par pépéPéBé le Mar 6 Avr 2010 - 18:04, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




L'école dins l'temps Empty
MessageSujet: Re: L'école dins l'temps L'école dins l'temps I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

L'école dins l'temps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Dins ch'carbon
» Les ch'tis dins l'chitron
» dins l'actualité
Page 1 sur 3Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Poèmes, Textes, Chansons :: Coin des artistes-