acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

Partagez | 
 

 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeJeu 20 Oct 2011 - 9:31

J'n'ai eu des ruses pour mette inne réponse c'matin.
J'cros que j'va devoir pédaler sous min bureau.
D'pis hier cha n'va pus

J'ai reçu un mail d'inne amie. J'ouve sans crainte et là j'vos un messache inquiétant qui m'dit qu'ale est dins inne situation délicate et que le pire peut arriver j'ai pas assez d'temps pour t'espliquer j'attinds de t'lire.

Tout bien : m'n'adresse - min nom - sin nom

Sauf que in se tutoie pas

j'ai pas répondu je l'ai appelée

bien sûr j'n'étos pas la seule à l'appeler.
Piratache !
est ce que cha a un rapport avec mes innuis d'ordi j'in sais rien
mais que dallache pour arrêter ouvrir l'ordi ou vous écrire

In verra j'ai fait un nettoyache un peu partout.

Suite au prochain numéro.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeJeu 20 Oct 2011 - 10:07

Si il met aussi longtemps pour s'éteindre, ça peut être aussi que le système ou l'anti-virus sont entrain de réparer les erreurs constatées...
Tu peux faire une : Restauration du système...
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeJeu 20 Oct 2011 - 11:56

merci flersois j'ai suivi les instructions de microsoft dins panneau d'configuration système mise à jour et pis l'anti virus a du bien faire sin boulot Cha fait deux cops que j'viens sul site
pour vire et cha a l'air d'marcher.
j'croise les dogts

n'impêche que m'n'amie elle a du deminder d'l'aide pour réparer s'n'ordi tout neuf.

elle qui avot eu d'gros problèmes d'santé tout l'monte s'est inquiété pour elle.
Archevoir des messaches ainsi cha fait peur !

Merci pour tes consels flersois

j'min va mette l'tabe ch'est l'heure
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeJeu 20 Oct 2011 - 12:19

Bin contint d'lire que tout va bin, bon appêtit la clo ainsi qu'à tertous..

Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeVen 21 Oct 2011 - 9:05

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 993998 I a d' l'ieau dins l' gaz ? ? ? T' as un ordi à gaz Flersois ? ? ? Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 lol! (ach't' heure j' sais c'que cha veut dire LOL)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeVen 21 Oct 2011 - 9:14

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 affraid Restauration du système, achtung ! ! ! !
Min fils Jean Pierre m' dit "In va faire eune restauration du système" ....c' qui sut dit fut fit....... comme ch' étot fort long, i dit "Cha dot ète fini" Et i arrête l' bécane. Grosse malheur ! ! ! !
Bilan des corses, ...Bécane in panne......i a fallu tout réinstaller.
Moralité: Armez vous d' patienche.......et attindez qu'i s' armète in route tout seu ou gare à la casse.....
Comme dirot ch'ti la "Mi j' dis cha j' dis rin, ch' est pour rinte service..." Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 176586 à plus mes gins Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 11273 "Fox ! Viens t' prom'ner aveuc tin pépère ! Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeVen 21 Oct 2011 - 9:42

Avec Window 98, in avot l'habitude d'attinte devant l'écran bleu au démarrage...Les blocages étaient très fréquents... Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 831364
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeDim 23 Oct 2011 - 12:13

In tous les cas, ch'est nin pour dire hein la clol, mais dins un cas parel, si marcel i propose un cop de main, méfie-te... à moins que t'aiches beso d'eune machine à coute!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 8:33

Bin chez nosautes i a de l'ieau dins l'gaz dins nou "gros" ordi, depis tros jours, quind in l'allume, pas d'problème mais après cha s'gâte, i bloque et i s'cope tout seu... j'ai eu un messache d'alerte, j'ai eu l'timps d'faire eune capture d'écran mais comme tout s'a copé insuite, j'ai pas cor pus faire vir à min homme quoque disot c'messache là et depis in arrife pas à d'aller pus loin que l'pache d'accueil, pis avec l'concert (et l'rugby !!) in a pas eu l'timps c'ouiquende d'raviser dins les intrailles de l'ordi quoque qu'i fallot i faire comme opération chirurgicale (infin quind j'dis in, ch'est pas mi mais min homme !)..
J'sus donc d'sus min portape, mais pou consulter les émiles ch'est nin pratique... infin in y arrife toudis
I a foque 5 ans l'pc malate, ch'est quind même pas viux !!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 8:53

Very Happy L' mien d' PC i vient d'ète réparé par min tiot gourou in deux timps tros mouv'mints, carte mémère morte. Tout s' qu'i avot d' sur l' disque dur n' a pas été effacé.

. Mi, j' y connos pas grand cosse...comme jé l' dijos plus haut, in restauratoin du système, n' pas daller plus vite qu'la musique. ou gare à la casse.

. Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 Crying or Very sad Quand qu' cha va pus ch' est pas la peine d' taper d' sure ou de jechter par l' ferniète, cha n' arrinche rin ! ! !

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 831364 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 Cool..... Raoul
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 9:20

Citation :
mais après cha s'gâte, i bloque et i s'cope tout seu..

Te peux essayer un démarrage en "Mode sans échec", au démarrage la touche F8.
Après t'iras voir dans "Gestionnaire de périphériques" si il y en a un marqué d'un point d'interrogation jaune.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 10:52

Bin ch'est c'qu'in voulot faire hier au soir mais in a même pas pu.... in verra c' soir, pou l'instant mi j'touche pus à rin

gif animé ordinateur
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 11:08

tiote bellotte a écrit:
Bin ch'est c'qu'in voulot faire hier au soir mais in a même pas pu.... in verra c' soir, pou l'instant mi j'touche pus à rin

Aïïïïïeee !
T'avos nin changé l'carte graphique i'a pas longtemps ? C'est sur c'ti-là ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 11:20

In l'avot nin cangée pace qu'après cha avot armarché comme y faut - j'avos quind même comminché à cacher combin cha coutôt cheule carte au cas ù -
mais ch'est pet ête là qu'est l'oche, in arot pet ête du l'canger...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 11:43

mi el mien,ech boutond'allumache y clignotte toudis au rouche, ch'est soit ech disque dur ou carte mère,ej connos pesonne pour m'aider!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 11:45

chétot l'carte graphique ou l'carte réseau?
que té devos canger?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 11:57

ch'duc a écrit:
mi el mien,ech boutond'allumache y clignotte toudis au rouche, ch'est soit ech disque dur ou carte mère,ej connos pesonne pour m'aider!

Essaie de voir c'te programme, pour l'vir, te cliques in même temps sur les touches CTRL, ALT , Suppr, dins l'page que te vos te choisie l'ligne du bas et te vos cette fenêtre ..te choisis la case :Performamnces, et te vos si tin ordi i travalle alors que te li d'minde rien...
Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 5tZecipTB7
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 13:26

Roger a écrit:
chétot l'carte graphique ou l'carte réseau?
que té devos canger?

ch'étot l'carte graphique
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 13:39

ej viens ed raviser, el ligne bleue elle est au bout,cha fait eine ligne continue
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 13:49

Mi je trouve que cha fait un momint qu'in ne vot pus d'intervintion de marcel...

Infin, je dis cha, je ne dis rin. Ch'est foque pour dire, parce que question armise in forme d'ordis, li ch'est un chimpion énon?

Si que t'arrifes à me lire marcel, fais eune grosse baisse de m'part à solan?e!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 15:18

ch'duc a écrit:
ej viens ed raviser, el ligne bleue elle est au bout,cha fait eine ligne continue

Et dins l'case du haut, l'activité du processeur, elle est importante?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 16:07

Mi je serai toudis ébaubi par autint de savoir informatique de la part de ginses qui ont appris cha tout seus.

Te cros que je peux aller vir si que min processeur i a eune activité importinte, sins printe le risque qu'i m'ingueule et me rinte m'vie impossipe si que je le réveille in cerceau?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 16:15

Bon, allez, promettez me de nin rigoler.... je ne peux nin faire contr alt suppr vu que chu min tiot ordi - je cros que cha s'appelle un notebook - i a nin de touche suppr.

J'ai essayé avec des autres (marche arrière) et i ne se passe rin du tout. J'ai essayé avec echap et cha ferme le cassis.

Ch'est grave docteur? Vous pinsez que min processeur i ne sait même nin qu'i est sinsé ouvrer?

Marcel, à t'mote? Naaaaaan marcel, ch'est pour de rire!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 16:22

lol! Min pétit fils Pierre, min Gourou.

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 7610761222PierreNoerl005

J' in ai d' la chance d' avoir des éfants pus malins qu' leu grand père.

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 563562 Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi 880436 Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitimeLun 24 Oct 2011 - 16:24

In tous cas, mi min processeur i est gintil, i m'a nin rouspété après quind j'sus allée l'réveiller... cha dot ête un processeur guernoule -eune processeusse ?? -

t'as eune marche arrière d'sus tin ordi Batisse ? et t'as combin d'vitesses ? I fait pas vroum au moins ?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Empty
MessageSujet: Re: Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les ch'tis dins l'chitron
» Question aux ceusses qui ont un ordi portape
» Dins l'actualité
» Dins les vignes
» Dins ch'carbon
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-