acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 LYLY "La Fleur ed Malo"

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
André



Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 18:18

Commint que cha va André? Ich'est incroyape cha, in parle de sécheresse in Normindie.
Cha va, à part que j'ai du pâté d'lapin d'avanche pour 6 mos...


Marie grauette, cha évoque des sacrés souv'nirs, je n'sais pu c'qu'alle faijot au juste, mais ch'étot in sale biête..
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 18:26

6 mos de pâté de lapin? A cause que quo? Vu que t'es un goulaffe de ch'bazar-là, je suppose que te n'd'as fait pour un régimint.

Et pourquo? I avot eune promo?

Ti te mets la tiête, mais je ne me rappelle pus si que te mets le fo. Te le mets?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 18:28

Camanette in chorchelle... i li minquot incore cha!

Te te mets à califourchon chu un ramon? Ch'est quand et d'ùche que te jues t'piche?
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 18:49

Te le mets?

In va pas ar'sortir les vielles recettes, nan ?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 20:32

Bin ichi que ju pour mi, ej do arprinte mes r'paires avec vous tertous, Camanettes alle s'amuse dins in clup ed jeunes files, André ché pon mieux, i caches mais i dort gramint. I vont min vouloir .....
Ej m'in balance pas mal....
Bisous à tertous....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 12:42

sin titre à Lyly cha ma fait busier à eune canchon d'Charlotte Julian.... très kitch mais rimplie d'bonne humeur
cha date d'1972 (infin pas cheule version chi-d'sous)

https://www.youtube.com/watch?v=Xr6jH9bqX-w
mi j'ai querre le : car Paris c'est pour moi la terre promi- ise

quoque qu'alle devient la Charlotte ? artournée à Perpignan sins doute....
Charlotte si té nos lis.....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 12:50

tiote bellotte a écrit:
....Charlotte si té nos lis.....

In peut rêver. Sacrée modérateusse verte!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 13:17

https://www.youtube.com/watch?v=RAFuntoOr9M

cheule lal alle est pas mal nin pus pou rigoler un bon cop
in tout cas alle s'prenot pas au sérieux la Charlotte !!! commint alle a fait pou treuver une maison de disque cha ch'est un mystère !!!
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 16:31

Merci Tiote, in espérant que té vas bien ainsi que toute la famille. Mi j'arcache, j'arcache pire qu'in archéologue sauf que ché d'eule généalogie.....
M'và arriver dins l'KANZAS.
Ej me sus pris au ju et c'est trés intéressant.
A plus tiote. Merci pour l'canchon.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 20:05

In amérique, eune mouette cha se dit eune gull et cha se prononce comme guiffe...

I n'd'a des grantes. I paraitrot même qui n'd'a des qui arrivtent à marcher avec lus pattes arquées, in machint des chigoumes. Cha fait des cacas qui coltent.

Ch'est comme cha que colt cha a devenu synonyme de tirs à répétition.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 20:31

Batisse va vir sur un site connu l'KANSAS j'avos jamais été là meume un géographie à l'école; té pinsses bien que jamais j'avos mi min nez dins l'secteur. Que ju !
Ej sus obligée d'm'armette à des cours d'anglais. In oublie gramint avec l'ache surtout que j'avos que quiques notions. Bon ej vous laisse tertous !
Ej sus connectée avec l'Kansas (pu rin à vir avec l'patois du nord). Ej prinds des étoiles.
Nan mes gins ej sus toudis du NPC avec min patois (cher à min coeur).

Bisous
Lyly
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Mai 2010 - 20:47

Te buques beatles kansas city sur gougueule et cha va te rajeunir d'eune paire d'ans...

Ch'étot des bons. Les deux de gauche is sont morts trop jones...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 9:58

Bonjour Lyly, j'étos dins l'Nord ch'week end chi, in est rintré qu'hier soir, in a failli aller à Dunkerque Lundi mais i avot trop d'monte sus l'autoroute dû qui avot des travaux alors in a fait un tour dins Lille.
J'vos qu'té fais toudis l'él'vach' ed mouettes et qu'cha va bien pour ti ch'est l'principal.
Alors i qu'minche à faire biau vous allez ar'sortir chés chars sus la plach' et r'faire des courses.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 11:42

Ouais, ch'est comme un ju de quilles.... ch't'a ch'ti qui abat le puq de tourisses chu l'plage.

A m'mote que ch'est des activités d'hiver, tchand qu'i a personne. J'ai bon?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 12:21

Bonjour Loumarcel tés mollets vont bien. Ché vrai qu'aveuc tous ché touristes il faut slalommer....A partir du 15/06 inne peut pu rouler sur l'plache ché réservé aux bronzeurs....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 12:36

Mais ch'est vrai cha... du timps que l'marguerite de Malo elle avot nin trouvé commint faire pour venir à sin bistrot à Roger, in ne causot pus de ses mollets à Marcel...

Tcheue amoureusse! T'in as de l'veine Marcel.

In puq d'cha i arot bin voulu aller à Malo qui nous dit Marcel. Ben t'es des sacrés tisautes deux.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 13:52

Nan, mes mollets is vont pas bien du tout, in dirot qu'is vont esssploser quand cha monte, in plus ch'est pas qu'un seul, ch'est les deux in minme temps, au bout ed tant ed kms.
J'ai consulté ch'médecin, i a arrété l'pillule pou "colle et l' stérole" et j'attind d'vire.
D'main j'm'in va pou randonner in Ardèche (sus tros jours), j'ai choisi d'faire chés pétites randos, dû qu'est pas long et qu'cha monte pas trop, j'va vire ch'que cha donne, ch'est presque la fin de l'saison après in verra si faut que j'consulte d'aut' personnes.
J'va préparer mes affaire ch'aprèm' et aller querre min casse croûte pou d'main
Bref l'histoire ed mes mollets ch'est bizarre ch't'affaire là, et cha m'fait pas rire du tout passe qu' au bout d'un momint j'peux pus "arquer" (marcher).

Cha dot ête de l'faute à Lyly cha, d'pis l'temps qu'all' a pris eun' option d'sus ch'est pus les miens, et j'peux pus faire s'que j'veux avec.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 15:05

Loumarcel, j'te donne l'consel que m'a donné m'pharmacienne : té prinds 8 granules d'arnica montana 9 ch (ch'est d'l'homéopathie) 1 heure avint d'commincher à marcher, t'in arprinds après l'pose déjeuner (si té marches tout l'jour), pis quind t'as fini l'rando... comme in dit si cha fait pas d'bien cha fait pas d'mau LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Icon_biggrin

toni aussi avot comme ti, sin docteur li a cangé d'médicamint pou ch'gros restérol, et avec ch'ti qu'i a asteur cha va miux, ch'est pas cor l'Pérou mais i a moins d'mau
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 18:01

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 979863 Lou, j'va t' donner un bon consèle, n' acoute jamais d' consèles ed personne...LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 18:22

L'marguerite ed Malo alle est in fleur ed Mai comme l'muguet. Té jaloux Batisse ? Commint qui sont té mollets à ti Batisse ?
Té do avoir des mollets (ed mob) donc pon musclés ! Assis sur inne mob, inne bouge pon gramint ?
Enfin ej dis, ej dis rin....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitimeMer 26 Mai 2010 - 19:07

T'as raison Marguerite: des mollets de co. I n'y minque que les ergots.

Heureusemint que j'ai min vinte, autremint l'aidjule de l'bascule elle ne bougerot nin.

Et ti, commint que t'es bâtie? (ne rintre nin dins trop de détals hein, foque les gros traits...).

In tous les cas Marguerite, si que t'as des talints de masseusse, i n'd'a un à qui cha pourrot faire du bin.

Même deux
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

LYLY "La Fleur ed Malo"

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» les ans à lyly
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
» URBANISATION INTEMPESTIVE A MALO LES BAINS "Sauvons la dune"
» Raflaqué
» les ans à lyly
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-