acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
LYLY "La Fleur ed Malo" B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-17%
Le deal à ne pas rater :
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 128 Go Blanc (+29,99€ ...
249.99 € 299.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 LYLY "La Fleur ed Malo"

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeSam 22 Mai 2010 - 16:16

Bonjour mes gins, ej sus continte, i fait biau. In arvit comme in dit chez nous. Commint que vous allez tertous ?
Mi cha va fort bin; incor un nid d'mouettes (3 oeufs qui sont couvés) sur l'toit d'min bureau. Ej n'ose pus ouvrir l'farniette pour m'aérer; alle vont m'attaquer.
Un gros batiau est installé pour "l'développemint durape" sur DUNKERQUE dins l'port juste in face d'min bureau. In dirot la croisière s'amuse.
Bon ej vous laisse et eune grosse baisse à tertous ed Malo.
La fleur ed Malo. Lyly
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeSam 22 Mai 2010 - 18:38

Bonjour LYly, j'espère que tout va bien de ton côté ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeSam 22 Mai 2010 - 19:33

Bonjour Pierre, ej sus fin continte de t''lire.
Commint que té vas.
Bien j'espère.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeSam 22 Mai 2010 - 20:33

La fleur de Malo?

Sacrée Lili. Cha va les cheviles?

T'existeros nin qu'i faudrot t'invinter!

Infin, grâce à ti j'ai appris que les mouettes ch'est florivore... Dis me, pourquo qu'elles t'attaquerottent les mouettes? Te leur as piqué des oeufs?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 5:20

Bonjour Batisse, ej m'ennuyo après ti. Ej pinse souvint à vous autes tertous mais l'timps i m'manque pour vénir vous faire des tiots coucous. Bon dimanche à tertous.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 6:46

Bin ichi ej correspond avec l'KANSAS au USA m'n'arrière grand-mère alle a un frère mort et interré dins un cimetière au KANSAS au USA à 84 ans. Tout cho parce que j'arcache avec m'généalogie. Véridique ! L'pire ché que l'anglais américain ch'est dur à traduire. On m'a meume invoyé l'photo de l'tombe. Ej pinsse à l'pièche à Léon (ni fleurs, ni couronnes, ni farindoles). Bin que ju.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 7:35

Si que je comprinds bin, t'es devenue eune espèce d'imbassadrice de Malo (ou de France?) vis à vis d'eune paire de généalologues ricains.

Ben tcheu ju...

Acoute à t'n'orelle tiote; j'ai nin tout compris à t'n'affaire. Te dis que t'n'arrière grind mère elle a un frère qui a cassé s'pipe alors qu'i avot 84 ins, dins un décor de western, à cause que te cachos après li. Cha voudrot dire que t'n'arrière grind mère elle vit incore?

Ben dis donc, i a l'air qu'in vit viux et qu'in fait des afants rudemint tôt dins t'famile. A quel âge t'as comminchi tisaute?

Dis me, de tin nom de jone file, te ne t'appelleros nin Dalton ti par hasard?

A part cha, si que te sors aujord'hu, n'oblie nin de mettre tin capieau de palle - avec un lélastique pour nin qu'i s'invole - parce que le solel i va buquer d'après cha qu'is distent dins le poste.

Même à Malo cha va buquer. I paraitrot même que par indrots le sable i pourrot séquer... Nan, ch'est eune blague, ch'est foque pour te faire indever!

Allez, eune bonne journée à tisaute et si jamais te tchais du côté de la fesse de tin arrière grind mononque - ch'étot nin un moine au moins? - chu in incêtre ricain qui s'appelle Christophe Colomb, ch'est pus la peine de cachi de ch'côté-là de l'mer du Nord.

Je dis cha pour nin que te pertes trop de timps et que te peuches venir ichi babeller avec nousautes, que ch'est toudis un grind momint.

LYLY "La Fleur ed Malo" Emotic10
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 7:43

Ya que ti Batisse pour treuver cha ! In tout cas min arrière arrière grand-père yétot fort solite. Ej cros qu'on est des costaux dins l'famille. Min père yé décédé à 85 ans. M'mère alle a 86 ans. Alle est incor in pleine forme sauf l'surdité. In dot y parler fort. Jean i s'énerfe parfos avec s'belle-mère. Que famille ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 8:09

T'as connu tin arrière grind père?

Ch'est lequel d'ailleurs? Le mari de l'arrière grind mère que sin frère i est mort dins un western? Elle s'a mariée qu'eune fos? Je dis cha parce que de min côté, à cause des guerres et des maladies, i a eu grammint d'armariaches, avec des frères et soeurs qui n'avottent souvint nin tout à fait les mêmes parints.

In tous les cas, pour mi l'généalogie ch'est cuit: je chus archi nul in histoire et même dins l'famile je ne sais souvint nin qui est qui, ni pourquo i est de l'famile.

I faut dire aussi que cha ne m'impêche nin de vivre heureux...
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 8:27

Batisse est-ce que té pourros m'traduire l'texte "anglais américain" in français où quiqu'in d'aute que j'viens d'archevoir ? Commint que j'dos faire pour l'transmette ?
J'ai besoin d'aide ? Merci.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 8:29

min émile perso ché toudis l'meume. Attintion ej veux pon ed traduction "anglais patois" surtout pon, surtout pon...cha fero offinse à m'aïeul.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 9:08

Tin émile perso ch'est toudis le même? Eh ben je chus bin contint... ch'est laquelle?

Blague dins le coin, te buques chu MP in bas d'un messache à mi, et t'aras drot à eune ferniête d'ùche que te pourras m'indiquer tin adresse émile via sin site à Roger nous grind chef à pleumes.

A partir de là in intrera in contact par derrière les rideaux...

In fait comme cha cow girl?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 11:49

bin dit donc lyly,tin mon oncle y est pas interré à coté ed jjohn waine sur sin bidet pis ses bottes et sin capieau ed cow boy....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 12:17

Salut min duc ed calonne, ej sus fin bénache de t'lire.
Que ju v'là qu'astheur ej dos savoir parler et traduire in anglais américain (ej précise anglais américain) car ché pon du tout parel qu'un anglais normal. Ya des différinces.
Ouais ej sus din l'Kansas. Té vos ej voyage. Enfin ché m'parinté qui est là. Ej sus à l'foufelle avec cha. Ej dos deminder à des camarades pour l'traduction vu que l'femme américaine alle s'est lire l'français mais pon l'écrire. On a incor l'air ed des babaches nous autes vos savez ! Jean y m'a dit au lieu ed t'amuser té fro pon mal ed faire du perfectionnemint in Anglais (Américain).
Que ju ! Fais eune grosse bise à Brigitte et des caresses à tes quiens.
A bétot
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 12:56

ej vais pas t'aider in inglais, ej sait que deux lanques, le chti et français, in tout cas ej sus contint de t' lire, t'est prirae bien l'bonjour à jean, brigitte al te dit merci ,et t'a l'bonjour ed marie jeanne....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 12:59

ej m'escuse pour el faute que j'ai faite , ej sus fatigué...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 13:09

ch'duc a écrit:
....et t'a l'bonjour ed marie jeanne....

Ch'est l'marie jeanne actrice qu'in connot? Quo qu'ch'est qu'elle fait chez tisaute? Elle prind des cours de jardinache?

Ch'est drôle, je ne l'imagine nin avec un louchet dins ses mains. Les bottes in cayoutchouque et le tablier vert, ouais, cha j'imagine facile...
Revenir en haut Aller en bas
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 13:16

bonjour lyly continte de t'lire !!!avec ch'biau temps qui r'vient i va avoir du monte à malo !!!!!!
bon diminche bizzzzzzzzzzes
annie
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 15:29

Merci Annie , ej sus fin bénache d'avoir d'vos nouvelles à tertous.
Mi ej n'in peux pu ej sus intre l'patois, l'français, l'anglais et l'amerloque; du cop ej finis par mélinger mes pédales. Ej pinsse à vous souvint "mon dieu que famille".....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 17:04

batisse , marie jeanne ch'est m'soeur, pis el copine d'école à lyly...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 17:29

Ah valà... ch'est dur à deviner tchand qu'in ne sait nin hein?
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 17:44

Lyly ch'est ine modeste, alle oublie d'dire qu'alle parle aussi courammint mouette !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 17:55

Tiens, ch'est à l'Pintecôte ou à Pâques qu'i a des arvénints?

Vlà ichi André. In crorot un miraque. Cha va mettre tertous et Lili in foufelle tout cha.

Commint que cha va André? I fait toudis aussi sec dins tin pays? Vinguette, ch'est incroyape cha, in parle de sécheresse in Normindie.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 17:59

ahh cha ché sur....des cours d'jardinache, je n'aros b'son, mais cha n'm'interesse pon mais alors pon du tout.....
par contre t'as raison, ch'tablier vert pis ché bottes in caoutchouc cha m'fait pon peur
d'ailleurs je n'ai des bottes in caoutchouc à mes pids dins l' dernière piche qu'in va juer in juin et in plein air (si qu'y pleut pon) l'piche all' s'appelle 'ché chorchelles" pis mi j'jus "marie grauette"
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitimeDim 23 Mai 2010 - 18:18

Commint que cha va André? Ich'est incroyape cha, in parle de sécheresse in Normindie.
Cha va, à part que j'ai du pâté d'lapin d'avanche pour 6 mos...


Marie grauette, cha évoque des sacrés souv'nirs, je n'sais pu c'qu'alle faijot au juste, mais ch'étot in sale biête..
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




LYLY "La Fleur ed Malo" Empty
MessageSujet: Re: LYLY "La Fleur ed Malo" LYLY "La Fleur ed Malo" I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

LYLY "La Fleur ed Malo"

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Chars à voile sur Malo
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
» URBANISATION INTEMPESTIVE A MALO LES BAINS "Sauvons la dune"
» les ans à lyly
» les ans à lyly
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-