acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Question aux ceusses qui ont un ordi portape B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
-20% Récupérateur à eau mural 300 litres (Anthracite)
79 € 99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Question aux ceusses qui ont un ordi portape

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 8:47

Je bous après min nouvieau lordi...

D'eune part j'ai un clavier qui me rind maboul (oh, cha va là-bas derrière hein, je vous ai intindu ricaner dins vous moustaches hein...) à cause de l'barre d'espacemint qu'i faut buquer dessur bin au mitan pour qu'elle fonctionne. J'ai été vir le marchand, qui a inlevé le cache chu le lordi d'expo et qui m'a dit que ch'étot normal, vu qu'i a qu'un contact au mitan...

Donc, si vous acatez un lordi portape HP, déméfiez vous de cha... je ne sais nin si tous les claviers is sont de l'même conception, mais je peux vous dire qu'i n'd'a des qui énervtent à l'usache.

Le deuxio i est pire que cha. Mi j'aime bin juer avec de l'musique ou des signaux sonore. A défaut d'arpiquer des poreaux, j'arpique de l'musique.

Eh ben avec min lordi, ch'est nin possipe. Ch'balot i n'est prévu que pour inregistrer des sons qui vientent de micros (interne ou externe, qu'in peut évintuellemint mélinger). Mais inregistrer ne serait-ce que le son qui vient d'un DVD qui passe chu le lecteur de DVD (pour piquer le son d'un DVD musical par eximple), ch'est impossipe.

Je chus allé arvir min marchind in expliquint min problème et apparemmint i n'a que mi au monte qui bidouille de l'musique... J'ai guidé min marchind vers le panneau de configuration et i a constaté qu'effectivemint i n'avot que les micros qui étottent prévus comme source sonore.

Du coup i a été vir dins tous les ordis portapes qu'i a et is sont tous parels, toutes marques et tous prix confondus. Tous sous Windows7. A m'mote qu'i n'a nin été vir dins les Mac.

Donc, question à mes copainpines du forum qui ont un portape et qui inregistrent à l'occasion des sons: si que vous n'êtes nin sous Windows7, avez vous l'possibilité de configurer les signaux d'inregistremint audio à partir d'eune autre séquo que des micros?

D'après min marchand, cha serot spécifique aux portapes...

Si que cheule limitation ch'est eune nouveauté de Windows7, cha sint mauvais pour l'avenir. Ou cha sintirot bon pour Mac si chez eusautes ch'est prévu...

Valà! Désolé de vous imbêter avec cha, mais je chus comme cha: j'aime bin tchand que cha marche comme je veux...

J'étos tellemint colère que j'ai récupéré un disque dur in bon état pour min viux pc de bureau, que je l'ai arformaté pour qu'i soche tout neu et j'ai réinstallé windows XP ne serait ce que pour l'musique. Ch'est un monde énon? Et ch'est loooong à installer tout ch'bazar...

Infin, ch'est moins long que de se faire soi-même les 7 DVD de récupération du système pour Windows7 chu portape HP... Et in n'a nin le drot à l'erreur vu qu'in n'a drot qu'à un seul essai. Ch'est le progrès?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 8:53

l'solution a l'est simpe Batisse arvind le.
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 11:26

D'autant plus que les portables sont bien moins performant que les PC Fixe ...Bien plus cher et pour changer les perif et les DD ou autres cartes pas évident non plus ....!!

Mainnant les portables ont peut les emmener dans les autres pièces = Wiifi ....à la playa ou ailleurs !! D'où leur noms bien sur et sont jolis aussi .....!!

Mais ça fait léger comme avantages !!!

Vindiette ce crayons blue y m'enerffe !!!!!!!!

Bon diminche .....in espérant qu'in aura du solelle ...Ceussent qui sont ach'camping du Perroquet à Malo .....!!!! z'ont intérêt a savoir juer a cartes !!!

Ah ben qué région ....ché pour cha qu'in veut pas qui pleuffe ...car cha s'arrête pon !!!

Question aux ceusses qui ont un ordi portape 286966
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 12:14

batisse a écrit:
Je bous après min nouvieau lordi...

Donc, question à mes copainpines du forum qui ont un portape et qui inregistrent à l'occasion des sons: si que vous n'êtes nin sous Windows7, avez vous l'possibilité de configurer les signaux d'inregistremint audio à partir d'eune autre séquo que des micros?

récupération du système pour Windows7 chu portape HP... Et in n'a nin le drot à l'erreur vu qu'in n'a drot qu'à un seul essai. Ch'est le progrès?

Batisse ,
mi pou télécharger d' eul musique j'ai installé " REALPLAYER " de base gratuit car y a aussi l'version payante ,
Comme cha dèsque je vas ;mettons sur youtube & en passant ch'pointeur in haut d'eul vidéo un tiot cadre s'ouvre j'clique pou l'inregistrer ...
pis après j'eul transforme , toudis avec REAL in son WMA pis j'l'invoie dins mes musiques ....
J'évivte ed faire du MP3 car l'son i est sourd & tout ch'qui est basse
fréquence est supprimé ...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 12:52

Loconno a écrit:
Vindiette ce crayons blue y m'enerffe !!!!!!!!

Mi aussi.... d'ùche qu'i sort? I n'étot nin là ch't'au matin.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 12:55

Oups! I simblerot que cha soche spécifiquà à ch'forum...

Chef, ne le prinds nin mal hein....N'impêche que ch'crayon bleu, i énerfe... même un garchon calme comme mi Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 13:04

Kazimierz a écrit:
Batisse ,
mi pou télécharger d' eul musique j'ai installé " REALPLAYER " de base gratuit car y a aussi l'version payante ,
Comme cha dèsque je vas ;mettons sur youtube & en passant ch'pointeur in haut d'eul vidéo un tiot cadre s'ouvre j'clique pou l'inregistrer ...
pis après j'eul transforme , toudis avec REAL in son WMA pis j'l'invoie dins mes musiques ....
J'évivte ed faire du MP3 car l'son i est sourd & tout ch'qui est basse
fréquence est supprimé ...

Te buques chu un portape?
T'as windows7?
T'arrifes à régler le volume du signal d'intrée?

J'ai nin installé real, mais j'ai goldwave, audacity et avs audio éditor. Cha devrot suffire... Eh ben avec aucun je ne peux régler le niveau du signal. Audacity i a l'air qu'i chope le signal d'intrée de ligne. Je ne sais nin par quel mystère. In tous les cas, in ne peut nin régler le volume d'inregistremint.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 13:15

Crying or Very sad Batisse a écrit .
Citation :
Infin, ch'est moins long que de se faire soi-même les 7 DVD de récupération du système pour Windows7 chu portape HP..

7 DVD Crying or Very sad Et quint t'as fini, presque tous les jours i faut installer des mises à jour, donc ce que t'as gravé, il n'est plus valable, ché beau l'progrès.

Sur les ordi portables, il n'y a presque jamais eu de "Line in".


Citation :
Audacity i a l'air qu'i chope le signal d'intrée de ligne. Je ne sais nin par quel mystère. In tous les cas, in ne peut nin régler le volume d'inregistremint.

Et te sais nin régler l'niveau d'entrée ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 13:45

flersois a écrit:
Et te sais nin régler l'niveau d'entrée ?

Ben non, ch'est cha que je dis depuis le début garchon...

Je vas m'arpseudoter "caliméro"!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 13:48

Si te demindes de vir les réglages de ta cartes son en cliquant sur l'icône ? Dans Audacity >Fichier>préférences>E/S audio, tu peux choisir ton périphérique le lecture et d'enregistrement...
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 15:32

[quote="batisse"][quote="Kazimierz"]Batisse ,
mi pou télécharger d' eul musique j'ai installé " REALPLAYER " de base gratuit car y a aussi l'version payante ,
quote]

Te buques chu un portape?
T'as windows7?
T'arrifes à régler le volume du signal d'intrée?

[quote]

J' buques su un portape aveuc vista
Im sempe que su windows média j' ai dû cliquer
qu'ètes part su égaliser les sons ...
& quind j' fais mes CDs eul son i est au même niveau à l'écoute .
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 18:46

Réponse à Kazimierz: cha simblerot indiquer que ch'est windows7 qui fout le brun. Parce que dins XP, tout cha ch'étot effectivemint prévu.

Réponse à Flersois:

Dans Audiocity, je n'ai nin d'icône "?".... cha comminche bin énon? Cha dot être l'version "portable". Ou alors ch'est l'version Windows7...

"Préférences", je le trouve via "Edition".

Là dedins, au point de vue périphériques, j'ai:
- Interface/hôte: choix intre
- MME et
- Windows Directsound
J'ai essayé les deux, ch'est kif kif

- Lecture/périphérique: choix intre
- périphérique audio principal
- enceintes et casque
- casque indépendant

- Enregistrement
- Périphérique
- pilote de capture audio principal
- matrice microphone intégré
- mixage stéréo
- microphone externe
- Canaux
- 2 (stereo)
- 1 (mono)

Le hic est que cet ordi n'a nin de pilote de capture audio... du coup j'ai le choix intre micro interne et micro externe. Je peux choisir cha que je veux, dès que j'ai un son qui s'inregistre, i a passé par un micro. Je ne te raconte nin l'qualité et les bruits parasites...

Te peux me croire, j'ai eune certaine expériince dins le domaine de l'capture des signaux audio. Chu ce lordi, i a rin d'autre que les micros pour inregistrer un son.

Mais je l'aurai par la ruse: j'ai essayé avec un fil qui va de l'prise sortie casque à l'prise intrée micro externe, et cha marche (à part que pour l'instint j'intinds rin de cha que j'inregistre, vu qu'in incriquint eune prise dins le trou de la prise casque, cha cope le son des hauts parleurs du lordi. Mais je vas résoudre ch'problème avec eune dérivation qui me permettra de brincher un casque aussi chu la prise casque...)
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 18:59

Va vir cha :audacity pour seven

Ou cha : Forum PC Astuces
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 19:46

J'vins d'installer la version 1.3.13-beta (unicode) sur mon nouveau Vaio, pour varier le niveau d'enregistrement, il faut agir sur le bouton de volume des haut-parleurs, et tout va bien.
Question aux ceusses qui ont un ordi portape Fllrp2
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 20:26

in a faire à des ingénieurs du son.
surtout pour quiquin comme mi qui n'i conno rien
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 21:08

ché un CG?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 21:10

nounours-94 a écrit:
ché un CG?
Ché quo un CG ?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 21:15

ché un terme d médecine abrégé
ché l'apparel pour d' faire un électro cardiogramme.Question aux ceusses qui ont un ordi portape 688689
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 21:57

flersois a écrit:
pour varier le niveau d'enregistrement, il faut agir sur le bouton de volume des haut-parleurs, et tout va bien.

Ah ouais? Et in agissint chu le volume des haut- parleurs ch'est nin le son des hauts parleurs qui est inregistré? Chez mi si... si que je chuffèle, le chufflot i est dins l'musique.

Et de toutes façons, l'musique elle est d'eune très mauvaise qualité.

Bon, tchand que je clique drot chu le tiot haut parleur in bas à droite, puis chu périphériques d'enregistrement, in me dit que le mixage stéréo IDT high definition audio codec est non disponible...

J'ai pourtint réinstallé un pilote tout neuf! Mais le nouvieau i me dit parel que le vieux...

Du brun ch'bazar!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 22:22

Citation :
le mixage stéréo IDT high definition audio codec est non disponible...
Je crois que ch'truc i sert pour la lecture des multipistes audio des DVD.La prise HDMI .
Et dans Audacity, tu n'as pas le choix entre entrée micro et : Mappeur de son Microsoft ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeDim 17 Juil 2011 - 22:25

rire
In fait vénir un Gourou, i nous esplique, té cros avoir comprind et i n' a pas core tourner l' coin de l' rue qu'té sais déja pus c'qu'i t' a dit...du moins, ch' est comme cha pour mi ! ! !
Question aux ceusses qui ont un ordi portape 880436 Question aux ceusses qui ont un ordi portape 563562 Paufe viux , va ! ! ! Question aux ceusses qui ont un ordi portape 880436 Question aux ceusses qui ont un ordi portape 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeLun 18 Juil 2011 - 8:47

Bon j'vas pet ête dire eune bêtisse pace que j'ai pas tout bin compris....
Mi j'ai deux ordi, un fixe, packard bell et un portape, HP, qui est sous Vista, et su min portape HP, pas d'problème de barre d'espacemint et j'ai inregistré sins problème pusieurs d'mes Cd dessus pou acouter quind j'sus pas à l'majon par eximpe...
Mais bon j'sais pas si ch'est bin de ce son là que té parles Batisse.

Par conte si dins tout cha qu'in t'as conseillé té troufes pas l'réponse té pouros pet ête deminder su google.....
J'm'esplique : i a queques jours j'avos un problème (mineur) que cha m'plaisot pas l'présintation de min navigateur (su min portape) pace que quind j'avos mis à jour firefox 4 j'avos été trop vite et qu'i n'avot pus m'barre d'outils google que j'ai querre utiliser... Bref comme j'sus in vagances et que j'ai l'timps j'me dis que j'vas désinstaller et réinstaller firefox (pace que j'ai essayé de mette l'barre sins désinstaller firefox et que cha n'voulot rin savoir)..
L'problème ch'est qu'asteur cha t'installe d'office firefox 5 et qu'in m'avot dit qu'i n'avot pas tous les modules de disponipe. Je l'fais quind même et là, impossipe d'mette l'barre d'outils google, qui n'étot soi disant pas disponipe sous firefox 5...
Comme j'sus un tiot peu têtue, j'essaie dins un premi timps d'treuver pou armette firefox 4 et bin sur impossipe ! alors j'buque dins l'barre d'archerche "barre d'outils google pour firefox 5" et là j'sus arquéhue d'sus un forum de questions avec des gins qui avottent l'même problème que mi et i avot un tiot génie de l'informatique qui espliquot commint i fallot faire, i suffisot d'intaller un programme et clic clac l'affaire étot dins l'sac, asteur j'ai m'barre d'outils google...
Mais ch'est vrai que ch'est énervant tous chés cangemints, quind in pinse que cha va passer à firefox 6 bintôt et que firefox 7 est prévu pou l'fin d'l'année, in s'deminde quoqu'i vont cor nos invinter pou faire trinspirer les paufes utilisateurs qu'in est...
Pis nos les particuliers ch'est rin mais dins les entreprises qui sont cor pou l'pupart sous des versions antérieures j'vos raconte pas l'bazar...

Valà c'que j'peux modestemint te conseiller Batisse, mais pet ête que Roger ara l'solution ?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeLun 18 Juil 2011 - 9:16

Ce que nous in essaie, ché de récupérer un tiot momint du son d'un DVD ou d'un clip ou autre qui passe sur l'ordi.

Par exemple, j'ai besoin d'un extrait sonore d'un clip pour illustrer un PPS
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeLun 18 Juil 2011 - 9:20

 à vous lire j'em tiête qui boue j'en sai meme pas s ' que ché que firefox 5.
j'artourne à mes guitares ché pus simpe.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitimeLun 18 Juil 2011 - 9:21

et in installant dBpowerAMP ? (mais ch'est pet ête que pou convertir)...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Question aux ceusses qui ont un ordi portape Empty
MessageSujet: Re: Question aux ceusses qui ont un ordi portape Question aux ceusses qui ont un ordi portape I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Question aux ceusses qui ont un ordi portape

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Téléphone portape
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» eine question
» question ed' logique
» Question pour les côtiers à conserveries
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-