acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des fleurs pour mes copines - Page 10 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Des fleurs pour mes copines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Suivant
AuteurMessage
flersois



Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 21:24

batisse a écrit:
Des dahlias - te parles d'eune orthographe... - ch'est les machins avec des tubercules comme les topinambours?

I a eune fos un boyau rouche qui m'a dit de nin les sortir et qu'in mettint des grouaches dessur après avoir copé lus feules is passerottent l'hiver.

Si que je l'artrouve ch'ti-là....

In les r'trouve les tuber-cules, mais à-mitant pourrisses ...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 21:31

heu...... ch'est pas un boyau rouche qui t'as ti cha Batisse, j'cros que ch'est mi... cha fait des années que j'mets l'cendre de la queminée d'sus l'tierre et tous les ans mes dahlias arpoussent...
mais bon, in Alsace i à l'air que l'tierre alle seuche capricieuse..
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 21:32

A mitan? Vinguette, t'es optimisse tisaute.

Mi je te garintis qu'in ne les artrouve nin du tout. Evintuellemint un tiot peu de pieau toute flétrie avec rin dedins. Commint que je pourros te décrire cha?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMar 13 Sep 2011 - 18:13

. Les tubercules eude dahlia cha pourrit ou cha pourrit pas cha dot dépinte d' humidité, de l' tierre, de l' timpérature ? ? ? ? ? Mi j' les arsaquos pas et is zont jamais pourri nan pus.
. Min camarate chef gardinier i n' inlièfe pas de l' tierre nan pus cheux qu'i a mis dins l' gardin.. et ch' est pas un boyau rouche, ch' est un Boulonnais d' We.
.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeJeu 6 Oct 2011 - 16:22

Mi j'ai pas mi gramint d'fleurs ichi, mais aujourd'hui j'va in mête.
J'sais pas si j'ai l'drot d'mète cha, cha a été fait par quiqu'un que j'connos pon.
Mais cha devrot plaire à chés copines.


http://player.vimeo.com/video/27920977?title=0&byline=0&portrait=0href=

Des fleurs pour mes copines - Page 10 1922655927
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeJeu 6 Oct 2011 - 20:18

Loumarcel, commint qui s'appelle tin cat sur l'photo ?

A chaque fos, ej sus in extasse ; que biau cat.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeJeu 6 Oct 2011 - 22:31

Bin faut dire qu'in a pas caché gramint pou li donner un nom, i s'appele "MICHA"
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 7:21

Loumarcel a écrit:
Bin faut dire qu'in a pas caché gramint pou li donner un nom, i s'appele "MICHA"
Pourquo i est pas intier tin cat, mime quind qui étot chaton ? ou alors i est l'mitan intre un cat et un lapin, un cat et un quien, un cat et un' soris ? Bonne jornée.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 7:49

Matante les tiens i sont biaux aussi in diro eune chatte et sin pitit intre ses pattes bin au caut et ronronnant !
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 7:55

Bin nan qu'i est pas intier, in li a fait inl'ver ses coucoug....,
ch'est pour cha qu'ch'est un "Micha"
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 8:02

Mi j'ai Princesse eune chatte SDF qu'alle est rintrée dins min garache sans rin dire à personne et alle a fait six chatons.

Déjà que j'ai min Tigrou et vlan ast'heur ej n'ai deux. Parfos l'couple yé pon d'accord donc i s'bagarrent et parfos i dordent l'un à côté l'aute. Min Tigrou ya pu non pu ed coucoug comme tin Micha.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 11:59

donc Lyly el cat y'est dins l'horloche des fos intre Tigrou et Princesse?

Micha.. ch'est un bieau nom pour un cat... mais s'n'intimité elle est révélée dins sin nom... pauff cat. Heureusemint qu'les Michel, ch'est nin pareil hein?
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 13:07

Pistouille c'est un peu la même marque que le chat de Loumarcel, mais j'aussi Momo, Raoul le chat et Tac
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 14:23

Mérilou té bielle comme tout sur l'photo aussi; une bielle tiote gamine aveuc un biau sourire et eune ombrelle...eune bielle photo in noir et blanc...Mi jé querre ché photos in noir et blanc...l'nolstagie....In dirot que ta des frisettes naturelles...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 14:34

Merci Lyly... j'ai pos cangé, toudis eune risette, eune ombrelle et des caveux dins mes ys... aveuc un tiot peu d'imagination, j'n'ai pos cangé...enfin.. à peine!
J'cros bin qu'ch'est Batisse qui a tiré min portrait dins l'gardin de nou majon...j'étos tiote.

Eune bielle plante comme cha, cha reste dins l'sujet'' des fleurs pour mes copines''
Bonne journée à tertous.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 17:56

I n'a nin de souci avec cha! In puq, t'avos tes joues roses.

Allez, je vous invo à tertoutes eune pinsée amiteusse.

J'ai jeté un viux vélo: cha a été la fin du cycle. Amen.
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 20:12

OUAH BATISSE BRAVO MAIS TU N'ES PAS TROP FATIGUÉ Sleep
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 20:48

Si si, je chus mat! Je viens de passer 3 nuits dins un lit qui n'a de lit qu'eune position vaguemint horizontale...

In puq, in acoutint l'météo j'ai cru utile d'allumer le fu in arrivint à m'majon. J'aros miux fait de m'artenir... Ch'est du cauffage cintral, au bos. J'ai bin chargé. Pour nin que cha goudronne i faut que cha cauffe un max. Résultat, i fait rudemint bon à l'majon....

A m'mote que je vas aller à min lit de bonne heure, bin au caud.

Incroyape cha que cha cauffe des chuttes de travaux de menuiserie...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 21:04

Mérilou a écrit:

J'cros bin qu'ch'est Batisse qui a tiré min portrait dins l'gardin de nou majon...j'étos tiote.

I metto des piles dins n'apparel à ch'momint là ??
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 21:25

T'as oublié ou quo?

A l'époque ch'étot des apparels qu'in armontot. I avot eune poignée exprès qu'i fallot tourner.

Voyou!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeVen 16 Déc 2011 - 12:56

[img]Des fleurs pour mes copines - Page 10 2w3utlh[/img]
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 13:09

Alors là, mes gins, je chus tché chu un phénomène!

Juré crachi si que je mints j'irai in infer, les photos que j'invos ichi ont été tirées aujordh'u, 21 déchimpe, dins min gardin.

Je ne sais nin quo qu'ch'est comme marque, mais ch'est un buisson qui fleurit parmi les premis au printimps. Eh ben i a là depuis eune paire de jours eune fleur toute seule, toute bielle, tout in haut, alors que l'buisson i n'a pus de feules. Cheule-là je peux vous dire qu'elle n'est nin frileusse, vu qu'elle a archu de l'neiche et qu'i a gelé (légèremint).

Z'avez des cas comme cha chez vousautes aussi? L'nature elle deviendrot maboule de nin avoir de vrai hiver?

Je mets deux photos: eune de l'arbuste dins sin insimpe, d'ùche qu'in devine l'fleur in haut. Et l'autre ch'est l'fleur in gros plan, toute bielle.
Des fleurs pour mes copines - Page 10 Dscf1116

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Dscf1117
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 13:28

Ch'est un Kerria Japonica de l'famile des rosacées ( j'cause bieau hein? ) j'cros que ch'est un corete du japon d'ù qui a des fleurs jaunes qui saftent pus à quel momint qu'elles doiftent montrer leur nez.
Sinon, l'jasmin d'hiver ch'est normal que cha fleurisse in c'momint( infin j'cros.. l'notre y'est tout jaune in c'momint)
In a cor des roses trémières aveuc des fleurs à nou majon, mais cha qui m'inquiète el puq, ch'est l'arpe à chérisses, in dirot qui est tout plein d'bourgeons...
Y'a pus d'saisons! ( et in puq cha rime)


Dernière édition par Mérilou le Mer 21 Déc 2011 - 13:52, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 13:37

Vinguette! T'in sais des séquos tisautes. T'es eune vraie courtilleusse. T'es surte qu'in est parints?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 13:50

bin ouais.. l'corete du Japon cha pousse comme du cruau et y paraitrot que cha s'bouture tout seu... pour les débutants: te coupe des branques à l'automne et te pique in terre et cha pousse pareil pour les weigelias ( qui distent dins les liffs...j'ai jomais essayé, je n'd'ai nin dins min gardin)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 14:04

Weigelias? Ch'est allemind, inglais ou flamind?

In fait, ch'est veille gueuliasse ou oueilledjilias ou oueillerelios?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des fleurs pour mes copines - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines - Page 10 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des fleurs pour mes copines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Jachère fleurie sins fleurs
» Pour nou rindonneur
» ché mi minloute
» 1 à 0 pour min cat
» Pour am'mote !
Page 10 sur 20Aller à la page : Précédent  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-