acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Pour am'mote ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Pour am'mote !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 16:36

smiley

Am'mote i vient d'arriver ! Ch'est un soudeur à l'arc. J'cros qu'avec PépéPéBé is vont bin discuter d'leu' jeunesse ! I est apparu dins l'sujete "soudure à l'arc"

Au plaiji ed te lire aussi su' d'autes sujets !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 17:52

bienvenue à ti am'mote
faut pas hésiter à s'lincer, dis te que tertous ichi au début in avot d'maux à écrire, pis petit à petit cha vient, tout douchemint ou rapidemint selon les mots mais cha vient....
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 11:17

bin merci pour vos incouragemints , mesdames , ché vrai qu'ché dur , ouais j'ai été soudeur pindint , in bonne trentaine d'année , jusqu'a m'pinsion , el premier commintaire qu'j'ai vu , ché ch'ti ed' PPPP
alors comme dis tiote belotte j'm'ai lincé, si jamais ya des erreurs y faut me l'dire ,
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeLun 8 Fév 2010 - 14:58

Salut Am'mote et binvenue ichi dedins.

Dis me, je chus des fos plus curieux qu'eune guernoule... commint que t'as fait pour trouver sin site à Roger, nous grind chef à pleumes?

A part cha, ne t'in fais nin de trop pour les fautes. In in a tertous fait grammint au début. Je diros que ti t'as eu un bon départ. Déjà i a nin de k dins tin texte, ch'est très incouragint!!!

In fait, vu qu'i a nin de life de grammaire in patos, in admet ichi que ch'est plus facile à l'écrire et surtout à le lire si qu'in li applique le puq possipe de règles de l'grammaire frinçaisse. Cha se limite le plus souvint à mettre un s tchand que ch'est au pluriel et à conjuger les verbes à l'mote du français. Mais rin que cha, cha fait grammint.

Allez, à plus. Te nous donneras peut-être des cours de soudure! In ce qui me concerne, cha va à peu près tant que l'cordon i est à l'horizontale. Je chus toudis impressionné tchand que je vos les soudures chu les viux tuyaux de cauffache. I a des rutes artisses. Dont ti probablemint!
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMar 9 Fév 2010 - 15:54

bin ché pas dur , j'connos ech' site a roger ed' pu longtemps , j'y allos tres souvint pour vir , et pi un jour j'su arquéyu d'su el pancarte qui indiquot ech'site ichi , ed' pu el début , j'viens faire un tour ichi , et pi j'mé décidé pour vir ,
cha veut dire quoi ya pas ed' " K din tin texte " y faut in mette ed' tins in tins des " K " ? bin mi j'trouf au contraire qu'ché pu dur , a écrire et a lire in patois
quant al soudure , in est soudeur , comme in est monteur , ou tuyauteur , ou couvreur , ou terrassier , ou boucher , ché la vie qui décite ,
quo qu't'appelles , soudure d'su chés viux tuyaux ed' chauffache " tuyaux cuif , ou acier ?
ouais j'pinse avoir fait parti ed' l'élite din l'soudure , comme grammint d'autes , et pi j'ai connu grammint ed ' SUPERS elites , a qui j'ai fait appel in depannache , mais tout cha cha fait parti d'chés souvenirs ach'teur , j'su même certain qu'té pourros em batte
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMar 9 Fév 2010 - 19:21

Bienvenue am mote !
In va apprinte à faire connaichince tut duchemint. Ch'est toudis agréape ed parler in patos et d'comprinte... mais si te parle ed soudures TIG ou MIG, ch'est aveuc m'n'homme que te devros parler sauf qui n'parle nin in patos...
L'principal , ch'est l'soudache ed l'amitosité et de l'solidarité intre les gins.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 7:41

poil aus dints!!!! et in pus, ché vrai!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 7:53

camanette a écrit:
poil aus dints!!!! et in pus, ché vrai!!

ah ouais ? t'as du poil aux dints ti asteur ? ch'est pou in prochain rôle ? ti aussi té jues in leuwarou ?
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 11:04

Pour am'mote ! 839898 merci mérilou j'viens d'aller vir et' fiche , pour connaîte et du qu'té resse , in touraine ?, cha tompe j'ai connu t'homme al centrale ed' chinon , j'dos y avoir été deux ans a peu pres la bos , ed' 1980 a 1982, armarque cha m'etonnerot quand même , passe qu'yavot au moins 3000, bonhommes ach' momint de l'construction
tiote belotte , j'pinsos qu' belote yavot qu'un T , t'es in grante jueusse ed' belotte , ou , ya pas ed' rapport avec el jeu ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 11:33

am'mote a écrit:

tiote belotte , j'pinsos qu' belote yavot qu'un T , t'es in grante jueusse ed' belotte , ou , ya pas ed' rapport avec el jeu ?

i a nin d'rapport avec l'jue d'cartes, tiote bellotte ch'est comme cha que m'appelot m'grind mère paternelle, sins doute pace qu'elle me trouvot bielle Pour am'mote ! Icon_biggrin Pour am'mote ! Icon_biggrin les grinds mères ch'est toudis indulgentes......
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 11:36

ah bin j'comprinds miux , ché tiote béllotte avé l'assent d'su le E
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 11:45

ch'est ça, sauf qu'in met pas d'accent devant 2 consonnes, ex : maternelle, paternelle, poubelle, hirondelle, coccinelle, etc.... Pour am'mote ! 993998
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitimeMer 10 Fév 2010 - 16:26

Pour am'mote ! 839898 mes gins.
bienvenue à ti am'mote!
fait comme à t'mason,in est chi eun' grande famille.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Contenu sponsorisé




Pour am'mote ! Empty
MessageSujet: Re: Pour am'mote ! Pour am'mote ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Pour am'mote !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ché mi minloute
» 1 à 0 pour min cat
» pour el glossaire
» Pour nou rindonneur
» pour ché garnoules
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-