acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des fleurs pour mes copines B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Des fleurs pour mes copines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 8:42

Comme promis dins un autre sujet, vlà ichi les premières tiotes fleurs de min gardin pour mes copines.

Ch'est des fleurs sauvages, qui ne comptent nin chu mi pour pousser. Miux vaut pour elles...

Plus tard, si que vous êtes sages, vous aurez des pichoulis!!!!
Des fleurs pour mes copines Dscf5112

Et les tiotes pousses de l'autre fos, à ch't'heure cha donne cha:
Des fleurs pour mes copines Dscf5113
Ch'est djaune!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 9:29

Je n'd'ai trouvé eune autre!
Des fleurs pour mes copines Dscf5114

Toutes insonne i arot déjà moyen de faire un tiot bouquet pour rimplir un vierre à goutte. Mais j'aime autint les laichi là d'ùche qu'elles sont...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 10:06

Merci batisse pou chés fleurs, surtout autint ! ch'est inespéré !!

Alors , nosautes les files in a quer aussi ête gintilles avec chés copains alors v'la chi des fleurs d'min gardin, toutes fraiques photographiées :
pour commincher des primevères (qui pous'tent toutes seules au mitan des bulbes d'iris, et qu'alles ont bin du mérite pace qu'i a pas gramint d'plache)
Des fleurs pour mes copines A1c2c8c61b03de3b1972bc464eaf0547

pis des jonquilles et des narcisses
Des fleurs pour mes copines 1d2befd5b133c6e12c22a50b36cd7a82

pis des tiotes pensées, que ch'est la preufe qu'in pinse à vosautes (bon j'avoue ch'est l'feur prépérée d'min homme et ch'est pas mi qui les ai mises)
Des fleurs pour mes copines C45564b6c774f585340b4c345f89e5b3
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 10:10

In tout cas j'attinds les pichoulis avec impatience (tiens impatience, cor eune fleur Smile )
Les feules d'pichoulis in salade avec des tiots lardons et un oeuf dur ou mollet, ch'est pas mauvais
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 11:00

T'as vu comme t'es?

In t'offre des fleurs et ti, aussi sec te pinses à les minger in salate, avec du gras dessur. Ch'est copliqué les guernoules énon?

In parlint de fleurs à minger, j'ai vu des artichauts au boutique... vinguette, ch'est des cops à coper l'appêtit: 1.70 roros pour un tiot quénèque de rin du tout. Ch'est plus cher qu'un kilo de chicons. Du coup je minge des chicons. In puq cha fait moins de déchets...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 11:07

Eh ch'duc, ti qui est un courtilleux de première que tout i pousse dins tin gardin, que cha restera toudis miraculeux pour mi, ch'est possipe de mettre des artichauts à sin gardin?

Cha donne bin?

Ch'est moins laid que des plans de choumettes?

Armarque, je deminde cha... in fait je vas arsemer eune friche fleurie. Ch'est 6 mos à s'occuper d'arien au gardin et ch'est fin bieu. In puq cha fait plaiji aux abelles, que ch'est des tiotes bébêtes que si qu'i n'd'a pus in ne mingera pus que des nouilles et du riz...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 11:11

tiote bellotte a écrit:
Merci batisse pou chés fleurs, surtout autint ! ch'est inespéré !!

Bon, le foutage de guiffe, cha va hein....

Dins les dictons que te mets in haut de l'page d'acceul, te pourros mettre "fais eune caresse à un baudet i t'invot eune ruate".

Infin, je dis cha...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 12:20

batisse a écrit:
tiote bellotte a écrit:
Merci batisse pou chés fleurs, surtout autint ! ch'est inespéré !!

Bon, le foutage de guiffe, cha va hein....

Dins les dictons que te mets in haut de l'page d'acceul, te pourros mettre "fais eune caresse à un baudet i t'invot eune ruate".

Infin, je dis cha...

Te vos cha batisse, te t'lèfe à chinq heures c'matin pour aller sous la pluie dans le fro, in pyjama, pour aller printe tes belles feurs, après te dos les invoyer, tout cha pour quo ???

T'as quint même plus de mérite que ch'ti qui téléphone à inter flora, et qui a fok qu'a signer un chèque...Ou bin qui d'minte des sous à's femme pou les payer...

Infin, je dis cha...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 12:38

Quind j'pinse qu'in dit que les femmes sont d'mauvaisse fo !!!
O z'avez rin compris Messieurs! quind j'dis que ch'est inespéré que Batisse i nos offre autint d'fleurs, ch'est pace qu'hier au soir i parlot d'nos offrir EUNE fleur, pace qu'i n'étot pas sur d'in treuver d'autes, et v'la ti pas que c'matin i nous offre nin pas eune, ni deusses MAIS tros fleurs différintes, alors ch'est pour cha que j'dis que ch'étot inespéré !
Pis té dis que j'pinse qu'à minger tes fleurs d'pichoulis, j'mingeros que les feules, les fleurs j'les garderos et j'te fais armarquer que j'étos continte que té m'offres des pichoulis, j'in connos que si té leu offre tes pichoulis té risqueros t'artreuver à les minger par la racine...

In tout cas avec tout cha, rin de rin su mes fleurs que j'ai offertes à chés hommes, pfffffffffff !!! Crying or Very sad . Quoque té dijos Batisse, fais eune caresse à tin baudet, i t'invo eune ruade" ?

Au fait, in peut mette des artichauts dins sin gardin, nosautes in in a d'jà mis, cha pousse relativemint facilemint et ch'est bieau l'fleur d'artichaut...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 12:43

pour les atichauts faut demander cha àpépéb ; mi j'in mets pas, normalemint ch'est l' momint d'in semer sous serre..
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 12:45

j'sus d'accord aveuc tiote Bellotte, ché inespéré qu'y avot des piles dins l'aparéle photo à Batisse!!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 12:53

Mi j'arrife pos à faire aussi bin qu'batisse, j'n'ai fok qu'ène fleur..Je vos l'offre...Des fleurs pour mes copines 35c4b5f
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 19:23

Camanette, cha va hein...

Au fait, ch'est quand que t'es pinsionnée tisaute? T'es prête pour t'nouvielle vie? Raconte un tiot peu tes projets....

Tiote bellotte, ne va nin tourner tin nez parce que j'ai nin sauté à ch'plafond tchand que t'as mis tes fleurs in vitrine.

Déjà, offrir des fleurs à un homme, ch'est nin courint, à part au chumetière, mais comme là in vit incore, cha surprind et in in reste ébaubi.

Insuite, j'ai trouvé que t'avos nin fait grammint d'efforts pour printe tes photos. Vinguette ichi, sin nez cha va être comme un escalier in colimaçon, avec in puq de l'vapeur qu'elle sort par ses orelles et ses trous de nez.... T'aros pu, comme mi, les printe à ras du sol, que cha les met bin in valeur. Et pourquo que te ne t'as nin mise à plat vinte par tierre? T'avos peur de printe frod?

Armarque, pour détourner tin nez, je note que pour les jonquilles te t'as mise à croupette. Biel effort tiote. Cha a été pour t'arléver?

Allez, tout cha ch'est pour de rire hein. Merci pour tes fleurs tiote et pardon de nin l'avoir dit tout de suite.

Bon, pis pour in arvénir à un sujet qui t'intéresse vraimint: quo que te fais à minger ch't'au soir?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 19:25

flersois a écrit:
Mi j'arrife pos à faire aussi bin qu'batisse, j'n'ai fok qu'ène fleur..Je vos l'offre...Des fleurs pour mes copines 35c4b5f

Pourtint j'ai rin bu... commint que cha se fait que j'in vos tros?

Dis me commint que t'as fait cha parce que l'arrière plan c'est nin le même derrière les tros.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 19:35

J'va t'dire min secret, pour faire court...j'prins m'photo avec cette tulipe sur un fond sombre, mais j'la met à droite ..après dins min programme de traitement de photo, j'copie l'tulipe et j'la colle à gauche, j'arfais l'même ène deuxième fos j'la colle au milieu, et pour finir avec l'outil "doigt", j'fais un peu disparaître les raccords...ché tout...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 19:54

Ah ben valà... comme j'y connos rin, j'ai rin compris... mais je note que te te sers de tin dogt pour effacer les raccords. Te dos être bon pour tapisser ti...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 21:43

batisse a écrit:

Bon, pis pour in arvénir à un sujet qui t'intéresse vraimint: quo que te fais à minger ch't'au soir?

Bin té vos au soir j'ai payé l'restaurant à min homme, après l'boulot j'sus allée faire des courses, y avot du monte et j'sus rintrée tard, juste quind Toni arvenot du boulot, après que l'train, eune fos d'pus, avot 3/4 d'h d'artard, donc y avot rin d'prêt.... pis pou tout dire in c'momint ch'est nin trop la forme, mais bon in est pas là pou raconter chés misères d'santé, mi j'préfère quind in rigole (au fait té m'connos, j'artourne pas min nez facilemint, té m'as bin fait rire, pace que ch'est vrai qu'j'ai eu vite fait d'faire les photos et que j'me sus pas appliquée comme à l'habitute)....
Alors, pou mi quind cha va pas, rin d'tel qu'eune tiote sortie in toute simplicité, que l'plaiji de mette les pids sous l'tape... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 21:46

flersois a écrit:
J'va t'dire min secret, pour faire court...j'prins m'photo avec cette tulipe sur un fond sombre, mais j'la met à droite ..après dins min programme de traitement de photo, j'copie l'tulipe et j'la colle à gauche, j'arfais l'même ène deuxième fos j'la colle au milieu, et pour finir avec l'outil "doigt", j'fais un peu disparaître les raccords...ché tout...

t'as "photo shop" ou "photo filtre" Flersois ? mi j'ai "photo filtre"....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 21:48

J'utilise PhotoFiltre depuis des années ché plus facile....Picasa un peu aussi, mais je vais devoir trouver un autre log pour les fichiers RAW d'mon nouveau réflex...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeLun 14 Mar 2011 - 23:02

Te vas devoir trouver un nouvieau log pour les fichiers raw de tin nouvieau reflex... valavalavala. Batisse i nage....

Après mes confrontations intre TNT et les deux uniques chaines de l'ortf, à m'mote que je vas aussi argretter le timps des photos avec un film qu'in amenot chez le photographe et que ch'est li qui s'arringeot pour que cha sorte aussi bin que possipe....

A ch't'heure in ne fait pus grammint de photos. Par contre, qu'est ce qu'in fabrique comme imaches truquées!

Ch'est le progrès.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeMar 15 Mar 2011 - 9:17

Té trouffes qu'in fait moins d'photo qu'avint ? mi j'diros l'contraire, in tout cas si avint quind in allot in vagances j'faisos 6-7 pellicules, asteur avec l'numérique j'fais pas moins 400 photos à chaque cop et j'in suprime pas gramint... j'les fais toutes développer pace qu' i a toudis un morcieau de l'photo qui peut servir dins l'réalisation d'min album... (j'ai horreur d'raviser des photos d'voyache su l'écran d'un ordi, y a pas d'âme)

Par conte j'sus d'accord que des fos l'progrès cha complique...
L'été passé in a cangé d'télé, min homme ch'est fait plaiji avec un home cinéma, et donc nouviel ampli et lecteur blue ray-cd (offert)..
Quind is sont v'nus brancher tout cha, l'tiot jone, comminche à m'espliquer commint faire pou acouter un cd, que soi disant ch'étot hyper pratique... résultat des courses i fallot qu'j'alleume l'télé et qu'jutilise pas moins d'tros télécommandes pou pouvoir acouter de l'musique... comme j'faisos armarquer que j'voyos pas pouquo i fallot mette l'télé in marche, l'tiot jone s'lance dins des esplications que j'auros du inregistrer pace que j'ai été incapape d'les ardire et que in résumé, ch'étot pratique pace que j'avos liste des pistes du cd su l'écran de l'télé...
Mi, j'réplique que pou vir l'liste i suffit d'raviser su l'boitier, là l'jone m'a ravisé avec des yux d'merlans frits, j'ai sinti v'nir l'momint d'ù qu'i allot m'dire qui fallot vife avec sin timps !
Bref, avec tout c'bazar qui fallot faire et vu ch'a m'énervot d'devoir alleumer l'télé, j'acoutos presque pus d'dixes.... jusqu'au jour où in s'est pinché (infin min homme) sérieusemint su l'problème et qu'in a tout débranché et arbranché comme in pinsot... asteur, pus b'soin d'alleumer l'télé et EUNE seule télécommande ! pas si bêtes que cha, ceusses qui sont nés au mitan du sièque derni !.....
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeMar 15 Mar 2011 - 11:20

i 3 ans j'em sus fait un tiot plaji j'ai acaté un ampli d' guitare un G- DEC dont ch' tairai l' marque mais si voulez l' avoir vire sur l' net. ou sinan vous l'aperchevrai sur m' vidéo. i est pas pus grand qu'eune boite à godasses in fait que 15 watts.mais réamplifié i fait dix fos plusse.l' prob ché qui a 80 sons et autant d'rythmes différents ej peut meme inregistrer des morceaux sur l' net. cosse que j'en sait pas faire.cha fait 3 ans que j'ai m' bat avec quand j' veut treuver un son.té va m' dire nounours:"lit l'notice" l' prob' ché qui in a pas i a juste un tiot descriptif sur l'ampli écrit in inglais.un truc que j'ai payé eune fortune.j'in ai eu marre ej l'ai remisé dins l'placard et j'ai arsorti m' n'ancien avec m' pédale.ché l'meme systhème mais moins compliqué
i a aussi l'histoire d'el guitare électrique à pile.ché pas eune cacoule.un jour i un ami qui m' demante d' rimplaher un bassiste.. n'possédant pas l'instrumint ej m'in va emprunter l'instrumint à m' copine Véro ej fait mes gammes et comme ej fait avec m' guitare j'el laisse branché sur l'ampli el lend'main quand j'ai vulu répéter pus d' son que dalle panique à bord parce que j'ai eune basse qui vaut très qui vient d'Amérique j'em véyo mal l' rimbourser.cop d' téléphone à un copais électronicien i m' dit ravisse derrière i a un cache i a eune pile d' 9 volts j'ai cru qui s'fouto d' ma moire mais effectivemint chéto vrai.l'histoire auro pus s'arrêter la mais un jur un copain m' phone paniqué i m' dit : in a loué eune basse ale n' fonctionne pas" ej i est expiqué l' problème ej i ait dit: canche l' pile" li nan pus m' créyo pas.ej sait qu'un des garchon à tiote belotte est bassiste si un jour i a l' meme problème i aura qu'à prévoir des piles d'arcanches!!
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeMar 15 Mar 2011 - 11:37

meume ché sesques y sont à piles !!!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeMar 15 Mar 2011 - 12:25

T'es au courant?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitimeMar 15 Mar 2011 - 12:27

In tous les cas, je constate sins rin dire que les problèmes de piles, cha n'arrive nin qu'à misaute...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des fleurs pour mes copines Empty
MessageSujet: Re: Des fleurs pour mes copines Des fleurs pour mes copines I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des fleurs pour mes copines

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Jachère fleurie sins fleurs
» poésie : il y a des moments où les femmes sont fleurs
» ché mi minloute
» 1 à 0 pour min cat
» Pour el glossaire
Page 1 sur 20Aller à la page : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-