acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch'est tout bieau ! - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 Ch'est tout bieau !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
batisse



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194

Ch'est tout bieau ! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! - Page 2 I_icon_minitimeSam 22 Jan 2011 - 17:06

Cha fait eune paire de semaines que je tourne sept fos mes dogts alintour du clavier avint de buquer eune séquo, mais aujord'hu, allez savoir pourquo, je buque...

Ch'est au sujet du nouvieau bandeau. Je préféros de loin l'ancien (je cause du bandeau, nin d'andré hein, i faut un peu suivre...).

In fait les deux personnaches qui sont dessur (je continue à causer du bandeau, nin d'andré hein...) is me déringtent. Déjà, is sont trop grinds par rapport aux berlines, surtout Raoul.

L'arprésintation de Raoul qu'in vot, que cha dot être un géint de Douai ou eune séquo ainsi, in dirot qu'i a des héméroïtes tellemint qu'i se tient raite. Mais bon... in peut comprinte, i faut qu'in puisse le porter et qu'i reste debout. Mais in le verrot dins la foule du défilé, in comprindrot miux et cha montrerot eune imache du Nord festif. Infin je troufe.

Par contre, le mineur... au puq que je le vos, au puq que je le trouve laid! Je supposse que ch'est eune oeuvre d'art connute qui trône chu un piédestal dins eune ville minière d'ùche qu'i a un parking pour les autobus de japonais qui ont fait le voyache exprès pour le vir.
Mais je troufe qu'i ne fait nin honneur aux mineurs, au contraire. I a un nez comme cha n'existe nin, des orelles incore pires que chelles à Gainsbourg et un air de péteux qui arwette les gins de haut. I arot des grantes bottines in se dirot qu'i fait le clown, mais là, non, cha a l'air voulu ainsi qu'i soche laid et prétintieux. Pour mi, comme i est là, i dévalorise les mineurs. N'étint nin d'origine mineusse, cha ne devrot nin me toucher et poutint, si. Ch'est dire!!!!

Voilà, à ch't'heure ch'est dit, j'arai un poids de moins chu l'estomac. J'arai un tiot peu rinforcé m'réputation de grognon bertonneux jamais contint et qui ne comprind rin à rin, mais je chus prêt à discutter du cas avec qui qui veut.

In fait comme cha? Allez mes gins, à plus!

Si que cha part au quart de tour i ne faudra nin m'in vouloir de nin intervenir... dins 10 minutes je m'in vas passer la soirée chez des gins.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'est tout bieau ! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! - Page 2 I_icon_minitimeSam 22 Jan 2011 - 17:38

Bon batisse si t'avos bin arlu c'que des mempes ont écrit au d'sus, t'aros compris que l'mineur comme té dis i s'agit de l'statue de cafougnette, mise à l'intrée d'Denain, pas loin de l'maison de naissance de Jules Mousseron, maison qui est asteur l'conservatoire d'musique de Denain....
Et comme in dit eune statue cha plait aux uns et moins aux autes, ch'est l'prope des "oeufes d'art" i in faut pou tous chés goûts..... et mi l'j'ai quer, pas pace que ch'est mi qui est fait l'photo où qu'cha s'troufe dins min coin, mais tout silmpemint pace que j'ai quer l'statue, sins raison particulière...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ch'est tout bieau ! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! - Page 2 I_icon_minitimeSam 22 Jan 2011 - 17:55

Citation :
Ch'est au sujet du nouvieau bandeau.
Et mi aussi, dès lend'main que j'ai mis l'nouvieau habillage de ch'forum,
J'me suis dit!!!
Ch'est nin normal que l'soyeux d'Batisse n'a nin trouvé quéquosse à redire au sujet de ch'bandeau.
Bin me vlà chi rassuré...
j't'arconnos Batisse! Ch'est tout bieau ! - Page 2 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'est tout bieau ! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! - Page 2 I_icon_minitimeSam 29 Jan 2011 - 22:25

Very Happy Ch' est vrai qu' Raoul, in dirot qui a avalé un parapuie par eule mauvais côté ! ! !

PépéPéBé
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch'est tout bieau ! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch'est tout bieau !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ch'est bieau la nature
» c'est bieau l'Jura
» Ichi in a de l'chance i fait bieau...
» bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !!
» Rin à vir avec le forum, mais tellemint bieau
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Demandes ou suggestions à faire :: Bureau du chef-