acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeMer 29 Mai 2013 - 12:41

Shocked vos avez vu cha mes gins el langue française s'rinquérie d'eune coupe ed'nouviaux mots ; ravisez l'tableau j'vous in quitte queques z'in :

CHELOU. KéKé . BOMBASSE . ET LE TRIPLE A (AAA) ;
maginé un peu qu'se AAA va détonner dins chés mots croisés , note fameuse riviere de l'Artois : l'Aa ; !!!! qué vie ,qué ju mes z'amis

adon ; les ch'tis n'ont point été obliés; el FRICADELLE , arrife dins l'tiot Robert; ahh chés parisiens faut toudis qui saite miux que z'autes , faut tojours qu'i définisste l'indefinissape, o l'sait pon s'qui a d'dins, faut laisser l'mistére non d'eune pipe !! (des boulettes ed'vian nes hachés qui dite )
oué et pourquo pon du corné d'beef)
bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Th?id=H.4840149977990512&pid=1

am mote equ'si l'éroé du i avoér 1 mot ch'ti , mi j'eroé mis : draché ; asteure i a gramin d'gins qui l'dite ess'mot là ; bin t'nez; pon pu tard qu'hier j'ravisoais roland garros , et d'un seul coup i qué eune tiote pleufe ,oh pon grand cosse 3gouttes dins 4 assiettes; adon ch'commantateux d'tennis i dit " ahh voilà qui s'met a dracher comme on dit dans l'nord la région de luca pouille ) véridique c'est cha qui a dit ch't homme , ché pon des mintéris , pour seur mes gins , ech'fameux luca pouille , i est né natif ed' loon plage, et bin atombé in plus i a gagné ; ch'est bin min fiu ; tin nom i est pététe pon dins l'dico mais asseuré qu'ti au moinss t'es pon un " kéké " , et in ramindo d'cha bin mizote ej'te quitte un grand et bieau triple AAA Wink
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeJeu 30 Mai 2013 - 11:11

tiomolet62 a écrit:
Shocked vos avez vu cha mes gins el langue française s'rinquérie d'eune coupe ed'nouviaux mots ; ravisez l'tableau j'vous in quitte queques z'in :

CHELOU. KéKé . BOMBASSE . ET LE TRIPLE A (AAA) ;
maginé un peu qu'se AAA va détonner dins chés mots croisés , note fameuse riviere de l'Artois : l'Aa ; !!!! qué vie ,qué ju mes z'amis

adon ; les ch'tis n'ont point été obliés; el FRICADELLE , arrife dins l'tiot Robert; ahh chés parisiens faut toudis qui saite miux que z'autes , faut tojours qu'i définisste l'indefinissape, o l'sait pon s'qui a d'dins, faut laisser l'mistére non d'eune pipe !! (des boulettes ed'vian nes hachés qui dite )
oué et pourquo pon du corné d'beef)
bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Th?id=H.4840149977990512&pid=1

am mote equ'si l'éroé du i avoér 1 mot ch'ti , mi j'eroé mis : draché ; asteure i a gramin d'gins qui l'dite ess'mot là ; bin t'nez; pon pu tard qu'hier j'ravisoais roland garros , et d'un seul coup i qué eune tiote pleufe ,oh pon grand cosse 3gouttes dins 4 assiettes; adon ch'commantateux d'tennis i dit " ahh voilà qui s'met a dracher comme on dit dans l'nord la région de luca pouille ) véridique c'est cha qui a dit ch't homme , ché pon des mintéris , pour seur mes gins , ech'fameux luca pouille , i est né natif ed' loon plage, et bin atombé in plus i a gagné ; ch'est bin min fiu ; tin nom i est pététe pon dins l'dico mais asseuré qu'ti au moinss t'es pon un " kéké " , et in ramindo d'cha bin mizote ej'te quitte un grand et bieau triple AAA Wink




bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! 563562 bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! 880436 voilà cha c'est dit !! asteure t'es peux artirer l'equelle !! Smile

bon j'in r'met eune louche !! j'a ravisé in eute artique s'matin , ej' vous in dvisroai un molé pu tard !!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeJeu 30 Mai 2013 - 11:35

une expression qui est pas mal nan pus.
de plein gré à mon insu.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeJeu 30 Mai 2013 - 11:54

nounours-94 a écrit:
une expression qui est pas mal nan pus.
de plein gré à mon insu.



lol! lol! ahh cha m'raminteufe quéqun ch'tesspression là
marchez mes gins !! n'allons point porter chol poasse a ch'tour de France
asseuré que ct'année in puss i va t éte bieau ! attindons, os verrons bin

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeJeu 30 Mai 2013 - 18:34

A m'mote qu'ch'est à l'insu d'min plein gré......

.les guigols...Richard Virenque ? ? ? Nan ? "Dopé à l'insu 'son plein gré "bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! 563562
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitimeVen 31 Mai 2013 - 21:57

merci d'avoir rectifié pépéPéBé.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! Empty
MessageSujet: Re: bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-