acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch'est tout bieau ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Partagez | 
 

 Ch'est tout bieau !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 9:38

Je n'sais pas si ch'est Roger ou Tiote qui a fait cha mais chapeau
ou capieau bas !
Nouvelle pache d'accueil, l'sigle nord Pas de calais, lampes ed mineur et j'n'ai pas core tout vu j'sus sûre.
In a même l'drot à des bonbons ch'est inne bêtise ed Cambrai et un bonbon d'mineur ch'est cha ?
Bravo mes gins ch'est super.
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 11:56

Ah ouai qu'ch'est bieau , un terril ,l'cafougnette ,eune vielle chope à bierre ches chucrates bin d'chez nous autes, hum . Au fait ch'est Raoul qui est arprésinté ? (j'sus pas sur ed mi là ...) Merci mes gins
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 18:26

dù qu'ché qu'vos veyez des chucrates?
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 18:39

Bin quand minme ravisses camanette dusse qu'ch'est marqué dins des rectanques accueul obin on /off et bin ind'sous dins l'rectanque nouvieau ch'est eune bétisse ed Cambrai pis ,dins l'aute juste à coté ch'est eune pastille ed mineur .Bon faut bin l'dire aussi , Neutral j'ai caché je n'l'avos nin vu nan pus Wink
Revenir en haut Aller en bas
jjbel

jjbel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 18/09/2010
Messages : 27
Localisation élancourt (78)

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 18:46

ch'est vraimint bio tout cha là ,tout y est représenté la mine, la filature les bêtissse de cambrai et notre regrèté raoul de god .....eu chais pas l'écrire .
fin t'es m'a bin compris vas.pfffff
Revenir en haut Aller en bas
https://www.youtube.com/user/jjbel123
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 18:50

Ch'est vrai que l'nouviau bandeau il est tout biau mais....j'aime pas bin l'écriture oranche, je sais ch'est plein d'vitamines mais m'n'oeul i aime pas !
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 19:32

ah ouais cha y est, j'ravisos pon au bon indrot!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMar 11 Jan 2011 - 20:00

Matante, figure te que j'me disos l'même cosse, au matin cha m'a rin fait mais à force d'raviser....
J'ai arçu des avis par émiles, ( et su life d'or).. j'ai fait l'synthèse et transmis à Roger, dins l'ensempe tertous est contint et les queques critiques sont constructifes alors dins l'mesure du possipe, Roger va nos satisfaire....
J'in profite pou dire merci à Roger pace que mi j'ai foque donné des photos et queques idées et que ch'est Roger qui a eu l'pus d'boulot...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 9:21

Ouais mi aussi l'couleur m'a choqué au départ mais j'mi fait et l'nouviau bando i est très très bien, cha r'présinte bien nou région, tout y est.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 9:26

Bonjour mes gins
Merci pour chés complimints!
ne vous inquiétez pas, l'couleur orange va disparaître,l'temps de refaire tout cha.
demain ou d'après d'main!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 11:43

ahh? bin mi j'avos quaire, cha fait 'djeune"
Revenir en haut Aller en bas
therese



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 81

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 11:56

In trouve gramint d'symboles d'nos coins

Bravo Roger

Mais mi, d'pis au moint 1/4 d'heure j'essaie d'artreuver l'mairie d'Bruay, pasqu'alle est pu dins ch'barrou. Cha s'rot cor bien Batisse qui aurot arfait un sale cop
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 12:00

Bin ,ch'barrou ch'est in barrou 59, du villache de mes grinds parints maternels, Erre, tiot villache intre Somain et Hornaing
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeMer 12 Jan 2011 - 13:49

Dis Roger ne chinge rin pour mi, te sais, comme Marcel, j'va finir par m'y habituer. Cha plaît al majorité, laisse comme ch'est ! Ch'est tout bieau ! 541981
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeJeu 13 Jan 2011 - 7:43

Te vos Roger, eh bin m'n'oeuil i t'armercie !
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeJeu 13 Jan 2011 - 11:02

Bonjour tertous,Félicitations Roger pou s'nouviaux décord du forum.J'ai arconnu l'zef cafougnette qui s'trouve au mi timps d'in rond point Denain AH!!!!! ché bieau d'arvir ché symbole d'jeunesse Ch'est tout bieau ! 106396 J'viens faire inne tiote causette avec m'belle soeur ( tiotte Belote) ach t'heure in va s'inmuer , in va preparer l'repas Ch'est tout bieau ! 541981
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeVen 14 Jan 2011 - 14:28

Roger, j'cros qu'té peux ar'mète l'couleur oranch' au moins cha attire et in s'y habitue (pou mi ch'étot fait)
J'dis cha mais.... hein!

ouuaaaiiiis chés gins iiiiis sont jamais contiiiinnnnts.........

Au fait pou réponte à Théresse j'ai ar'trouvé ch'barrou avec l'mairie et j'ai armis l'mairie à s'plache.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeVen 14 Jan 2011 - 21:04

Citation :
Roger, j'cros qu'té peux ar'mète l'couleur oranch'
Té t'fous d'mi là!!!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeSam 15 Jan 2011 - 21:59

Bin nan!
quoi que à ch't'heure je m'sus habitué à ch'bleu aussi
ouaf! Ch'est tout bieau ! 979863 ouaf!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeDim 16 Jan 2011 - 18:55

Roger, je n'sais pas si ch'est passe que t'as cangé d'couleur ou aut' cosse mais à ch't'heure pou aller sus l'aut' site in faisant juer l' "tourne la page" cha met un temps fou et cha s'ouff' pas comme i faut.
J'dis cha passe que cha l'fait ichi mais je n'sais pas si ch'est parèle à mon d'ess aut'.
Qui ch'est qui a l'minme problnme?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeDim 16 Jan 2011 - 19:05

Ch'est vrai que cha arot tindinche à ramer...

Te vos Marcel que je chus des fos d'accord avec ti!

I faut dire qu'aujord'hu ch'est t'fiête au calindrier... Bonne fiête Marcel!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeDim 16 Jan 2011 - 19:08

Dit le pas trop fort, Solan?e alle y a minme pas pinsé.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeDim 16 Jan 2011 - 19:30

ch'est vrai qu'i a eune heure cha ramot, mais cha devot ête que timporaire car asteur cha marche très bin... comme les autes jours
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeDim 16 Jan 2011 - 22:13

ouais, ch'est r'parti cha fonctionne comme avant.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitimeSam 22 Jan 2011 - 17:06

Cha fait eune paire de semaines que je tourne sept fos mes dogts alintour du clavier avint de buquer eune séquo, mais aujord'hu, allez savoir pourquo, je buque...

Ch'est au sujet du nouvieau bandeau. Je préféros de loin l'ancien (je cause du bandeau, nin d'andré hein, i faut un peu suivre...).

In fait les deux personnaches qui sont dessur (je continue à causer du bandeau, nin d'andré hein...) is me déringtent. Déjà, is sont trop grinds par rapport aux berlines, surtout Raoul.

L'arprésintation de Raoul qu'in vot, que cha dot être un géint de Douai ou eune séquo ainsi, in dirot qu'i a des héméroïtes tellemint qu'i se tient raite. Mais bon... in peut comprinte, i faut qu'in puisse le porter et qu'i reste debout. Mais in le verrot dins la foule du défilé, in comprindrot miux et cha montrerot eune imache du Nord festif. Infin je troufe.

Par contre, le mineur... au puq que je le vos, au puq que je le trouve laid! Je supposse que ch'est eune oeuvre d'art connute qui trône chu un piédestal dins eune ville minière d'ùche qu'i a un parking pour les autobus de japonais qui ont fait le voyache exprès pour le vir.
Mais je troufe qu'i ne fait nin honneur aux mineurs, au contraire. I a un nez comme cha n'existe nin, des orelles incore pires que chelles à Gainsbourg et un air de péteux qui arwette les gins de haut. I arot des grantes bottines in se dirot qu'i fait le clown, mais là, non, cha a l'air voulu ainsi qu'i soche laid et prétintieux. Pour mi, comme i est là, i dévalorise les mineurs. N'étint nin d'origine mineusse, cha ne devrot nin me toucher et poutint, si. Ch'est dire!!!!

Voilà, à ch't'heure ch'est dit, j'arai un poids de moins chu l'estomac. J'arai un tiot peu rinforcé m'réputation de grognon bertonneux jamais contint et qui ne comprind rin à rin, mais je chus prêt à discutter du cas avec qui qui veut.

In fait comme cha? Allez mes gins, à plus!

Si que cha part au quart de tour i ne faudra nin m'in vouloir de nin intervenir... dins 10 minutes je m'in vas passer la soirée chez des gins.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch'est tout bieau ! Empty
MessageSujet: Re: Ch'est tout bieau ! Ch'est tout bieau ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch'est tout bieau !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» c'est bieau l'Jura
» ch'est bieau la nature
» bin dins'l dico ché pon toudi du bieau !!
» Ichi in a de l'chance i fait bieau...
» Rin à vir avec le forum, mais tellemint bieau
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Demandes ou suggestions à faire :: Bureau du chef-