acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Heureusemint que je n'ai nin de quien B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 Heureusemint que je n'ai nin de quien

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 9:30

Les quiens ch'est connu pour avoir un nez qui est hyper sinsipe aux sintimints.

Te sors un mouchoir de t'poche, te le mets par tierre eune paire d'heures et après te demintes à eune guernoule qu'elle s'a mis du sint bon - cha m'étonnerot que les fliquettes elles mont nin de sint bon, ch'est des guernoules comme l'z'autres... - de le faire sintir à un quien en li dijint "cache, allez, cache!".

Et là le quien i hochène s'tcheue et le vlà parti avec sin nez à ras du sol à cachi après le proprio du tire jus. Souvint i le trouve.

Cha n'a l'air de rin, mais ch'est eune rute gymnastique pour le paufe clébard. I faut qu'i trouve le bon sintimint à cachi, parmi eune masse qu'i a sur le tire jus (sintimint du sol, sintimintS de l'fliquette ou de ses gints in cayoutchouque, sintimints imbiints de toubac essince et autres). Après cha, in mettint sin nez au ras du sol pour cachi après le sintimint qu'i cache, i in rincontre eune masse d'autres. I faut qu'i aiche eune rute mémoire et eune rute capacité de concintration le bétal.

Bref, tout cha pour dire que l'vie de quien, qui sint eune masse de séquos à très faible dose, cha ne dot nin être rigolo tous les jours.

Par eximple: in est à ch't'heure in automne et les cassis des majons is sont in général serrés. Les sintimints des majons is restent prosonnis dedins.

Eh ben je ne sais nin quo que j'ai mingé, mais je viens de laichi échapper un pet que je n'd'ai presque honte mi-même - z'avez qu'à vir le désastre, parce qu'in général ceux qu'in fait so-même is nous serottent plutôt sypathiques énon?

Et je me dis que si que j'avos un quien, i serot probablemint couqué chu sin vinte avec ses deux pattes chu sin nez et des ys malheureux qui ont l'air de dire "vinguette, incore tros comme cha et je deviens maboule pépère; artiens te le prochain cop".

Je me deminte si qu'à la spa i a, dins le questionnaire, eune ligne consacrée au niveau de puache des gins. I faudrot énon?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 10:34

même ju, si j'ose dire, pour les cauchettes.
Pauffe quien !


Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 11:16

l'pire ch'est pou les quiens de l'région de Castelnaudary....
ch'est redoutape l'cassoulet !!!!
Heureusemint que je n'ai nin de quien 11273
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 12:04

Ch'est retoutape pour l'quintité et donc le brut, mais pour le sintimint, ch'est nin cha qui a de pire.

Le pire de tout, pour l'gaz, ch'est les topinambours. Mais cha ne sint rin.

Par contre, je chus sur et certain que te n'd'as déjà lachi des tout tiots silincieux que te te demintes après si ch'est vraimint ti qui as fait cha tellemint que cha schlingue. Avoue...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 12:46

ale n' veut pas s' payer la honte in tant que modératrice lol!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 18:18

j'sus in train d'rire in arlisant tout cha ! j'imagine l'tiête des gins qui vienn'tent nos lire ! is doiv'tent s'dire qu'in réagit comme des tiots d'l'école maternelle.... ouais in dirot eune discussion d'mes tiots d'4 et 5 ins, à c't'ache là in est très "pipi-caca" dins les conversations.....
armarquez cha proufe qu'in est resté jonnes et que tout cha c'est pour de rire (comme dis'tent les tiots)
Heureusemint que je n'ai nin de quien 993998
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 20:12

in' n va quand meme pas parler d' morts et d'interremints.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 20:22

ej peut vous raconter l'histoire(vrai) ou j'ai failli m' faire imbaucher comme croque mort.mais j'in conno 2 qui n' vont pas m'rater donc ej va laisser mes mains dins mes poques cha qué bien ichi in région parisienne i fait eure frodure d'leu j'ai armi du carbon dins mes radiateurs lol!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeDim 17 Oct 2010 - 21:21

merte, ej queminche à radoter ej laisse el soin à tiote plumette d' supprimer min précédant sujet.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeLun 18 Oct 2010 - 7:50

je m'demindos dù qu'y voulot aller Batisse aveuc s'n'histoire de quien...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeLun 18 Oct 2010 - 9:08

nounours-94 a écrit:
merte, ej queminche à radoter ej laisse el soin à tiote plumette d' supprimer min précédant sujet.

valà ch'est fait..... à vote service m'sieur Very Happy
mais té sais pou supprimer eune séquo que t'as écrite, i suffit qu'té cliques su l'tiote croix à côté de "citer"...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeLun 18 Oct 2010 - 9:52

Ah bon? I devrot y avoir eune tiote crox à côté de "citer"?

Je ne l'ai nin archute cheule-là... J'étos peut-être nin là le jour de l'distribution...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitimeLun 18 Oct 2010 - 10:24

nounours vous en remercie tiote belotte.pour l' croix ,cha fonctionne quand ej veut supprimer un texte qu'el viens d'invoyer mais si ii in n'a un derrière cha n' fonctonne pus.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Heureusemint que je n'ai nin de quien Empty
MessageSujet: Re: Heureusemint que je n'ai nin de quien Heureusemint que je n'ai nin de quien I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Heureusemint que je n'ai nin de quien

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» histoire ed quien
» histoire ed quien
» j'voudros ête un cat ou un quien
» Carrette à quien
» min quien i est malate
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-