acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Carrette à quien B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Carrette à quien

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 17:12

Ch't'aprème, vu qu'i faijot bieau et histoire de me chinger les idées après eune visite de m'file que j'ai eue ch'ouaiquenne, je me suis dit que j'iros bin promener m'mobylette.

A tout hasard j'avos pris min lapparel à photos avec - avec des piles d'archinge dont j'ai même nin eu beso - et j'ai bin fait parce qu'i avot des bielles séquos.

In particulier, in ardeschindint des montagnes par Munster, j'ai crojé deux carrettes à quien. J'ai fait demi tour et demindé si que je pouvos les printe in photo. J'ai pu! Arwettez me cha si que ch'est nin bieau?
Carrette à quien Dscf1110

Je m'ai aussi arrêté pour printe un paysage qui m'évervelle chaque fos que j'y passe, mais cha ne rind nin aussi bin in photo... Par contre, in face de là d'ùche que je m'avos arrêté, i avot des vaques à munster avec des cloques. Cha fait eune bielle musique.
Carrette à quien Dscf1111

Pis j'ai aussi vu les Alpes depuis là-haut...
Carrette à quien Dscf1114

Cha ch'est un morcieau du paysage qui ne rind nin comme j'aros voulu
Carrette à quien Dscf1113

In tous les cas i faijot là-haut un vint à décorner les boeufs et au retour i avot in forêt des portions de route qui givrottent déjà... Comme dirot quelqu'un que je connos, i avot de quo presser de l'hule!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 17:51

Smile J' ai fait comme ti Batisse mais pas à mobylette. I est superpe ch' tien. Des biètes à cornes comme cha cha pillule par ichi....Vla Ambleteusse.

Carrette à quien 2076311127Panasonic1021

Ambleteuse, La Slack cet après midi.

[URL=http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=2028821127Panasonic1018.jpg]Carrette à quien 2028821127Panasonic1018[/URL

A l' horizon in veyot les côtes inglaisses mais i faijot pas assez clair ch' étot brumeux.

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 18:43

Dis-me pépéPéBé i a quequ'cosse que j'comprinds pas dins t'photo (ou bin j'chus berloue !) Intre les 2 photos, ch'est l'même églisse, ch'est l'même majon à tour carrée, ch'est l'même ilot d'vint les genses, d'ouqu'is vientent les arpes qui sont sur l'deuxième photo ? t'étos monté d'sur pour printe el premire ? Wink
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 19:11

Waouh ichi! Tcheue sins de l'observation m'tiote soeur! Elle arot pu ouvrer dins l'police.

Bravo matante, je ne l'avos nin vu!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 20:52

Bin mi mes gins, j'me sus pas proumenée c'ouiquende mais j'ai pas vu l'temps passer ! et j'ai invie d'dire " commint cha, in est d'jà dimanche au soir ?"...
Vindredi soir répétition d'orchestre comme à l'habitute, qui a un tiot peu débordée pace qu'in devot causer d'diverses séquos à l'fin de l'répétition avec l'chef.
Samedi au matin, répétition avec l'quatuor d'clarinettes, après bin sur comme toutes chés femmes qui traval'tent, courses, ménache, cuijine jusqu'à 17 h 00, heure d'ù que j'm'étos ingagée à la deminde d'eune amie, à donner un "cours" de fabrication de cartes in scrapbooking (in vue du téléthon) à des jones du patronache (comme in dijot quind in étot jone, paraitrot qu'in dit pus cha asteur), du cop j'ai même fait l'connaissanche d'un des curés du villache (is teurn'tent à tros su l'secteur) que j'avos jamais vu. Gaffeusse comme à l'habitute j'y ai dit "bonjour monsieur".... i a rigolé...
Samedi au soir in avot les 60 ans d'eune amie. Couchache à 2 h 00 au matin.
Dimanche matin tiote grasse matinée bin méritée, arpassache, cuijine, pis cheule après midi in est allé vir not' ainé qui juot avec sin big band dins un villache vojin. Programme salsa qui "déménageot" et qui étot bin intrainant... OUF ! à 18 h00, artour à l'majon, affalemint dins l'canapé devint eune séquo d'inregistrée d'pis au moins deux mos, histoire de ne rin faire !
Donc j'l'ardis cor un cop, commint cha in est d'jà diminche au soir ?, dins 11 h ch'est boulot !...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 22:03

Matante, les deux photos sont prisses à deux plaches différintes distantes d'eune quinzaine d' mètes. J' ai pris l' deuxième insuite pasque j' avos vu les chasseurs. J' étos d' sur un tiot quémin qui lonche la Slack, j' me sus arringé pour vire les majons à travers les arpes, puis les chasseurs in montant d' sur eune tiote élévaton d' sape, d'vant les tiots arpes.

Ch' est pas des montaches, j' étos parti pour printe l' air aveuc deux appareils différints pour les esayer.

. T' as l' eule et l' bon ! ! T' as vu cha Batisse ! ! !

'
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 22:11

matante,arguette bin l' églisse, d' sur l' photo du bas in vot deux ferniètes, d' sur l' photo in n' in vot qu' eune pasque j' étos plus à droite d' sur l' quémin, pour ète derrière les chasseurs. .
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeDim 27 Nov 2011 - 22:18

Les vla les chasseurs, ch' est eune aute photo non artouchée.

Carrette à quien 7787101127Panasonic1022

(J'sus à 20 mètes derrière aveuc un Lumix FZ45 qui a un zoom 24x Leica. pour les connaicheux.)

à plus ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeLun 28 Nov 2011 - 6:27

Cha me rappelle le ju des 7 erreurs ch't'affaire...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeLun 28 Nov 2011 - 9:13

Surprised I n' a pas d'erreurs chef! ! ! ! Quand qu' j' ai vu tin sujet, j' ai cru qu'té jaijos allusion à l' canchon à Line Dariel et Simons......J' connos pas les paroles par coeur."L'carrette à quiens"

" Ah! plaignez Finette,

. Alle est dins l' carrette

..Is l'ont....? ?

..Dins cheule carrette à quiens ! ! .

Cha dot faire allusion à eune carrette (municipale ? ? ) qui ramassot les quiens abandonnés dins les rues. J' ai pas connu cha.

......

Au sujet des photos ch' est pas des arpes mais des sortes d' gros buissons qui bortent l' quémin...les erreurs sont justes...

......

Bon j' m' in va chez min dintiste, i m' resse pus qu' trinte dints d' sur 32 ! ! ! j'ai un camarate, 45 ans, i s' a fait arricher tout l' vitrine comme cha i est tranquile, (vrai)

.......
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeMar 29 Nov 2011 - 9:29

Quand j'demande à vir ène photo d'Batisse, j'ai ène grande publicité fixe in anglais et ène aute banderole qui défile, ène réclame pour des hôtels, et vous'autes aussi ???
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeMar 29 Nov 2011 - 9:36

Nin chez mi tout va bin, connectée ou non cha oufe servimg et j'vos les photos... Smile
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeMar 29 Nov 2011 - 9:50

Pas de problème pour vire les photos d' Batisse nan pus. Tout comme nous tiotte bellotte internationale.



"l'principal c'est d'ête jone dins s'tiête."

Ouais mais dins ses gampes aussi ....si té peux pus arquer ! ! ! cha va mal ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeMar 29 Nov 2011 - 10:08

Sur min aut portable avec Window 7 j'ai nin l'même présintation, les réclames i sont in bas ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeMar 29 Nov 2011 - 15:57

J' sus d' sure XP. Cha va bin.

Cool
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 16:19

Flersois, min tiot camarate, si jamais que Marcel i te propose un coup de main pour résoude tin problème, déméfie-te.

Infin, te fais à t'mote, mais mi je dis cha, ch'est foque pour dire.

Sacré Marcel!

In tous les cas t'es comme li, t'as été bidouiller à un programme ou site d'ùche que t'aros miux fait de mettre des moufles avint de buquer, et te vlà dins le brun.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 19:04

Dommache que l'photo de t"mobylette elle est nin nette sinon, j'aros mis tes numéros d'plaque sur l'mienne, ché ti qui arot archu les amandes...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 19:50

T'es net ti?

Au fait, ch'est ti le tiot père dins sin cado? Ch'est un modèle qui n'est nin courint. T'mère elle devot avoir du mau à sin dos à forche de te donner à minger aussi bas.

Incore pire si que t'étos nourri au sein à ch't'âge-là...

In tous les cas, mi j'étos le plus bieau de m'rue. Wette:
Carrette à quien Jj_pet10
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 19:57

batisse a écrit:


In tous les cas, mi j'étos le plus bieau de m'rue.

T'avos des ch'veux à l'époque, mi je n'd'avos nin...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 20:35

A ch't'heure ch'est peut-être l'inverse. Te n'd'as incore?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 20:38

Citation :
Au fait, ch'est ti le tiot père dins sin cado

Quo qu'ché un cado ???
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 21:02

Citation :
Quo qu'ché un cado ???
ch'est cha!!!
Carrette à quien 22371710
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 21:06

flersois a écrit:
Quo qu'ché un cado ???

Pour mi, un cado ch'est eune cayelle haute pour mettre des afants.

Pour t'dire l'vraie vérité, i n'a qu'eune quarintaine d'ans que je le sais. M'femme elle étot de l'Somme, d'ùche qu'in parle picard aussi, et d'ùche qu'apparemmint tertous i appelle eune cayelle haute un cado.

A ch't'heure, ch'est peut-être comme un frigidaire... le nom d'eune marque. Je ne suis nin sur de l'orthographe. J'in sais rin. I faudrot deminder aux guernoules qui juottent à l'poupée et à l'dinette.

A part la clo qu'elle juot à mappes et aux autos timponneusses!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 21:08

Ah! I a le grind chef à pleumes, boyau rouche ascindint 59, qui connot.

Cha me rassure...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitimeSam 3 Déc 2011 - 21:08

A'm maison i apellotent cha un Youp la la...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Carrette à quien Empty
MessageSujet: Re: Carrette à quien Carrette à quien I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Carrette à quien

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» j'voudros ête un cat ou un quien
» min quien incore ...
» histoire ed quien
» histoire ed quien
» Heureusemint que je n'ai nin de quien
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-