acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Lavache et arpassache font pas bon ménache avec....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 16:59

s'secouer la couenne !!!
Pindant qu'min homme i est parti faire sin arpas annuel avec des anciens collègues j'in profite pou nettier l'majon... mais mi, pou m'donner du coeur à l'ouvrache i faut que j'mette de l'musique, et tant qu'à faire, des cosses qui boug'tent, alors me vl'a in train d'passer l'wassingue au son des Blues Brother, in armuant min popotin, pis j'ai arpassé queques quemiches in acoutant un CD d'madison, et cha l'madison j'peux pas résister.... bin ch'est pas eune bonne idée d'arpasser et de danser l'madison in même tilmps, in a évité l'catastrophe d'peu... j'me sus emberlificotée dins l'rallonche et j'ai failli partir d'un côté et l'fier à arpasser d'l'aute, heureusemint j'ai fait un rétablissemint digne d'eune gymnaste (eh ouais, étonnant !) et l'quemiche a été sauvée... et mi aussi !
L'prochain cop j'mettrai du Mozart

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... 993998
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 18:39

t'avo forché sur el beaujolais tiote belotte Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 19:17

Ch'est nin du Mozart qu'i faut mettre, ch'est eune caméra!

Arpasser in dinsint le madison... i faut s'appeler tiote bellotte.

Armarque, cha fait un momint que te ne t'as nin cassée eune séquo Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 19:34

Bon, sérieusemint, l'musique ch'est bin! De timps in timps i me prind des crises d'acoute de musique - un tiot peu fort - histoire de faire ronron in intindint bin tout.

Et justemint, l'semaine dernière j'ai sauvé un sacré bon impli de l'poubelle. Ch'est un bazar haut de gamme qui étot in panne. J'i ai ouvert sin vintre et j'ai vu qu'i avot eune partie d'un circuit imprimé qu'elle étot roussie par eune séquo qui avot in-dessous. Du coup j'ai démonté pour arriver "in-dessous". Un rude brun. In se deminde commint que des ingénieurs is peuvtent concevoir des montaches ainsi, avec des vis et écrous dins dins coins sins accès. Sins parler des rondelles hyper spéciales pour isoler....

Bref, j'ai fini par gagner et j'ai trouvé que l'pièce qui cramot ch'étot un gros trinsistor. A tout hasard je me chus rinseigné pour savoir si que ch'étot nin un modèle espécial introuvable. Et non, dins eune boutique de Mulhouse i avot cha in stock, à 2.5 euros pièce, même que cha laisse rêveur. Du coup je n'd'ai pris deux et je m'ai linchi dins le sauvetache. J'ai raté le premi essai, à cause d'un fier à souder trop gros. Alors j'ai tinté eune ultime opération, histoire de mettre ch'bazar au bac à l'ordure l'esprit trintchille et, miracle, cha armarche impec!

Pour fiêter cha je m'a acaté 2 disques de Cabrel, que je ne sais nin pourquo mais is étottent nin cher chez leclerc.
Qu'i fait des bielles canchons et des bielles musiques ch'garchon!

Les vijins is dottent savoir que je chus à m'majon in passint devint parce que des cops les murs is dottent trimbler!

Mais je ne dinse nin in arpassint mi. Je sais me tenir, mi. je ne sais nin dinser mi....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeDim 19 Sep 2010 - 8:12

ni arpasser pététe???
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeDim 19 Sep 2010 - 8:25

té fait du repassache batiise?.si ché vrai ech' minteux i est pas loin.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeDim 19 Sep 2010 - 10:33

c'matin min homme i est parti faire de l'moto (faut profiter pindant qu'i fait bieau !), j'vas in profiter pou faire mes cassis du salon, comme j'dos grimper su eune escabelle, j'vas m'acouter un opéra (min homme i a pas quer), tiens, j'vas cujir "la traviata" comme cha aucun risque d'dinser pindant que j's'rai perchée, ah quoque ! i a eune valse ! mais eune valse toute seule, ch'est pas drôle...
pis chés vojins is sont pas là et j'vas pouvoir mette l'son à fond les manettes....

au fait, j'confirme que batisse i sait nin dinser ! i a deux pids gauche.... pou l'arpassache j'in sais rin.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeDim 19 Sep 2010 - 12:09

mi ej préfère I cant 'Explain.pourquoi? j'en pourro pas vous l'expliquer.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeDim 19 Sep 2010 - 22:19

Si si, j'arpasse... je ne peux nin dire que je raffole de cha, mais je le fais, je chus bin obligi!

Ch'est nin récint hein. A l'armée i fallot Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeLun 20 Sep 2010 - 8:59

Ah, bin j'sus pas l'seule à danser dins l'mason.
Y a des cops cha m'prind, allez hop j'fais l'tour del tape in dinsant.
Si m'n'homme i passe par là i s'met à rire ed mi.
Cha arriffe aussi qui s'met à danser.
Dins mes momints d'cafard, j'passe un Kubiak et là cha y va ! cha armet les idées in plache, mais mi j'fais pas cha avec des fils qui trainentent à terre.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeLun 20 Sep 2010 - 9:03

T'as un fier à arpasser à piles?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeLun 20 Sep 2010 - 9:20

ou bin solaire.........
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitimeLun 20 Sep 2010 - 9:27

J'ai dit qui avot pas d'fils qui trainottent, j'ai pas dit que j'arppassos, te comliques tout
mes gins y a pas qu'ches garnoules qui sont durtes del comperdure !
Allez j't'in veux pas Batisse et pis la Tiote ch'est m'copine, alors !
Bonne journée j'sais pas si j'arviendrai.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Empty
MessageSujet: Re: Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... Lavache et arpassache font pas bon ménache avec.... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Lavache et arpassache font pas bon ménache avec....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Ménache d'printemps ?
» Ruse de guernoule de ménache. (Ch'est un pléonasse?)
» les crudités font arpousser les caveux !
» Avec tout cha...
» V'la commint in s'artrouffe avec des restes
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-