acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Avec tout cha... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Avec tout cha...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 10:52

Ouais, avec tout cha j'ai pas cor mis mes mollets à l'air, d'pis vendredi i pleut, ch'matin i pleuvot cor et à ch't'heure in ar'a des passach' ed rayons d' solèle.
Is sont pas prèt d'bronzer mes mollets, surtout qu'l'rando ch'est pou l'instant fini, j'sus cassé, j'ai du maux dins min dos.
In a ch'temps là passe qu'i paraît que l'Printemps i a été vindu.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 11:23

Ichi nan pus in n'est pas pret d'bronzer.

I fait un frod d'canard à causse du vint. Ditec du nord à 60 km à l'heure,ciel gris.J'ai ralleumé l'cauffache......

Sad
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 12:07

Loumarcel a écrit:
Ouais, avec tout cha j'ai pas cor mis mes mollets à l'air, d'pis vendredi i pleut, ch'matin i pleuvot cor et à ch't'heure in ar'a des passach' ed rayons d' solèle.
Is sont pas prèt d'bronzer mes mollets, surtout qu'l'rando ch'est pou l'instant fini, j'sus cassé, j'ai du maux dins min dos.
In a ch'temps là passe qu'i paraît que l'Printemps i a été vindu.


Cool et oui loumarcel , t'a raison ; mes parents i ress'te a séte , ed'puis eune coupe d'anneye , 6ans j'croé !! ? ed'puis qui sont pinssionnés , z'ont quittés berck , pou s'n aller au solé , comme gramin !! adon , ché vrai que m'mére al dit st'anneye ech'temps ché pon fameu, pi a séte i z ont cor pas mal ed'vint la bas, des vints des chin mille diapes !! cor puss pire qu'a montpellier.Neutral
marche , marchez mes gins ; ichi a nice os on point yeu trop d'mawoés (mauvais) temps, a m'zure i fait un molé pus frais qu'd habitute, mais ch'croé qu'ichi sul cote d'uzur ; os avons pon l'droé d'nous plainde !! ti point vrai ?? Very Happy

Avec tout cha... 1370771920-461159
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 14:29

Té veux in tiot peu d'solel lyonnais Marcel ? nosautes, pou l'instant i fait bieau... in a mingé dehiors, avec les leunettes d'solel. Par conte hier après midi, in a eu un reste d'orache qui a fait que l'timpérature a arquéhue d'10° d'un cop. Et comme j'ai un rude rhume depis eune semaine, (pace que j'ai pris frod chez m'file qui vit pas loin d'nosautes mais à 700 m d'altitude et que j'étos in plein courant d'air) bin min rhume i n'est pas prêt d'finir, J'ai passé l'nuit à tousser et à m'moucher, cha guile, cha guile !!!! et j'ai eune vox rocailleuse....
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 20:36

Bin nous in va nin s'plainte! cha fait tros jours qui fait biau,pourvu que cha dure?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 23:48

Bin in a cor eu un sacré orach' ed t'à l'heure.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 7:02

Vlà que l'cheftaine elle a sin nez comme eune pétrache.

Te peux mettre eune photo pour nous rassurer? Parce que, je ne sais nin les autres, mais mi, d'imaginer le tableau j'ai des frissons.

Ch'est pour cha qu'eune photo cha serot probablemint rassurint.

Pour la voix, garou cha va comme approchint?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 10:59

Té vas rire batisse, mais j'ai du brun dins min Pc d'salon et j'peux pus mette d'photo (ni acouter de l'musique sins qu'cha prenne deux heures, parel pou raviser les vidéos !)... et min pc portape y est dins champe d'ù que l'tiot y dort alors faudra attinde pou vir m'bielle tiête, avec min nez comme eune pomme-tierre...
J'ai appelé l'grind chef à pleumes Roger au s'cours, mais si cha vient vraimint d'min pc et nin du forum y va nin pouvoir faire grind cosse, pourtint d'sus min blog tout y fonctionne bin, alors ?...
(in tous cas, y m'énerfe c'Pc, mais y m'énerfe !!!!)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 11:28

Faut pas t'énerver comme cha, té vas faire tourner tin lait ! ! ! Avec tout cha... 3305382594


Dernière édition par pépéPéBé le Mar 11 Juin 2013 - 6:24, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 11:49

pépéPéBé a écrit:
Faut pas t'énerver comme cha, té vas faire tourner tin lait ! ! ! Avec tout cha... 3305382594



Avec tout cha... 563562 a moinss qu'al aich mis un sens interdit !! comme cha inn' pourro mi torner !!Avec tout cha... 993998 Avec tout cha... 993998 Avec tout cha... 831364
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 11:55

Pour impécher l'lait d'torner i faut l'mète dins eune castrole carrée Avec tout cha... 993998
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeLun 10 Juin 2013 - 16:18

Qui ch'est qui s'énerff' vec sin PC

Min manicraque i va bien et in plus i y a du son, pourtant i est pas d'hier.

J'touch' du bos passe que j'in connos un qui va m' j'ech'ter un sort.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 8:14

Bon ben j'ai treuvé toute seule l'fond du problème, Roger i dot ête nin disponipe in c'momint... Cha fait tros jours que j'cache, mais j'sus têtue ! (un tiot peu)
In fait j'ai un logiciel pou bloquer les pubs qui s'mettent des cops in tiot peu partout et un jour j'ai eu de l'pub su l'pache d'acoute-ichi et j'ai cliqué d'sus "bloquer" l'imache, j'ai du mette l'curseur trop au d'sus d'l'imache et cha m'a bloqué tout l'cadre pour faire eune réponse avec tous les choix... Parel pou l'administration du forum, j'pouvos pus faire certaines manoeufes, et cha ch'étot pus imbêtant ! Infin j'sais nin si que vos comperdez c'que j'veux dire, mais mi j'me comprinds et j'ai réussi à armette tout cha in plache Very Happy
Ah cha fait plaiji d'pouvoir armette des tiots smiley... et des photos.
Par conte min nez i est dégonflé alors pou eune photo avec m'tiête à faire peur, faudra attinde l'prochain rhume Avec tout cha... 993998
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 9:14

Tin apparèle photo i étot in panne ou t'avos pus d'piles.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 10:00

tiote bellotte a écrit:
Bon ben j'ai treuvé toute seule l'fond du problème, Roger i dot ête nin disponipe in c'momint... Cha fait tros jours que j'cache, mais j'sus têtue ! (un tiot peu)
In fait j'ai un logiciel pou bloquer les pubs qui s'mettent des cops in tiot peu partout et un jour j'ai eu de l'pub su l'pache d'acoute-ichi et j'ai cliqué d'sus "bloquer" l'imache, j'ai du mette l'curseur trop au d'sus d'l'imache et cha m'a bloqué tout l'cadre pour faire eune réponse avec tous les choix... Parel pou l'administration du forum, j'pouvos pus faire certaines manoeufes, et cha ch'étot pus imbêtant ! Infin j'sais nin si que vos comperdez c'que j'veux dire, mais mi j'me comprinds et j'ai réussi à armette tout cha in plache Very Happy
Ah cha fait plaiji d'pouvoir armette des tiots smiley... et des photos.
Par conte min nez i est dégonflé alors pou eune photo avec m'tiête à faire peur, faudra attinde l'prochain rhume Avec tout cha... 993998


Avec tout cha... 380246 Avec tout cha... 880436 ch'est clair comme du jus d'chique affraid Very Happy Very Happy

Wink el principal ch'est qu'tin manicraque n'fuchté pu in raque !! Avec tout cha... 106396
allé adé , et soin a tizotes ; am'mote equ'ch'est l'rhume des foins , habile el moé d'jullet pou qu'té fuche erquinqué Cool
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 16:18

Loumarcel a écrit:
Tin apparèle photo i étot in panne ou t'avos pus d'piles.




Deux baffes!

Question subdivisionnaire aux administrateurs du forum: vous avez chingé l'cassis de saisie de texte ou ch'est incore marcel qui invot des logiciels autremint qu'ainsi avec sin manicraque du timps des pierrafu?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 16:19

J'ai nin l'impression d'avoir laichi si tant de marge que cha intre l'citation et l'commintaire....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: ch'est quoi ch'cadre là? Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 17:45

Quo que té nous fais là, té m'as mis un support, un cadre pou mi écrire?
T'as peur que j'dépasse sus les côtés?

Tiens cha n'apparait pon quand qu'est invoyé.
Ch'est l'cheftaine qui a dû y mète sin nez tout rouch'
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 17:53

promis, juré, ch'est nin mi qui a fait cha...... d'ailleurs j'sais nin commint i faudrot faire
cha dot ête in cangemint proposé par l'fournisseur d'accès du forum ou bin Roger a treuver cha et y teste.... in va bin vir c'qui nos dit
ch'est un tiot filou l'grind chef à pleumes, si ch'est li qui a cangé, i dot attinde nos réactions in rigolant dins ses moustaches (qui n'a nin)
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Avec tout cha... Empty
MessageSujet: Re: Avec tout cha... Avec tout cha... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Avec tout cha...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-