acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
j'n'ai fait inne belle B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 j'n'ai fait inne belle

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 19:19

J'ai mes dogts tout ingélés. Figurez vous qu'j'ai fait des poches pour surgeler du persil, d'l'oseille ; comme j'avos pus d'plache dins min congél. j'ai intiqué tant que j'ai pu dins l'tiot congél que j'ai récupéré de m'maman. Tranquille comme Batisse (oh pardon !) j'avos trouvé del plache.
Ah ! ouette, m'n'homme i vient m'dire que j'avos laissé l'porte introuverte et cha d'pis queques jours.
J'ai artrouvé un bloc intier d'glache !
J'viens d'm'amuser comme inne tiote folle à défaire tout cha !
Malheur que jeu !
Y a plusieurs méthodes pour netchier tout cha mi j'ai vidé ches paquets de ch'truc comme j'ai pu in les dessaquant de l'glache et j'ai mis inne tiote bassine avec d'l'ieau fort caude.
Si vous avez des trucs mieux que cha, ch'est toujours bon à savoir. (pour l'prochain cop)
Cha y est j'ai réparé, tout y est armis in plache.
In apprind à tout âche
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 20:42

El meilleur truc La Clo, ch'est d'bin serrer l'glin de tin congelateur!
Pour l'proochain cop... j'dis cha j'dis rin!
Bon courache et erwette bin si tes dogts ingelés y arprenntent des couleurs.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 9:44

.Question bête: Dins micro onte, i n' a pas un programme décongélation ? ? Dins l'mien i dot d' davoir un ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 13:26

Je chus nin sur d'avoir compris tin problème.... jusqu'au bloc de glache qu'in trouve à l'intérieur d'un congélateur tchand que l'porte elle n'est nin bin serrée, j'ai compris (ben si, quind même hein...).

Mais après, quo qu'ch'est que t'as voulu faire? Récupérer tes légueumes sins les décongeler (avec de l'ieau bin caute????) ou faire fonte l'bloc de glache qu'i avot dins le congélateur?

Mi je ne dis rin, mais j'ai armarqué eune séquo: tchand qu'in artire l'prisse d'un congélateur, tout cha qu'i a dedins i fond.

Dis me d'ùche que j'ai mal compris tiote. In pourra faire un sujet chu commint que cha se fait que tchand qu'eune guernoule elle explique eune séquo, in général les garchons is ne comprintent nin...

In fait comme cha?
j'n'ai fait inne belle Emotic10
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 14:04

Batisse ! t'imagine l'timps qu'cha prind pou dégeler si in inlèfe seulemint l'prisse !!!
Mi j'fais comme la clo pou aller pus vite.... bin ouais in a aute cosse à faire que d'passer sin timps à nettier.... j'n'ai fait inne belle Icon_sad

Alors mi j'ai compris que la clo elle s'étot dépêchée d' récupérer chés tiots sachets d'herpe pindint qu'is étottent cor gelés, in les laissant dins in tiot peu d'glache sins doute, ch'est pas c'qui minquot j'n'ai fait inne belle Icon_smile et alle a vite tout nettier pou pouvoir armette chés tiots sachets dins sin congélo....
j'ai bon la clo ?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 14:09

Bonjour Batisse, si qu't'étos à m'plache t'aros vite compris.
J'descinds j'vos que l'porte ale est pas fermée comme i faudrot. Tout autour du joint, plein d'glache. et là te n'peux pus l'fermer complétemint.
Donc, j'essaie d'inlever ch'qui a dedins, (cha n'étot pas dégelé) là j'ai saqué su ches paquets, j'n'ai même déquirés. Ch'étot l'plus dure à faire.
Insuite, j'ai débranché ch'frigo-congélo. Et là j'ai mis m'tiote bassine avec l'ieau caude.
Y avot pus qu'à gratter, arroser l'glache et éponger.
Ch'étot tellemint difficile à inlever que j'me sus servie d'un tiot tournevis in faisant attintion d'pas déglinguer quette cosse. Vous l'direz pas à m'n'homme que j'y ai pris un truc dins ses outils. et voilà .
Me suis je bien exprimée ?
Allez j'm'in va faire ches commissions pour rimplir devinez quo ..... ch'frigo. Toudis parel, tout pour minger.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 14:11

J't'avos pas vue.
T'as tout bon.
te vos Tiote, nous in a tout d'suite l'esprit pratique.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 14:53

Citation :
Ch'étot tellemint difficile à inlever que j'me sus servie d'un tiot tournevis in faisant attintion d'pas déglinguer quette cosse. Vous l'direz pas à m'n'homme que j'y ai pris un truc dins ses outils.

Mon diu!! ch'est bien chés femmes cha...

Té peux t'servir aussi d'un sèche cheveux pour décong'ler tin congélateur, cha va super vite...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 15:19

Ha ben non un sèche caveux cha dot servir foque à s'faire fin bielle '' l'auréole, parce je l'vaux bien'' alors qu'in tourne vis, cha traîne toudis dins tous les coins que si ch'étot si précieux, cha srot muché dins eune bote à outiles.
J'comprind La Clo, ch'est eune rute bricoleusse, qui a rin qui li résiste... même pos les commintaires des ceuss qui distent qui z'ont rin compris rin que pour l'imbêter.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 16:52

Mais ch'est vrai que j'avos rin compris!

L'sèche cheveux, ch'est électrique, et avec l'ieau, la clo elle arot pu s'électrocuter, que cha i arot fait eune tignasse comme un hérisson.

Le tournevris fauché à s'n'homme, ch'étot sur l'bonne voie, mais tint qu'à fouiller dins l'atelier du patron et le mettre - à juste titre - de mauvaisse humeur, elle n'avot qu'à printe eune limpe à souder ou un chaleumeau réglé chu "duchemint"...

I faut tout lu apprinte à ches guernoules!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:03

.Sérieus'mint vaut miux débrancher l' bazard et laicher décongéler tout duch'mint le congélo. Té risques eu décoller les joints, d' casser l' porte, griffer l' plastoche, et de t' faire agonir pasque té prinds les outils d' tin propriètaire sans s' permission...
. C' qui est d' dins, au microonte, programme décongélation ! ! ! !
Comme qu'i dirot ch'ti la "Mi j' dis cha, j'dis rin, ch' est pour rinte service"
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




j'n'ai fait inne belle Empty
MessageSujet: Re: j'n'ai fait inne belle j'n'ai fait inne belle I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

j'n'ai fait inne belle

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche
» In l'a fait !!!
» Inne drôle d'attirance
» Ch'père Noel est inne ordure ! ! ! !
» histoire ed belle mère
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-