acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
In l'a fait !!! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 In l'a fait !!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeLun 19 Nov 2012 - 10:30

I faut que j'vos raconte cha qu'in a fait c'ouiquende, infin samedi pus exactemint..
Vos savez sins doute tertous que ch'étot l'arrivée du beaujolais nouvieau, jeudi derni, si vos l'savottent pas ch'est que vos lisez nin les journeaux ni acoutez l'radio...
Ichi dins l'région, d'ù qu'in est au coeur d'l'affaire, i a plein d'manifestations diverses et variées et l'samedi i a un marathon d'organisé, eune course officielle, répertoriée dins tous les marathons d'France et d'Navarre, cha rigole pas.... bin min homme et mi in l'a fait... infin j'vas pas vos raconter d'cacoules, in a fait l'12 kms... ouais pace qu'i a tros courses, l'marathon d'42 kms, l'semi marathon d'21 kms et eune course d'12 kms qui est bin sur l'pus festife, les coureurs n'sont nin là pou faire absolumint un "temps".. I avot 3400 coureurs d'inregistrés pour chés 12 kms.
Cheule année min homme et ses copains avottent décidé d'faire cheule courses là, is s'sont intrainés, is l'ont fait in 1 h 23 mn, is sont arrivés 1937ème.
Pis mi avec des collègues in s'a dit pouquo pas nosautes, ouais mais nosautes, l'course ch'est pas vraimint nous tasses d'thé (café pou mi, SVP Smile) alors in l'a fait in marchant vite... bin in a mis 2 h 12, cha qui est pas mal. Mais les temps n'étottent validésque jusqu'à 2 h maximum, bon is ont quind même mis les classemints jusqu'à 2 h 06, à 6 mn près in étot classées...
Cha qui est drôle ch'est qu'in a quind même nous photos dins l'journal ! pace que ch'étot l'première fos que certaines "nounous" et personnel de l'crèche d'min villache faisottent l'course, alors l'mairie nous a incouragé in nous faisant des maillots et in nos invoyant eune journaliste nous interviouvé, cha qui nos a bin fait rire !
Pis in est fierte pace qu'in est pas arrivées les dernières, ouais pace que nosautes in n'sa nin arrêtées, in a toudis marché, alors que certains coureurs s'arrêtottent à tous les stands au bord de l'route pou boire un tiot cop... d'beaujolais (ou d'ieau)
L'an prochain in va essayer d'faire miux, pet ête courir 500 m sur les 12 kms Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeLun 19 Nov 2012 - 12:47

J'pinse que j'aros fait comme vous autes, j'arros marché mais surmint pas couru ....ch'est nin m'tasse ed café à mi non pu !
J'marche tous les jours un' à deux heures ...sauf quind qu'i pleut !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeLun 19 Nov 2012 - 12:48

Ch'est bin tiote, t'as du bin dormir tous les deux!

Effectivemint, in courint pindint 500 mètres à 8 km/h au lieu de 5.5 te pourras gagner 12 mineutes l'an prochain!

Allez, in est tertous derrière ti pour tin intrainemint.

Euh... t'as babellé tout le long du chemin? Quo qu'ch'est que t'as bu aux stands?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeMar 20 Nov 2012 - 10:49

batisse a écrit:

Euh... t'as babellé tout le long du chemin? Quo qu'ch'est que t'as bu aux stands?

Marcher cha n'impêche nin d'parler, té m'connos !
In a rin bu au stand, in voulot pas perde d'temps in arpartant in zigzagant , pis méfiance avec l'beaujolais nouvieau, j'préfère goûter chti que nou copain qui travaille avec des vignerons nous apporte, au moins chtilal y est bon...
L'soir in avot eune soirée beaujolaise avec les copains qui ont courru, in s'a couqué à 2 h au matin et..... dimanche in est allé donné un cop d'main à nou file qui vient d'emmenager dins s'majon, alors in a attindu dimanche au soir pou bin dormir... Sleep
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeMer 21 Nov 2012 - 20:15

bin alors ti zautes deux vous z'etes toudis in forme!!!!!!!!!!Capieau.
bin mi aujourd'hui avec m'homme in est allé faire in tiot tour a Avignon in repérage pour les cadeaux Noel , bin c'soir j'ai d'maux a mes gambes.d'main séance gym parceque cha rouille. In l'a fait !!! 563562
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitimeJeu 22 Nov 2012 - 8:06

mi aussi hier j'ai marché dins ché camps

m'n'incien collégue y vient d'ëte in r'traite et m'copine all étot pon disponible hier au matin.

min collégue ché un amateur d'photos, ché un viux garchon et tout l'monde sait que l'démarrage de l'retraite ché pon toudis facile pour tout l'monde...alors, un tiot coup d'bigophone et l'v'là qui arrive...in a marché pindint eune heure et d'mie, in a eu du vint, de l'pleufe...mais in étot fort contints

je m'sus dit: "j'l'ai dégouté à jamais...pauv' homme"....bin non non; in s'r'in allant y m'a dit : " j'pinsos pon qu'j'aros pu marcher autant ..bon bin ché quand te veux..."

mi j'y r'tourne à ch'matin aveuc m'copine...mais j'vas l'laicher li, s'arposer un tiot peu...pis j'vas l'laicher apeller li même.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




In l'a fait !!! Empty
MessageSujet: Re: In l'a fait !!! In l'a fait !!! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

In l'a fait !!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche
» et cor un d'fait....
» Qui ch'est qui fait des crêpes ?
» I fait gris
» commin qu'in fait?
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-