acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

Partagez | 
 

 Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Empty
MessageSujet: Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:30

In écrivint ch'sujet je me dis que cha va être mal interprété par certain(e)s. Eh ben si qu'is le font ch'est que ch'est foque que des rieux de gins, et ch'est nin bin, même que ch'est eune séquo que je me chus toudis arfusé de faire!

Ouais Marcel, j'ai pinsé à tisaute aujord'hu in haut de m'n'équelle: j'ai fait le sinche comme ti y a eune paire d'ins, même que t'avos mis des photos et tout et tout et qu'à m'mote que ch'étot l'première fos qu'in veyot tes mollets qui font tint rêver Lili.

In fait j'ai ratiboisé un arpe: un saule pleureur. I parait qu'i faut le faire tous les deux ins. Là cha n'avot nin été fait depuis au moins 4 ins... i avot du boulot (naaaaaaaaaaaaaaaaan les mauvaisses lingues, ch'est nin la peine de me faire le coup que je ne sais nin faire l'différince intre in saule et un bouleau. Je vous vos venir avec vous courtes maronnes...).

Min saule pleureur, autint vous dire qu'i ne risque nin de braire avint l'été prochain... i ne reste pus que sin tronc et deux moignons de bos d'ùche que les branques brayousses elles partottent.

A l'déchetterie is m'ont dit que cha suffit pour aujord'hu... je comprinds pourquo: ch'est eune guernoule... elle voudrot bin me vir tous les jours...

Bon, d'après cha que j'ai compris, les arpes que t'as taillés is ont du mau à s'in remettre. J'espère que le mien i s'in sortira miux!

Mais je chus à peu près sur que te fais le sinche miux que mi. Comme Camanette elle n'a nin pris de photo d'elle in sexy in bas à mouquiles à Bruxelles hier, ben mi j'ai nin pris de photo non pus.

De toutes façons, in concurrinche avec tes mollets j'ai perdu d'avinche. Je chus réalisse.

Et te vos d'ichi que Lili elle tcherrot amoureusse de min bide, cha ferot de l'concurrinche intre nousautes. Mi je ne veux nin de cha!

Allez min copain sinche, à plus!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Empty
MessageSujet: Re: Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 18:38

T'es sûr qu't'as copé trop court, t'as laissé qu'des mognons? T'auros dû laisser quiques branques quand minme.
Mi j'ai 4 ou 5 chênes que j'avos trop ratiboisés bin is sont morts, j' les ai tout coupés ach'teure.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Empty
MessageSujet: Re: Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 18:49

Nin non, i ne faut nin confonte un chêne avec un saule, que ch'est un vrai cruaud qui pousse à tout berzingue. Ch'est souvint que je l'ai complètemint dépleumé et i est toudis arparti...

Ch'est vrai que des fos, au printimps, j'ai cru qu'i boudot... mais i n'a nin intérêt!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Empty
MessageSujet: Re: Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Marcel, j'ai fait comme ti: j'ai fait le sinche

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Comme in dit "ça c'est fait" !
» In a failli oblier la fiête à Marcel!
» c'est les ans à marcel
» Ch'est sin lanniversaire à Marcel
» Bonne fête à Marcel
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-