acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Cas d'artour in arrière avec le machinisse B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Cas d'artour in arrière avec le machinisse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cas d'artour in arrière avec le machinisse Empty
MessageSujet: Cas d'artour in arrière avec le machinisse Cas d'artour in arrière avec le machinisse I_icon_minitimeVen 16 Juil 2010 - 18:39

Ch'est foque pour dire: cha fait eune paire de fos - et je diros de plus in plus souvint - que j'armarque qu'in cas de travaux chu les routes, les soyeux de feux tricolores qui nous font des fos joquer des éternités pour rin is sont rimplachis par des ouvériers dont le seul boulot est de tenir eune espèce de pelle à pizza, avec d'un côté dessiné un sins interdit et de l'autre un rond vert.

In puq de s'pelle à pizza, chaque ouvérier archot un talkie walkie pour causer à sin copain, et eune boutelle d'ieau, pour boire.

Eh ben figurez vous qu'is font cha parce que cha arvient moins cher que d'acater ou de louer les fameux feux de chantier.

In puq, un ovérier cha ne se laisse nin voler aussi facilemint...

A m'mote qu'eune condition pour avoir ch'boulot-là, ch'est de nin avoir de problème de prostate Cas d'artour in arrière avec le machinisse Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Cas d'artour in arrière avec le machinisse Empty
MessageSujet: Re: Cas d'artour in arrière avec le machinisse Cas d'artour in arrière avec le machinisse I_icon_minitimeVen 16 Juil 2010 - 19:37

j'viens d'apprinde quedcosse.

Je m'dis toudis, man mère comme cha dot ête long inne journée d'traval comme i font.

l'système là cha va bien quanque el chantier y est fini l'soir

j'pinse à ch'pauffe garchon avec s'pelle à pizza la nuit si que l'chantier i dot continuer l'lendemain !!!

j'dis cha hein comme cha, ch'est rien que pour dire
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Cas d'artour in arrière avec le machinisse Empty
MessageSujet: Re: Cas d'artour in arrière avec le machinisse Cas d'artour in arrière avec le machinisse I_icon_minitimeVen 16 Juil 2010 - 20:05

Cha m'fais pinser!
j'étos sur l'rocade,et cha ralintissot,j'étos presque à l'arrêt,j'vos au loin sur l'côté droit un ouvrier aloter un drapeau,je m'disos à mi même,i dot avoir d'mal à sin bras min homme à aloter comme cha...
Mais ch'est in arrivant à sn'hauteur que j'me suis aperçut qu'ch'étot un mann'quin,j'in est resté b.a b.a...
yavot même sin casque ed chantier sur s'tête.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cas d'artour in arrière avec le machinisse Empty
MessageSujet: Re: Cas d'artour in arrière avec le machinisse Cas d'artour in arrière avec le machinisse I_icon_minitimeVen 16 Juil 2010 - 20:07

Ouais mais t'as raison de dire...

Si que l'chantier i dure l'nuit, à m'mote qu'i a eune équipe de nuit. Mais in général, ch'est un système pour les tiots chantiers.

Je dis cha, mais eune des premires fos que je l'ai vu ch'étot chu l'route intre Lure et Vesoul, qu'is sont in train d'arfaire un pont, ben cha fait au moins 6 mos que cha dure.

Mais dins ch'cas-là, à m'mote qu'i a eune raison in puq: des hommes avec des pelles à pizza, cha réfléchit puq qu'eune minuterie de fu tricolore. Vu que le pont in question i n'est nin loin d'un passache à niveau, i dot y avoir de timps in timps des messaches dins le ginre "mets au rouche de tin côté, i a ichi incore un balochard qui s'a ingagé chu l'passache à niveau et l'barrière elle se baisse...".

Infin bon, mi cha me plait de vir qu'i a des ginses qui calcultent et qui préfèrtent donner un tiot boulot à quelqu'un plutôt qu'un magot à un loueux de matériel.

Mi j'ai fait des foires à l'étringer, eh ben ch'étot souvint moins cher d'acater un frigo ou un téléphone que de le louer pour eune semaine.

Seulemint dins ches mafias-là, i n'd'a des qui mettottent dins le règlemint que ch'étot interdit d'amener sin propre matériel...

Tcheu monte dins lequel in vit!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Cas d'artour in arrière avec le machinisse Empty
MessageSujet: Re: Cas d'artour in arrière avec le machinisse Cas d'artour in arrière avec le machinisse I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Cas d'artour in arrière avec le machinisse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» In arpart in arrière
» V'la commint in s'artrouffe avec des restes
» Expressions avec les saints
» expressions avec la météo
» Lavache et arpassache font pas bon ménache avec....
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-