acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
In arpart in arrière B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 In arpart in arrière

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 8:58

I paraît qui va ravoir ches classes d'écoles du qu'ches garchons seront séparés d'ches files.
Bin i va falloir arconstruire des murs assez hauts pour qu'ches garchons i ravisentent par d'sus ches files.
Cha va ête dur d'faire marche arrière d'pis l'temps qu'ches jones i z'étotent insenne !
Cha va peut'ête core plus les perturber in les séparant.
In va bien vire si qu'cha va vraimint s'faire ou pas.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 14:06

ché pététe ché files qui vont raviser par au d'zeur d'ché murs, all sont bien dévergondées achteur...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 15:11

Ouais j'ai intindu cha l'aute jour au journal... in s'deminde d'ù qu'is vont querre des idées parelles, i paraitrot que ch'est pace que les files, in primaire, alles sont pus "mûres" que les garchons au même âge... si ch'est vrai physiquemint ch'est pas forcémint vrai au niveau des résultats scolaires, mi cha fait 25 ins que j'garde des tiots, je n'd'ai vu passer des garchons et des files, bin des fos les files sont in tête d'classe, des fos ch'est les garchons....
infin faut pas s'in faire (quoque !) pace que si is arriv'tent à armette cha in plache (mais cha m'étonnerot), dins queques ins i a quequ'in qu'i va dire que d'séparer les files et les garchons in primaire ch'est pas bon pou leu épanouissemint....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 15:13

A min école quind j'étos tiote chés garchons n'pouvottent pas raviser au d'sus du mur pou vir les files pace que les deux écoles n'étottent pas dins l'même rue... dommache In arpart in arrière Icon_biggrin
D'ailleurs cha m'rappelle que j'sonnos chez min tiot vojin, in partot à l'école main dins la main, pis arrivés su l'plache du villache in partot chacun d'nou côté avint d'nos artreuver l'soir à 16 h 30 pou arvenir main dins la main.... in s'écangeot des Sylvain et Sylvette... i s'appelot André, Dédé, quoque i est devenu j'in sais rin !!!!! souvenirs.......... In arpart in arrière Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 20:04

Ouais cha queminche par chés infants et après cha s'ra chés femmes dins côté et chés hommes ed l'aut' , et après cha s'ra chés hommes ed'vant et chés femmes derrière.

Cha vous dit rien cha?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 9:50

. Comme j' ai toudis eu des classes mixtes, j' ai toudis plaché côte à côte eune file et un garchon....Cha bavarte moins. mais les garchons n' avotent pas core du poil au minton ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 13:39

D'ailleurs, cha m'étonne qu'à l'piscine in sépare incore les vestiaires des hommes de ceux des guernoules. Peut-être parel pour les douches d'ailleurs... cha fait un bail que j'ai nin été à l'piscine, mais j'ai des souvenirs de personnes qui se lavottent de bon tchoeur à l'douche...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 15:29

à l'piscine ed Tourcoing, y'avot un bain d'vapeur d'ùche que les visses guernoules elles s'frottottent aveuc des gants d'crin, que tout y hochenait, ch'étot ptête pour maigrir?
Je pinche pos qu'elles arottent fait tout c'dallache in présince des hommes. Quo que....y n'd'a des drôles!
L'piscine elle faijot aussi ''bain douche municipal'' et à ch't'époque y'avot nin des baquets dins toutes les majons comme à ch t'heure.
Te devros artourner à l'piscine: te sais nager au moins?
In s'éloigne de l'discussion chu l'mixité.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 16:55

Ouais, je chais nager comme un garchon: in faijint des éclaboussures et in n'ayint nin peur de mouiller mes cavux.

Les armarques désobligintes, hein, ch'est nin la peine, je devine...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:06

j'serre m'bouque, mais ch'est dur........... In arpart in arrière Icon_biggrin
In arpart in arrière 1284735796_ange%202
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:55

J'essaye de comprinte pourquo que te moutes des inges...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:55

Je ne voudros nin dire, mais ange, ch'est masculin....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:56

A l'rigueur, ichi in Alsace, in parle d'inches artificielles. Là ch'est féminin.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 22:48

I parait qu'chés anch' is z'ont pas d'sexe.

Féminin et artificielles ch'est droite ou gauche hein! in peut cor monter avec mais pas jusqu'au ciel ou alors au bout d'un certain temps.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 8:17

Loumarcel a écrit:
Féminin et artificielles ch'est droite ou gauche hein! in peut cor monter avec mais pas jusqu'au ciel ou alors au bout d'un certain temps.

Je ne sais nin cha que j'ai ches dernis timps, mais j'ai l'comprenotte difficile....

De quo que te veux causer Marcel? A m'mote que je vas artourner à min lit.

Pourtint i a de l'ouvrache à abattre ichi....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 8:44

batisse a écrit:
A l'rigueur, ichi in Alsace, in parle d'inches artificielles. Là ch'est féminin.
Té n'parlos pas d'anch' artificielle, in alsace ou ailleurs hein! avec un anch' artificielle té peux cor marcher ou monter.
T'as pas connu quiqu'un qui avot un problinme d'anch' et qui "coichot" (vire leçons de chti) pou marcher ou monter.
Quant à monter au ciel ou au 7ème ciel cha s'ra l'pus tard possipe.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitimeSam 18 Sep 2010 - 9:10

rassute te Batisse, j'avos pas compris nin pus l'message de Marcel, mais comme j'avos lu cha hier au soir, tard, j'métos dis "té mates m'file, va t'couquer cha ira miux demain"... bin asteur avec les esplications, euréka ! In arpart in arrière 176586
té peux sortir d'tin lit et aller faire t'n'ouvrache ! mi j'infile mes cauchures et min tricot et j'vas répéter avec l'quintette d'clarinettes (infin c'matin ch'est trio, vu qui a deux absentes ! In arpart in arrière Icon_biggrin)...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




In arpart in arrière Empty
MessageSujet: Re: In arpart in arrière In arpart in arrière I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

In arpart in arrière

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cas d'artour in arrière avec le machinisse
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-