acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 J' voudros qu' alle traîne par tierre.....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 19:43

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Icon_razz« Docteur, faut faire quet cose, j’voudros qu’alle traîne jusqu’à tierre ! Alle est trop courte! ! Ch'est possipe Docteur ? ? ?
. - Pas de problème, Monsieur, cela nécessitera une intervention chirurgicale, et un mois d’hospitalisation .
. - Vous porriez m’ faire cha Docteur ? ? ?Ch'est possipe ? ? ?
. - Oui mon ami, nous pourrons même vous opérer de suite si vous le voulez bien
.. - Bin sur Docteur,ch'est m' finme qui va ète contnte, alle dit toudis qu' chelle ed min cousin alle va miux qu' eule mienne,merci Docteur...opérez-me tout t'suite...
- Oui, oui, vous pouvez ètre tranquille, celal sera fait selon vos désirs, madame va ètre comblée »
. I rinte à l' hôpital,... in l' indort,... in l' opère,... i s' révèle...
. « Alorsse Docteur, cha y est Docteur ? L’opération alle est réussite ? ?
. - Oui mon ami, vous pouvez constater par vous-même, »
. ...Zeph i arlève les couvertures: ........Alle traînot jusqu' à tierre, ...
. .In li avot copé les deux gampes…… à ras d’es’ boudaine..
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 563562 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Affraid J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 979863 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 993998
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 20:03

Bonsoir Pierre, tu as l'air en pleine forme aveuc tés cafouniettes ! ej viens pu si souvint mais ej pinsse à vous tertous. Té sais ej sus devenue passionnée ed Généalogie; du cop j'arcache toudis (min JJ i m'fait la tête parfos car ej sus trop à arcacher mes ancêtres).
Enfin, ej m'occupe ed li aussi. Commint qui va tin FOX...
toudis aussi braf; té dos jardiner aveuc tin vosin aussi...
et un pus tin garchon aveuc ses avions miniatures...
Mon dieu que bonheur ed vous arlire...
A plus...
Lyly
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMar 8 Juin 2010 - 20:38

Ej viens d'avoir trois bébés mouettes sur min toit à DUNKERQUE. is sont biaux comme tout dès que j'oufe m'farniète (ej vais m'faire attaquer) que ju...
Ché comme des pouchins tout gris avec du duvet et surtout des points noirs et blancs sur leu tiète...
In dirot que chu à nouviau maman...mi j'ai querre la vie des animaux....et des humains....
Si ej peux ej vous f'rai des photos ed mes tiots...ou tiotes mouettes...si vous êtes saches...
A dé....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMar 8 Juin 2010 - 22:58

Ouais, et le garagisse i a dit que ch'étot à cause du minque de pression.

N'impêche qu'au Sénégal cha cauffe.

Et que pour in arvénir à sin sujet à pépé, i a un ojeau qui s'appelle le ouyouyouille. Ch'est un ojeau qui vit au bord de l'mer, mais uniquemint là d'ùche qu'i a des galets à tierre. I n'aime nin le sape parce que cha li gratte intre ses arpions.

Malheureusemint, comme les mâles de ches ojeaux-là is les ont qui pindtent rudemint, jusqu'à par tierre, et qu'in puq i lu faut pratiquemint l'longueur d'un terrain de foute pour décoller, tchand qu'is courtent chu les galets pour printe lu invol, is pousstent des cris qui lu ont donné lu nom.

Les guernoules de ches ojeaux-là, is ont un cri qu'in dirot qu'elles rigoltent. Elles n'ont rin invinté...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMer 9 Juin 2010 - 6:08

Ch' est vrai, les guernoules ch' est les mouettes rieusses, ou des mouettes rigoleusses ! ! ! J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Icon_biggrin J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 176586 In n' apprind tous les jours ichi ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMer 9 Juin 2010 - 8:19

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Icon_biggrin Eune mouette voleusse.
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 1276111846
. Mi, un bon carlet pour déjeuner,cha m' fait pas peur ! ! !
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 563562 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 380246 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 831364
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMer 9 Juin 2010 - 10:46

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Icon_eek Eune mouette dévoreusse ! ! !
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 1276120659
. " Un crape ! ! Té vas avaller un crape ! ! ! Fais gaffe à t' n' estomac m' file ! ! "
J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Icon_eek J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 563562 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 880436 J' voudros qu' alle traîne par tierre..... 993998
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitimeMer 9 Juin 2010 - 18:27

Bonjour mes copains,
In a bin rigolé ch'matin à min bureau; vlà qui avos du pichon sur l'toit, des tiotes solettes minuscules et ché pitits i buquottent ed'dins pour essayer ed minger; du cop, l'père ou l'mère mouette, i sont v'nus pour tout décortiquer pour leu infants.
Alle n'est pon belle la vie ?
Par contre, après i "ardégoupille" tout cha pour leu tiots infants.
Ché vraimint biau à vir (pon l'dégoupillement bin intindu).
Quo que parfos i faut miux vir cha qu'ote qu'cosse....
Bon je vous laisse mes gins.
Ej sur à BUSNES dins les tables ed recensement
Pourquo que m'famille alle a voyagé ainsi....?
Eune bonne soirée à tertous...
Lyly La FLeur....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




J' voudros qu' alle traîne par tierre..... Empty
MessageSujet: Re: J' voudros qu' alle traîne par tierre..... J' voudros qu' alle traîne par tierre..... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

J' voudros qu' alle traîne par tierre.....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Alle traine par tierre...
» Eul pen'tierre à l'plure
» Les pieaux de pennes tierre au four
» Salates diverses d'pemmes tierre
» j'voudros ête un cat ou un quien
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-