acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches vièles autos - Page 3 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 7:49

J'n'ose pas l'dire combien qui avot d'gosses dins l'auto, ch'est incroyape et pourtant.....Au premier voyache, j'ai imbarqué les pus tiots, in les a pas comptés in les montant, in les a comptés in les deschindant d'el carrette......i n' d' avot 17 ! ! ! ...... eune douzaine au deuxième voyache, les pus grands( chinq ed 14 ans CEP) ! ! ! In route i n'd'a qui rouspétotent pas qu'is étotent serrés et d'autes qui dijotent: "Ne vous plaignez ps, .....On ne va pas ètre mouillés".......I n'avot pas un long parcours à faire, quate ou chinq kilomètes in campane, heureus'mint ! ! !
. Jé l' arféros pus ! ! ! J'aros pu avoir des histoires ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 7:54

....Quitter l'4cv pour el 2 cv, ch'étot l'panard ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 8:54

Min monpère i a quitté l'traction pour l'2CV et in était 3 à l'arrière ! et qui qui avait toudis l'barre dins sin derrière ? Bin ouais, ch'étot mi ! Mais min monpère ! avot fait faire une banquette arrière à trop places! Eh ouais cha existot ! Quind in allot pique-niquer dins l'bos d'Phalempin eh bin, i inlevot l'banquette arrire et l'mettot à terre pour que monmère elle soit bin installée ! Bon, i pouvot rin fire pour les moustiques .....
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 14:06

Ches vièles autos - Page 3 839898 mi j'n'ai eu in ed' deudeuche al etot ed' 1953 , ou 1963 j'sais pu , j'lavos acaté pour rien , mais ché vrai qu'chétot un tas d'feral, heureusemint qu'ach' t'epoque la yavot pas ed' controle technique , j'ai arfait ch' moteur a neuf , al ' plache d'el capote j'avos mis in tôle ed' 8/10em , rivetée avec des rivets pop , pas d'sous ech' pare brise a l'arrivée d'air , j'avos collé un paxallumin , el gros problême ché qu'ech'trovos pas chés vis platinés , j'cacherot cor apres si in m'avot pas dit , du qui etotent ,in fos j'mé fais arreter a 5 h du matin , j'allos au boulot , contrôle papiers , et votre ceintue qui ma d'mandé ech' flic ??????
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 16:47

Ches vièles autos - Page 3 Icon_king Après l'certi.
. Dins min premier villache, comme dins les villaches aux alintours, i n'avot qu'un ou deux instituteurs, bin souvint un ménache. Ch'étot leu école, leus "clercs" comme is dijotent. Après les Certifs, tout l'villache vénot dins l'salle des fêtes, vins d'honneur, l'grand ju quoi. Insuite in étot invités chz les parints des candidats,à souper, les uns après les autes. .
. J'vous dis pas l'succés qu'j'avos aveu mes histoires ed Cafougnette, d'autant plus qu' tout l'monte n'avot pas l'télé et qu 'i n' da qu' is n'avotent jamais rin vu .
. Ch'cop la, ch'étot pas mi, chétot pas m' deux cv.
. In camarate va souper chez les gins, aveu l'sienne ed deux cv. I avot fait fort. I sort, i faifot noir, i monte dins s' deux cv. L'impression qui a eu ch'est chelle-chi: " C'est drôle, mon volant n'est plus rond ? ? " .......
. I s'étot trompé d'porte, etot monté derrière et..... i ....tatot l'dossier d'el banquette avant ! ! ! !
.....
. Si ch'étot eune cacoule, j' l aros mis dins l'pache à cacoules.
.....
. I in ténot eune banne ! ! ! !
. Ches vièles autos - Page 3 52629 Ches vièles autos - Page 3 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeSam 20 Fév 2010 - 11:34

in tout cas quand j'avos 14 ans j'travaillos chez un marchand d'bonbons à billy i avot eune grande remorque pour faire ché marchés et il tirot avec un GMC du qui l'avot eu j'sais pas tout c'que j'sais ch'est qu'ch'étot tout sauf confortape un vrai tank !!mi qu'j'étos tiote fallot m'aider pou mnter n'din !!!! Ches vièles autos - Page 3 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeSam 20 Fév 2010 - 12:23

A 14 ins i fallot pousser à tin tchul pour monter, ch'est cha? Cha devot être un rute sacrifice pour ch'marchind de bonbons!

Te m'étonnes un tiot peu parce que in général, à 14 ins, les guernoules elles faijottent tout cha qu'elles pouvottent pour pus passer pour des tiotes...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeDim 21 Fév 2010 - 16:59

:cheers: 1939, prom'nate in Mathis.
.
.Ches vièles autos - Page 3 Img-164201lsl1z
.
. Ch'jour la alle étot pas quéue in panne. In s'prom'not dins les alintours ed Mantes quand qu'in fut intrigués par un attroup'mint. In apprind qu'"is" sont in train ed tourner eune séquence du film "Pour le maillot jaune..... "Is" nous démante si qu'in veut bin figurer dins ch'film et d'es placher à côté d'el belle voiture ed Meg Lemonnier, eune Peugeot décapotape, ...le héros d'ech' film, chétot Albert Préjean.
. Nous, in dévot faire simblant d'raviser les courreurs qui érotent dû passer d'sur el route.
. Albert, s'approchot d'l'auto et v'la dialoque qu'in a intindu :
. Elle: " Alors, la forme est toujours au vestaire? ?
. Lui: - Et vous le costume est toujours au blanchissage ! ! !
.. Du tac au tac ! ! !
. Ch'étot tout....et is arcomminchotent et is arcomminchotent ! ! !
. J'ai l'film mais j'arconnos personne parmi les "figurants"....
. Chétot l'tour dr France ed l'époque, pas d'pub, pas d'fanfare, pas d'Yvette Horner, et note Albert, el champion, qui pédalotot d'sur es bécane......
......... Pour el tiote histoire, in 1942, Albert Préjean, Danielle Darieux, Suzy Delair (avec sin tiot tralala) et Viviane Romance is zont été invités par les Chleux à Berlin ! ! ! et..... is zont pas été scalpé'(e)s al libération ! ! ! In 1945 ! ! !
. affraid ......... :scratch:
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeDim 21 Fév 2010 - 17:30

Ches vièles autos - Page 3 839898 Ches vièles autos - Page 3 1266817438
toudis el même esposition ,
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeDim 21 Fév 2010 - 17:45

Cha sérot pas SIMCA qui arot sorti l'voiture la ? ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeDim 21 Fév 2010 - 17:55

Ches vièles autos - Page 3 Icon_king Incore deux célébrités.
.
Ches vièles autos - Page 3 1266818751
.
. El "vraie" Jeep ed min camarate pilote (amateur et:
. L' Piper cub, qu'is zont fait eusses mêmes , piloté par el copain propriètaire d'el Jeep ! !
. Ches vièles autos - Page 3 Icon_cheers ........eune aute façon d's'invoyer in l'air ! ! ! ! Ches vièles autos - Page 3 Icon_tongue
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeDim 21 Fév 2010 - 18:23

EUREKA! ! ! am' mote...L 'Jeep d'et' photo, ch'est eune DELAYE, ch'est écrit d'sur el calante ! ! ! In n'd'avot des parètes à l'armée . . .
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeLun 22 Fév 2010 - 6:40

Ches vièles autos - Page 3 1266864742
ché el 403 8 cv , j'ai eu el même din les années 1975
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeLun 22 Fév 2010 - 9:18

L' 403 alle avot l'réputation non surfaite d'ète eune très bonne carrette .
.........Après l' 2 cv j'ai eu eune voiture "casse gueule", eune Dauphine...... Si qu'in s'a pas tué aveu cha, ch'est pasque ch'étot pas l'jour. Un jour, dins Wizerme, j'ai sintu, comme si que l'pancher i s' soul'vot, l' carrette alle s'a misse à zigzaguer et alle est partie l'cul in avant. Heureus'mint qui avot eune très haute bordure ed trottoir qui l'a arténue. Les quate roules ont claqué, à plat ed d'sur les eunes après les zautes....Les quate jantes ployées, l'cul d'l ' auto a abattu un tiot mur pas trop solite.......Et cha d'vant les gendarmes qui aurotent pas manqué ed dire "Vous avez roulé trop vite".
. Personne blèssé, in a passé par eune belle porte ! ! ! ! Nan mais i a des cops qu'in dirot qui n'a pas d'bon Diu ! ! !
Ches vièles autos - Page 3 Icon_eek
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 9:17

Ches vièles autos - Page 3 839898 Ches vièles autos - Page 3 1267046840
em première carette , que min père y ma donné in 1967, in 403
7 cv , si j'lartrouf j'vas t'faire vir in 403 8 cv qui pour min père et mi , a eu in sale réputation , " in tractant in caravane , avec el même carette et l'même caravane "
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 9:31

Ches vièles autos - Page 3 993998 Ches vièles autos - Page 3 1267047546
l'aute al arrif , pas din l' même position
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 9:35

Ches vièles autos - Page 3 1267048098
in vaut un tiot peu miux
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 9:42

vla , ches 3 photos font vir l'accidint qu'min père ya eu , du coté d'meaux , melun , din les années , 65 , 70
donc mi in 72 avec el même carette et caravane , même accident , mais j'ai parti din ch' camp et pris un poteau électrique , al différence ed' min père mi j'avos des stabilisateurs
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 9:43

Ches vièles autos - Page 3 1267048288
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 11:22

Ches vièles autos - Page 3 Icon_eek Impressionnant ! ! ! Pas de blessés ? ? ?
Ches vièles autos - Page 3 Icon_sad
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeMer 24 Fév 2010 - 11:42

nan ché vrai , j'ai oublié ,suremint passeque justemint , a part in paires d'egratignures , et bin sur un sacré choc psyco,
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 15:42

am'mote a écrit:
al différence ed' min père mi j'avos des stabilisateurs

Et à quo que cha sert?
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 15:54

cha sert tout simplemint a pas vir , es'qui ça passer avec min père , ché a dire s'artrouver couché , ché logique nan ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 16:25

mi j'sus eune guernoule et j'y comprinds pas grind cosse in mécanique mais j'espère que les stabilisateurs is sont su toutes les carettes d'asteur......... sinon comme elles sont pus lègères et qu'elles vont pus vite in pourrot finir par décoller avec
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 16:42

bin té sais tiote bellote , j'sais pas ach'teur commint qu'cha va avec chés caravanes , mais j'peux dire que quand cha arrive comme cha ma arrivé , avec in voiture lourde , j'ai eu l'impression ed' decoller , j'sais pas si ta d' ja eu l'tour ed' faire ed' l'aquaplaning , bin ché quasimint parel , té zig zag d'su la route avant ed' partir din l'décor , quand té doublé par un camion , ché parel , au début quand té les vos arriver din tin rétro , té tranne passe que té aspiré ,et bin la ché cha qui ma arrivé , mais chétot pas un camion , chétot juste quand j'ai arrivé un haut d'in côte ,
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 18:54

Ches vièles autos - Page 3 Icon_biggrin Les vièles carrettes et les vièles caravanes
.
Ches vièles autos - Page 3 1267167629
.
. El Taunus 17 M.....et l' Esterel.....
.
. Aveu eune carrette parèle, in risquot pas d's'involer, aveu l' Esterel arpliée, derrière in faijot au maximum 80 Km par heure.. mais pas aveu l'vint dins l'nez.... Ch'moteur i n'étot pas nerveux du tout. ! ! !
. Aveu eune caravane, i faut contr$ôler l' poids qui a d'sur el flèche aveu un pèsse personne, pour pas soul'vier l'cul d'l'auto, mais cha vous devotent l'savoir.
. Ch'est pas la joie quand qu'in vot s'carrette artounée, j'm'in doute.
. Core heureux qui n'a personne ed grav'mint blessé ! ! !
Ches vièles autos - Page 3 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ches vièles autos - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 3 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Ches vièles "mobylettes"
» ches surnoms ou ches pétits noms
» Pourquo qu'in passe les autos aux mines?
» Ches bazars
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
Page 3 sur 6Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-