acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches vièles autos - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
AuteurMessage
am'mote



Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 14:52

Ches vièles autos - Page 2 Lol
bin cha marche , in va vire cha , j'su meilleu qu'j'el pinsos , ouais , avec ti pépéPéBé , la ché parel , el voiture ché pas a mi
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 14:56

Am'mote i étot tellemint cotint d'mette un' photo ou i trimblot, qu'i l'a mis deux fos !
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 15:04

Ches vièles autos - Page 2 Icon_sad bin merci matante , j'dos cor tranner passeque j'lavos pas vu qui n'd'avot deux , par conte j'ai essayé d'in mette in aute , j'étos contint et cha n'a pas marché , j'm'escusse si ya des vides , mais j'abandonne pas avant d'faire cha comme un champion
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 15:10

Té vos qu'cha fonctionne am'mote.
Mi mes parints quand que j'étos jone is avotent eun' Matisse immatriculée 130 BB 60 avec l'conduite à droite.
L'photo al a été prisse à Hesdigneul les Béthune pas loin de l'maison ed mes Grands Parints.
Je n'sais minme pas si ch'est pas ch'jour là qu'min frère i m'a arclaqué le portière sus min dogt, i a minme fallu m'désongler.
Cha cha s'est fait amon de ch'médecin in bas de l'rue d'Chatellerault (ch'étot cor la champe à ch'époque là) intre l'marchante ed bonbons "NINI" et ch'four à chaux tout in bas de l'rue.
[img]Ches vièles autos - Page 2 1266116751[/img]
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 15:14

Ches vièles autos - Page 2 803234 Ches vièles autos - Page 2 1266118003
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 15:14

YOUPI
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 17:09

Mi j'y connos rin in carette mais m'n'homme y'est tché dins l'couet des citroen tchin qui étot jonne.
Tchin qui a vu l'imache de l'traction, y s'est mis à m'parler des 7A et 7B que ch'étot foque au début.. dins les années 1934 et pis y m'a parlé de diametre et course 72X80.... j'l'ai erwetchi aveuc mes ys tout berlous mais ya nin vu que j'suivos nin... et y'a continué in m'parlint de la 7C et pis de la 11 légère ....et pis que la panpan ( panhard ) ch'étot 6CV, 6l et 6 places...et tout et tout.
Ichi y a eune visse torpédo B2 de 1921 que m'n'homme y devrot finir ed restaurer bientôt ( cha fait 24 ans qu'elle attint s'cure ed jouvince!) Pour l'instant Cha ressimpe plus à eune barque à pichons aveuc des roules qu'à eune auto!
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 17:14

bin ouais qu'cha marche toudis avec un bon prof patient comme pépéPéBé,
j'min rappelle bin de ch'te carette loumarcel , mais j'ai jamais monté en' din , par conte j'ai monté , bin sur , din l'traction , et pi in JUVA 4 , j'su pas sur d'ech' nom
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 19:06

am'mote , mi j'y connos rien in carette , mais j'as arconnu ches femmes à côté d'ches carettes qu't'as mis in photos


j'sais même laquelle ch'est t'femme et laquelle ch'est t'fille!

arrête de t'mucher j't'as arconnu !!!! Ches vièles autos - Page 2 979863
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 19:12

j'espère que té m'in veux pas ? j'as rien dit ,hein !

j'as même pas dit d'ù qu't'habites et je l'dirais pas j'sus pas eune moucharte , même sous la torture !!!
Ches vièles autos - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 20:03

Ches vièles autos - Page 2 Icon_biggrin El Matisse à pépère.
. 1938/1939 dins ches eaux la. Min grand père qui habitot Mantes, avot acaté eune Matisse d'occasion....Pour vénir ed Mantes 78, à Billy 62 , ch'étot eune espédition comme si q' is préparotent el Paris Dakar.
. ....Réviser eune carrette cha consistot à désosser tout l' bagnole, à commincher par inlièver l' caisse du chassis, et à démonter tout ch'moteur.
. Bon. Min grand père et ses garchons armontent l'bagnole, i n'avot pus qu'à....
. In étot chinq dins l'auto, mi compris. Mais attintion, is partotent pas sans biscuits, i avot ed tout dins l'auto, du ravitallmint, des canards (pleumés), ed tout....
. Nous v'la partis...In sortant d'Mantes, in attaque el côte ed Limay....Cha monte sec......Ch'moteur i comminche à cauffer...à cauffer ....d'pus in pusse et in étot pas core in haut d'el côte.que ....l'vapeur al sortot du bouchon du radiateur .... Cha comminchot à daller mal, à sintir el brûlé.........ch'moteur i s'arrête: bièle coulée......et... in étot pas core arrivés in haut.!!!!
. Bon ...Conciliabule , qu'est c'qu'in fait ? ? ?
. Min mononque, l'pus viux frère d'em mère i treufe el solution.
. " Vous allez redescendre la côte à pieds, moi, je vais redescendre la voiture tout seul, on ne sait jamais .. ." Ce qui fut dit fut fit ! ! !
. Mononque i monte dins l'auto, is l'armètent dins l'aute sins pour !' ardechinte.....mais: ..... bièle coulée, moteur bloqué, pas d'frein moteur ! ! ! ! ....mais, ...aveu ches freins d' carrette à câpe ! ! ! ! Mononque i avot bieau serrer tout c'qui pouvot serrer, l' Matisse alle prénot eune vitesse ed diape ! ! ! Ches vièles autos - Page 2 Affraid ....
. Les cantonniers avotent mis un gros tas d'gravier d'sur el côté d'el route,...... Mononque, i invoe l' Matisse ....in plein ed dins ! ! ! ! . .
. Heureus'mint, l' Matisse alle arot pu rintrer dins life des records in arrivant in bas al vitesse du son ! ! ! Du jamais vu ! ! !
. Final'mint is l'ont ardeschindue in l'accrochant d'vant un camion pour l'arténir.....et, is zont core bin rigolé in rintrant....
....L'pus viux des mononque et sin frère el pus jeune is sont vénus à Billy à vélo.....et nous par el train...aveu les canards ! ! !
. Ch'étot l'bon timps ! ! ! ! J' m' in rappelle comme si chétot hier ! ! !
. In arrivant à Billy aveu leus biclous, mes mononques, is zétotent morts ! ! ! Cha frappe des histoires parèles ! ! !
Ches vièles autos - Page 2 979863 Ches vièles autos - Page 2 Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeSam 13 Fév 2010 - 20:06

Ch'est quoi comme bagnole am'mote , l'auto rouche ! ! !
..Cha dot ète eune Mercédes ? ? ? ? Nan ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 14:50

Ches vièles autos - Page 2 Icon_biggrin Les vièles, el 4 cv Renault.
.
Ches vièles autos - Page 2 Img-144027lnqay
.
. Ch'étot eune ed 1949, arconnaissape aux barres d'aluminium, à l'avant. A partir ed 1950, i n'davot pus qu'tros.
. I fallot pas s'risquer à dépasser 80 km heure si qu'in voulot pas s'artreuver ed sur el dos.
. In étot super contints, in avot eune auto ! ! !
...... Que progrès, in vient dé n' acater eune, ed 4 cv.....Peugeot....moteur HDI, ch'est pas du toout parèl ! ! ! ! cha monte à 130 mais, faut faire gaffe quand même.....
....... Achteur, à partir ed quel ache qu'in carrette alle dévient eune vièle carrette ? ? ? ? V'la eune question qu'alle est bonne ! ! ! !
.Ches vièles autos - Page 2 Icon_cheers
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 15:59

Ch'étot bin les autos avec des portières qui ouvrottent dins ch'sins-là... infin, ch'étot bin tchand qu'eune guernoule elle in deschindot.

Sinon, à vélo, cha permettot d'être moins esquinté in cas d'ouverture intimpestive.
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 16:18

bin té sais pépéPéBé , j'in sais rien , chétot in esposition ed' carettes ,
mais el plus belle espo , chetot a cany barville in normandie ,
din ch'catieau du patelin , ducqu'j'etos in camping, ech travaillos al centrale ed' palluel , la , in a vu des carettes , suremint grammint plus viels qu'el matisse , yavot pas ed' toiture , j'vas pas ed' dire s'que chétot , j'min rappelle pu , j'ai pas in mémoire d'eléphant comme ti , mais j'lé vos cor, ed' vant mi ,
INCROYAPE , in étot émerveillés
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 18:00

Ches vièles autos - Page 2 Icon_eek Ch'est vrai Batisse, in avot eune vue imprenape quand qu'in guernoule alle deschindot d'ches carrettes la....et des vièles tractions aussi.
.........
. Un jour, ch'est min capot d'coffe qui s'a ouvert in roulant ! ! ! Heureus'mint qu'allos pas vite ! ! !
........
Ches vièles autos - Page 2 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 18:47

Pébé, eun' voiture al devient voiture ed collection à partir ed 25 ans d'ache, j'pinse alors que ch'est eun' vièle voiture.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 19:28

Les vièles carrettes, l'4 cv Renault

Ches vièles autos - Page 2 Img-192446r0kdt
.
. Ch'moteur étot par darrière. Ch'étot pas eune bonne idée. L'ténue d'route alle laichot à désirer. I n'da qui métotent un sac ed 50 Kg dins l'coffe avant pour équilibrer l'poids d'sur les quate reules.
.Ches vièles autos - Page 2 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 19:43

Ch'étot nin eune bonne idée, sauf qu'i fallot que l'auto elle soche populaire et donc bon marché à réaliser mécaniquemint.

Parel pour l'coccinelle aux teutons, etc.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 23:55

Mi aussi dins m'première voiture eun' dauphine qui avot sin moteur à l'arrière, j'avos mis du lest in férale dins ch'coffre qui aussi étot devant comme l'4CV.
J'peux vous dire que cha m'a servi, p'tète aussi ed rester in vie.
J'pinse que l'pire ed toutes ch'étot l'Floride.
Ch'est m'in n'avis et je l'partach'. Smile
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeLun 15 Fév 2010 - 10:05

Ches vièles autos - Page 2 839898 les gars
. L'coccinelle aux Tetons, ch'étot pas eune bricole, i n'a eu eune floppée ed fabriquées dins l'monte intier. Leus moteurs is sont imployés par les avioneux qui font leus pitits avons ausses même, comme les bébé Jodel.
. L' quate chevaux alle étot faites pour ète populaires après la guerre.
. In a eu eune Dauphine aussi, avec el quelle j'ai eu un rute tour, jé l'racont'rai quand qu' j' arai l'timps, j'dos canger l' bâche d'em serre, qu' les grèlons is zont perchée. J'in profite pindint qui n'a pas d'vint
. L'Simca 100 aussi avot sin moteur à l'arrière. Ch'étot eune mote in ch'timps la.
. Aveu l' 4 cv, in étot contints, in avot eune auto, in pouvot daller s' proméner aveu les éfints.
. Quand qu' ej roule in auto aveu mes voitures modernes, après avoir eu 3 BX, achteur eune vièle Xantia, 10 ans, eune 206 + ,neufe...j'peux pas m'impêcher d'em dire " T'aros tort d'e t' plainte ! ! ! "
Ches vièles autos - Page 2 Icon_clown Faut pas péter plus haut qu' sin képi ! ! ! In in vot al pompe à essince aveu des bigs bagnoles des gros 4X4, comme des tanks, mète.....10 roros d' carburant ! ! !
Ches vièles autos - Page 2 Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeMar 16 Fév 2010 - 17:37

Ches vièles autos - Page 2 Icon_idea Eune carrette géniale, l' deux cv Citroën.
.
Ches vièles autos - Page 2 Img-170851gbuut
.
. Fallot s''app'ler Citroën pour sortir eune carrette comme cha.
. Au début, is n'da qui zont cru qu'chétot eune farce..
. Chelle la, ch'est eune des premières, l'capote deschindot jusqu'in bas à l'arrière.
. 4 personnes aveu des chabots ! ! + 50 kilos d'patates.....
. Moteur deux cylinyes à plat, arfroidi par air....Té l'démontes ed' l'auto té l' peux l'poser d'sur t' n 'établi ...deux étincelles in même timps, eune qui compte pour du bure et du fromache dins l ' échapp'mint! ! ! Et allez donc ! ! !
. La cérisse ed d'sur el Mac do, les essuis glaches is étotent intraînés par ch'cape du compteur ! ! ! Fallos l'treuver chelle la ! ! ! !
. In plus, in deux cops ed cuiller à pot, té démontos tout, les ailes, l'capot, les portes! ! ! !
. Et cha ténot la route, cha roulot pas vite mais à 80 kilomètes à l' heure, cha ronflot sec, t'avos l'impression qu't'allos franchir l'mur du son ! ! ! !
. J'cros bin qu' tous les gins qui n'ont eu eune, is n'ont gardé in excellint souv'nir.
. Brafe deux cv ! ! ! ! Ches vièles autos - Page 2 Icon_biggrin
.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeMar 16 Fév 2010 - 19:11

Ch'est vrai que j'garte un bon souvenir de mes deux 2CV. Une vielle grisse dont j'ai d'jà parlé, même que l'garagiste i m'avot dit qu'ch'étot l'voture de l'an 2000 !!!!!! elle a nin t'nu jusque là la grisse ! L'bleue, elle ressimblot à un sac à dos qui contenait l'chauffeur : bin ouais, les ceintures à l'avant étottent obligatoires.....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeMar 16 Fév 2010 - 20:12

. L'mienne étot grisse. après i n'a eu des bleusses et même des rouches.
. Pas d'cheinture à ch'momint la
. Cha pourrissot core assez vite.
. Quand qui pleuvot assez fort, l' ieau alle arrosot l'bobine, l'moteur i cafouillot.
. Min fils i n'a eu deux, d'occasion, assez mûrtes.
. Sue el deusième, i fallot donner un bon cop d'poing d'sur el volant quand qu' les phares is s'éteignotent sans crier gare ! ! !
. I faijot noir, i n'a un qui li a volé s'carrette, i n'a pas été loin avec. Pas loin d'es maijon, i a des virages ed montanes, aveu des gros talus. Les phares is zont du s'éteinte, ch' voleur i n'a pus vu clair, i a monté d' sur ech talu et i s'a rinversé aveu l' bagolle...Alle étot couchée d'sur el côté. In l'a ram'née al maijon et j'ai l'ai décopée...... au burin ....
. Min fils i n'arot bin racaté eune pour el l'artaper par plaisir.
. I n'a core grandmint qui roulent core...
. Leux ch'vaux, un poème ! ! ! !.
Incroyape: Un jour d'orache, j'ai ram'né à l'école tout m'classe in deux voyaches......après avoir inlièvé l'banquette ed derrière....Tout douchemeint in faijant frein moteur et in pernant pas l' nationale...j'aros été péqué par les flics, j'étos bon pour la romaine. ....
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 7:18

Mi ch'est avec em Diane jaune que j'ai fait cha. J'étos dins l'Aisne et j'ai des amis qui sont v'nu m'vire mais...in train, à ch'époque les étidiants is avotent pas d'voture ! J'étos l'seule de l'bande à travaller. J'ai inl'vé l'banquette arrière et in roulant douchemint car i avot des viraches, in s'est ballédé vers l'forêt, chez d'autes z'amis...in a bin rigolé !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitimeMer 17 Fév 2010 - 7:49

J'n'ose pas l'dire combien qui avot d'gosses dins l'auto, ch'est incroyape et pourtant.....Au premier voyache, j'ai imbarqué les pus tiots, in les a pas comptés in les montant, in les a comptés in les deschindant d'el carrette......i n' d' avot 17 ! ! ! ...... eune douzaine au deuxième voyache, les pus grands( chinq ed 14 ans CEP) ! ! ! In route i n'd'a qui rouspétotent pas qu'is étotent serrés et d'autes qui dijotent: "Ne vous plaignez ps, .....On ne va pas ètre mouillés".......I n'avot pas un long parcours à faire, quate ou chinq kilomètes in campane, heureus'mint ! ! !
. Jé l' arféros pus ! ! ! J'aros pu avoir des histoires ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ches vièles autos - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Ches vièles "mobylettes"
» ches surnoms ou ches pétits noms
» Pourquo qu'in passe les autos aux mines?
» Ches bazars
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
Page 2 sur 6Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-