acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
La télé dins l'timps B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Partagez | 
 

 La télé dins l'timps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 8:00

Very Happy I a pus d'chinquante ins.
. L'boîte à imache ! ! ! Ch'étot merveilleux ! ! Vire du cinéma dins s'majon, les actualités dins s'majon. Comme tout nouvieau tou beau donc tout quer (cher ! !) . Les premières télés "potapes" étotent in 36cm et in noir et blanc. Eune seule chaîne pas d'scénes ed ménache au sujet du choix d'ches programmes ! !
.
.La télé dins l'timps 1265227866
.
Ch'ti la ch'étiot déja un "grand écran" 51cm (à peu près).
.
La télé dins l'timps 1265228024
.
Vous l'arconnaichez note Edith nationale ? ? ? aveu les compagnons d'la canchon ! ! !
. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 8:36

Bonjour ppPB, t'es l'seul djà devint l'ordi.

Là sul télé y avot un bibelot, j'ai connu des télés du qu'in mettot inne housse pad'ssus pour protéger del poussière quanque in éteignot l'poste t v. (sans parler d'ches bieaux napperons)
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 9:18

La télé dins l'timps 839898 tertous
Il avot aussi l'surlvolteur qui étot in d'ssous,qui fallot tourner ch'bouton d'un cran quand l'image sin allot!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 9:36

quind j'étos jone (au sièque derni) in avot pas l'télé chez mi mais i n'd'avot eune chez mes grinds parints paternels qui habitottent à 300 m d'chez nos, alors avec min frère aîné in allot raviser Zorro les jeudi après midi...
in tiot peu pus tard mes parints ont acaté eune télé (vers 1968) et j'me rappelle que les après midi des vagances in attindot l'film avec impatienche, mais is programottent cha que quind i pleuvot su Paris, alors in étot souvint d'la revue...
quind j'étos tiote in m'a fait croire que Léon Zitronne i m'veyot à travers l'écran et qui fallot que j'me tienne bin, cha devot ête eune des très très rares fos d'ù quj'étos solante La télé dins l'timps Icon_smile

l'premi programme que j'ai eu l'drot d'raviser au soir, cha a été l'merveilleusse série "les rois maudits" d'après l'oeufe de Maurice Druon..... ah ! que plaijir, j'sus quéhue in admiration devint l'diction de Jean Piat et d'Hélène Duc, queques ins pus tard j'ai acaté les lifes et quind j'ai comminché à les lire j'ai pas pus m'arrêter avint d'avoir fini, dès qu'j'avos 5 minutes j'attrapos min life, j'pinsos pus qu'à cha !!! i a tros-quate ins j'a acaté l'réédition d'cheule série in DVD
à l'TV is ont arfait des nouvieaux téléfilms d'cheule série, mais même si ch'est in tiot peu pus rythmé que l'série de 1972, ch'est loin d'la valoir....
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 10:37

qui ch'est qui n' se souvient pas ed' "la séquence du jone télespetateur' el jeudi matin avec el poupée Claire et sin cat Bigoudi?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 10:50

Je m'souviens d'avoir ravisé les épisodes de "Au nom de la loi" dins l'rue d'vant l'vitrine d'un marchand d'télés. Ch'étot en 1963, in v'not de s'marier et in avot aut'cosse à acater avant l'télé.
In étot pas seuls d'vant l'vitrine, y avot des habitués.
In étot fin contints.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 11:14

min grind père maternel avot eune réplique imparape quind d'in cop l'imache disparaissot ou étot brouillée, i disot :
"i dot i avoir des gins in vagances à l'télé, is ont mis des rimplaçants, alors ch'est normal qu'cha marche pas bin, is connais'tent pas l"traval !!"
ou bin i disot qu'cha marchot pas bin "pace qu'is avottent cor invoïé des spoutnicks dins l'espace"
et t'avos pas interêt à l'contrarier, i restot ferme su chés positions...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 11:46

. Eune émission qui avot aussi grandmint d' succès ch'étot "36 Chandelles" animée par Jean Nohain.
.
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 15:23

ah. l'télé mi m'souviens du fameux carré blanc en bas l'écran, chétot l'heure d'aller couquer, et sans rouspéter.
in à eut l'télé en 1959, j'aimos ben la piste aux étoiles avec Roger Lanzac, et cinq colonnes à la une, présinté par Pierre saback Igor barrère, Pierre degros. à l'époque Catherine Langeais
Jacqueline Caurat étotent ché speakrines.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 17:25

J'chus incapabe ed dire quind in a eu l'télé à l'majon. J'cros qu'étais comme nougatine fin des années 50. Min père i avot installé l'antenne dins l'garnier comme cha cha voyait nin qu'in avot l'tété. In pouvait argarder l'piste aux étoiles le mercredi soir pa'c'que l'jeudi i avot pas école. Les émissions commençaient tard : un veyot l'mire et s'n'horloge avint que les actualités commincent. Pour nous c'étot l'heure d'aller s'couquer donc in savot pas s'qui passait. Mais quind in intindait les clochettes des dessins animés et ensuite d'histoires sins paroles, in pouvait descindre pour argarder (et j'cros bin qu'min père i faisot exeprès d'ouvrir el porte pour qu'in intinde in haut)
M'seule déception ch'est pour mes 9 ins. Comme cadeau d'anniversaire, j'ai pu argarder l'télé jusqu'à l'heure de m'naissince (20h45) M'soeur était couchée et mi j'ai rester : j'ai vu toutes les infos (vraiment pas passionnant) et ensuite, quind l'émission elle avot comminchi monmère elle m'a dit "I est l'heure ! Bon anniversaire !" et j'chus allée au lit....je m'trapelle que m'déception :pale:
Revenir en haut Aller en bas
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 17:33

mi j'ai eu l'télé in 1953 pou l'couronn'mint de l'reine d(ingleterre l' premiére eurovision j'avos eu l'drot d'minquer l'école avec eune paire ed tiotes copines poul'raconter aux zautes !!
in n'avot plein ses yeux !!pou nous ch'étot un conte ed fée !!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 18:05

:cheers: La télé dins l'timps, nos speekrines ! ! !
.
La télé dins l'timps 1265264085
.
. Vous l'arconnaichez ? ? .....Catherine Langeais . l'plus populaire
.
.
La télé dins l'timps 1265264280
.
. Jacqueline Caurat ( J'sus pus certain ,)
...
. Shocked
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 18:13

yavot aussi l'tiot train interlude y fallot trouver l'rébut
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 18:25

:cheers: La télé dins l' Timps
.
La télé dins l'timps 1265265132
.
Et ch'ti la ? ? Georges Ulmer ? ? ? Du moins ech' cros ? ? ?
.
La télé dins l'timps 1265265246
.
Not' Charles ......Trénet ! ! ! Li, in peut pas s'tromper.
.,
Ches photos ont été prisses d'sur el télé aveu l'SEMFLEX malheureus'lmint, j'ai pas photographié tout l' chou bisnesse ! ! !
. Cha rappelle des souv'nirs, les émissions n'durotent pas tout l'nuit.
. Roger, n'el répète pas, j'faijos les antennes ed télé et j'allos les installer chez les gins ! ! :idea:
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 18:27

. Nougatine, in treufe el musique du tiot train d'interlute ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 23:24

J'ai r'trouvé ch'pétit train :
[url]
Le Petit Train rébus, de la mémoire
envoyé par TVVORE47.[/url]
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 23:27

[/url]
Veuillez installer Flash Player pour lire la vidéo
[url][/url]
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeMer 3 Fév 2010 - 23:30

Bon in va vire s'que cha donne ch'pétit train rebus hein!
Ichi in a cor ch'pétit train des Cévennes à Anduze et dins les Pyrénnées Orientales à Villeneuve de Conflans i a cor ch'pétit train jaune.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 0:05

Dis Marcel, qu'est c'que t'as voulu moutrer aveu l' URL ? ?
......
. Sur Google vidéo, recherche "petit train rébus" ? ch'est cha ? ? ?
.....
. In peut aussi avoir beaucop d'anciennes émissions d'télé du début. Ch'est eune mine d'or Google ! ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 0:32

. J' croyos avoir aussi l'photo d'Jacqueline Joubert, eune speekrine célépe ,mère d Antoine De Caune.
. Sin premier mari étot Pierre Sabbagh. avant d'es marier aveu Georges De Caune.
. Faites un tout d'sur Google vidéo, vos allez arvire tos les ceusses qui sont pus la d'puis longtimps et qui zont laissé d'imperissapes souv'nirs.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 6:44

Bonjour Tertous,
bin j'voulos faire eun' surprisse mais cha a pas l'air ed fonctiionner.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:18

Very Happy El télé à l'école
.
La télé dins l'timps 1265326059
.
. Eune tiote speekrine à l'école.
.
. Si matante an davot...oh! Pardon, si qu'in avot eu l'internet à l'école et eune webcame, in arot fait un tabac....l' 19 ème chaîne ed télé réalité in live " ! ! !
:cheers:
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:22

D'sur el première photo aveu ch'tiot qui ravisse el télé, ch'ti qu'in vot sur l'écran cha dot ète Marcel Lherbier....nan par un herborisse, un méteur in scène ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 11:34

i avot aussi 5 colonnes à la eune avec Pierre Dumayet et Igor Barrère qu'est qu'ej pouvos dédester el musique du générique.
les dossiers ed' l'écran avec Armant Jammot.el musique du générique vous pouvez l'attinte dins eune partie du film."l'Amée des Ombres"
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitimeJeu 4 Fév 2010 - 12:21

La télé dins l'timps 839898tertous
Citation :
bin j'voulos faire eun' surprisse mais cha a pas l'air ed fonctiionner.
bin mi j'les vos chés deux vidéos de ch'pétit train!
qui qu'ch'est qui vot chés vidéos d'Marcel de ch'pétit train "interlude" sur l'première page?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Contenu sponsorisé




La télé dins l'timps Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

La télé dins l'timps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Promenate dins l'62..
» Télé pour babaches?
» In va faire comme à l'télé ch't'au soir...
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-