acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
La télé dins l'timps - Page 3 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 La télé dins l'timps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
nounours-94



Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 12:52

qu'on n' parle pas ed' nagui ché l'animateur qu'ej' déteste el plusse mais comme in dit les gouts et les couleurs ......
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 16:03

Au sujet d'musique, min père i juot du piston. Ch'malheureux piston i avot dévalé plusieurs fos les escaliers d'cafe, dins l'coron, i étot tout cabossé. Min père i métot ses leunettes, i dévissot les pistons pour les lubrifier in.. crachant d'sur, les arvissot, avant d'juer...
. Les voisins is n'ont jamais porté plainte, ch'étot pas la mote au moyen ache, mais ch'tien i hurlot à la mort comme un leu ! !
. Houououououo!!!!!.
. Du qui est ch'timps la ! ! ! !
.......
. Min biau père avot jué d'l'accordéon dins l'bal à sin père surnommé "La goutte de lait" , à Billy.....(l'bal li appartenot i avot eune bastrinque, sorte d'orgue ed bonne maison)
. Un jour i s'a quand même décidé à sortir es accordéon du paufe cours d'un repas d'famile, eune antiquité ! ! !
. Heureus'mint qu'Yvette Horner alle n'étot pas la, alle arot pu querre raite morte ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 17:52

Accordéon du pauvre?

Je connochos le café du pauvre mais sin accordéon non. Ou alors ch'est un tiot machin de clown? (Si Marcel i réagit, ch'est que l'printimps i approche à grinds pas. Infin, je dis cha...)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 18:27

. L'accordéon ch'est l'piano du paufe. (Juliette Gréco ? ? ? ?)
. J'ai habité au début d'mariache derrière ech' bal ténu par un locataire, mais i n'avot pus l'crincrin, i avot un tourne dixe et un ampli.
. . J'ai pas connu l'père ed min bieau père...
....
.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 18:49

j'ar joint el propos ed' pépébé j'ai vrai qu'on n'appelle l'accordéon el piano du pauf'.allez savoir pourquoi?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 19:13

J'ai pas eu l'timps d'finir, achteur al plache du bal, i a eune ........églisse évangélique ! ! ! ! .
. Les locataires d'ech bal, d'min timps, chétot des personnaches à la Dubout ! !
. Li, in tiot méguerlot .
. Elle ,eune énorme bonne finme , alle pouvot pas supporter sin propriétaire, min bieau père..Ch'est elle qu'j'ai intindu dire qu'alle li arot arracher ses yux et q'alle li arot tchier dins les tros ! ! .......L'comble ed la vingeance ! ! i
. Chinq files du même gabarit qu'leu mère.
. Mi j'étos core bin avec eusses, d'autant plus èqu' quand que s'ampli i étot in panne, i n'avot pas loin à daller pour el faire réparer... les clients is pouvotent pus danser ! ! !
.. Du folklore.... quand qu' alles zallotent à la mer, i avot tous les maillots d'bain , ginre sac à patates côte à côte, d'sur in fil de fier ! ! ! Cha nous amusot...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 19:23

. Nounours, ch'est eune façon d'parler, s'n'accordéon i dévot avoir au moins traversé tros guerres ! ! ! T'aros vu l'bricole ! !
. Min fils ainé, ch'ti qui a d'sur les vièles photos, (d'vant l'télé) i fait d'lanimation 'd puis londtimps. I cante fort bin, sans chercher à imiter quéqu'un, s'finme cante aussi. I vient d'composer eune canchon, paroles et musique....ch''que j'arproche, à li comme à certains interprètes, ch'est d'ète "étouffé " par el musique.
.
. Dins nous coin i n'da un d'Nounours musicien animateur. J' l'ai in vidéo, j'vas essayer d'in sortir des photos...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 19:29

Nous ichi in a in tiot accordéon diatonique, presque que comme té dis, i date du père ou du grand père ed min biau frère, ch'est un antiquité et i est dins ch' l'armoire.
Là aussi i faut tirer d'sus.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 19:47

esse sus plié ed rire pépébé une église ale plage d'un bal cha i faut el faire.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 22:44

in dit aussi l'piano à bretelles pou l'accordéon.....
l'rapport avec l'piano ch'est pet ête pace qu'in jue d'l'accordéon comme l'piano, eune main pou l' clé de fa et l'aute pou l' clé de sol..... infin ch'est c'que j'pinse mais i a pet ête eune aute raison
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeVen 5 Fév 2010 - 23:27

pourquoi un appelle l'piano à bretelles?
Peut être aussi qui a des accordéons à touches de piano!
j'sais que l'différince entre eun' accordéon chromatique et diatonique,ch'est que l'chromatique, quand t'appui sur eun' touche et que té tires ou que té pousses el soufflet, el son est pareil.
Par contre eun' diatonique quand t'appui sur eun' touche et qu'té pousses sur l'soufflet t'as un son,in laissant appuyer tin dogt sur l'même touche mais in tirant tin soufflet,tin son augmente d'un ton,
exemple: té pousses le soufflet , t'as la note do, té tires le soufflet,t'as la note ré.
La télé dins l'timps - Page 3 Accord10

accordéon diatonique

La télé dins l'timps - Page 3 Accord11

accodéon chromatique

l'accordéon diatonique est plus petit avec moins de touches,
mais plus difficiles à jouer,par rapport au va et vient du soufflet qui faut actionner par rapport aux notes.
l'harmonica ch'est pareil,ya l'harmonica chromatique et l'harmonica diatonique,mais la l'soufflet, ch'est t'bouque.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Fév 2010 - 9:52

vos savez pas mes gins, c'soir in minge chez not chef d'orchestre, j'vais i deminder tout cha mais j'cros qu't'as raison Roger...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Fév 2010 - 12:13

à propos du p'tit train d'interlute. hier ej' ravisos el vidéo sur you tube pour réaprinte el mélodie esse sus quéyus sue eune vesion des "flashs ed Fourmie" un orchestre que j'ai eu l'occasion ed vire à quand j'étot jone Bruay. et j' va faire dins l' continuité j'ai rincontré Guy Briche un soir ed' bringue à l'occasion d'el ducasse Marmottan(eune bringue qui faut au moins 2 jours pour s'armettre(ej m'excuse au près ed' des associations anti alcoolique)chétot ach'café du Score derrière l'églisse Saint Martin.iquand on est sorti du café i a longtemps qu'el ducasse ale étot fermée.commint in est rintré? j'in sait rizen ej va mette cha sur el compte des viux souv'nirs qui m'arviennent pus in mémoire
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Fév 2010 - 14:03

rire
.... Nounours té vas ète ployé in quate..
.
La télé dins l'timps - Page 3 1265508757
.
. V'la l'bal "La goutte de lait" trinformé in "églisse évangélique" ed témoins d' jévéhor ? ? ?
.
. Ch'étot pas un bal pour les intellectuels. ! ! ! !
.
rire 👅
Photo prisse d'sur Google maps....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Fév 2010 - 18:48

Very Happy La vidéo dins l'temps
.
La télé dins l'timps - Page 3 1265525880
.
. Chétot in 1991......Jarrett imite Johnny Allyday.
. à gauche Nounours à droite Jacky.....
. Au cours d'eune animation d'un repas d'fin d'année.....aveu des bons instituteurs ! ! ! !
.
smiley 🤡 Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 9:48

Dis Nounours, Guy Briche ch'étot bien chti qui cantot?
Si ch'est li i a resté dins m"rue in haut de l'côte des Grands Bureaux.
Quo qui est dev'nu?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 10:14

Eglisse: . In ne l'vot pas bin d'sur el photo, au d'sus d'el porte ch'est écrit: Eglisse évangélique", par derrière i a eune grande salle ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 11:15

bonjour loumarcel ché bien chti qui canto i a meme fait des 45 tours et faillit travavailler avec Simon Colliez qu('est qui est devenu ?on m'a dit qui étot mort . mais ché eune info à printe avec précaution.chéto Guiy Briche et son orchestre.i z'éétotent bien connus dins l' NORD PAS de CALAIS.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: el télé ed' dins l' temps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 11:31

t'as ed la chance que ché pas mi sur el photo pépébé sinan ej te faisot un procès pour plagia et 1 myo d'euros ed' dommache et intêret à la clé.à mi la fortune rire
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 11:45

ché vrai qu'in veillant el photo pépébé cha prête à rire.l'ambiance ale dot pus ete el meme
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 11:52

. J'ai passé par eune belle porte ! ! ! ! Armarque qu'cha t'aros fait d'el pub gratos ! ! !
. Jarrett ch'étot un amimateur hyper sympa. I racontot des histoires, faijot des imitations, cantot in patois, composot des paroles sur des musiques originales (aveu l'parmission) d'Az'navour, Adamo et d'autes zauteurs compositeurs qui avot rincontrés in roulant s'bosse in tiot peu partout. I étot adoré à Boulonne. Dins les r'vues patoisantes i avot un succés fou.
. J'l'ai filmé in vidéo au cours d'un arpas d' artraités , i a fait rire tout l'monte toute ,'soirèe, in patois ed Boulonne, moins 'gras" qu'à Tourcoing ! ! !
. I a déja un bon momint qui nous a quittés pour un monte soit dijant meilleux ! ! !
. I étot né à Arras ! ! ! Sin père étot escalièteux ! ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeDim 7 Fév 2010 - 11:59

Nos messaches is sont croisés in route ! ! ! Par tros fos, in n'a du s'in aller au cours d'un arpas, in étot assommés par el musique, étant pas d'zous les hauts parleurs in pouvot même pas discuter aveu sin voisin ! ! ! !
. Min fils i fait d'l'animation, i fait pas un boucan parèle d'sur eune musique ed sauvache ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Mar 2010 - 10:04

La télé dins l'timps - Page 3 Icon_cheers La télé dins l'timps
.
La télé dins l'timps - Page 3 1267913703
.
. Note grante Duduche, Danièle Gilbert qui recevait Pierre Bachelet, un aute, au moulin d'Coquelle!! ! ! !
. ( J'cros qu'ch'est Jacques Martin qui l'avot surnommée "La grante Duduche)
La télé dins l'timps - Page 3 563562
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Mar 2010 - 15:45

ch'étot l'époque des quemiches à fleurs ou bin à rayures dins tous les sins....... pis des jupes à carreaux copées dins l'biais, fallot faire attintion à bin faire raccorder chés carreaux !!! La télé dins l'timps - Page 3 Icon_scratch
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeSam 6 Mar 2010 - 17:21

La télé dins l'timps - Page 3 Icon_biggrin La couture, ch'est de l'art ! ! J'aimos bin ravisez les matantes et grand mère déployer les patrons in papier d'soie, épingler tout cha d'sur el tissu..... et passer eune bonne après midi ! ! ! !
. Du tissu à carreaux ch'est pas facile à faire raccorder tout cha...question de goût!!!!! et d'savoir faire ! ! !
La télé dins l'timps - Page 3 Icon_cool
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Téléspectateur La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Aoû 2011 - 8:16

1958 ou 1959 Marcel Lherbier . Vous l' avez connu ? ? ?
La télé dins l'timps - Page 3 1127017314
C'hétot un "grand écran , dins les 52 cm ! ! !
La télé dins l'timps - Page 3 880436 La télé dins l'timps - Page 3 563562
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




La télé dins l'timps - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: La télé dins l'timps La télé dins l'timps - Page 3 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

La télé dins l'timps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» les premis postes ed télé
» Télé pour babaches?
» Promenate dins l'62..
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-