acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Empty
MessageSujet: Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? I_icon_minitimeJeu 4 Nov 2010 - 8:23

L'autre jour je sourios tout seu in pinsint à l'boucherie chevaline de m'rue, tchand que j'étos un tiot peu plus jone. Je pinsos à tous ches gins qui demindottent, le plus sérieusemint du monte, du "bifsteak de cheval". Ch'est un tiot peu comme si que chez l'épicier is avottent demindé du bordeaux d'Alsace.

Et pis tout d'un cop je me suis demindé pourquo qu'in France in appelle un steak un steak, qu'i soche de boeu, de gva ou même à ch't'heure de pichon.

Ch'est quind même nin possipe qu'in a attindu les ingliches pour coper l'barbaque de boeu, gva etc in tranches pour la faire cuire et que donc, avint cheule révolution, i n'avot nin de mot français pour désigner eune simple tranche de barbaque. Intrecôte, tournedos, escalope, tout cha cha existot mais le basique de chez basique non. J'y cros nin.

Parel pour les rôtis. Pourquo que pour cha aussi in s'a mis à l'ingliche in appelint cha du rosbif?

A vou avis?

Ne venez nin raconter que ch'est parce que les ingliches ch'est des modèles à suife in ce qui concerne l'cuisine... et in particulier l'cuisson de l'barbaque, i arot de l'margnouffe dins l'air!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Empty
MessageSujet: Re: Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? I_icon_minitimeJeu 4 Nov 2010 - 9:29

Ch'est vrai cha, commint in dijot avint ?

J'fais partie des babaches qui ont demindé pindint des mos "deux steacks" au chevalin qui venot su l'marqué, jusqu'à c'que m'maman venue passer queques jours chez nosautes m'fasse armarquer que ch'étot du gval !!! dins min cas ch'est cor pus grafe pace que j'avos même pas arconnu qu'ch'étot du gval !!! bon j'étos jonne.....

Pis i a cor pus bizarre dins chés appellations, i a le "steack à cheval", qui est un steack haché avec un oeuf au plat posé d'sus.... imaginez qu'in veuille l'même cosse avec du gval, commint in dirot "j'voudrais un steack de cheval à cheval" ? i a quo ruer dins chés brancards !
Revenir en haut Aller en bas
mady

mady

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 29/12/2009
Messages : 27
Localisation mouscron(belgique)

Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Empty
MessageSujet: Re: Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? I_icon_minitimeSam 6 Nov 2010 - 20:34

bonsoir tiotte béllotte
bin ouai a'chteur in parle comme cha ;il fo pu etre etonné commin il parle ché gins parcequi ya pu rien quié comme avant ,il fo les suiffe ach'teur pour les comprinte
ché pas evident comme dit lote ,
allé amitiée grosse baisse mady
Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? 286966Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? 993998
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Empty
MessageSujet: Re: Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 19:12

........ Surprised Si j' dis à grand mère ichi qu' alle acate eune tranque d' boeuf taillé dins un bidet, alle va caire à l' rinverse ! ! ! Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? 563562
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Empty
MessageSujet: Re: Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch'est récint qu'in minge du boeuf in France?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» clafoutis de boeuf aux légumes
» Urgent j'arcache pour brochette de boeuf
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-