acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Urgent j'arcache pour brochette de boeuf B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Urgent j'arcache pour brochette de boeuf

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 10:14

Bonjour mes gins, j'ai acaté du boeuf pour faire des brochettes et ej voudros faire mariner min boeuf pour l'attendrir. Ché pour à midi.
Quiqu'in pourrot-il m'dire commint que je dos mi printe.
Merci d'avinche
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 10:41

i faudro peut ete deminder cha à un marin Urgent j'arcache pour brochette de boeuf 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 12:23

In général, cha dot mariner au moins 12 heures...

Par contre, pour l'avoir bin tindre, i faut buquer dessur pindint un bon momint.

I n'd'a des qui crottent que cha marche aussi pour les guernoules, mais ch'est archi faux. Buquer chu les guernoules, ch'est des méthodes de lâches.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 15:24

Bin ichi que ju...
Heureusemint que j'attinds pon après vous autes !
J'ai rin fait mariner et in s'est bin régalé.
Sauf que j'ai du faire l'barbecul dins min garache vu qui pleuvot des cordes....Min garache i sint bon les herpes ed provinche...
Ej dos tout arlaver l'barbecul (e) que ju aussi l'arlavache...
A plus mes gins....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 17:00

nos aussi in a fait barbecue et in a tout juste eu l'timps d'finir d'minger avint qu'l'arnu i craque, l'foudre alle a quéue non loin de l'majon et cha a fait un rude boucan !! asteur i drache sec d'pis 14 h...
in devot aller vir min aîné qui devot jouer avec sin bing band d'Jazz, in plein air mais bin sur tout y a été annulé !!

alors tiote Lyly j'ai des arcettes d'marinades, pou ajourd'hui ch'est trop tard mais pou un aute cop cha peut toudis servir
j'les mets dins l'rubrique adéquates
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 17:35

question météo ech"é matin i a été servi un vrai déluche j'ai pas pus sortir min jack russel ej' l'ai mis sur el trône poiur i faire,faire ses besoins Urgent j'arcache pour brochette de boeuf 11273
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 18:31

et i reste su l'trône sins bouger ? i est malin c'quien là...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 19:07

coeur de beuf ,poivron,tomate macreuse, foie de genisse, piment de cayenne, epces provençales, tu peut faire mariner si tu veut tes brochettes dans du vin comme le sidi brahim ou autre ...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 19:09

avec une bonne salade , et des frites , c'est formidale..
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 19:11

esusez me pour el faute ,boeuf j'ai voulu aller trop vite..
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 19:17

si té veut ej t'el prête eune journée té va comprinte t' douleur. i est maboule a s" tête.esse que j'ai mis pus haut ché bin intindu eune cacoule mais demante am' garnoule dusse qu'a l'est passé s'n'assiette côte de porc frites el cop passé? mais ché d'esse faute on n' décroche pas el phone à l'heure ed' minger.si ej peut m' permettre, parce que in in pas l' drot ed faire ed pub mais j'ai mis un sujet qui s'intitule un gentil p'tit toutou sur HDC avec 2 photos. Urgent j'arcache pour brochette de boeuf 11273
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 20:32

Bonjour à min DUC, ej sus continte de t'lire ....
Ej pinsse souvint à Calonne Ricouart et à l'rue des Flandres....à ch'coin du stade ed foot...in dirot que j'ai cor dins m'n'orelle les cris....Dire qu'astheur ché un super marché qui s'est installé...Enfin ché comme cha...Mi à l'époque j'allos ché ACHERE eune tiote épicerie juste in face d' m'mason....In pus ej pinsse qu'y avos l'coifeusse RICHIR mon dieu que des souvenirs... et l'boucherie LECOCQ tout in haut.....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Empty
MessageSujet: Re: Urgent j'arcache pour brochette de boeuf Urgent j'arcache pour brochette de boeuf I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Urgent j'arcache pour brochette de boeuf

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-