acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
In respire un tiot peu ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 In respire un tiot peu !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 9:49

Ch'est peut-ête parler pour rien dire,mes gins , ch'matin in respire un tiot peu mieux !
Que caleur hier ; in a cru avoir un tiot peu d'fraîcheur in allant près d'un lac, même là in dégoulinot d'sueur ! in s'a assis et in n'a pas bougé.
Heureusemint dins l'nuit y a tombé trois gouttes ed pipi d'cat !
mais in a pas ch'vint d'sot qui étot brûlant hier !
Déjà qu'toutes ches fleurs ale z'ont soif, mais ch'vint i a fini d'cuire l'restant.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 10:23

J'ai m'fille qui est din tin coin in vacances,m'a téléphoné,elle devot visiter quéquosse,elle a arnonché par rapport à l'caleur,et i zont resté au frais à leur chalet.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 11:03

Par ichi in peut visiter des caves... ch'est intéressint... à part pour l'victime désignée pour conduire!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 11:10

ichi aussi i a fait un vint d'sot, pis c'matin i a plu, mais asteur l'solel i est arvenu !
ch'est vrai que les fleurs cheule année alles sont pas terripes, j'vas pet ête imployer Batisse comme jardinier, li i réussi bin sin cruaud au mitan queques fleurs champêtres, finalemint ch'est pas vilain et i a pas d'entretien ! In respire un tiot peu ! Icon_biggrin

c'matin j'sus allée ramasser les tomates et les courgettes -z-avez armarqué que cha grossit à vue d'oel chés courgettes ! je n'd'avos oblié eune, un vrai gourdin, j'auros pus assommer quequ'un avec ! - bref, pou aller au gardin j'infile mes cauchures in caoutchouc et là j'sins quette cosse d'gluant et d'mouillé su mes ortels, beurk beurk ! ch'étot un caracole qui avot sins doute été faire eune promenate après la pluie et qui ch'étot mis là pou faire eune tiote sieste, sins doute !
bon j'me sus dit que j'sintos pas trop des pids si l'odeur n'déringeot nin les caracoles... In respire un tiot peu ! Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 12:38

Ou alors i a de l'sinusite....

In fait cha aime l'odeur du feumier ches bestioles énon?

Infin, je dis cha, hein...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 12:41

Ouais, ch'est nin que des bonnes nouvielles ch'timps à pleufe et à caleurs passagères... le gazon i pousse!

Cheule nuit je faijos ronron dins min lit in intindint l'pleuve qui tchéyot. Je me dijos in mi-même "acoute garchon, t'n'excuse pour nin devoir tonte tin gazon elle est in train de s'installer...".

Ouais, ben i ne pleut pus! Je sins que je vas être obligi de m'y coller ch't'aprèm.

Mais je vas incore laichi leu chince aux gros nuages gris que je sins qu'is approchtent....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 14:15

batisse a écrit:
Ou alors i a de l'sinusite....
In fait cha aime l'odeur du feumier ches bestioles énon?

j'arsors min carnet à margnouffes ! : batisse, eune crox !


batisse a écrit:
Je me dijos in mi-même "acoute garchon, t'n'excuse pour nin devoir tonte tin gazon elle est in train de s'installer...".

j'ai un ami qui crot que toutes les guernoulles alles ne sont heureusses que quind alles ont un ramon ou eune berlouffe à poussières dins leu main (pfff!!!) bin mi j'croyos que tous chés hommes étottent contints quind is pouvottent bricoler et faire vir à tertous qu'is ont de l'force dins leu' biceps
conclusion :
faut pas croire tout s'qu'in raconte
In respire un tiot peu ! Lol In respire un tiot peu ! Lol
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 14:37

Quo qu't'as comme tondeusse tisaute?

Mi je n'd'ai eune vielle, mais elle a ses roules qu'elles tourntent commindées par le moteur. I ne faut nin des gros bras pour la suife... et elle se met facilemint in route.

Cha, par contre, ch'est un imminse progrès: eune guernoule elle met cha in route sins aucune difficulté.

Après i n'a qu'à marcher... Incore un traval de garchon que les guernoules elles nous fauchtent.
Alors que nousautes in n'est nin comme cha: elles aimtent lus berlouffes et lus wassingues? Eh ben in lu laisse! Pffft comme elle dit l'autre!

J'ai noté pour l'crox dins tin carnet. Je m'y attindos te sais.

Même nin peur In respire un tiot peu ! Grimac10
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 14:56

bin mi min homme i a quer s'tondeusse, alors j'li l'aisse, i vient d'sin acater eune bielle rouche (in dirot eune ferrari !!!! sic !!!) alors j'voudros pas l'priver ! i paraitrot qu'elle est formidape !
in a jamais intindu eune guernoulle dire que s'wassingue alle est bielle et qu'cha arsonne à un voile d'princesse ! pis in la montre pas nin pus à chés copines, alors que dès qu'in parle nouvielle tondeusse i a chés copains qui demindent des tas d'renseignemints et d'la vir !!!....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 15:02

Wette l'autre ichi! Elle dot à ch't'heure avoir un nez qu'elle peut y mettre chinq paires de leunettes.

I a qu'à ouvert un sujet chu, par eximple, le lavache des peintures de portes, des carreaux, du pavé, du linche, des bas nylon ou tout cha et te vas vir si qu'i n'd'a nin qui vont arriver avec lu matériel qui est miux que les autres.

Je ne te parle nin de l'cuisine au bain marie...

Je me deminte des fos si que t'es nin de mauvaise fo exprès!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 17:21

Bon, ben j'ai pinsé à m'mère ch't'aprème...

Toute m'vie je l'ai intindue dire qu'i a que de l'veine pour les crapules. I n'd'a ichi des qui peuvtent confirmer, cha qui est de toutes manières inutile vu que je ne raconte jamais de cacoules.

Bref, finalemint vu que les nuaches is avottent l'air d'avoir peur de min tot, j'ai pris min courache à deux mains, m'tondeusse de l'autre (ch'est eune rouche aussi mais pour rester dins l'comparatif avec les autos de course, l'mienne elle arsonne plutôt à eune vespa 400) et j'ai tondu.

Eh ben à l'mineute que j'avos fini... i a pleu! Et à ch't'heure le ciel i est noir comme un café bin tassé, à la Mérilou.... Là à m'mote que ch'est parti pour du sérieux.

Infin bon, ch'est fait pour le gazon. D'ichi bétôt l'tondeusse elle va servir à ramasser les feules mortes. Je ne sais nin chez vousautes, mais par ichi - pis ailleurs - in sint que les arpes is n'ont pus grammint de forche pour arténir lus feules. I n'd'a des qui tchettent.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 17:28

batisse a écrit:
j'ai pris min courache à deux mains, m'tondeusse de l'autre

bin mi j'note que Batisse i a tros mains !!! armarquez ch'est pratique i peut tenir eune berlouffe à poussières, un ramon et eune wassingue in même timps..
et quoque cha donne au niveau des pids ?

bon in parlant d'wassingue j'm'in vas faire min samedi (bin qu'in seuche venderdi !)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 18:48

tiote bellotte a écrit:
bon in parlant d'wassingue j'm'in vas faire min samedi (bin qu'in seuche venderdi !)

Tchand qu'in aime, ch'est comme l'ju, in devint vite dépindint...

Vlà nou tiote modérateusse verte addicte. Eh beh tcheu malheur.

Mode sérieux ON. Au sujet de l'addiction, je voudros vous deminder un service...

Ch'est nin grave, mais cha me turlupine.

Pour nin faire de faute d'orthographe, j'ai été cachi après le mot addiction dins min dico. I n'y est nin, pourtint vous pouvez me croire, j'ai cachi toutes les formes possipes. Finalemint, je l'ai trouvé chu le net.

Min dico i est grammint plus jone que mi. Ch'est un "dictionnaire Hachette de la langue française" achevé d'imprimer à Evreux, à l'imprimerie Hérissey, 4° trimestre 1980.

Ch'est min seul dico. Et je voudros savoir si que le mot addiction i est dins vous dicos à vousautes, qui serottent évintuellemint plus jones.

In d'autres termes, cha serot-i un mot nouvieau... gobé par l'lingue frinçaisse in vénint tout drot de l'inglais, alors qu'in crorot qu'i a toudis existé chez nousautes?

Ou ch'est Monsi Hachette qui l'a oblié in route? Et addicte aussi par l'même occasion.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 19:14

J'ai été vir dins min dico inglais... pour addiction (in inglais) is traduistent dépindinche. Jamais le mot addiction n'est cité in frinçais... I est de 1993
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 20:52

Dins min dico 2000, i est mis qu'ch'est un anglicisme raremint utilisé pour toxicomanie.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 21:00

Raremint impoyé? Commint que je le connaîtros alors?

Et pis l'addiction au jeu ch'est nin de l'toxicomanie. Si?

Si qu'in ne peut pus faire confiinche aux dicos, d'ùche que ch'est qu'in va?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeVen 27 Aoû 2010 - 21:18

ouais mais i a dix-z-ins d'cha ! La mote elle a cangée, in imploe des nouviaux mots astheure
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeSam 28 Aoû 2010 - 11:08

V'là un liff' qui parle des addictions :
In respire un tiot peu ! 1282986211
et v'là l'définition médicale
In respire un tiot peu ! 1282986340
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitimeDim 29 Aoû 2010 - 9:22

In respire un tiot peu ! 563562 Au sujet d' tous vos messaches.
. J' peux vous assurer qu' ar ichi i n' a personne qui a eu eune insolation pindint l' mos d' Août...Pindint l' mos d' Juillet, ch' étot l' séqueresse ! !
. Heureus'mint qu' j'ai un puche et eune pompe ! !
. Un drôle d' été in vérité ! ! ! Les "esquivants" n' ont pas fait l' cop ch't'année ! ! ! ! !
. Comme tondeusse, j' ai eune tondeuse autoportée.....assis la s' sure, té t' promènes sans douleur dins l' terrain ! ! ! Avant aveuc l' ancienne tondeusse , l' tonte cha prénot eune allure d' course à l' échalotte.
L' important ch' est d' conserver s' santé et d" avoir l'moral ! !
.In respire un tiot peu ! 7151 In respire un tiot peu ! 499740 In respire un tiot peu ! 108701......que dalle
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




In respire un tiot peu ! Empty
MessageSujet: Re: In respire un tiot peu ! In respire un tiot peu ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

In respire un tiot peu !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Un tiot jeu!
» Un tiot bonjour
» un tiot jeu d' mot
» Un tiot bonjour
» l'tiot carnet
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-