acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des gins hors du commun B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Partagez | 
 

 Des gins hors du commun

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des gins hors du commun Empty
MessageSujet: Des gins hors du commun Des gins hors du commun I_icon_minitimeLun 21 Juin 2010 - 21:44

Cha fait plusieurs cops que je vous cause de gins que j'ai rincontrés et que je trouve assez extraordinaires. Je dos avoir gardé eune âme d'afant...

Incore ch'ouaiquenne, j'étos à eune sortie du clup de mobylettes, à Thiers, et ch'étot organisé par un gars hors du commun à bin des égards.

Ch'est un incien grind cuisinier - qui avot eune étoile au guide michelin - qui s'a arconverti dins l'coutellerie, cha qui n'a rin à vir avec sin précédint méti. Pour cha i a acaté eune incienne fabrique et i l'a armise in route. Et cha marche du fu de diu. I a opté pour le tout haut de gamme.

Au beau mitan de l'atelier, i a installé eune cuisine et, li le patron, tous les midis i fait à minger pour ses ouvériers. Et je peux vous assurer qu'i n'aime nin l'à peu près bon...

Je ne chus quind même nin le seul à m'émerveiller ainsi de gins hors du commun que je rincontre ichi ou là.

Je seros curieux de connaître vous expérienches à vousautes dins ce domaine. Qui vous avez rincontré dins vous vies, qui vous a marqués, et pourquo?

D'avinche je vous in armercie.

Je me deminte si qu'i n'd'a qui vont parler de lu conjoint(e)...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des gins hors du commun Empty
MessageSujet: Re: Des gins hors du commun Des gins hors du commun I_icon_minitimeLun 21 Juin 2010 - 22:47

J'pourros bin sur vos parler d'min tiot mari, mais j'vos déjà l'mine réjouie d'Batisse in train d'dire : "j'in étos sur, ah chés guernoulles !"

Non j'vos parlerai d'mes amis musiciens, membres du quintette d'clarinettes qui font asteur partie de m'famile...
J'vos plante l'décor : j'rintre dins l'bureau d'vote lors des élections municipales, le maire in exercice vient direct vers mi et m'dit : "ah, madame tiote bellote, mon beau frère et un ami veulent remonter un ensemble de clarinettes et ils cherchent une clarinette basse, ils souhaitent vous rencontrer" (faisant déjà partie de l'orchestre, l'Maire me connaichot)
Mi j'me troufe tellemint surprise que comme i s'pinche vers mi, j'cros qui veut m'faire eune baisse et j'y plaque un baiser su c'joue, imaginez l'tableau, li surpris et mi rouche d'confusion in train d'bafouiller, tout cha dins l'bureau d'vote bin rimpli...
j'in auros presque oblié d'aller voter !
Bref eune fos armise d'mes émotions, j'comminche à busier et à m'dire que j'pourros jamais juer avec des musiciens confirmés, mi qui est comminché l'musique à 35 ins.... j'in parle à ma prof d'clarinette (j'prenos cor des cours à cheule époque) et elle me fait armarquer qu'elle connot chés musiciens et que j'peux toudis aller les rincontrer, que cha n'ingache à rin
Me vl'a donc un samedi matin, toute timite (si si ch'est possipe !) in train d'faire l'connaissance d'gins formidapes qui m'ont accueillie in toute simplicité, qui ont fait preufe d'gramint d'patienche (et qui continuent à avoir gramint d'patienche), qui ont adapté certaines partitions pou qu'cha seuche pus facile pou mi
Cha fait maintenant eune dizaine d'année qu'in jue insonne mais dès l'départ in aurot dit que j'les avos toudis connus
in est inter génération car in a, 81, 64, 54, 38 et 23 ins (l'tiote dernière nos ayant arjoint i a 3 ins)

ch'est vrai que des fos i a des rincontres qui cangent eune vie Des gins hors du commun 106396
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Des gins hors du commun Empty
MessageSujet: Re: Des gins hors du commun Des gins hors du commun I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 10:27

juste eune remarque,sur el sujet ed tiote belotte.les musicos sont tous des gins remarquables et sympatiques cha m'ai arrivé ed juer avec des pros mi qui su qu'un amateur, j'ai toudis été bien accueilli.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des gins hors du commun Empty
MessageSujet: Re: Des gins hors du commun Des gins hors du commun I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des gins hors du commun

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» bin alors mes gins ?
» désolé mes gins
» L'lanque d'chés gins...
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
» un pt'it retour in infance mes gins?
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-