acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
bin alors mes gins ? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable Gamer ERAZER DEPUTY P60 – 15,6” FHD 144Hz – i7-12è ...
999.99 € 1399.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 bin alors mes gins ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeLun 25 Jan 2010 - 7:47

ch'est bin calme, vos êtes restés incrinqués sous l'couverture ?
faut dire que j'vos comprinds, i fait in tiot peu frisquet c'matin et l'lundi ch'est toudis dur d'arpinde l'rythme
courache ch'est bintôt l'printimps, vos vos rindez compte i déjà in mos qu'in a ouvert nos tiots paquets d'la Noël...
infin in attindant l'printemps n'obliez pas vos cache nez c'matin et vos bottines pou l'pleuf
allez bonne jornée à tertous bin alors mes gins ? Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeLun 25 Jan 2010 - 8:19

T'as de l'pleuve tisaute? Ichi i neigeotte. Cha faijot longtimps... d'ailleurs i n'd'in reste toudis assez pour m'impêcher d'amener l'mobylette jusqu'à l'rue sins risquer de l'artrouver chu sin flanc.

Je devos ouvrer cette semaine et finalemint ch'est armis à l'semaine prochaine. Eh ben tint miux. Cha va faire plaiji au cat!

Allez mes ginses, je m'in vas trouver eune séquo à faire. Ou plutôt je m'in vas trouver dins quel ordre je vas mettre toutes les séquos que j'aros à faire...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeLun 25 Jan 2010 - 10:07

bin alors mes gins ? 839898 mes gins!
ouais ch'est vrai cha! viv'mint l'printemps...
ch'est cru,gris,et i rannonche du frod.
et Léon qui nous parle du récauffemint climatique!
bah! allez à talleurs,j'min vas faire des courses.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeLun 25 Jan 2010 - 11:56

Ichi y fait fin beau et du coup j'ai du laver un tiot peu mes carreaux. J'ai mi l'poème min Courti au printemps pour faire patienter.
Les jours y ralonchtent et cha fait du bien
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeMar 26 Jan 2010 - 10:30

ichi pou commincher l'courti va cor falloir attinde in tiot peu, té peux pas cor fouir, l'louchet i rintre pas dins l'tierre avec l'gel....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeMer 27 Jan 2010 - 15:28

bin mes gins d'pis c'matin j'arrête pas
séance d'kiné d'pus d'1 h, pis après j'ai rintré du bos... tiot mingé léger, pis après j'sus allée faire réparer l'carette qui avot in phare cassé......... j'précise que ch'est pas mi qui l'a cassé mais min homme in arculant l'carette, pourtint cha faisot bipbipbipbip et d'in cop BONG dins in battant du portail !!!! i croyot qu'cha passot !!!!!! infin cha peut arriver à tertous (mi in cop in arculant ainsi j'sus rintrée dins l'carette d'min père qui s'étot garé in face du portail (d'pis i s'met pus jamais in face bin alors mes gins ? Icon_biggrin, in pus j'ai déclinché l'alarme et ameuté tout l'quartier )
là j'viens d'rempoter des plantes et j'me prépare à partir faire eune répet d'musique
bon cha n'interesse pas grind monde sins doute tout cha que j'ai fait mais ch'est histoire d'dire.......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeMer 27 Jan 2010 - 17:34

Meeeuuuh si que cha nous intéresse tiote. In a chacun ses occupations énon?

Mi, ch't'au matin, in intindint la météo qui dijot que cha serot le derni jour sins neige avint un momint je m'ai dit que j'in profiteros bin pour sortir m'mobylette parce qu'à force qu'i a de l'glache intre le garage et l'rue, l'batterie elle va être raplapla. Eh ben finalemint après que je soche allé à pids à la mairie (300 mètres...) j'ai décidé d'archarger l'batterie avec le chargeur. I fait un frod de loup et je ne me veyos nin me déguiser in cosmonaute pour aller faire deux tros commissions dins le coin. Finalemint ch'est l'batterie de l'visse mob que j'ai mise in charge in preum's parce que le fil + de la moins visse moto i est trop bin isolé et i va falloir que je bidouille pour mettre la pince du chargeur dessur sins démonter l'mitan de l'mobylette avint.

Du coup je me suis - enfin - attaqué à un rajeunissemint de l'installation électrique de m'barraque, qui n'd'a grammint beso. Avec les tros bricoles que j'ai déjà acatées, je me rinds compte que ch'est eune séquo qui va me coûter bonbon. Sins causer des dégâts que je vais devoir faire... tcheu brun!

Je vas comminchi par l'zone inhabitée. Là je peux faire des rainures!

Cha faijot deux tros jours que je tournos alintour, in essayint de comprinte eune séquo à l'installation existinte qui date de Mathusalem (j'ai un tableau avec un fond in contreplaqué qui fait près de 2 mètres carrés, avec des fusibles à visser qui datent d'avint la guerre, peut-être même celle de 14. Cha a été un timps in triphasé et cha ne l'est pus et i se passe des drôles de séquos, avec des voltages autremint qu'ainsi intre certains fils...). Quo qu'il in soche, in étudiint les normes actuelles je me rinds compte que m'seule alternative, ch'est de tout arfaire de A à Z.

Dins un premi timps je vas faire cha avec des goulottes, et au fur et à mesure que j'artapisserai j'incastrerai.

Pouvu que je vive incore 15 ins!

Bon, ben à ch't'heure je m'in vas bidouiller à m'mobylette la moins vielle, pour pouvoir brincher le chargeur dessur....

Et bétôt i va neiger...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitimeMer 27 Jan 2010 - 18:08

I a un élèfe, un jour, qui a répondu qui fallot du courant alternatif....pour batte el linche ! ! !
. In n'y arot pas pinsé ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




bin alors mes gins ? Empty
MessageSujet: Re: bin alors mes gins ? bin alors mes gins ? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

bin alors mes gins ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» désolé mes gins
» bin chat alors !
» ben alors, quo qui s'passe ???
» Des gins hors du commun
» L'lanque d'chés gins...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-