acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeVen 26 Mar 2010 - 9:28

D'jà min cat a sauté su min bieau coufe lit blanc avec chés pattes toutes crutes alors qu'j'étos cor couquée et qu'i sait très bin qu'i n'a pas l'drot d'grimper su ch'lit... incor heureux qu'i m'a pas déposé eune souris ou un mulot, vu qu'in c'momint i est dins s'période d'chasse et qu'i nos ramène des trophées tous les jours j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Affraid
Pis comme i pleut à verse et qu'chés routes sont rimplies d'flaques j'me sus fait trimper m'longue maronne et mes cauchures par in camion qui roulot trop prêt du trottoir et qui m'a copieusemint espité j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée 621230
Pis j'viens d'faire querre eune quemiche avec tous chés papiers qu'j'ai passé deux heures à tout classer hier après midi.... j'me disos bin qu'i valot miux y ringer dins un classeur !!!
Et pou couronner l'tout, c'soir in a eune répétition très importante à l'orchestre et in lisant mes émiles j'ai d'jà pusieurs défections alors qu'in a dit et répété qu'i fallot faire sin possipe pou ête présent et qu'cha fait deux mos que tertous est prévenu.... à quo cha sert que j'me décarcasse à invoïer des messaches et faire des tiots papiers ?
j'vos l'dit j'sins qu'cha va ête une jornée d'brin... et i est foque 9 h 30....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 8:33

AH ti aussi t'as des russes aveuc cheusses qui viennent' pon à ché répétitions? mi j'les claqueros à mur des fos (foque que quand ché vraimint pou dl'i'mportant)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 11:01

Waouh! L'air de rin, i faut s'in déméfier de cheule-là... ch'est qu'elle mordrot!

Bon, alors, la limassonne, commint qu'elle s'a finie t'journée de brun? In joque de savoir. I a du suspince... d'autint que t'as incore rin dit aujord'hu. T'es nin malate au moins?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 13:37

camanette a écrit:
AH ti aussi t'as des russes aveuc cheusses qui viennent' pon à ché répétitions? mi j'les claqueros à mur des fos (foque que quand ché vraimint pou dl'i'mportant)

ouais des cops i a des margnouffes qui s'perdent !!! même des cops pids au c__ !!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 13:42

batisse a écrit:
Waouh!
Bon, alors, la limassonne, commint qu'elle s'a finie t'journée de brun? malate au

bin not chef i étot bin énervé, in intindot les mouques voler ! à doupe titre pace qu'in avot des nouvielles partitions et min diu, seigneur marie joseph, je n'd'ai pas juer gind cosse tellemint ch'est dur et j'étos pas la seule... des partitions avec 6 bémols, suivies de 4 dièses pindant 10 mesures, pou arvenir 5 mesures pus loin à 4 bémols et ainsi d'suite !! d'quo s'mélinger chés pincheaux et chés dogts !!! in s'deminde à quo is pins'tent chés arringeurs...
in a eu des rudes suées ch'est mi qui vos l'dit !!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 13:50

[quote="batisse"
d'autint que t'as incore rin dit aujord'hu. T'es nin malate au moins?[/quote]

nin j'sus pas malate, j'ai bin digéré cheule répétition d'orchestre d'brin d'hier au soir mais au matin j'avos répétition d'quintette d'clarinettes jusqu'à midi....
pis là j'ai c'ménache à faire, mes cassis et carreaux à nettier après avoir mis chés rideaux dins l'machine... bin ouais ch'est l'ménache d'printimps, pis surtout j'ai du courache alors faut in profiter !
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 15:28

bin dis donc , que tout des bémols , des diesses , des noires et des croches , tout cha mélingé cha donne quoi , in cacaphonie ,
ech' pauf cat yétot si contint d'artrouver s'patronne , qu'ya oublié d'essuyer ses pieds , té l'prinds par es queue , té l'fait tourner dix coups avant d'el lacher par el fenête , ( OUVERTE )
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 21:10

normalemint bin jué cha devrot donner cha :
https://www.dailymotion.com/video/x800w2_music

ch'est le largo de la "symphonie du nouveau monde" de Dvorak, que ch'est eune pure mervele (quind ch'est bin jué ! j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Icon_sad), bon évidemmint nos in est pas l'philharmonique de Vienne, in fait avec c'qu'in a et avec l'arringemint qu'in a... in a jusqu'in juin pou travaler l'partoche
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 21:21

Hé bé, pauff Tiote, et si que te serros tes ys comme si t'avos nin vu tout ches bemols et pis ches diesses.. n'fais pos d'menoules aveuc tout cha... té rajoutera queques bémols in avril et pis les diesses in mai et te sera fin prête in juin.
Quo qu't'in pinche?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeDim 28 Mar 2010 - 9:18

Ben je vas vous dire min avis tel que min tiot tchoeur i le pinse.

Au début je m'a dit "vinguette, pour juer cha i ne faut nin de romatique dins ses dogts - ou alors i faut faire chef d'orchesse. Z'avez vu comme i a ses dogts crochus ch'ti-là?.

Pis après, cha ralintit un sacré cop et cha m'a fait pinser à un western - normal pour eune musique du nouvieau monte énon? - tchand qu'i a du suspince, que le bon tout seu avec ses tiots ys bleus tout plissés i marche avec ses guimpes arquées juste cha qu'i faut vers l'indrot d'un duel contre les mécants, qui ont venus à grammint in crachint lu jus de chique par tierre, sous l'oeul de l'chérie au bon, qui arwette tout cha derrire un rideau in serrint sin tire jus dins s'main contre s'bouque vu que, malgré sin jeune âge, elle bafile déjà.

Pis après je me suis dit que le chemin vers l'indrot du duel i devot être rudemint long, vu que cha ne raccélère pus et que cha tourne à l'guimauve et que ch'étot nin la peine de faire autint d'esbroufe au début. Alors j'ai arwetchi les musicienciennes et j'ai vu qu'i a personne qui n'arwette sin chef, que les trombonnes is ne sont nin d'accord intre eux (i n'd'a qui saqtent tchand que les autres is pousstent) mais que finalemint i a fort à parier que les gins is ont quind même applaudi à la fin.

Alors tiote, à ch't'heure que t'as l'avis du public, je te suggère de suggérer à tin chef d'oublier un tiot peu le début qui va à tout berzingue, de se concintrer chu l'partie "approche du duel qui ara peut-être lieu un jour" et pis ch'est marre, même si que, sins le début qui révelle, les gins is risqtent de s'indormir plus tôt.

A la fin vous faites distribution de café pour réveiller tertous et vous verrez qu'is seront bénaches.

Ah ouais, pis aussi, habillez vous chef in cowboy, comme cha i n'd'a qui l'arwettront quind même...

Infin bon, te me connos hein. Je dis cha, je ne dis rin!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeDim 28 Mar 2010 - 9:30

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée 912694mes gins!
si ch'est ti qui fait l'partie d'solo,ch'est vrai que ch'est nin évident,mais té vas i arriver!!
ya un proverbe qui dit,
_quand in veut! in peut.
bonne chance quand même.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeDim 28 Mar 2010 - 10:57

Mais oais qu'elle va y arriver Tiote Bellotte! Au début, y'a d'quo in perte el nord, vu qu'cha arsimpe à eune musique provencale, aveuc des tiots santons et pis après ch'est fin bieau, nous in cantot chu c't'air là dins l'chorale.
In tus les cas, y z'ont tertous l'air mache su l'vidéo, et y z'hochènent leurs tiêtes comme si qui z'étottent in colère.
Te va savoir faire cha aussi Tiote?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitimeDim 28 Mar 2010 - 11:16

ouais mes gins ch'est vrai que le mouvemint i est lent, heureusemint d'ailleurs, si chés bémols is étottent que su des noires cha irot mais in peux quind même avoir des doupes croches dins in mouvemint lent, et l'difficulté elle est su l'nompe de notes différintes et qui s'suiv'tent pas forcemint qui a dins l'bazar....
pis ch'est pas l'seule partition comme cha, in dot juer "west side story" aussi, et cha, cha va vite, in l'a pas cor déchiffrée mais j'vos raconte pas l'dallache qu'cha va ête ..... le chef a préféré attinde que l'effectif i seuche au complet, i avot pas invie de s'faire des noeuds à l'estomac j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Affraid....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée Empty
MessageSujet: Re: j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

j'sins qu'cha va ête eune drôle d' jornée

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» un drôle d'pourchau
» Ch'est drole de s'attacher à des machines?
» Eune maille à l'indrot, eune maille à l'invers...
» Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile
» Drôle d'état civil
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-