acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Alle avot pus s'pièche dix sous... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur ...
Voir le deal
600 €

Partagez | 
 

 Alle avot pus s'pièche dix sous...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Alle avot pus s'pièche dix sous... Empty
MessageSujet: Alle avot pus s'pièche dix sous... Alle avot pus s'pièche dix sous... I_icon_minitimeJeu 20 Fév 2014 - 8:43

.    Marie, l’file à zeph, alle avot fauté. S’mère alle avot eu bieau d’y répeter : «  Surtout m’file,su qu’té fréquentes un garchon, fais attintion à ti, rin, rin  avant l’mariache, rin . N’té laiche pas faire em’file.Les hommes i n’pinse qu’à cha, i faut fréquenter sérieus’mint. Rin avant m’mariache, ou alors té risqu’d’avoir el ballon et pus personne qui voudrot  ed’ ti ! ! ». .     .    Et bin , Marie, alle avot fauté quand même un soir ed ducasse avec sin cousin…. Pourtant in n’a pas l’drot aveu un cousin ! ! ! .

.      Vos imaginez, l’problème quand qu’à la fréquenté sérieus’mint Marek,  l’garchon à Bolek.  Alle avot pus s’pièche dix sous ! ! ! Que malheur ! ! .

.      I z’avotent un rute problème eveu qu’cha  dins l’ famile à l’Zeph. Fallo trouver inne solution. Ch’est Zulma qui l’ trovée.

.   «  Acoute me bin m’file, té vas printe un pot d’confitures d’Auchan, té vérras d’sus, i a inne rondelle in plastique ronte. Té va l’décoper soigneus’mint et hop, té va t’el placher la dins,  Marek i n’y verra qu’du fu ! ! !

.    – Cht’inne bonne idée aman, j’vas suife tes conselles, merci aman ! »

.       Le jour du mariache arrivé, jé n’vais pus vous raconter commint qu’ch’a s’passé, j’l’ai déjà raconté, l’mariache polonais ! ! ! ! Zoum parapazoum ! ! !matka wodka niè woda ! ! ! , j’l’ai déjà raconté,  commint qu’cha s’passe….Ch’est pas trisse ! ! !

.      Après s’ète trompé d’femme, Marek i a artrouvé  Marie…….

.      Les vrais mariès vont s’couquer  et pour ele première fos, Marek  a l’drot d’aller à l’ attrape à balou.In plachant religieus’mint  sin  tiot jésus dins l’crèche, i sint comme ine tiote résistance, i insiste un tiot peu…crac…cha passe … Après avoir fait s’tiote affaire i artire sins créateur :   I avot inne sorte d’auréole…., qui incherclot … sins bazarre…. I l’artire,… i avot quet quosse d’ inscrit   d’sus l’rondellle …

.                                         Chétot  : «Auchan et un grand A « 
.      : « Non dé Diousse, qui s’dit Marek, ch’est inne rude boutique quand même Auchan,  i font même d’el publicité jusqu’à dins l’ cul d’ches femmes ! ! ! » 
 Alle avot pus s'pièche dix sous... 563562  Alle avot pus s'pièche dix sous... 880436  Shocked 
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Alle avot pus s'pièche dix sous... Empty
MessageSujet: Re: Alle avot pus s'pièche dix sous... Alle avot pus s'pièche dix sous... I_icon_minitimeJeu 20 Fév 2014 - 15:14

Smile dins chop 'premiere partie d'l histoire ej'pinsoé qu'ch'etoé chélale equ'la mére a dit a s'file :
ahh bin t'ero qu'a mette eune orele ed'cochon a l'indrot d'où qui faut et i n'y verro qu'du fu .
et quand ch't homme il a fini sn'affaire , il a l'orele au bout de s'biroute  affraid ; et i declaque comme cha !
" ahhh bahh je n'savais mi qu'cha s'démonto  ch't affaire là "  rire 

adon ej'croé qu'cheu sketch là , ch'est cafougnette et ch'titre "je n'savais pon qu'cha s'demonto"
dins chol rubrique vidéo de ch'forum !
Revenir en haut Aller en bas
 

Alle avot pus s'pièche dix sous...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Alle avot un rute tro Marie.
» Marie n'avot pus s"pièche dix sous.
» Alle traine par tierre...
» Alle étot énorme.
» J' voudros qu' alle traîne par tierre.....
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-