acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Chés derniers bieaux jours B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Partagez | 
 

 Chés derniers bieaux jours

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeVen 27 Sep 2013 - 13:55

Depis l'début de l'semaine in a ichi un temps à arsortir chés courtes maronnes et tiotes ropes à fines bertelles.
Mercredi avec m'copine in a fait 13 kms d'proumenate dins l'campanne beaujolaisse. Ch'étot tout juste l'début des vendanches, ch'est presque un mos pus tard qu'à l'habitute, et i a même des indrots d'ù qu'cha va commincher foque l'semaine prochaine, vir dins 10 jours.
Bin j'peux vos dire qu'in a fait eune bielle balade dins chés vignes, in a gramint transpiré pace qu'i faisot un solel d'plomb, in frisot les 30°, mais in nd'a bin profité... cha cangeot du mos d'juin d'ù qu'i fallot sin wayka à chaque cop qu'in mettot sin nez déhors.
Aujourd'hui i fait cor eune caleur d'tout les diapes, mais j'cros qu'i faut bin in profiter pace que paraitrot que ch'est l'automne et qu'in va s'in rende compte c'ouiquende....
Mi, très égoïstemint, si i a de l'pleufe dimanche, j'm'in moque, j'sus infreumée toute l'journée... in a repet d'chorale d' 9 h 30 à 17 h 30..
L'premi qui dit que ch'est à cause d'cha qui va pleuvoir, i a eune margnouffe (ouais, j'ai artreuvé min cahier à margnouffes Chés derniers bieaux jours 517394 )
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeSam 28 Sep 2013 - 19:14

Nous cha y est, cha quer d'pis ch'matin, in a des grosses draches et ch'est les vendanch' d'pis eun' seminne ichi aussi, is vont êtes dins l'bidoule pou vendanger.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeDim 29 Sep 2013 - 8:11

........ Ichi i pleut pus d'pus un bon momint mais i n'a pas d'solèle. Dins l'gardin ch'est catastrophique....aveuc l'aison qu'in a eu, à part les salates et les chitroules, ch'est la cata. Tous ches tomates qu"alles sont dins l'gardin alles pourritent d'sur pied. Ch'est le Noooord. pour du bon.
Hier i a eu du solèle traitreumint chinq minutes, tout jusse assez pour m'éberlouir et foute min Mosquito par tierre, j'atos éberlouis à mort.Forchémint in n'est pus habitué à l'vire ch'ti la.
Nez cassé, bof ! ! un tiot peu d'colle et d'accélérateur et dix minutes après i est armis à neuf.
SadChés derniers bieaux jours 880436   Chés derniers bieaux jours 563562Chés derniers bieaux jours 880436  Chés derniers bieaux jours 993998
Ch'est cha l' Mosquito
Chés derniers bieaux jours Mini_251751imagev3
.      Un sacré appareil tout in bos, ch'est avec cha qu'les Inglais on abattu les murs de l'prison d'Amiens pindint la guerre pour qu'les prisonniers français puchent s'évader. Is ont aussi balancé des bompes dins les ferniètes d'la gestapo à Bruxelles.
Chés derniers bieaux jours 563562
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeDim 29 Sep 2013 - 8:31

.      J'avos pas comprind tot d'suite  qu'ch'étot du Javanais;"'i fallot sin wayka"
.     Bon i faut qu'j'arcolle min "Toquimos" ach't'heure
In a du zi dins noute site
Caroline: "avoir du zi" ...du plaisir, rigoler
rire Chés derniers bieaux jours 880436 Chés derniers bieaux jours 563562Chés derniers bieaux jours 880436  Razz 







 
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeDim 29 Sep 2013 - 8:39

Pindant qu'i y a du zi tin mosquitos i a bobo à sin nez.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeDim 29 Sep 2013 - 10:36

Cha pourrot ète pire, les morciaux sont intiers.
Shocked
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitimeLun 30 Sep 2013 - 9:56

Bon bin, l'pleufe a bin quéhue toute l'journée hier... pindint qu'in répétot in avot l'bruit des gouttes d'sus l'tôt in genre d'plaques, cha timbourinot sec, si qu'in avot été dehiors in arot été noyé !
J'sus rintrée réhue, l'tiête comme eune bouleusse, ch'est intinsif des jornées ainsi.
Hier au soir j'auros bin aimé m'détente et nin ête énervée par différentes séquos. Bref !
Après tout cha, c'te nuit pus moyen d'dormir à partir d'deux heures au matin. J'me sus réveillée au mitan d'un cauchemar. In étot au début du concert et là pus moyen de m'souvenir des paroles et de l'chorégraphie des canchons, tertous de l'chorale m'ravisot d'travers... du cop tout l"reste de l'nuit j'ai arpassé chés paroles dins m'tiête.
Bin sur c'est quind ch'étot l'heure de m'lever que j'aros bin arpiqué un somme.
Ch'est vraimint bête chés cauchemars pace que vérification faite au matin, j'ai nin oblié chés paroles !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Chés derniers bieaux jours Empty
MessageSujet: Re: Chés derniers bieaux jours Chés derniers bieaux jours I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Chés derniers bieaux jours

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ches surnoms ou ches pétits noms
» Cha y est, les jours is ne diminutent pus...
» Les jours et les nuits !
» Cha ch'est des bieaux otiles!
» L'humanité elle a des bieaux restes
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-