acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Cha ch'est des bieaux otiles! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Cha ch'est des bieaux otiles!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeDim 4 Aoû 2013 - 18:48

Aujord'hu i a fait moins caud que les jours d'avint et pis ch'est diminche et pis je fais cha que je veux.... bref, j'ai été faire un tour in mobylette, histoire de finir d'user un peuneu arrière qui étot incore un tiot peu bon chu les côtés.

Aujord'hu ch'est diminche et le diminche la plupart des caméons is n'ont nin le drot de rouler et donc, in général is sont à lu garache. Priorité à ceux qui ne font rin et tint pisse pour les heures majorées, les heures sup et pis tout cha... qui pourrottent faire marcher l'économie un tiot peu miux.

Quo qu'il in soche, in passint du côté de Remiremont, dins le départemint des Vosges, j'ai tché chu eune séquo de magnifique. Du coup je m'a arrêté et j'ai pris des photos, vu que j'avos un apparel exprès pour, ET QUE J'AVOS DES PILES DEDINS. Et toc!

Arwetchis cha si que ch'est bieau! I n'd'a nin deux parels. Ch'est un transporteur qui s'appelle Rouillon. Pauf garchon, i ne peut nin s'appeler batisse ou bernard ou bertrand ou n'importe quel prénom in b, vu que cha ferot brouillon....

Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0110 Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0111Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0112Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0113
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 5 Aoû 2013 - 7:55

Vraimint, chapeau ! ! ! Du grant art, is dotent pas passer inaperçus les caméons  à Rouillons....
Si qu'jé m'réfère à l'deuxième photo, i fait aussi d'importation d'gonzesses ?
Cha ch'est des bieaux otiles! 563562
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeMer 7 Aoû 2013 - 14:23

Qu'mint qu'cha s'fait que je pon vire ches photos prisses avec un apparèle qui pou eun' fos avot des piles.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeMer 7 Aoû 2013 - 16:52

T'as incore bricolé à tin manicraque?

Mi je les vos bin les photos. Et incore miux in buquint dessur. Ch'est eune expression informatique hein garchon, ne va nin tcherre eune masse à tin garache pour buquer chu tin écran. In ne sait jamais avec les boyaux rouches!

Je t'in foutros mi des pour eune fos qu'i avot des piles....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeMer 7 Aoû 2013 - 17:33

Bin cha y est j'les vos aussi, cha fait plusieurs cops que j'dos attinte longtemps ches photos
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeMer 7 Aoû 2013 - 19:15

I a peut-être un noeud dins tin fil de téléphone. Je seros ti je vérifieros. Allez garchon, à plat vinte in-dessous de tin bureau! Profite z'in pour netchi l'poufrinque.
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 12 Aoû 2013 - 18:57

bonsoir vous autes du nan nan comme dijot m'Mémé .Je m'régale intre les bielles photos et pis vos cacoules rire Merci bin
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeVen 16 Aoû 2013 - 8:35

batisse a écrit:
bref, j'ai été faire un tour in mobylette, histoire de finir d'user un peuneu arrière qui étot incore un tiot peu bon chu les côtés.


Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0110Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0111Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0112Cha ch'est des bieaux otiles! Gedc0113
 Chés du bieau boulot ch'est fotos là ,
Pis heureus'mint que t'avos mis des batonnés à jus dins t'n'apparel ,
Cha n'a pon dû êtes facile pou ti d'rouler d'su les côtés d'tin peuneu pou miux
l'user , pis in roulant ed brindzinc comme cha si l'maréchaussée t'avot vu t'étot bon pou ti souffler dins l'pipette ....Cha ch'est des bieaux otiles! 993998 
Revenir en haut Aller en bas
ch'criniu



Date d'inscription : 30/08/2013
Messages : 36
Localisation angleterre

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeSam 31 Aoû 2013 - 11:59

VINON D'VINNON CHO CHE DES CAMIONS MI CHA M'PLAIT

ch'tilo qui m'plait che ch'tilo aveu BRANDO  de ch'lequipee sauvache (te sais ch'fime) aveu s'moto

ch'qui a d bien che qu#te parle aveu des mots diferins

arvetichi  (par eximpe)

ravise ichi

ou ben arbeille ichi

jai'm'regale

ermets des piles pis essaie d'saquer un tio mone pu pres comme cho j'verrai miu l'guif a Brando p'rochain co

j'tarmercie pour cho

ch'criniu:D
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeSam 31 Aoû 2013 - 13:28

ch'qui a d bien che qu#te parle aveu des mots diferins

arvetichi  (par eximpe)        arvetche ichi.......ici   ou ravisse ichi

ravise ichi       à Boulone in dit arguète ichi

 ou ben arbeille ich   j'connos pas .  
Cha ch'est des bieaux otiles! 563562   
Revenir en haut Aller en bas
ch'criniu



Date d'inscription : 30/08/2013
Messages : 36
Localisation angleterre

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeSam 31 Aoû 2013 - 17:22

dins min villache in dijeu

a propos d'arbeiller regarder

as tu  arbeille ch'fime hier au veupe al premiere?

ou j'est teu intrain d'arbeiller derriere ch'laillure che sale jones y zeteutent intrain d'maquer mes chriches

ou une autre version de regarder

j'etais muche derriere ec'ch'mur pis j'mileu  (verbe miller) che sales jones traficoter a min someca:D
Revenir en haut Aller en bas
ch'criniu



Date d'inscription : 30/08/2013
Messages : 36
Localisation angleterre

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeSam 31 Aoû 2013 - 17:26

otiles

nous in dijeux



otius

amogne tes otius na du traval

ch'criniu
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 14:35

Vous avez bétôt fini de rigoler de mi mes gins... j'ai investi dins un chargeux de batteries intelligint.

Cha qui m'étonne ch'est qu'i n'est nin fabriqué dins le 59. Mais je ne seros nin étonné qu'i aiche été c o nçu là-haut (je mets des espaces sinon le chef i prind cha pour un gros mot et i me met des tiotes étoiles à l'plache). Infin, je dis cha au sujet du lieu d'invintion, je ne dis rin hein. Ch'est foque pour faire indever des boyaux rouches. Ch'est min ju préféré.

In tous les cas min chargeur magique ch'est un bazar qui ardonne lu virginité aux piles archargeapes qu'elles ont été mal archargées. Cha prind plusieurs jours pour les récupérer mais cha les récupère. Je l'ai étrenné avec un ju de 4 batteries de 2700 mA que ch'étot celles qui tenottent le plus longtimps . Eh ben chu les 2700 i n'd'avot près de 2000 qui étottent artournés à l'boutique du marchind. Chu les 4 i n'd'a 3 qui sont déjà récupérées, aux alintours de 2500 et l'dernière elle est toudis in train de s'argonfler. Cha fait 3 jours que le processus i tourne.

Alors les photos, hein, à la pelle que je vas pouvoir in faire. Binte de moqueux de gins!

Et in même timps que le chargeux miracle, j'ai trouvé de batteries AA à 2900 mA. A m'mote que l'apparel à photos i sera usé avint les piles!!!!
Vous avez vous guiffes qu'elles pindtent là, énon?
Revenir en haut Aller en bas
ch'criniu



Date d'inscription : 30/08/2013
Messages : 36
Localisation angleterre

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 15:47

ben mi m'guif al pin cho che certain:D
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 16:19

Salut Batisse,
alors ch'est quoi tin chargeur magique qui ar'met chés batries à niveau.
Mi cha fait longtemps que j'tourne avec des 2700 mA pou min GPS d'rando, cha tiens pus longtemps, mais j'in ai toudis deux in plus, pou pas m'perte dins chés montannes.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 17:12

.      Nous in dijot outieux..ou autieux ....dins min coin.
...........
Vous allez pouvoir faire cuire des brochettes aveuc vos batteries vous zautes.
A m'mote qu'si tes batteries alles sont ressussitées ch'est pas qu'alles étotent pas mortes, dins in état comateux  pétète. 
.            I n'a que l'Bon dieu qu'i peut faire des miraques.
.......... Mi j'dis cha j'dis rin, Hier l'batterie d'min bimoteur est décédé subit'mint......sans crier gare....heureus'mint qu'l'avion n'étot pas in l'air......min chargeur électronique ultra super plus qu'in peut brancher d'sur l'PC, i m'a dit d'sur l'écran "Acoute fiu, t'batterie alle est morte, acate z'in eune aute"" I l'a pas dit comme cha mais à peu près....
...j'viens d'un arcommander eune. Si qu'vos battries vous claquent dins les mains, ch'est pas grafe mais nous, les modélisses, ch'est la cata assurée.
affraid Cha ch'est des bieaux otiles! 880436 Sad
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 17:47

L'miraculé.....
Cha ch'est des bieaux otiles! Mini_586236P1030423
.     Batterie Kapout.......avant le vol.
Ch'est l'miraculé pour l'deuxième fos.
Histoire incroyape, heureus'mint qu'i avot des témoins.  J'avos prévu d'filmer l'paysache. aveuc l'apparel photo, i n'avot pas d'vint du tout. J'ramène l'avion d'la mer vers l'intérieur du pays assez haut....quand......soudain......pus d'radio du tout.   V'la l'aroplane parti vers Outreau en vol plané...sans radio......jé m'veyos déja appler les pompiers pour daller l'arpéquer d'sur l'tot d'eune majon.......et bin non....i a fait tout seu un énorme cherque et i est arvénu TOUT SEU SANS RADIO S'ARPOSER COMME EUNE FLEUR IN PLEIN MILIEU D'LA PISTE......in n'arot pas fait miux......
Cha ch'est des bieaux otiles! 563562 Cha ch'est des bieaux otiles! 880436
Revenir en haut Aller en bas
ch'criniu



Date d'inscription : 30/08/2013
Messages : 36
Localisation angleterre

Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitimeLun 2 Sep 2013 - 17:55

y saveut qu'sin pere y l'eto po loin..(y sest dit

si j'arviens po in rintrant j'vas r'chuvouere eunne bonne tantoule........ou ben eunne decherclure aveu ch'martinet:lol!: 

ch'criniu
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Cha ch'est des bieaux otiles! Empty
MessageSujet: Re: Cha ch'est des bieaux otiles! Cha ch'est des bieaux otiles! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Cha ch'est des bieaux otiles!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Oh ! les bieaux sorlets
» L'humanité elle a des bieaux restes
» Chés derniers bieaux jours
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-