acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Queue de vache mijotée - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

Partagez | 
 

 Queue de vache mijotée

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
flersois



Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeSam 14 Jan 2012 - 10:22

pépéPéBé a écrit:
Smile J' avos comprind du pied d' vaque ! ! ! aveu l' chabot, à propos cha a des chabots eune vaque ? ?

Surprised

Ché nin ti l'mète d'école non ?

pépé chez sin boucher .

-Monsieur l'boucher, vous avez des pis d'vaque ?
-Ouais;
-Vous d'vez avir du mal pour marcher...

rire
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 8:38

mi j'deminde del queue d'boeuf et souvint dins min bouillon avec cha j'rajoute del joue d'boeuf.

Ch'est un bon tiot plat d'hiver mais cha n'plait pas à tertous ch'est del viande un peu gélatineusse. Mais pour ches connaisseurs ch'est'un plat d'roi.

In plus frod ch'est meilleux. J'ai trouvé dins un magasin des

cornichons polonais au sel, du cop j'ai mingé l'doube que j'aros du. Ch'est mi graffe je m'sus régalée.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 8:47

Hmmm de l'joue, de boeuf ou de pourcheau, que ch'est bon!

In comminche à in trouver plus facilemint, que cha soche dins les boucheries ou dins les restos. L'semaine passée i n'd'avot in plat du jour dins un routier. Vinguette, je m'a pourléqué!

Par contre, de l'tcheue de vaque, je n'd'ai jamais vue, ou alors ch'est que j'ai nin cachi assez. Eune fos in intrée dins un autre routier i avot du pid de vieau. Ch'est très spécial, ginre gélatine et compagnie, mais avec eune bonne sauce, cha passe. I faut juste nin trop compter les calories!
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 9:03

Cha y est nous vlà arpartis dins l'bouffe.

L'joue d'boeuf copée in tiots morceaux, mélingée à des cuisses d'pintades ou d'poulet à l'sauce tomate (savez l'sauce tomate italienne qu'in oublie su ch'coin du feu et qui fait des tiotes bulles ed cuisson pindint des heures, cha fait, bouuff..... bouuff, et qu'in survelle pour pas qu'cha colle in y rajoutant un tiot peu d'ieau) quanque arriffe l'momint de minger eune bonne platrée d'pâtes in baffe rien qu'in s'mettant à tape et l'viande après cha d'cuisson in a pas besoin d'coutieaux pour l'coper, ch'est du miel.

Cha y est mi m'sauce tomate ale cuit déjà depuis au moins 1/2 heure.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 9:11

Bon, ch'est un sujet de bouffe aussi hein... faut nin s'étonner qu'in y cause de bouffe hein tiote.

Mais ch'est vrai qu'in partint de l'tcheue de vaque in in est à ch't'heure aux cuisses de poulet et à l'sauce tomate.

Et avec cha, te minges des nouilles, comme l'cheftaine?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 9:23

bien vu ; sauce tomate mais avec des gnocchis.

Comme in est dins ches sujets d'cuisine, ti qui est là haut dins l'est, te dos connaîte cha : je m'sus mise à essayer d'faire des spaetzle, la pâte cha va mais quanqu'in a pas les ustensiles voulus je m'sus lancée à les tailler d'sur eune planque et j'cope l'pâte au couteau.
L'premier cop ch'étot pas trop réussi, mais pétit à pétit j'y arrife.
Ch'est l'même genre qu'les nouilles, spaghettis et cie.

i existe un ustensile à spaetzle comme eune râpe ; in intique l'pâte au dessus et in râpe .... ches tiotes creu-creules ale tombent dins l'ieau bouillante et au moinse ale sont régulières.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 9:42

Des creu creules? T'as fait option lingues exotiques à t'n'école du 62?

A part cha, ouais, les spaetzle, je connos. Ch'est bon. Ch'est riche in z'oeufs...

Ichi in in trouve de deux sortes:
- les sèches toutes in longueur, comme les nouilles ordinaires, à part qu'au lieu d'être bin droites comme des spaghetti ou des macaroni, elles sont toutes tordues et nin lisses. A faire bouillir 20 minutes et à assaisonner comme in veut.
- les "fraiches" qu'elles se présintent sous forme de tiotes boules allongées, toutes tordues aussi. I n'd'a des avec des herpes dedins. Cha, cha se fait rissoler à l'poêle, du coup cha roussit un tiot peu, ch'est fameux. Pour le peu que t'y rajoutes des tiots lardons ou/et de l'al... hmmmm te sais pourquo que t'es chu tierre!

Mais je vas deminder à min marchind si qu'i n'd'a des in creucreules, pour l'export. Je te dirai quo. D'ac?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 9:52

rien qu'in parlant ichi j'va grossir d'eune liffe.



des creu creules, ch'est des tiots restes d'pâtes, d'beignets d'in l'friture ou bien des tiots bouts d'frites bien cuites.



J'traine pus, bon diminche mes gins in est invités dins le Lot -46 - (bieau départemint, j'adorrre aller dins ches coins là) à plus.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 10:04

Citation :
Pour le peu que t'y rajoutes des tiots lardons ou/et de l'al...

Et gramin d'crème aussi bin sur...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 10:52

Pfffft
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 18:11

Avec de l'bonne crème du Jura bin fraîche quo qu'cha dot ète, bon, Hummmmmmmmmmmm !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 18:22

Tais-te, cha fait un momint que j'ai nin été in tcherre.

I faut dire qu'in est in hiver et que les vaques elles ne sont nin dins les prés (incore que... vu qu'in n'a incore nin eu d'hiver, i faudrot vérifier). Bref, tchand que les vaques elles ne mingtent nin de l'herbe verte, l'crême elle est blanque. Elle est bonne, mais blanque.

Alors qu'eune quinzaine de jours après qu'elles sont artournées au pré, l'crême elle vire au djaune, et là... hmmmmmmm... t'in mingeros chu l'tiête d'un pouilleux.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 19:35

Smile Ch' est parèle pour eule bure ! ! !

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeDim 15 Jan 2012 - 19:39

pépéPéBé a écrit:
Smile Ch' est parèle pour eule bure ! ! !

Very Happy

A part que maint'nant l'bure qu'in acate i'est coloré avec du E 307 béta caroténe, cha fait qu'il est toudis un peu jaune
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 8:15

Very Happy Nous in prind du bure qui vient d' eune ferme du coin. L' fermier i dot pas connaîte l' E 307, i est tout blanc in ch' momint, l' bure pas l' fermier, les vaques alles dotent pas core daller in pâture, et in pusse l' date limite de consommation alle est marquée d' sure.

. Ch' est vrai qu'i a des saloperies dins tout ch' qu'in acate,colorants, conservateurs etc... I n' a pas d' danger qu' cha moisisse.

Sad
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 11:40

Non Pébé, Ch'est pas gras si té laisse arfroidir tun bouillon ,té l'dégraisse en inl'vant tout l'gras gélifié qui s'trofe par d'zeur et in risque rien por la santé
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 12:50

De quo que te causes min nain?

D'ùche que te t'as arrêtée dins ch'sujet?

Ch'pauf émile i va nous printe tertous pour des balous, vu le bouvaque qu'in a mis dins sin sujet.

Te n'd'es des sacrés tisautes....
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 14:31

ouais, ch'est vrai, quand in veut vous suife, ch'est plutôt dur dur J'avos oublié qu'i avot plusieurs paches; J'vas essayer d'suife si ch'est possipe!
J'artourne à mes fourniaux! A+
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 14:33

ej comprind pus rien..
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 14:36

mi non plus!
Revenir en haut Aller en bas
rogeaux emile

rogeaux emile

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2012
Messages : 10
Localisation Annoeullin

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 14:54

ya rin d'cra dins tou cha si,comme dis si bin min nain,y faut laicher r'frodire et dégraisser ya rin d'milleux . yavot aussi du pi d'vaque quind metot d'un eug'bouillon un mingeot cha frod aveuc du sé,du pov et del'moutarde,ché milleux que du gimbon! cha aveuc un'n pime terre al' plure et des cornichons,un vrai régal
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 14:58

min père y preferos mius ech pis que l' viande et n'oche à moelle, et dins sin bouillon y mettos in tiot verre ed vin
Revenir en haut Aller en bas
rogeaux emile

rogeaux emile

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2012
Messages : 10
Localisation Annoeullin

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 15:58

Min pére y fageot l'même,y métot du vin dins eug'bouillon et y mingeot eul'moelle sur un'n tartine aveuc du sé et du pof
Revenir en haut Aller en bas
rogeaux emile

rogeaux emile

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2012
Messages : 10
Localisation Annoeullin

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 16:01

Ché vrai que cha d'vint dur à suif,in est loin del'queue d'vac,y sro temps d'canger d'sujet ,allez,bonne semone à tisot tertous
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 16:14

Infin bon, ch'est nin de tout cha... mi j'ai mingé de l'cuisse de dinde!

Et i in reste!

Ah? Cha n'a rin à vir?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitimeLun 16 Jan 2012 - 16:33

mi j'ai mingé du rôti d'porc avec des brocolis, acaté au marqué hier au matin par min homme pindant que mi j'étos à l'musique...
c'rôti d'porc venot d'un producteur du coin et i étot fin bon !
D'pis qu'i est in pré-artraite min homme va faire l'marqué (mi cha m'énerfe cha va pas assez vite, sauf in vagances, là j'prinds l'temps) et in découfe plein d'producteurs locaux qu'in n'connaissot pas cor !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Queue de vache mijotée - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Queue de vache mijotée Queue de vache mijotée - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Queue de vache mijotée

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» un mot pour l' glossaire
» Queue de lotte à la bière
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Mettez ici vos recettes :: V'là chi d'quo s'pourléquer ::  2) Plats -