| Prénoms autremint qu'ainsi | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Matante
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 10:47 | |
|
Mi j'vois incore un' vielle matante qui tricotot a'l'majon quind qu'in étiot tiots : "Tante Céline" ch'est un prénom qui est arvenu à la mote après. |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 13:41 | |
|
Je l'avos oubliée cheule-là. Ch'étot l'soeur de qui dins l'famile?
Ch'est nin elle qui avot des tiotes leunettes rondes, comme john lennon i a eues après? |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Lun 12 Mar 2012 - 10:25 | |
|
Cha y est j'ai artreuvé min arpe géologique, heu... généalogique ! que min tiot frère a fait (gramint d'traval ch'at'affaire là !!) je n'savos pus d'ù que j'l'avos trop bin ringé !!!
Du côté de m'maman, j'ai artreuvé pour les hommes un François Joseph (1754), un Florimond (un arrière arrière grind père né in 1833), un Homère (né in 1805), un Adonis (un arrière grind père né in 1872), et un Narcisse né in 1838, l'père d'Adonis, un Agile (grand mononque) Pou les femmes y a eu eune Ernestine (née in 1756), Félicité (s'fille née in 1782), eune Berthe (eune arrière grind mère née in 1876), eune Sidonie (arrière arrière grind mère née in 1843) pis TROS Rosalie (intre 1780 et 1850)....
Du cop j'ai ardécouvert que si y avot eu gramint d'mineurs dins mes aïeux, y'avot eu aussi, un sabotier, tros tisserands, un tailleur, deux fileuses, pusieurs journaliers et journalières, et un cultivateur... et un chauffournier que j'e n'sais pas c'que ch'est ???
L'suite pou l'côté dm'in papa, pus tard.... (ch'est moins complet, min frère a été in Belgique, mais des archifes avottent disparu, i n'a pas pu armonter si loin). |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Lun 12 Mar 2012 - 18:59 | |
|
ech t'après midi j'ai été à brico marché,y avot deux peronnes agées ,es homme y cryot après s' femme elle s'appelos aglaée, in in à eu eine partie ed plaisis,chacun étot d'in in rayon différent , ej pinsos à aglaée et sidonie...... |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Jeu 15 Mar 2012 - 10:14 | |
|
V'la suite des prénoms pus trop usités qu'j'ai treuvé dins m'famile, du côté d'min papa. A part ceusses que j'ai d'jà dit, j'ai découvert in 1795 un Dieudonné, un François Joseph in 1813 (i n'étot pas empereur mais cordonnier et s'femme s'appelot pas Sissi ), deux Marie-Rose, et l'prénom l'pus original et que j'avos oblié que ch'étot chti de min arrière-arrière grind mère : Zoflora née in 1845 (chétot d'ailleurs l'file à François Joseh)... Valà, in a fait l'tour... Du côté Belge, j'ai trouvé pusieurs maçons et un tonnelier. Pis eune de mes arrières grinds mères étot née à Lille in 1880, commint alle a rincontré sin belche de mari cha j'in sais rin, pet ête que min papa l'sait.... |
|
| |
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Jeu 15 Mar 2012 - 10:26 | |
|
Ch'est p'tête comme min arrière-arrière grind-père du côté d'monmère : Comme el frontire elle avot cangée, de belche i étot d'venu français sins canger d'place ! |
|
| |
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Jeu 15 Mar 2012 - 21:30 | |
|
Dins m'généalogie, j'ai Appoline, Angélique, Virginie, Irma et Celestine... |
|
| |
Loumarcel
Sexe : Date d'inscription : 26/12/2009 Messages : 1417 Prés de Montpellier
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Jeu 15 Mar 2012 - 22:51 | |
|
dins l'mï inne j'ai : Florimond, Augustin, Augustine, Ursule, Léonie, Florentine, Guislain, Guislaine, Marguerite, Joseph, Besalmie, Uranie, Adèle, Reine, Aldegonde, Marguerite, Victoire, Marie-Joseph, Marie-Madeleine, Victoire, Désiré, Alexandrine, Irma, Toussaint, Ludivine, Hyppolite, Amédée, Suzanne, Narcisse, Oliphie, Ambroise, Victor, Flavie, Marthe, Martha, Ruffine, Aglaé |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 16 Mar 2012 - 7:21 | |
|
Vinguette, t'es gâté tisaute!
Aldegonde cha fait rudemint "Kamelott", série que j'adoooore! |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 16 Mar 2012 - 20:28 | |
|
Ruffine Belsamie Uranie Oliphie, j'savos même pos qu'cha existait....Si j'dos incore avir un jour ène file j'pourrai choisir .... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 16 Mar 2012 - 21:23 | |
|
|
| |
flersois
| Sujet: tout Ven 16 Mar 2012 - 21:56 | |
|
- batisse a écrit:
- Pauf tiote....
Quo qu'te t'plaints, te voulos des prénoms autremint qu'ainsi, et in t'in a trouvé ...Aujourd'hui in Gelbique ché la Saint Heribert et Christodule... Si jomais j'ai incore un garchon !! |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 7:04 | |
|
Pourquo deux d'un cop? Ch'étot un couple inséparable?
Christodule.... je ne sais nin pourquo, cha me fait pinser à cristaux de soude.... Cha ne dot nin s'arringi dins min ciboulot! |
|
| |
Loumarcel
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 7:59 | |
|
Christodule: diminutif = Dudule
Cachez si vous voulez après ch'nom là sus Go.. et accoutez l'canchon. |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 9:33 | |
|
- Loumarcel a écrit:
- Christodule: diminutif = Dudule
Cachez si vous voulez après ch'nom là sus Go.. et accoutez l'canchon. J'ai treuvé ton dudule... Bieau texte, et ène belle voice.. Te cros qu'in porrot faire èn deminde de traduction in chti à not cheftaine ? - Citation :
Christodule.... je ne sais nin pourquo, cha me fait pinser à cristaux de soude.... Cha ne dot nin s'arringi dins min ciboulot! Et Christobal, à quo qu'cha t'fait pinser ? |
|
| |
Loumarcel
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 9:53 | |
|
- Citation :
- Et Christobal, à quo qu'cha t'fait pinser ?
Pou rester sus l'minme line que Dudule, cha m'fait pinser à un taureau, mais li i s'app'lot Annibal Bon j'arrète là hein! |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 10:16 | |
|
- Loumarcel a écrit:
Bon j'arrète là hein!
J'pinse que ché mieux.. Aujourd'hui c'est Saint Patrick... |
|
| |
pépéPéBé
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 4646 Wimille 62126
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 11:14 | |
|
- Loumarcel a écrit:
-
- Citation :
- Et Christobal, à quo qu'cha t'fait pinser ?
Pou rester sus l'minme line que Dudule, cha m'fait pinser à un taureau, mais li i s'app'lot Annibal
Bon j'arrète là hein!
Ch' est vrai, Annibal a voulu sauter par aud"zeur l' cloture pour daller artreuver Vachette. Anni i est passé mais les balles alles sont restées pèquèes d' sur les fils de fer barbelés. |
|
| |
la clo
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 647 Brive la Gaillarde
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 11:38 | |
|
à côté d'chez nous j'sais point si i s'appelle Hannibal ch'taureau là, d'abord j'y deminde pas, ch'est eune bête d'concours, j'in ai eune peur bleue. L'propriétaire dit qui est doux comme tout, j'trouffe qu'ches clôtures ale sont pas bien épaisses à min goût, et in n'traine pas trop dins l'chemin quanque Monsieur Hannibal s'occupe d'ses compagnes. |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 17 Mar 2012 - 19:16 | |
|
Dins les camps, comme cha devint tertous? |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 24 Mar 2012 - 8:48 | |
|
J'ai oublié Hippolyte, le maître nageur de l'piscine olympique de Tourcoing, qui a du marquer toute eune génération.
Je suppose qu'i étot maître nageur.... in fait i étot surtout préposé aux ouvertures de cabines. Et in a fait la bête avec li. In attindot qu'i étot à un bout du long couloir pour l'appeler à l'autre bout "Poliiiiiiite". Et i venot, souvint in bertonnint mais ch'étot un brave garchon. I étot habillé in blanc, avec des sabots blancs aussi, d'après cha que je me souviens. |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 24 Mar 2012 - 9:05 | |
|
- Citation :
- Hippolyte,
Ah ouais, Hippolyte Derouche, bin sur.... |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 24 Mar 2012 - 9:19 | |
|
Ch'étot pindint la guerre. Dins un coron, in choisit pas ses voisins comme partout d'ailleurs. Ch't'année la, in avot eune sacrée famile juste à côté d' nous. Is avotent six gosses, l' pus vièle avot 15 ans. L' mère alle partot l' matin pour soi dijant daller au ravitall'mint aveuc aune bièle soeur. J' cros putot qu'alles allotent exercer l' pus viux métier du monte, in sait pas. Bref. A l' aute bout du coron i avot l' bieau frère, du même tonneau. . Tous les soirs i avot un gosse qui avot l' drot" d' rester" cha voulot dire qu'i avot l' drot d' rester pour souper aveuc l' grante soeur. .... Les tiots dallotent tchier dins l' voyette d' gardin ! ! ! ....Veyez l' dallache.Inutile d' ajouter qu' dins l' coron personne n' les fréquentot. Ch' étot la crême d' la société.. Pourquo que j'vous parle d' cha, j' y arrife. J' sors pas du sujet mais i faut que j' plante l' décore .....Dins l' coron, l' porte d' intrèe alle donne directemint d' sur l' grante pièche, l' salle à minger. Nous, les éfants in risquot un euil in passant d'vant les portes quand qu' alles étotent ouvertes bin sur. .... D'sur l' mur de maison in question i avot, incadré in biot diplôme......" Eloignons la famille de l' église". . L' père i s' applot: Théophile, et i avot sin garchon s' applot li aussi Théophile ! ! ! ! Bonus: In volot les lapins dins les corons , quand que l' fameux mononque in question a déménagé, l' Polonais qui l' a rimplaché a treuvé un charnier dins sin gardin in creusant eune fosse pour vider ses cabinets i a mis à jour un cimetière à lapins. Sin nom d' famile ch' étot Caboche, cha s'invinte pas. Sin prénom j' sais pus. ..... |
|
| |
Mérilou
Sexe : Date d'inscription : 12/01/2010 Messages : 737 Touraine
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 24 Mar 2012 - 22:30 | |
|
A l'mairie de Roubaix y n'd'a un qui a voulu déclarer s'n'afant à l'état civil. ch'étot un garchon et y voulot l'appeler '' Gédequien''. L'officier d'Etat Civil y s'déméfiot des gins qui avottent arrosé un peu trop l'arrivée des z'afants alors y li dit'' Mais voyons Monsieur, j'ai deux quiens, cela n'est pas un prénom acceptable!''
'' Et pourquo cha? ''qui li répond l'père'' Min vijin y'a bin eune fille qu'elle s'appelle J'ai six cats, pourquo que j'pourros nin apeller min garchon j'ai deux quiens?'' |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Dim 25 Mar 2012 - 7:28 | |
|
A Lens ch'est eune Merline qu'i avot à l'tiote école. L'instit' a trouvé cha bieau et a suggéré à l'mère qu'elle avot bin fait de féminiser le prénom Merlin.
Ben nan hein, quo qu'ch'est que te racontes tisaute? Merline ch'est comme Merline Monroe, pis ch'est tout.... |
|
| |
pépéPéBé
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Dim 25 Mar 2012 - 8:04 | |
|
Suite à m' histoire. In étot dallés souper chez un camarate à min père qui habotot deux corons pus loin. In avot mingé...du lapin et in avot bin rigolé tout l' soirée.
. L' lend'main, un inspecteur d' police est vénu m' interroger pour m' faire avouer qu' ch'étot nous qu'in volot les lapins ! ! ! I voulot m' faire accroire que l' garchon du camarate in question qui avot l' même ache que mi, avot avoué qu'in étot sortis par nuit....J' me sus dit " Ti fiu, té prèches l' faux pour savoir l' vrai." Jé l' veillos vénir comme eune majon. |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi | |
|
|
| |
| Prénoms autremint qu'ainsi | |
|