J' avos un camarate qui s' applot Hyacinthe.....Trognon.
. I habitot dins nos corons. I a été fusillé par les All'mands comme otache. Sin "crime", avoir crâché d'sur l' flamme, l' long drapeau aui pindot d' chaque côté de l' porte de l' Kommandatur. Arrêté par eule sentinelle, incarcéré, i a été fusillé, i avot 18 ans. Sin père travaillot comme tourneur sur bos à l' carpinterie des ateliers centraux d' Billy.
J' pinse pas qu'i n' da core grandmint qui saftent core c' qui est arrivé à ches gins la, fusillés.
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
C'est une gamine charmante, charmante, charmante, Qui possède une âme innocente, innocente. En elle tout est poésie, poésie, Elle répond au joli nom d'Aspasie
flersois
C'est une gamine charmante, charmante, charmante, Qui possède une âme innocente, innocente. En elle tout est poésie, poésie, Elle répond au joli nom d'Aspasie
Question subsidiaire c'est de quelle opérette ????
Ché facile à trouver maint'nant avec youtupe....j'ai écouté l'version de Bourvil...
Invité Invité
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Mar 6 Mar 2012 - 8:08
min père s'appelos émile, etm'mère marie antoinette...
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Mar 6 Mar 2012 - 8:19
Dins cheule pache la in parle des prénoms et si in ajoutot les surnoms, cha sérot pas trisse nan pus.
Matante Mauricette matante Picette ? ? ?
Mononque henri.......Quéquerre ? ? ? ?
Min mononque Maurice Ninisse ? ? ?
( J' avos 22 mononques et matantes dins mes deux familes)
Min fils Jean Pierre, s'finme l' appelle.... J.P. ? ? ?
L' plombier qui'i étot vénu travaller à l' majon applot min fils Bernard...Nanard...vous arotes vu l' tiète à Nanard....à m' maijon in n' a jamais donné un surnom aux gosses.
A Billy, l' factrice qui avot ps d' quarante ans......Nénette.
Invité Invité
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Mar 6 Mar 2012 - 8:32
ed min grand à mi not surnom ch'est ch'plat ou min père ech' pompier ou mimile,em mère toinette...
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Mar 6 Mar 2012 - 9:26
flersois a écrit:
Question subsidiaire c'est de quelle opérette ???? Ché facile à trouver maint'nant avec youtupe....j'ai écouté l'version de Bourvil...
Bin nosautes in va aller l'vir, l'mos prochain, toudis dins l'cadre d'nou abonnemint au théâtre dont j'parlos dins un aute sujet... j'pinse qu'in n'va nin s'ennuyer. In a d'ja vu cheule compagnie dins d'autes opérettes dont "ta bouche", ch'est eune troupe d'jones bin dynamiques. Mi c'qui m'plait ch'est que cha fait comme dins l'temps avec l'orchestre qui jue in direct et qui est installé au pid de l'scène, dins eune fosse (pou cha is inlèv'tent les premi rangs d'fauteuls, comme dirot Fernand Reynaud "ch'est étudié pour").
Tiens pou rester dins l'sujet, Fernand, cor un viux prénom.
flersois
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Mar 6 Mar 2012 - 11:59
J'vins d'vir au cimtière des Alida...
flersois
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 12:56
Quelquefos j'pinse à Fernande..
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 14:49
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 15:07
flersois a écrit:
Quelquefos j'pinse à Fernande..
Bin mi j' y pinse pus. Cha dot ète l' ache qui veut cha.
tiote bellotte
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 15:53
Cheule canchon de Brassens "Fernande" cha a valu un grind momint d'solitute à un d'nos amis, dins nou jonnesse.. L'maman d'eune amie fêtot sin anniversaire et sin futur bieau fiu savot qu' alle avot querre Brassens (mais l'brassens poétique), alors i li acate un 33 tours pou li offrir sins raviser les titres. Faut dire qui n'connaissot pas d'trop l'répertoire de Brassens. Min frère et mi in étot invités à minger l'gâtieau et v'la ti pas qu'au momint du dessert, l'disque est donné et qu'illico presto, l'futur bieau fiu propose de l'mette d'sus l'tourne disque. Et là in intend "quand je pense à Fernande....." Stupeur de l'maman... et l'copain qui s'met a tousser tint qui peut in nos incitant à faire parel pou couvrir les paroles l'temps qu'i aille arrêter l'tourner disque... Nos les jones in s'est tous mis à parler d'cosses et d'autes, in s'extasiant d'sus l'bieauté du gâtieau... Faut dire qu'in étot chés des gins charmants mais, commint j'pourros dire.... très "coincés" et très stricts. L'copain avot du moutrer patte blanque avint d'ête accepté dins l'famile. In aurot suremint pas osé rire.... mais après eune fois tous les jonnes insonne qu'est ce qu'in a pu rire... j'cros que jusqu'à la fin de m'vie j'arverrais l'tiête de l'pauf femme et d'sin mari ravisant sin futur bieau fiu d'un air, mais d'un air... furibond-stupéfait (commint cha, un si gintil garchon offrir cha à m'femme !!!) ! Bon cha n'a pas impêché chés jonnes de s'marier queques mos pus tard... Je n'sais pas c'qu'est devenu l' disque après cha.. in pus j'cros bin qu'i avot aussi "gare au gorille" dins les titres, la totale ! In tous les cas dès qu'j'intends du Brassens j'pinse à cheule histoire.... et j'ris....
Loumarcel
Sexe : Date d'inscription : 26/12/2009 Messages : 1417 Prés de Montpellier
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 18:48
Ouais mais alle s'app'lot pas Fernande elle sans quoi cha aurot été pire.
batisse
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 18:51
Là je m'écarte un tiot peu du sujet (à m'mote que ch'est l'première fos...) mais dins l'rubrique des canchons qui jettent un frod, i m'a arrivé eune histoire avec nou mère...
M'mère elle cantot facilemint. Ch'étot dins les gènes, vu que sin père i cantot même dins l'poste à radio Lille. Je vous rassure, le gène i s'a éteint.
Bref, elle aimot bin canter et des fos des grinds airs. Toute s'vie elle a fait l'vaisselle avec l'cassis ouvert in cantant à tue tiête "oh mon bel amant je te ju-ure" je ne me souviens nin de l'suite. Et un jour elle a intindu Jacques Brel, qu'elle aimot bin, canter un grind air dins le poste. Elle a du l'intinte par hasard et, apparemmint, eune seule fos... In tous cas elle ne connochot nin le titre de l'canchon.
Mais vous savez quo qu'ch'est qu'eune guernoule, eune fos qu'elle a eune idée dins s'tiête, ch'est dur de l'in faire sortir. In particulier m'mère d'ailleurs... Donc elle voulot artrouver cheule canchon de Jacques Brel. Elle n'in connochot qu'un passage.
Et elle m'a demindé un jour d'aller chez le discaire pour trouver le disque in question. Elle n'osot nin y aller elle-même. Mi non pus d'ailleurs. Infin, nin exprès pour cha. Elle m'avot dit "les seules paroles dont je me rappelle ch'est les putains les vraies sont celles qui font payer pas avant mais après...."
A m'mote qu'in allint acater un disque des beatles ou eune séquo ainsi j'ai pris un disque de Brel avec des titres que je ne connochos nin et j'ai eu du bol, je chus tché chu le bon. Je ne me voyos nin deminder au discaire si qu'i connochot eune canchon de brel qui dijot cha...
L'air in question ch'est l'air de la bêtise. Si vous ne connaichis nin, ch'est du brel inhabituel question voix.
M'mère elle s'appelot Renée. Je ne sais nin si que cha se donne incore comme prénom à eune guernoule cha... Sin père ch'étot Jules.
Comme cha je m'ai armis dins le sujet.
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Ven 9 Mar 2012 - 20:25
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 8:00
Avant guerre j' allos rinte visite à eune vièle matante à moustaches. Alle s' app'lot Mathilde. Alle m' parlot de l' guerre d' 1870 ! ! ! Ch' est core un prénom pas grandmint utilisé cha nan ?
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 8:41
J' sus de t'avis Roger, ch' est un bieau prénom. Les jeunes is cachtent des prènoms exotiques ach't'heure (j'cros)..Enzo...Loris...Jooris...et bin des zautes qu'is m'viennent pas à l' esprit.
tiote bellotte
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 9:29
Eune d'mes tiotes s'appelle Mathilde et j'in connos deux autes... Enzo ch'est pas exotique ppPB, ch'est italien...
J'me sus rappelée hier au soir d'un prénom d'eune tiote tiote tiote cousine d'min père, alle s'appelot, Ilréusse, je n'sais absolumint pas commint cha s'écrit, j'l'ai écrit comme in l'prononçot, i nd'a qui connaisse c'prénom là ???
batisse
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 10:15
Mathilde ch'est nin le prénom de l'reine de Gelbique?
Ilréusse, j'ai jamais intindu. Il réhausse, ouais...
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
Sujet: Re: Prénoms autremint qu'ainsi Sam 10 Mar 2012 - 10:47
Mi j'vois incore un' vielle matante qui tricotot a'l'majon quind qu'in étiot tiots : "Tante Céline" ch'est un prénom qui est arvenu à la mote après.